Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jenny1981

voorlichting

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Mijn naam is Jenny, ik ben 30 jr en ik kom uit Den Haag.

Zelf blow ik al zo'n 16 jr, met zin en tegenzin.

Ik ben bezig om voorlichtingsmateriaal te maken voor jongeren over blowen.

Dit wil ik OA doen door zoveel mogelijk verhalen te verzamelen van mensen die blowen.

Daarin kan je vertellen wie je bent, wat je doet, waarom je blowt, hoeveel, enz enz enz

Wil iemand zo vriendelijk zijn om mij te helpen en een kort stukje over zichzelf schrijven ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een boekje dat heet "stoppen met blowen"???? :)

Kan je de insteek van je boekje even uitleggen.

Gaat het om mensen te laten stoppen of gewoon uitleg over blowen en ons plantje.

Als ik de titel lees dan raad ik je toch aan om lekker met wat wietverslaafde Jellinek patienten te gaan praten.crackhead.gif

Daar zal je vast wel horen wat je wilt horen. :)

 

Succes

 

Doc

 

ps.het is op een forum heel normaal dat je je voorsteld in de voorstelsectie.

Als ik jou huiskamer in kom dan stel ik me ook netjes even voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow al 18 jaar in zie geen reden toe tot het stoppen met blowen,wel uiteraard moet je niet de hele dag door blowen als je gewoon moet werken naar school moet enz.

De mensen die problemen hebben en zeggen dat het door blowen komt hebben al problemen .

Er is naar ik weet geen verslaving ik kan zo 3 weken bv niet blowen (bv vakantie buitenland) of dan een par dagen niet en dan weer wel.

Ik zou beginnen met voorlichting om het verschil tussen rommel in bepaalde coffeeshops en organische /bio minerale eigen kweek te laten zien.

En het verschil tussen high en stoned en de verschillende rokers / dampers zoals medicinale,gelegenheid,gezelligheid of om problemen te vergeten.

Dat laatste werkt niet volgens mij want als je je klote voelt dan kan dat versterkt worden.

Ik hoop alleen niet dat het weer zoiets word zoals zie je je raakt er verslaafd aan en je hele leven is voorbij etc.

Benadruk ook de positieve kanten als je durft !

 

Succes!

 

@ Doc wietverslaafde patienten ?

Er is toch meerdere malen bewezen dat het niet verslavend is ?

Kan dat nu opeens wel dan?

Die mensen willen gewoon aandacht of die hebben een zwakke wil,en zoeken een excuus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom je

'blowt"

Is dat de engste manier.

Is beter dat je even wat meer informatie leest want alleen al deze zin maak het geheeld al als POWnews.

Blowen is inhaleren van softdrugs door het te roken

 

Ik ben bezig om voorlichtingsmateriaal te maken voor jongeren over blowen.

 

En geeft even wat informatie over de insteek van je boekje.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nighthaunter

Beetje naief om te denken dat er geen wietverslaafden zijn.

Het hoeft geen verslavende stof te hebben om verslavend te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dit topic kan je al heel wat info vandaan halen.

http://www.wietforum.nl/Ooit-Al-Onderzoek-...wen-t21591.html

 

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nighthaunter schreef: of zoeken een excuus.

 

Wat de mens onderscheid van de dieren is dat hij een vrije wil heeft.

Hij kan deels zijn eigen werkelijkhed scheppen.

 

Die "Goddelijke" gave is voor veel mensen beangstigend.

 

Ze zijn bang voor die mogelijkheden en macht

 

Sommige proberen die eigenschap anderen te ontnemen (autoriteiten) of verschuilen zich achter verslavingen zodat ze "er niets aan kunnen doen".

 

Die verslavingen kunnen varieren van verschrikkelijk fan zijn van een ander mens, een voetbalclub, een hobby, je werk, je gezin, politiek, religie en natuurlijk drugs.

