Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Glenn2010

Mais en Heide kweek

Recommended Posts

Ik hoop voor Glenn dat hij genoeg opbrengst heeft voor het kopen van een digitale camera en zaden voor volgend seizoen :P . Dan is iedereen blij :rofl .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wou net zegge glenn2010 je moet je niet aangevallen voelen

en ik vind als je toch zo een goede opbrengst hebt dat je daat toch wel een foto ervan kan opzette want je zou er natuurlijk fier op moeten zijn!!!

maar det ben je denk ik niet

en dit is een forum een forum is voor meningen en resultaten te delen niet? iedereen zet er foto's op

en jij zou 10 kilo oogst hebben zeg je paar blz terug dus waarom daar geen foto van?

maareh no bad feelings maat kwas alleen nieuwschierig naar een foto ervan

maar je hebt liever geen goede raad ofzo denk van al die ervaren kwekers hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

haaaaaaaalllllllllllllllllooooooooooooooooooooooooooooooo

 

Lezen!!!!!!!!!!!!!!! tis ook wel erg gesteld hier met sommigen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn geen zeikerds maar mensen die tenminste in de REALITEIT LEVEN!!!!! je moet niet neerzette 100 stuks dit 100 stuks dat als je dat nie neerzet en goedverzorgt ga eerst lekker kweken envoorbereiden dan pas je mond open trekken, mensen komen hier helemaal voor niks op deze k*tpagina van je kijke kom op man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen die negatief reageren zonder zelf ook maar een guerilla poging gedaan te hebben..... :P

 

daar.... zaten we op te wachten.... :rofl

 

kom op bobo-man...trek je camo jassie an..... volgend jaar.. en laat zelf es ...wat zien..... :rofl

 

 

@Glenn : 2012=knalle als een malle... :rofl

die 100 ierdbei f5 die je nog hebt, zijn volgens mij niet van basic-seeds maar van LBH...das goed vroeg en potent spul :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever mensen die het nog nooit gedaan hebben dan mensen die alleen maar kunnen opscheppen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

welnee. :rofl ..geen opscheper :no ...khad meteen in de gaten dat het een grappie was.. :nerd

 

volgend jaar in feb beginnen met plantgaatjes maken op de bos-heide spots en eind april ontkiemen....en bomen kweken :P ...daarna nog wat erbij voor in of bij de mais spots... :lol:

 

ook Glenn heeft veel geleerd...en tken zoveel beter met een normaal voorjaar/zomer...

bijna alle wild en buiten kwekers balen als een stekker... ;)

wiet houd niet van natte voetjes...mais kan dr beter tegen...

Limburg heeft nog het beste weer gehad voor ons plantje ..schat ik in... :rofl

 

2012 wordt top :rofl ...

 

leuk & leerzaam topic !!

thx 4 charing

 

:rofl gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
guerilla was erg pittig dit jaar.

 

Vanaf Januari tot focking nu...

Te veel zweet voor lik me reet.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus je camo jassie hang je aan de wilgen :P ?

 

kheb het niet heet gehad :rofl ...max 3 dagen 28 graden geweest :rofl ...voor de rest wat koel... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn cammo jasje hangt als ik slaap. En in mijn dromen heb ik hem nog aan :P

Wacht maar carpe, volgend jaar :rofl

 

 

Wacht jij maar eens af!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn resultaat voor 2011, 46 gram hasj :P

 

Ga het volgend jaar ook groter aanpakken, mooie spot vinden en April beginnen en bomen kweken.

Voor het mais, veeeeeeel autos hehe :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dit net ff vluchtig doorgelezen:

 

En die plantjes brengen idd geen kleine 50gram op,een kleine 2kg halen van die plantjes gaat wel,alleen dan heb je der 150/200 nodig,ik schat ze persoonlijk op 15gram droog.

 

 

Je doet maar wat je wilt maar een foto van je droge oogst zou wel prettig zijn,dan overtuig je de mensen hier inclusief mijzelf..

 

Als je wilt zal ik je wel ff een foto laten zien hoe 2kg droog deruit zien als je planten hebt die zo,n toppen geven:

 

32zuvb6.jpg

 

En dan is het nog een pens werk om het met de hand te knippen alleen,alleen als 1 man zijnde met mooie planten knip ik met de schaar nu een 600/700gram droog per dag en dan maak een uurtje of 8/9,met de tumble turner doe ik veel meer,alleen mijn afnemer wil dat niet meer hebben,hij wil handwerk vanwege het mooiere oog aldus hem, daarom wil ie weer handwerk hebben.

