Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

diekalegek

hebberig en onervaren

Recommended Posts

:D ja je kent het wel dat gevoel.."ik wil extra geld verdienen"...eerst even wat over mezelf; ik werk voor een deurwaarder die mensen uit het huis zet wegens huurschuld of overlast.....dus ik kom veel kwekerijen tegen...tegenwoordig worden er veelal dure huur woningen gebruikt voor de kweek.. mooi hoor al die nieuwbouw woningen met gaten in de muren, 5 miljoen nietjes in de kozijnen en kilometers electra kabels ect ect.... tsja dan hebben we het over proffesionele kwekers die weten wat ze doen (500+ plantjes per verdieping).......zo ben ik niet, en zo wil ik ook niet worden.veel van ons vinden het een leuke hobby, en willen hun oogst zelf oproken of een deel verkopen. wat als je in een gemeente woont die een zero tollerance beleid voert tegen wiet in de woning of TUIN? QUERILLA !!! bij mij in de buurt lopen heel veel schapen....wel leuk hoor een schaap die knetter stoned is omdat hij je wiet opvrat :) IK BEN HEBBERIG EN ONERVAREN,IK MOET WIET BUITEN PLANTEN,IEMAND SUGGESTIES OF VOORSTELLEN??? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik werk voor een deurwaarder die mensen uit het huis zet wegens huurschuld of overlast.

icon_wanker.gif

 

dus ik kom veel kwekerijen tegen...tegenwoordig worden er veelal dure huur woningen gebruikt voor de kweek.. mooi hoor al die nieuwbouw woningen met gaten in de muren, 5 miljoen nietjes in de kozijnen en kilometers electra kabels ect ect.... tsja dan hebben we het over proffesionele kwekers die weten wat ze doen (500+ plantjes per verdieping).......zo ben ik niet

Lekker generaliseren zeg.

Zal maar niet zeggen wat ik echt wil zeggen

 

IK BEN HEBBERIG EN ONERVAREN,IK MOET WIET BUITEN PLANTEN,IEMAND SUGGESTIES OF VOORSTELLEN?

Nee geen voorstellen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik werk voor een deurwaarder... GESTOPT MET LEZEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen moet een baan hebben hoor maar jij hebt je ziel verkwanselt aan de duivel him fucking self

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een gevoel van hebberigheid en de gedachte"extra geld verdienen" raad ik je aan geen wiet te gaan kweken.

en schapen die je wiet opeten is helemaal niet grappig , is het meest klote wat er kan gebeuren. Dagdag plantjes :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik werk voor een deurwaarder die mensen uit het huis zet wegens huurschuld of overlast.....
GESTOPT MET LEZEN

 

Wat is er toch mis met deurwaarders? Ze voeren geen leuke opdrachten uit, maar zodra iemand zijn huur lang niet betaald, moet iemand anders opdraaien voor de kosten. Of als iemand overlast veroorzaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap die ophef ook niet zo. Dat is hetzelfde als roepen alle blauwpetten zijn hufters. Hufters zijn omdat ze politie zijn en regels ten uitvoer brengen? Wie komt jou helpen in levensnood? Juist ja. :wOOt

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede guerilla zijn van veel dingen afhankelijk. Daar is genoeg over te vinden op dit forum.

En je zou wat kippen gaas om je planten kunnen doen tegen de schapen.

 

@Donnie

 

Nou als ik gewond ben ga ik naar een ziekenhuis, als me huis afbrand bel ik de brandweer, en misschien die ene keer dat oom agent in de buurt is om te helpen (bijv ruzie) dan krijg ik na die tijd nog een dikke boete voor ordeverstoring...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap die ophef ook niet zo. Dat is hetzelfde als roepen alle blauwpetten zijn hufters. Hufters zijn omdat ze politie zijn en regels ten uitvoer brengen? Wie komt jou helpen in levensnood? Juist ja. :wOOt

 

Gr,

 

Donnie

 

Inderdaad, ik ben ook niet politie's beste vriend, maar ze moeten er gewoon zijn, anders was alles van mij:p haha nee grapje.

Maar net als met deurwaarders; tja er bestaan geen grotere hufters af en toe, het zijn echt een apart soort mensen.

