Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The-Predator

Dr 90 - 250-400w evsa - 50liter potten - EL Predatoratoras Amnesia Haze

Recommended Posts

Ze zien er wat slechter uit als vorige keer

 

Hier het bladprobleem:

 

med_gallery_25174_12811_1301856.jpg

 

 

Totale plaatje...

 

med_gallery_25174_12811_2310821.jpg

 

Word duimen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen ervaring met jouw voedingslijn maar PK 0.20ml? Ik zit met de plagron biolijn op 2ml PK in de fase waar jij nu zit..

Ik heb het idee dat Chriet wel eens gelijk kan hebben met die voeding omhoog, dat ga je nu verder terug zien...als je met pk werkt moet de plant wel voedingsstoffen hebben om te boosten anders trekken ze rap je bladeren leeg..

grtz en succes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding idd omhoog..

Of heb je iets anders.. Bv ph schommelingen?

Die pk zorgt ervoor dat je plant meer voeding KAN opnemen, of die dat ook doet.ligt aan versvhillende factoren..

Geef je ze wel eens gewoon.(afgezuurt) water? Tussen voedingsgifte door?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom werk je niet met een ec meter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gaf water afgewisseld met een voedingsbeurt.

 

waarschijnlijk is het deze combinatie van factoren geweest;

 

Te hoge ph, ph7 door verkeerd afgestelde ph meter.

Te weinig voeding

Iets teveel water

 

Ik stuur nu bij met ph 6.1

 

 

We gaan het zien anders gooi ik ze er dit weekend uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eruit trekken :rofl

 

Grapje zeker....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoog zijn je planten eigenlijk, ze lijken zo klein :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn ook klein, wel heb ik een mooi veld toppen van 80 bij 90 cm.

 

Gister heb ik wormenthee gegeven met de volgende toevoegingen.

 

Per liter

0.5 ml MG

0.5ml Fishmix

0.3 ml Pk

2.5 ml a

2.5 ml b

 

Even een stoot voeding!

 

Ph 6.5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eruit trekken :rofl

 

Grapje zeker....

 

Naja, niet echt....

 

Eind vd week beslis ik over het lot van deze plantjes

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs bij predator en met los predatoratoras seeds kan het een keer fout lopen.

 

DAG 33 12-12

 

med_gallery_25174_12811_1764218.jpg

 

Wat vinden jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze deden te weinig meer, heb de lamp uitgedaan en geef ze nu 5 dagen donker...

 

Beetje cristallen er op, heb ik in iedergeval weer wat te roken.

 

Vandaag bij Puk paar zakjes van hun aarde meegenomen, deze ga ik eens vergelijken met de goldlabel aarde.

 

Binnenkort het resultaat :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat je zo weinig reacties heb gekregen

 

hoe kan dat nou weer?

 

 

zo gaat dat bij mij ook :rofl

 

 

wel jammer dat ze eruit gaan van de tijd.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms heb je geluk.... soms heb je vette pech...

 

Straks op verse aarde starten en dan heb ik er vertrouwen in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sund..ik kan je aanbevelen je grond te verrijken met batguano, dit laat gedurende de hele bloei langzaam de voedingstoffen af overbemesten is bijna uitgesloten.

Ik heb op het moment een aantal shacks staan 2 met en 2 zonder de guano, 2 zonder begonnen in week 3 zichtbare bloei te vergelen en gingen fluffy toppen te ontwikkelen.

De 2 met daarintegen zijn nog mooi groen en krijgen veel compactere toppen (klonen van dezelfde moeder).

grtz..en nogmaals zonde van je tijd en energie..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dag 21 12-12

med_gallery_25174_12811_718545.jpg

Bovenaf

med_gallery_25174_12811_1825729.jpg

Ik vind ze iets lichter van kleur geworden, nog steeds wel mooi groen maar ik zal toch iets meer gaan voeden.

Even vooropstellen dat ik geen ervaring heb met GL, misschien moet ik dat maar eens ervaren na al die positieve berichten. :rofl

 

Hierboven op de foto begint een Ca/Mg probleem zich op te stapelen, je moet niet alleen een schema aanhouden maar ook naar je planten kijken en daar ingrijpen waar nodig is, een schema kan jou problemen niet waarnemen dus gaan je planten verder achteruit.

Je gebruikt oude aarde dus begin je wrschijnlijk al verkeerd met dat schema.

 

Waardeer jij je oude aarde ook op of gooi je er alleen nieuwe bij ?

 

Grtz.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat een handje maerl niet slecht was geweest door de oude aarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Predator,

 

Zo slecht zien ze er toch niet uit om er al de stekker uit te trekken. Ik heb ook een Ph-disaster gehad, planten zijn meer geel dan groen nu op dag 34 bloei (dag 62 totaal) maar doen nog dapper voort en de buds dikken ook nog mooi aan, mijn aarde was wel een mengeling van nieuwe bat- en lightmix

 

Maar als ze zoals jij zegt stilstaan en je aarde niet goed is kan ik je beslissing wel begrijpen.

 

Grtz,

 

John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar waren jullie, toen het mis ging ?

 

:verrygood

 

 

@ nozem,

 

Ben ik dan gewoon in de shit gelopen door een MG tekort?

