Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jackherrer100

Cannabis plantjes willen maar niet groeien!

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

 

 

 

ik heb een week of 3 geleden 5 wietplantjes in het bos in me woonwijk gezet maar elke keer als ik kom kijken zie ik helemaal niks.

 

 

geen steeltje gewoon niks.

 

 

 

hoe kan dit??

 

 

edit: ik heb ze geplant in bloempotjes, gewoon normale potjes. met gezonde goede aarde. (potgrond)

soort = Durban Poison en New purple.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

JackHerrer100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan krijgen ze waarschijnlijk geen licht :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Kun je een foto plaatsen? Dat helpt vaak meer als tekst.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ik heb op dit moment geen foto's.

 

 

ik ga proberen morgen een paar foto's te schieten.

 

 

 

maar ik baal er wel van vorig jaar is het ook al mislukt.

 

 

 

kan het misschien komen omdat het nogal oude zaadjes zijn??

 

 

2 jaar oud ofzo :D

 

 

of... misschien door al dat nare rot weer hier in nederland ik denk dat ze gewoon verzopen zijn de zaadjes die ik geplant heb.

 

 

wat denken jullie??

 

 

of wat Peperfreak zegt te weining licht. ik heb ze wel op het meest exotische stukje neergezet van het bos. maarja de zon schijnt niet vaak in nederland he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer ze in het vervolg thuis te ontkiemen en eventueel voor te laten groeien en dan pas te planten in het bos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En niet meer van dat oud zaad gebruiken, leer eerst maar eens goede zaadjes ontkiemen/voorgroeien voor je met moeilijk ontkiembaar (oud) zaad begint

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

!!!!!!!!!

 

 

hey beste Wietforum leden!!!

 

 

ik ging vandaag kijken bij mijn buitenwiet plantjes en tot mijn grote verbazing zag ik dat er gellukig 2 van de 5 toch zijn gaan groeien, alleen zijn ze nog wel behoorlijk jong, echt jonge baby plantjes ;)

 

 

Ik hoop echt dat deze 2 wietplantjes groot worden en mooie toppen gaan leveren.

 

 

hier heb ik de beloofte foto's!! (sorry dat ik hier laat mee ben aangezien ik dit een paar weken geleden al belooft had)

 

 

http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=...amp;album=12522

 

 

kunnen jullie mij goede tips geven om deze planten zo goed mogelijk te laten groeien en te verzorgen???

 

 

ALVAST HEEL ERG BEDANKT!!!

 

\

 

 

JackHerrer100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat je plantjes buiten stonden. :S

En zie ik daar in die pot nog meer zaadjes die uitgekomen zijn???

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_12644_12522_999997.jpg

Voor het plaatsen van foto s svp de BBcode kopieeren.

 

Dank je wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow vette plant, nee nie echt waar staan ze op?(medium) zielug man voor die dames

Share this post


Link to post
Share on other sites
!!!!!!!!!

 

 

hey beste Wietforum leden!!!

 

 

ik ging vandaag kijken bij mijn buitenwiet plantjes en tot mijn grote verbazing zag ik dat er gellukig 2 van de 5 toch zijn gaan groeien, alleen zijn ze nog wel behoorlijk jong, echt jonge baby plantjes ;)

hey jack herrer001

 

hier wat foto's van mijn bosplantjes. :P

maart:

 

gallery_17606_11751_1893016.jpg

 

 

nu de foto's van niet zo lang geleden. zeldfe plantjes nu staan ze sinds kort op een betere licht locatie.

 

ik was wel verplicht hier neer te zetten. want er moest nog een boer langs het veld rijden..

en die had me plantjes zeker gezien.. nu niet meer want ik heb beschutting :huh:

 

gallery_17606_11751_359312.jpg

 

gallery_17606_11751_216706.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey beste wietforum leden:)

 

 

@ Cannabiznis:

 

 

Je hebt echt prachtige planten!! respect voor je man:)

 

 

 

@ Andere leden:

 

 

ik lees dat jullie vragen waar ze nu staan nou om een groot verhaal kort te maken, ik heb dus 4 weken geleden ofzo 4 potjes in het bos neergezet, in 3 van de 4 potjes heb ik 1 zaadje in gedaan, deze zijn helaas niet gaan leven/groeien, nou is het bizarre dat ik in 1 potje 2 zaadjes in gedaan heb. nadat ik vandaag even wat gegeten had in de stad dacht ik van nou laat ik is gaan kijken bij me plantjes of er al iets gebeurt is. dus ik loop naar het plekje in het bos waar ik ze neergezet heb en ik zie ineens dat er in 1 potje 2 plantjes zijn opgekomen. nou is het zo dat ik ben verhuist en dat ik ze dus nu meegenomen heb naar me huis en ik heb ze nu even BINNEN staan zonder licht erop want het is nu nacht dus ik denk dat ze nu geen licht nodig hebben;) morgenochtend zet ik ze meteen in de tuin onder de zon. hopelijk schijnt de zon ;) hopelijk hebben jullie goede aanwijzingen voor me ook omdat jullie volgens mij al heel veel ervaring hebben met Cannabis kweken.

 

 

hier nog een paar details:

 

- deze 2 plantjes hebben nog nooit voeding gehad.

- ze hebben nog nooit onder een lamp gestaan.

- ze hebben nog nooit kraanwater gehad, alleen regenwater.