En wanneer mensen geen leningen en kredieten aangaan die zij eigenlijk totaal niet waardig zijn; hebben deurwaarders weer geen werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

politie is inderdaad nodig , is zelf een beroep waar men respect voor zou moeten hebben!

helaas zijn de meeste politie korpsen nu niet echt bekwaam...

 

dat er ophef rond deze post is begrijp ik wel.(behalve de deurwaarder reden)

hij staat ten eerste in het verkeerde deel van het forum

"ik wil extra geld verdienen" dit was een hobby forum , niet?

Alles wat hij vraagt had hij in minder dan 10 minuten kunnen vinden.

 

 

"HEBBERIG EN ONERVAREN,IK MOET WIET BUITEN PLANTEN,IEMAND SUGGESTIES OF VOORSTELLEN???"

ja , lezen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D ja je kent het wel dat gevoel.."ik wil extra geld verdienen"...eerst even wat over mezelf; ik werk voor een deurwaarder die mensen uit het huis zet wegens huurschuld of overlast.....dus ik kom veel kwekerijen tegen...tegenwoordig worden er veelal dure huur woningen gebruikt voor de kweek.. mooi hoor al die nieuwbouw woningen met gaten in de muren, 5 miljoen nietjes in de kozijnen en kilometers electra kabels ect ect.... tsja dan hebben we het over proffesionele kwekers die weten wat ze doen (500+ plantjes per verdieping).......zo ben ik niet, en zo wil ik ook niet worden.veel van ons vinden het een leuke hobby, en willen hun oogst zelf oproken of een deel verkopen. wat als je in een gemeente woont die een zero tollerance beleid voert tegen wiet in de woning of TUIN? QUERILLA !!! bij mij in de buurt lopen heel veel schapen....wel leuk hoor een schaap die knetter stoned is omdat hij je wiet opvrat :) IK BEN HEBBERIG EN ONERVAREN,IK MOET WIET BUITEN PLANTEN,IEMAND SUGGESTIES OF VOORSTELLEN??? :wOOt

 

 

een ander deurwaardersbedrijf zoeken die WEL goed betalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebberig zijn en wiet kweken is een uiterst gevaarlijke combi!!!!! dit is inderdaad een hobby forum, geen geld onderneming.

 

ik zeg NIET doen, als je er zo in staat, vergeet het dan maar!!!!! blijkbaar heb je geen liefde voor de plant maar wel voor het geld.....

 

en nu nog buiten beginnen, dat kan niet meer.

 

je bent wel eerlijk, dat moet ik je toegeven, je zegt wel wat je wilt, maar ik ga je daar niet bij helpen.

 

ejb

 

maar ja hebberig zijn moet je wel als je deurwaarder bent ( of er voor werkt hahahhahahahah )

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit / bericht

Share this post


Link to post
Share on other sites

high jammer dat je zo een van je eerste posten post..... veels te veel info voor menig forumlid hiero!!!!

 

wat deed je (blijkbaar :) ) fout?

 

1. deze post hoort niet in deze sectie!!!!! (that's true)

2. blijkbaar zijn er hier op het forum mensen die deurwaarders niet kunnen waarderen.

 

oplossing:

 

1. post in de goede sectie donderen

2. een beroep als deze niet snel uiten ( had dit 2 jaar later gedaan met 8 mooi afgeronde kweekjes en het had waarschijnlijk nix uit gemaakt :D )

 

kom op mensen, de topic starter heeft ook gewoon een baan nodig!!! ach en deur waarder daar heb ik ook wellis last van gehad.... helaas 99% zo niet 100% mijn eigen schuld....zoals het in vele gevallen.

 

verder maak ik uit zijn post op dat hij niet van de hebberigheid is.... hij hoeft geen plantage van 500 planten geef ie al aan!!!!

