Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SwFt

Wiet met Filter roken

Recommended Posts

Dag mensen,

ik heb net een filter sigaar leeg gemaakt en wil hem zo vullen met wiet.

 

Nu is mijn vraag; wordt je van het roken met filter net zo stoned als het roken zonder filter?

 

ben benieuwd

 

Groeten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou die filter gewoon vervangen door een tipje. Die filter gaat vol zitten en erg vies smaken. Ook haal je dan weer iest uit de rook en dat is nu net weer niet de bedoeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog heel onregelmatig cannabis rookte (een jaar of twintig geleden) draaide ik het wel eens door zo'n machine waarin je een lege filterhuls gebruikt. Toen werkte dat prima, vooral in gezelschappen waarin wietroken taboe was (iedereen staat luidruchtig te snuffelen en kijkt elkaar vragend/beschuldigend aan).

Laatst probeerde ik het nog eens, vruchteloos. Pas toen ik een baksteen op m'n hoofd brak voelde ik me een beetje stoned worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je wordt er niet minder stoned van maar idd geloof ik zeker wel wat oni zegt, dat de smaak er echt op achteruit gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah ik haalde vroeger ook een filter sigaretje uit en stak daar me wiet in met de filter en al, kweet nie maar koop gewoon een pijpje, das veel minder werk, je kunt direct lekker paffen en de pure smaak is niet te overtreffen met al die alledaagse joints

 

ben echt content van me pijpje :blink:

Behalve dat de blauwe kleur van mijn mondstukje afgaat en dat ik soms blauwe lippen heb is dat normaal? :D

hoop toch dat het van mijn mondstuk is en niet van de andere kant anders rook ik blauwe verf :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus, als ik een filterpeuk half leeg peuter en er dan wat wiet tussenstop word ik net zo stoned? :D Lijkt me ideaal voor feesten enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je word er niet minder stoned door hoor ik deed het vandaag nog en ik was echt niet minder stoned dan een gewoon met tip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dan probeer ik dat morgen ook eens. :D Heb net lekker maroc uit een puurpijpje gerookt, da's ook lekker. :wacko: Hoeveel van de sigaret stoppen jullie dan terug trouwens? En hoeveel wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is goed. :wacko: Ik zal eens proberen een sigaretje leeg te knijpen en met wat witte weduwe erbij weer aan te vullen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die filterpeuk voelde ik weinig van met filter. Dus de volgende keer gewoon de watten eruit gedraait en een tipje teruggestopt, rookte wel lekker. :D Was ook zo stoned als een modderfokker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...