Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GanjaGirl

Seks en stoned/high

Recommended Posts

HOI BOYS and GIRLS

 

De boys zullen dit wel leuk vinden :o

 

En hopelijk is het hier toegestaan en wordt dit postje niet gesloten wegens verboden.

(indien het niet mocht sorry dan heb nergens gevonden dat het niet mocht praten over seks)

 

Het ene artikel schrijft het gaat niet samen het andere schrijft het gaat wel samen

Dus hoe zit het bij jullie........

 

De titel zegt het al SEKS EN STONED OF HIGH ZIJN.....

Hoe gaat dat bij jullie?

Fantastisch ;)

Helemaal niet? :wOOt

Soms wel of niet? :D

Je valt er bij in slaap? :D

Je blijft maar aan de gang? :rofl

Omhoog of omlaag? ;)

Droog of nat? :P

Geweldig of niets aan? ;)

Meer met jezelf of altijd met twee? of misschien zelfs met drie :D

 

Kortom laat je hier onder gaan .........seks en wiet/hasj gaat het samen of niet samen???

 

Ik kom hier later toevoegen laat je gaan en wees niet verlegen ook de girls niet :o en zie da ik niet de enige girl ben heee

 

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoned of niet

het is immers aaltijd zonde om na 1 keer te stoppen vind ik .

doordoen tot de zon opkomt is plezant ;)

 

ik merk niet echt een verschil

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganja girl hier wat oldskool nederlandse school ;)

 

lijkt me duidelijk King zegt het al ;)

 

 

 

 

slippery slide on greenheaven ride :P

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je wil niet weten met wiet vooral orange naaide ik de hele nacht door jemig, als ik daar aan terug denk...

De lieve dames toen smeekten op te houden, dus dan maar een stevig brok zwarte hash aanbreken

 

In een oneugende bui Ganja??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allee jongens niet zo verlegen.

Het is 2011 open over seks praten moet kunnen.

Niet alleen hier stiekem komen lezen maar ook posten.....

En ik kom hier pas toevoegen/antwoorden als er hier minstens 10 reacties staan :P

Maar als jullie braaf zijn dan misschien wel eerder ;)

 

@ Andy

Nee hoor niet in ondeugende bui - had gewoon net daar iets over gelezen.

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhhh kan me de laatste keer dat ik nuchter sex gehad heb niet meer herinneren maar goh van goeie wiet ken ik ook zo hitsig worden pffff.

 

Vrouwtje word af en toe helemaal gek van me hihi

 

Groet Bl0wert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Ganja wil je de details weten?? hij heeft in ieder geval geen moeite om te staan en steeds opnieuw toe te slaan.

;) mijn gevoel oppervlakkig ,dus huid word veel sterker gek kan ik ervan worden, super gevoelige huid dus kan je nagaan hoe gevoelig.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maakt rare oude vunzige gedachten bij me los, ga effies m'n vrouwtje opzoeken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook niet........en nou dan?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

sex met wiet is altijd zo knuffelig, als je begrijpt wat ik bedoel. t voelt allemaal net wat intenser en is wat dromeriger. soms als je dan net wat te veel hebt gerookt, is t lastig te bepalen hoe en wat, maar na verloop van tijd neemt het instinkt het over.

 

en dan daarna lekker wegdromen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht eigenlijk dat er een paar foto's van GanjaGirl zouden verschijnen.. jammer dit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik smoke altijd voor het slapen gaan ivm medische doeleinden, maar als ik lekkerder dan lekker, geiler dan geiler wil neuken en klaarkomen dan rook ik een goede zwarte plakkerige nepal. Toen ik nog met tabak rookte was het lekkerste om tijdens het pijpen ( gepijpt worden....!) te blowen. Mijn vriendin vind dat niet erg, roken tijdens de sex is sowiezo geil!!!!! beetje fetish achtig haahhahahha

 

maar goed, na een heftige sexpartij kom ik natuurlijk op een gegeven moment klaar, die nepal zorgt ervoor dat mijn gehele lichaam klaarkomt, sjezus wat is dat geil zeg!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

 

alleen beffen lukt me niet zo goed, want dan moet ik me in allerlei gekke bochten wringen en dan wordt ik dizzy, dus het is wel laid back seks met een knallend einde hahahahaha.

 

maar nu kan ik wel stoer lopen doen, als ik teveel afghaan hash gerookt heb wordt ik zo knock out stoned dat ik wilgaan slapen hahaha terwijl ik voor het roken best zin had.

 

ik heb laatst nepal pollen gekregen, dus wie weet beleef ik de mooiste nacht van ons allemaal hahah

 

x ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blower leuke avatar ;)

 

@ Andy nee ik hoefde geen details :D maar toch dank dat je het vertelde ;)

En was het lekker met je vrouwtje hi hi

 

@ Racker tja jongen dan heb je pech he ha ha ;) B)

 

@ Loadrunner ja knuffig dan zal je vrouwtje wel blij zijn :P

 

@ Boefje sorry jongen dat is privé :D

 

 

En ikke zelf is verwijderd.

Want het is duidelijk dat de mannen er niet tegen kunnen dat vrouwen open en eerlijk praten over seks.