- ik weet niet precies of het nou mannetjes zijn of vrouwtjes(kan iemand dit zien van WietForum??)

- de Cannabis soort is Durban Poison.

 

 

en ik wil nog even wat zeggen tegen jullie, ik zat tenet zo naar die plantjes te kijken en zo vaak heb ik in me leven niet in het echt wietplantjes gezien, en ik ben van mening(en ik denk velen met mij) dat deze wereld zicht heeeeeeeel erg vergist, dat dit plantje drugs is. begrijp er helemaal niks van. mijn mening is dat alcohol,sigaretten, en drugs zoals cocaine en heroine e.t.c e.tc echte drugs zijn. de wietplant is(vindt ik) niet eens softdrugs. ik vindt het puur een medicinale plant. maarja maak dat maar is aan die anti wiet gasten WIJS.

 

 

 

hopelijk kunnen jullie me goede tips geven. en iedereen kweek je suf zal ik zeggen;):P;)

 

 

JackHerrer100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goed recept zou zijn een gat in de volle grond graven,

hier (als je het makkelijk wilt)een zak goede growshop grond er in gooien.

De 2 planten er in met een hekje er om heen tegen dieren(kan je weg halen als de plant 30 cm is en sterker).

 

En groeien maar ;)

 

Je kunt nu nog niet zien of het vrouwtjes zijn,maar als je ze buiten zet kan het voor komen dat je dat over een weekje of 2 zal kunnen zien.

 

De zon,die schijnt maandag,dinsdag en woensdag op zn top,

echter na woensdag gaat het erg rommelen......kan wel eens lang gaan regenen jammer genoeg......

Dan zou het handig zijn om ze bv tijdelijk onder een tl balkje te plaatsen als licht bron.

 

Succes met de kweek!

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Nederwierie:

 

 

Heel erg bedankt voor je tips!!

 

 

ja ik weet het niet of ik ze onder een lamp/tl ga zetten want ik reageer helemaal niet goed op wiet die onder lampen is gekweekt. (wordt ik paranoia van)

 

 

buitenwiet bevalt mij het allerbeste en tevens me medicijn. al 4 jaar aan het wachten erop ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

owja beste leden ik heb nog een vraag aan jullie.

 

 

 

>>> hoeveel water moet ik ze geven per dag?? op deze leeftijd:P:P???

 

 

 

p.s: ze staan nu heerlijk te zonnen in de UV-STRALING.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dagelijks water geven als ze nog zo klein zijn

en maar een klein beetje

 

De grond dus niet Nat maken

maar vochtig houden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wf leden,

 

 

ik zit hier met een probleem.

 

 

 

het is nu sinds gister middag aan het regenen, wat moet ik doen??

 

om ze levend te houden?? ze hebben nu al een hele dag geen zonlicht gehad. en ik ga ze niet onder lamp zetten want van wiet onder lamp wordt ik paranoia van.(verkeerd effect voor mij)

 

het tis nu of nooit. wacht al 4 jaar. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar buiten ...in een tuinkassie of onder een stuk plastic...zonder buitenlicht gaat Ze DOOD...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry dat ik het zeg, maar je kunt zelf ook gewoon een beetje creatief zijn.

we kunnen moeilijk alles met de paplepel gaan voeren

neus een beetje rond hoe andere mensen het doen, hier steek je veel van op

 

grtz, cannabis4all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, daar ben ik het ook mee eens, en helemaal als je medisch gebruiker bent en er baat bij hebt!

Koop degelijk (bijv. Deens) zaad, ontkiem en groei thuis voor, knal ze in de mais (perfect voorbewerkte grond, luchtig, goede waterafvoer bij regen etc.etc.), doe er geen 5 maar zet er 200, wedden dat je een mooie medische buffer krijgt? :D

 

De potgrond is niet goed, tenminste niet voor wietplanten. Je plant heeft weinig bladeren/vingers en is lichtgroen, die zit dus alles behalve lekker in haar vel.

 

Dit is gewoon knoeiwerk, en dat in 4 jaar tijd? Ik noem het gewoon luiheid. Lees eerst eens een half jaar en als je daarna nog geen plantje kunt laten groeien, dan weet ik het ook niet meer. ;)

 

 

 

Succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
wf leden,

 

 

ik zit hier met een probleem.

 

 

 

het is nu sinds gister middag aan het regenen, wat moet ik doen??

 

om ze levend te houden?? ze hebben nu al een hele dag geen zonlicht gehad. en ik ga ze niet onder lamp zetten want van wiet onder lamp wordt ik paranoia van.(verkeerd effect voor mij)

 

het tis nu of nooit. wacht al 4 jaar. thumbsdown.gif

 

 

een plant houdt van regen laat ze nu maar gewoon buiten staan

 

strooi over het oppervlak van de aarde een handje culterra npk korrels en 2 lepels kalk en bedek deze pellets en kalk met een laagje van 2 cm potgrond of compost

 

 

2-3 weken later zie je ze opleven

 

in het vervolg gewoon aarde kopen uit het tuincentrum(aarde uit growshop is duur en niet beter)

 

 

een gat graven van minstens 5 liter per plant(hoe meer hoe beter) en dan daar je voorgegroeide plantjes in overplanten

 

 

dan een keer per maand bijmesten met die korrels

 

 

en het gaat vanzelf

 

en idd zoals anderen zeggen LEZEN!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...