 

Cannabis wordt in de media tegenwoordig hevig gepromoot als een verslavend middel en trekt daarom mensen aan die geïntresseerd zijn in een middel dat niet echt schadelijk is, makkelijk verkrijgbaar, niet te duur en waarvan je kunt zeggen dat je eraan verslaafd bent.

 

Die vicieuze circel wordt gevoed door anderen die er baat bij hebben, zoals "hulpverleners" autoriteiten, politici en natuurlijk mensen die anderen er voor gaan waarschuwen. Dat geeft henzelf ook een reden van bestaan en voorkomt dat ze hun eigen leven in de hand nemen.

Ze zijn immers op aarde om anderen voor "gevaren" te behoeden.

 

Beste Jenny als je bovenstaand enigszins weet te verwerken in je "voorlichtings materiaal" wil ik je ook nog wel eens uitleggen wáárom mensen blowen.

 

Ik hoop dat je weet dat jongeren "waarschuwen" altijd averechts werkt.

Hun voorhoofdskwab, dat deel van de hersenen waarin het vermogen zeteld om risico's in te schatten en vooruit te kijken is pas volledig ontwikkeld bij een leeftijd van 25 jaar.

Dat opgeheven vingertje heeft dus geen zin.

 

Integendeel, voor een deel van de jongeren betekend het alleen maar dat ze dat "gevaar "juist willen onderzoeken.

Als je dus een boekje of foldertje maakt waarin de "gevaren en ervaringen van andere blowers staan omschreven betekend dat voor een deel van de jonge lezers dat ze dat óók willen meemaken.

 

Zo maak ook jij je eigen perceptie van de werkelijkheid waar.

 

Groene groet,

 

Wernard Bruining

Share this post


Link to post
Share on other sites

@loewie : wie is hier naief als je het verschil niet weet tussen verslaafd en lichamelijk / geestelijke gewenning ?

Je ontkracht je eigen : Het hoeft geen verslavende stof te hebben om verslavend te zijn.

Mist enige vorm van logica ?

Je bent nog altijd in staat om normaal te functioneren alleen je kiest op dat moment om zwak te zijn en weer te roken.

Koffie is meer verslavend drink maar is elke dag wat bakkies en houd er dan opeens mee op.

 

@Wernard Bruining bedankt voor je ondersteuning!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Jenny,

 

Veel mensen hier zijn nogal argwanend als het gaat om publiciteit in wat voor vorm ook. "de waarheid" wat betreft blowen is in de reguliere media moeilijk te vinden. Argumenten voor cannabis halen het bijna nooit, terwijl de relatief weinige nadelige gevolgen breed uitgelicht worden.

 

Ik persoonlijk zit niet te wachten op nog een boekje dat de nadelen van blowen benadrukt. Kort gezegd blow ik omdat ik het lekker vind, en een groeiende weerzin tegen alcohol als roesmiddel.

 

Dit forum is meer dan alleen een plek waar je blowers kunt vinden die even een leuk stukje schrijven voor je boekje. Ik zou zeggen verdiep je in de verschillende onderwerpen die over blowen gaan. Er is ontzettend veel informatie hier die zo voor het oprapen ligt. Topics over voor welke aandoeningen mensen het medicinaal gebruiken, of ze puur roken, met tabak, in een joint, met een verdamper, en waarom ze dat doen. Lees eens rookverslagen, en zie hoe de beleving van het roken van Cannabis dichtbij het drinken van een goede wijn, of het eten van een goede kaas komt. Wanneer je een boekje schrijft over stoppen met alcohol drinken ga je toch ook niet bij de enologische vereniging vragen om stukjes? Dan ga je naar de jellinek kliniek.

 

Als het je echt gaat om hoe cannabis gebruikers hun jointje beleven, dan zou het jammer zijn als je stukjes zou selecteren die erop gericht zijn om te kunnen zeggen:"zie je wel, het heeft ook nadelen". Want dat is wat ik (misschien bevooroordeeld) verwacht van een boekje dat bedoeld is om jongeren voor te lichten.