En dat noemen ze dan de jaren 2011 zucht.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuur maar prive hoor geen probleem

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik WIST gewoon dat er een soortgelijk topic van jou kant zou komen ganjagirl.. maar post eerst een paar foto's van jezelf. want als al die mannen hier los gaan en er daarna achter komen dat ze eigenlijk gewoon tegen een 16 jarig puisterig bels pubermeisje met kleine tietjes aan zitten te praten.. dan is toch gewoon NIET eerlijk. en post het maar.. want anders zit je inbox zo vol met al die geile blowende kwekers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amen..

 

Is soort van verplicht hier, neem een voorbeeld aan dreamgirl

Share this post


Link to post
Share on other sites

you're a slut.. show it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeah,

 

Amnees en boefje ;)

 

Tja, en is je inbox al volgelopen met berichten van geile kwekerts die jou misschien willen laten vollopen?

 

En voor mij geld net als de tekst van de O.P. 'En als ik ga vrijen dan blijf ik glijen'.

 

Marsupium ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is niet lullig bedoeld verder hoor , maar jij was toch gehandicapt/invalide ? 24 uur per dag pijn enz ?

 

en niet mobiel ,, maar je hebt of wil wel altijd sex (is nogal een verschil willen of hebben)

 

en als je zoveel contacten hebt met mensen dan is dr toch vast wel iemand die voor jou een wietje kan halen ergens?

 

uit je eerdere verhalen lijkt het net alsof je hele dagen alleen in een kamer zit ofzo

 

ik ben nogal wantrouwig dus t kan aan mij liggen maar volgens mij praat je een berg peop hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ boefje ===> no way jose dat is prive - en ga niet zo uit de bol om alleen wat tekst joh ;)

 

@ amnees ===> waarom wist je dat ik zo een topic zou maken?

en neen foto's blijven en zijn privé en ha ha neen ik ben geen zestien,

ik wou dat het waar is maar dat is al super lang geleden hoor.

 

@ marsupium ===> ja de inbox stroomt over en is nu kapot door al die geile kerels ;)

 

@ Frits bom ===> dus volgens jou kan je geen seks hebben als je invaliede bent?

en seks kan dus ook niet als je pijn hebt? is voor mij prima dat je dat denkt hoor,, dream on boy.

en wie heeft er gezegd dat ik veel contacten heb? dat heb ik toch nergens geschreven beetje leren lezen jongen en minder geilen dan komt het vast nog wel goed met je ik hoop met je mee :P En wees niet zo paranoia man rook er mss eens een paar minder dan komt het vast nog goed :D

 

En verder heb ik hier mijn tekst verwijderd en ook die hier boven die ik eerder schreef.

Want het mag duidelijk zijn de mannen kunnen er niet tegen dat een vrouw open en eerlijk over seks praat.

En dat noemen ze dan de jaren 2011 alleen dit onderste mag nog blijven bestaan.

 

 

Want dat bestaat natuurlijk niet een vrouw die open praat over seks.

Want dat bestaat natuurlijk niet een vrouw die eerlijk is op een forum

Mij best dat jullie dat denken ik weet wat ik weet en voel en dat is voldoende

 

Groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En verder moeten jullie boys misschien wat minder geilen en wat beter lezen.

..............

 

 

..

 

...Groeten.

 

 

15-love ... ;) advantage GG ;)

 

vindt heerlijk dat er zo open vrouwen bestaan !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dubster

 

sorry mss stomme vraag maar wat wil dat zeggen 15-love advantage GG ?

 

enne ben jij girl?

 

enne ik ken nog zo open vrouwen hoor maar ja die durven dat dan weer niet op een forum zeggen en ik wel.

en zou ergens ook niet weten waarom ik dat niet zou durven niemand kent mij hier in real life en zelfs dan nog.....

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zwerven er op mannenfora (wiet.. auto's.. etc) altijd van die vrouwelijke aandachtsjunkies rond.. die weten dat ze TOCH wel aandacht krijgen door zo'n soort topics..

Share this post


Link to post
Share on other sites

soort van wham bam thank u mam , maar dan anders ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom zwerven er op mannenfora (wiet.. auto's.. etc) altijd van die vrouwelijke aandachtsjunkies rond.. die weten dat ze TOCH wel aandacht krijgen door zo'n soort topics..

 

 

Man man wat ben jij een conservatief konijn zeg onvoorstelbaar.

Dit noemen ze dan de jaren 2011 het lijkt alsof je nog in de oertijd leeft jezus man niet normaal hoor

Het is dus volgens u verboden om als vrouw te houden van wiet - nee van auto's hou ik totaal niet.

Maar denk gerust wat je wil vriend.

 

Mijn teksten hier zijn verwijderd dus niets aandacht zoeken - die zoek je duidelijk zelf

en neen ik ben niet gepikeerd maar het is wel gewoon duidelijk dat het niet kan dat een vrouw open en eerlijk is

 

Dus bij deze is het grootste deel van mijn teksten verwijderd wat ik heb laten staan kan je zelf kijken

En echt geloof het of niet de enige reden waarom ik bijna alles verwijderd is omdat het mij duidelijk is dat het niet kan dat vrouwen open en eerlijk zijn op een forum waar toevallig meer jongens komen dan meisjes alsof dat mijn fout is zucht.

 

En nee ik ben niet gepikeerd ik heb in tegenstelling tot mannen geen lange pik waar ze kunnen op trappen ;)

Maar was het nu gewoon beu dat het hier niet toegestaan is om normaal te doen en vooral om open en eerlijk te zijn.

Voor mij is deze topic afgesloten ik kom nog wel lezen maar daar blijft het bij in deze topic.

groets

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...