 

Normaal doe ik iedere keer gewoon 50% vervangen door verse allmix.

 

Vorige keer 1op1 en nu ik niets heb vervangen gaat het finaal mis, die fout maak ik nooit meer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt me sowieso op dat kennis en vooral de deling daarvan op dit forum aan het teruglopen is.

 

Dikke toppuh!

 

Of

 

Mooie plantuhhh!

 

Meer komt er niet uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang ze dikke toppuh roepen klaag jij echt niet. Maar misschien kun je voor een nieuwe ronde met wat meer aantrekkingskracht beter een nieuw topic openen, met Puk Support Goldmix Pro in de titel, je bent één van de eersten ermee. Ben wel beniewd hoe zo'n volledig organisch bemeste aarde het doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer wat geleerd man :lol:

 

van fouten leer je , maak je ze niet dan leer je ook niks :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héya Predator,..

 

Het is een beetje moeilijk om alle topics te lezen, en dan proberen bij te houden moet je al gauw een paar uur per dag op het forum zitten en dat is niet meer het geval.

Geldt zeker voor topics met 15 pagina's of meer, heb ik die niet gevolgd vanaf het begin, begin ik daar ook niet aan.

Laatste posts lees ik meestal wel en de eerste ook als de laatste interessant genoeg is, maar zoveel gelul tussendoor zoals jij al aangeeft,... daar kan ik m'n tijd niet aan besteden.

 

Wat Groengif zegt zit wat in, aantrekkelijke topic titel, goede uitleg, mooie foto's liefst zonder Hps licht.

Mij zeggen de tentjes niet zo veel, strains en randapparatuur dan weer wel bijvoorbeeld, dus een middenweg kiezen wat iedereen interesseert valt niet mee.

 

Een goed begin is het halve werk zoals je weet, ook voor je medium maar daar ben je wel achter gekomen.

Aarde vervangen, opwaarderen of beide is een must, ligt ook aan de grote van je potten cq. bakken natuurlijk, er is wel iemand die ik ken en 3 keer in 15ltr potten op dezelfde aarde kweekt (is trouwens geen aanrader).

Eerste ronde terra voeding maar de 3de is het gewoon een Hydro ronde met een redelijk resultaat maar zeker slechter dan de eerste.

 

Over het algemeen moet je in week 3 goed opletten en kijken naar de planten, ook hier ligt het weer aan je medium, heb je grote bakken en verse aarde en geen geknoei met voeding kan je weken vooruit met minimale voeding.

Probeer zoveel mogelijk de symptomen van je plant te "lezen", kleur, vorm, aangetaste bladeren door ongedierte in bijvoorbeeld het "ziekte en ongedierte topic" of iets dergelijks.

 

Je bladeren in week 3, midden van je plant, verkleuren langzaam licht groen en worden dus geel, (die worden ook nooit meer groen), het begint wolkachtig vanuit het midden dus een MG of CA probleem, deze 2hangen aan elkaar vast om het even makkelijk te zeggen, krijg je het één dan krijg je het ander ook als je niet ingrijpt, zie het als een domino-effect.

Als back-up had ik altijd een fles stikstof en een fles Ca/Mg om bij te sturen,... en ja,... ook N gaf ik mee in de bloei als de dames daar om vroegen maar minimaal, ook heb ik bitterzout gebruikt als old school product, werkte ook om een Mg te kort op te vangen.

 

Eigenlijk gewoon weten waar je mee bezig bent en niet doen wat een schema aangeeft, dit is een richtlijn en zoals ik al zei; een schema ziet jou opzet niet en dus ook niet de problemen van je planten.

Zien je planten er gezond uit dan volg je gewoon het schema, maar wijken de planten in week 3 af van het schema, verkleuring etc., en je gaat gewoon door met datzelfde schema,.... je weet dan wel hoe dat eindigt.

 

Nu weet ik niet of jij dat was, (dat krijg je dus als je niet alles kan volgen), die elke of om de dag water geeft en dit dan steeds bij elke beurt opnieuw aanmaakt die paar liter,... 

Maak dan een vat voor een week en je zit niet te klooien met de cijfers achter de komma, dit is makkelijker en je voedingswater is voor een week stabieler dan elke keer opnieuw aanmaken.

Was jij dat niet dan gum de laatste alinea maar uit... :lol:

 

Dit was weer een lap tekst en dus minder tijd om in een ander topic te reageren, laat staan te volgen...

 

dat bedoel ik dus
:verrygood

 

Succes,

Brys.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar waren jullie, toen het mis ging ?

 

dat bedoel ik dus

 

Mee eens... Alleen de mensen met opt en co2 krijhen goed advirs...(al hoor jij daar ook bij.chriet, bij die "grotere" hokkies)

Beetje jammer idd

 

Edit. Met uitzondering van sommige..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik weet niet of je me afgelopen 5 topics heb gevolgd maarreeeeehhhh........................ik heb een hoop zelf moeten doen hoor

 

maar weet je

 

af en toe wordt er geupdate maar dan is het topic al gauw weer weg

 

iedereen kijkt bij actieve topics ipv op het forum

 

 

snapte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...