Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RDV

Een goede Growshop

Recommended Posts

Alle bovengenoemde shops, vooral growcenter noord, WF shop, en ook eugrowshop.eu, maar ook indoor garden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growcenter Noord op zeker. Ik heb ze helaas een keer moeten laten vallen met een filter. Had echt goede reden om em niet op te halen. Als iemand van GCN dit leest ...............Sorry :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

eugrowshop is ok hoor goedkoop en all het juist materiaal optijd binnen.

 

indoorgarden ook altijd alles vlug binnen

 

growpalace ook ook

 

 

maar der zijn zo velen ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allen al genoemd, maar toch nog even vermelden:

 

- wietforum-shop.nl

- sanniesshop.com

- desjop.nl

- indoorgarden.eu

- vaposhop.nl

 

Allen vrij recent nog bij besteld, alles netjes discreet verpakt en vlot verzonden.

 

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.growshoponline.nu

 

Echt een van de betere growshops in Limburg en online. Ik heb er een paar weken geleden wat spulletjes gehaald

voor een prijs waar ik het nergens anders voor kon kopen. Vriendelijk personeel en goed advies.

de shop zelf is wat aan de kleine kant, maar ze hebben wel een redelijk groot magazijn, dus het meeste is wel op voorraad.

 

Wietforumshop en Sannie's shop heb ik nog geen ervaring mee, maar hoor en lees louter positieve verhalen, met name over voeding en zaden. Ik zal er zeker vogende keer wat bestellen.

 

Verder wil ik wel een lans breken voor de online winkeliers. Een webwinkel runnen is een vak dat niemand je kan leren. Je moet die mensen dan ook de kans geven om die ervaring op te doen. Natuurlijk moet je klagen als er iets fout gaat, maar doe er dan ook een suggestie bij waarmee de winkelier het volgende keer beter kan doen. Sommigen (eugrowshop.nl bijv.) zullen het nooit leren, maar die gaan vanzelf hard op hun bek.

 

Grtz.

 

Puff

Edited by Puff22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was van de week in de buurt en dacht ik rij even langs het pand van exoticgarden,

alles leeg en oud afval lag buiten op de stoep,.....nog een mooi stuk zeil aan over gehouden ;)

 

Het is dus over met EG, zat er wel in,....Frans heeft iets teveel hooi op zijn vork genomen met zijn tig verschillende site`s en

amper personeel en daar boven op de gemeente die lag te klote. Jammer want Frans zelf is een goede kerel. ;)

 

De Sjop.nl en alles wat via het forumshop en sannie`s loopt is betrouwbaar,..alien, en Leafman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede ervaring met Wietforumshop.

 

Had eens Lumateks besteld en na een paar maanden ging er 1 EVSA kapot. Heb deze retour gezonden en kreeg onder volledige garantie een nieuwe zonder problemen.

 

Had ook eens wat potjes besteld, maar er waren een paar te weinig verzonden. Op zich geen probleem Ik had dit in eerste instantie niet gemeld. Bij een volgende bestelling wel aangegeven dat ze goed moesten tellen, want de vorige keer ontbraken er een paar. WFS heeft toen de bestelling + de eerder ontbrekende potten verzonden.

 

Dat noem ik nou service. Betrouwbaarheid en servicegerichtheid vind ik belangrijker dan altijd de goedkoopste prijs willen hebben (ook al ben ik een echte Hollander). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van growhop-outlet (Puk Support) deel ik graag mee dat deze man echt een prima en correcte service biedt, snelle en eerlijke antwoorden hebben bij mij toch een grote waarde, daarbij komt dat mijn bestelling donderdag namiddag bestelt was en vandaag(zaterdag) al is toegekomen (Belgie)...

 

Daarbij had ik een 250m³ slakkenhuis bestelt, maar er zijn blijkbaar veel problemen met dit model, dus biedt hij me voor dezelfde prijs een 500m³ aan (omdat hij die nog niet van de website had verwijderd), ook al zei ik dat ik het verschil voor die torin wou betalen antwoordde hij dat hij die voor zijn rekening zou nemen...

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vast en zeker growshop-outlet (puk support) stip op nummer 1.!!

 

Spullen om half 3 smiddags besteld en gewoon de volgende dag thuis op de stoep met nog wat leuke gratis samples& een reinigings set voor op m'n bleulab combi meter.!

 

Kan er nix anders over vertellen dan dat de service gwn perfect is, ze mailen zelfs op zaterdag&zondag wanneer je vragen hebt.!

 

Ik heb sinds de WF-shop gesloten is hier alles besteld en 0,0% gezeik gehad, alleen ze werken soms te snel.!;-) Maar als dat het ergste is kan ik daar zeker mee leven, haha.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook een vraagje welk staat er op u bank afschrift bij boven vermelde zaken? en op het 'pakket' ?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat wel belangrijk is nu ik toevallig Growshop-Outlet opzocht via Google, blijkbaar heeft EU Growshop de website GrowshopOutlet aan elkaar (dus zonder streepje ertussen) geregistreerd, dat is een andere site dan die MET streepje.

De goede site heeft ook Puk Support linksboven op de website staan.

Puntje om op te letten, vooral onder de stoners hier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat wel belangrijk is nu ik toevallig Growshop-Outlet opzocht via Google, blijkbaar heeft EU Growshop de website GrowshopOutlet aan elkaar (dus zonder streepje ertussen) geregistreerd, dat is een andere site dan die MET streepje.

De goede site heeft ook Puk Support linksboven op de website staan.

Puntje om op te letten, vooral onder de stoners hier :D

 

 

Haha zeker een puntje waarop je even goed moet opletten.!

 

Maar eenmaal zaken ermee gedaan ga je tog niet zo snel ergens anders heen.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

puksupport.com werkt ook als link !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit whazzup: Wij van Wietforum adviseren Wietforum. Reclame alleen via de Wietforum banners aub. Al het andere wordt gezien als spam.

Edited by whazzup
spam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Panida

 

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...