 

wat ie nodig heeft is een leuk hokkie waar die zijn hobby kan beoefenen :D vanaf een paar tl's kandat al!!! wil je er ook nog wat aan overhouden, neem je 600 watt lamp

 

verder lees ik vaak zat hier van die domme opmerkingen WE ZIJN EEN HOBBYFORUM!!!! ja waar ligt die grens dan???? genoeg mensen die lopen te kwijlen van foto's van 4 x 600 watt opstellingen of nog meer ( niet dat ik dat erg vind ofso ) maar denk je dat dat allemaal voor eigen gebruik is!!!! KOM OP NIET SOOOOOWWWWW ACHTERBAKS :) volg met zeer intresse het topic van onze geliefde admin SANNIE.... als onze beste man dat allemaal kweekt voor LET OP!!! EIGEN

 

vreet ik een bezemsteel op :D

 

@topicstarter: jij moet gewoon je eerst ff inlezen ... kijken of je het aandruft een binnenhokkie te beginnen, kijk is na het verbruik van je stroom zoals dat nu is... kijk daarna wat je wilt (terug)verdienen. is het ook voor eigen gebruik???? zorg dan iig dat je te blowen heb van kweek tot kweek. aantal gr per dag maal 1 hele kweek en je weet het. vergeet niet dat je vaak een x aantal dagen voorgroeit en dat je ook nog is 2 weken moet drogen :wOOt

 

zou zelf nooit boven de 2 x 600 watt gaan in een eigen huis vanwege stroomkosten maar dat is mijn mening (andere zullen daar anders over denken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een kuttopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees die binnen topics nooit, geen interesse naar, buitenwiet is lekker!!!!!

maar ik heb wel eens foto-s gezien op het forum van 100 planten etc, dat rook je inderdaad niet zelf op....maar die beginnen gene topic van:

 

ik ben hebberig etc.

 

weet je, ze zoeken het maar uit ook hahahahah

strax wordt onze hebberige forum teunis gepakt, moet ie vet dokken en dan komt zijn collega zijn huis leeg ruimen en het huis uit zetten hahhaha

 

ik heb niks tegen deurwaarders, heb er voor mijn werk veel mee te maken en ik kan altijd een deal met ze sluiten......het is ook maar een baan, maar die gasten verdienen VET veel poen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iedereen heb last van de crisis maar hun niet, hoe meer schulden mensen hebben hoe beter ze het doen.........of vind ie zijn baan zo kut en stressvol dat ie paar kilo nodig heeft om te smoken om te ontladen?

 

het is wel stil van onze topic starter, die zien we niet meer terug denk ik. dat krijg je er nou van, hebberig wezen is niet goed.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets zegt me dat je koffiejufvrouw bent op dat kantoor, immers;

 

Als beedigd deurwaarder verdien je toch al genoeg!

 

Waarom zo hebberig, raak je je baan niet kwijt wanneer je gepakt word?

 

Zint eer gij begint...!!!!!!

 

 

@ EJB,

 

Juist door de 'crisis' is er zoveel vraag naar deurwaarders.

 

Dat mensen slechte ervaringen hebben met deurwaarders komt vanwege de verwarring met incasso bureautjes.

Iedereen kent ze 2 massieve kasten en een aardige meneer erbij of u even wil betalen.

Omdat er meer openstaande rekeningen zijn dan dat deurwaarders aan kunnen zien mallafide bedrijfjes hun kans.

Deze kopen massaal onbetaalde rekeningen op en houden er een streng regime op na. Dat wil zeggen flink aanmanen en veel brief verkeer.

 

De deurwaarder is in tegenstelling tot de genoemde praktijken een vrij netjes uitgeoefend beroep, dit vaak mede door samenwerking met overheidsinstanties.

 

Ik hoop dat dit wat opheldering brengt.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er nog steeds vriend, ik heb de led topic ook op gestart..ik ben erg nieuwschierig naar jullie reacties...eindelijk iemand die een steen in de plas gooit... groetjes van een niet blower die wel van de plantjes houdt...en.. ik heb weinig tijd om te kijken op welke topic ik mijn berichten moet plaatsen...dus reacties van het led topic bestaat al en je plaatst op de verkeerde plek, worden wel gewaardeerd maar ik kan niet anders ;)

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hobby-forum ? ;)

Jullie zijn in de war met dat andere forum denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo die kale gek:

 

welkom op het forum en succes met je kweek.!!!! het is een leuke hobby die een fijn plantje/medicijn kan opleveren.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb weinig tijd om te kijken op welke topic ik mijn berichten moet plaatsen...

Maak er toch maar even tijd voor in de toekomst svp,niet alles hoort in Algemeen > Nieuws/Media. ;)

(De rest van de zin heb ik na een aantal keer lezen,maar opgegeven proberen te begrijpen.)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...