 

Bij mij (en vele anderen hier) hoef je dus niet te komen vragen om een zielig verhaal. Ik ben een hoogopgeleid persoon die succesvol is in zijn werk en priveleven, en daarbij al zo'n twintig jaar blowt wanneer hij kan. Als je een realistisch beeld wilt scheppen over blowen, dan horen zulke verhalen er ook bij. Als je jongeren bang wilt maken heb je aan mij niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gezegd white tooth zo denk ik er ook over.

Ik heb een vrouw 2 kinderen ,werk,eigen huis,prettig prive leven.

Enige slechte wat ik ooit heb mee gemaakt is dat ik moest kotsen maar dat kwam meer door de hoeveelheid drank ervoor.

En het allergrootste nadeel is dat het in een negatief daglicht staat door de media bij veel mensen.

De overheid en andere organisaties willen graag dat iedereen het ziet als het grote gevaar.

 

succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk ook eens wat docu's Dan zie je waarom wiet verboden is wie daar voor gezorgd hebben hoe wiet word gebruikt (vanaf voor christus tot nu). En verdiep je dan ook een in Hennep en wat je daar mee kan. Is erg interessant en veel nuttige info.

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk ook eens wat docu's Dan zie je waarom wiet verboden is wie daar voor gezorgd hebben hoe wiet word gebruikt (vanaf voor christus tot nu). En verdiep je dan ook een in Hennep en wat je daar mee kan. Is erg interessant en veel nuttige info.

 

Bles

 

Ras Ganja Don : Welke docu's raad je aan ?

Doc : Het boekje is geschreven door Yoram Stein, filosoof en journalist, tevens is hij ook jaren afhankelijk geweest van Cannabis.

Zeer interesant boekje met veel nuttige informatie voor een iedereen die blowt.

Je wilt dat ik me voorstel ?? Wat wil je nog meer van me weten behalve dat ik Jenny heet, 30 jaar ben en woon in Den Haag ??

Wat ik het liefst op me boterham eet ? :)

*********?? Gefeliciteerd als je jaren met je neus boven de boeken hebt gehangen ( heb je niks gemist ?? ) wat doet het er in hemelsnaam toe.

 

Ik kan niet op iedereen persoonlijk ingaan en de discussie hierover aangaan, ik wil het wel, maar dat kost me veel tijd en energie en ik wil deze gebruiken voor andere zaken.

 

Alle verhalen zijn welkom, juist ook de positieve verhalen, ik wil juist de meerdere lagen proberen te laten zien.

 

Ik doe dit vrijwillig.

Edited by Aad
Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bedoelingen van dit initiatief kunnen erg goed zijn.

Maar je kunt niet ontkomen aan je mening/de mening die verkondigd wordt.

Met Yoram stein onlangs nog in discussie geweest,

waarbij hij het af liet weten.

Zijn beweringen kan hij vaak niet direct onderbouwen,

maar slechts met refereren aan citaten probeert hij zijn mening vorm te geven.

 

Mijn doelstelling naar kinderen toe: Maak blowen zo saai mogelijk.

En dat is best een lastige.

 

Er zijn zoveel variaties in gebruikers en redenen van gebruik

en wat ze gebruiken.

Denk je niet dat het een grote hoop van verhalen wordt?

Ik denk dat ook hierbij dat het van belang is om je mening of doelstelling

duidelijk te hebben.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoram Stein??tsg_smiley_puke.gif

Sorry maar dan is het me weer duidelijk.

Yoram heeft last van fantasie.

Heb hem horen praten op tv en hij spoort niet helemaal.

Quote mij aub niet.

Ik wil hier niks meer mee te maken hebben.

Begrijp ook niet wat je hier eigenlijk doet en de insteek van je verhaal.