 

Die plantjes die jij hebt,knippen zich niet lekker weg,veels te flurry en open,daar krijg je niet veel van bij elkaar als je daar 500gram droog van knipt alleen heb je wel het gevoel dat je iets hebt gedaan..

 

En als je nou foto,s heb van zo,n planten en maakt der een formule bij van 40 planten x 150 gram droog per plant geloven de mensen je:

 

eg8lzl.jpg

 

Dat heb ik toen wel echt uit dat rijtje gehaalt,kleine 6kg,dat was 2 jaar terug,afgelopen jaar waren het 2 rijen met een totaal van 86 en die zijn vernietigd door de mannen met blauwe pakken en de gemeente...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh: :D dat zijn de fotos waar ik nu blij van wordt... :kill: ...lekker lekker :D

 

 

2012...here we come :)

 

je durft wel Bernie...stormdoek plaatsen :kill: ze staan ...listig.. :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was 2010...2011 zag der nog veel beter uit,totdat de politie kwam met de gemeente...

 

Toen was het einde oefening,nu heb ik niks meer op die plaats staan waar al 5x op rij iets heeft gestaan,nu staat her en der wat..Bij familie bij bekende mais een paar spots bij collega coniferen kwekers staat wat enz enz.

 

Knippen en drogen kan thuis ook niet meer,aangezien der zo,n neetnek rond loopt die op mijn terrein komt en als ie wat ziet als eerste de kliklijn belt voordat ie zijn jas ophangt,als ie zichzelf nou eens eerst ophing was ik happy..

 

Eerste keer dat de politie kwam snap ik ik nog steeds niet dat was 2010,die planten in die eerste foto zijn niet gevonden en de NDB was ik net aan het hakselen die stonden 100m verderop met een formaat van 3m plus daar heb ik nog een filmpje van..daar reed meneer de agent 75m langs en de toppen waren zeer goed zichtbaar tussen de coniferen waar ik ze had tussen gezet en die zagen ze ook niet..

 

Ze kwamen enkel voor de tip die ze hadden gekregen over planten tussen de coniferen aan die kant van de woning..

Ze vonden der 5 maar der stonden der 9..dus in 2010 kreeg ik geen vervolging alleen was ik een paar van mijn NDB planten kwijt,ook liepen ze langs een 2 m2 hoop stengels en bladeren en ik was aan het knippen en ze roken of zagen de kleine blad puntje ook niet hangen aan mijn kleding,toen ben ik durf ik wel te zeggen door het oog van de naald gekropen..

 

2011 dacht ik nu blijven de mannen met de pet wel weg maar op eens waren ze der weer...alleen liepen ze nu precies naar de hot spot en vonden 86 planten en belde gelijk de gemeente om met een vw T4 busje met bakje te komen en alles was weg...Kwa boete kwam ik der nog redelijk vanaf maar 86x100gram was verdwenen en de boete volgde nog...en nu ben ik genoodzaakt om me aan de regels te houden en staan der hier 4 van die schrale dingen in een potje vol met meeldauw waar ik niet op aan kijk...wachtend totdat de politie auto weer stopt...

2011 was een ramp jaar:

politie bestuiving van een 30 planten op 1 plek waren ze kapot gespoten door een familie lid die fel op die planten was alles ging mis wat mis kon gaan,maar naar regen komt zonneschijn,nu ziet het der weer hoop vol uit..

 

Het groeit en bloeit zoals het hoort te zijn,alleen nu speelt bevruchting een rot waar ik niet eerder kennis mee had gemaakt..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Knippen en drogen kan thuis ook niet meer,aangezien der zo,n neetnek rond loopt die op mijn terrein komt en als ie wat ziet als eerste de kliklijn belt voordat ie zijn jas ophangt,als ie zichzelf nou eens eerst ophing was ik happy..

 

Je moet standaard een 2de hands filter in je auto leggen, en elke keer als je hem ziet... overdreven verdacht gaan lopen zeulen met dat ding. Als de cops 10x achter elkaar komen voor niks, dan worden ze goed flauw van die vent, haha.

Een kennis van mij had het ook zo aangepakt en kan nu letterlijk overdag met zijn spul zeulen. Er belt niemand meer, haha :)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, datis lef met dat doek :huh: Haha , ik houd daar wel van!

Opvallend is soms de minst opvallende manier :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ bernie, doe je nou zo onozel of....?

 

Ja vroeg ik mij ook al af :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...