Als ik Yoram en zijn gedachtegang goed begrijp zal alles wat ik nu zeg tegen mij gebruikt worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc : Het boekje is geschreven door Yoram Stein, filosoof en journalist, tevens is hij ook jaren afhankelijk geweest van Cannabis.

Zeer interesant boekje met veel nuttige informatie voor een iedereen die blowt.

Yoram Stein serieus nemen als informatiebron :)

 

lees je nu 1st eens in in een onderwerp waar je foldermateriaal over wilt maken en dan geen boekjes van idioten die zelfs nog aan hoestdrankjes verslaafd raken, te idioot voor worden dit.

 

Bram Bakker zal je goed van dienst kunnen zijn, die heeft zichzelf benoemd tot canna verslavingsdeskundige, samen mooi boomjes planten :P

en dan erna met Yoram erbij lekker je een stuk in de kraag zuipen in de kroeg :P

 

Ik doe dit vrijwillig.

 

en je drijfveer om dit allemaal vrijwillig op je te nemen is?

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan niet op iedereen persoonlijk ingaan en de discussie hierover aangaan, ik wil het wel, maar dat kost me veel tijd en energie en ik wil deze gebruiken voor andere zaken.

 

Alle verhalen zijn welkom, juist ook de positieve verhalen, ik wil juist de meerdere lagen proberen te laten zien.

 

Waarom post in vredesnaam in een forum dan.

En het voorstellen zijn de regels van dit forum.

 

 

Schot in de roos white tooth +1

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de hele wereld elke morgen een jointje zou opsteken , zou het er in ieder geval een stuk relaxter aan toe gaan :).

Of iedereen blijft tot 1 uur in ze nest liggen ghehehehe.

Je bent zo verslaafd als je jezelf maakt!

 

 

yoramsmoram :)

 

 

 

Orde

Regelmaat :P

Dicipline

 

 

the 3 keywords for a green and healty enviroment in body and mind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel dat je een klein beetje meer het achterste van je tong laat zien.

 

Yoram stein is helamaal niet afhankelijk geweest van cannabis. Hij heeft cannabis ten hoogste gebruikt als vlucht. Dan ben ik naast cannabis ook afhankelijk van tv kijken.

 

Ik heb niets gemist Jenny. Waarom ik het vermeld is om aan te geven dat blowers onterecht een imago hebben dat ze laveloos op de bank zitten en nergens toe komen. Dat ik een studie af heb gemaakt met een joint tussen mijn lippen toont aan dat dat niet zo hoeft te zijn. Dat doet ertoe.

 

ik denk dat lostchild goed advies geeft als hij zegt dat je je eerst goed in zou moeten lezen. In je tweede post alhier laat je al blijken dat je geindoctrineerd bent door de anti-cannabis lobby, en dan verwacht je medewerking van mensen hier? Dat is alsof Geert Wilders moslims vraagt mee te werken aan fitna 2.

Yoram noemt cannabisverslaving (?) in een zin met alcoholisme. Mag ik een teiltje?

‘De nederwiet die wij in de jaren tachtig bezongen was een relatief onschuldig plantje. Het spul van nu is tienmaal sterker, en ik zou dat nooit aanraden, laat staan roken.’ Daar begint de website mee. Een quote van een muzikant, en dat wordt dan gebruikt om onderzoeken van wetenschappers mee te bekritiseren. Ammehoela!

 

Verhelderend zou misschien zijn om je te verdiepen in alcohol en zijn effecten, en daarna nog eens objectief naar cannabis kijken. Wanneer het gaat over beschikbare genot/roesmiddelen, dan is Cannabis een prachtig middel dat alle slechte publiciteit niet verdient.

 

Nog een opmerking: ik zou me niet zo voor het karretje laten spannen van mensen die alles doen om hun eigen baan te creeren. Althans niet onbetaald. Yoram Stein gaat straks met de eer strijken, en met jouw hulp zijn zakken vullen met geld van ouders die als ze beter wisten zeker geen hulp bij Yoram Stein gingen zoeken. Je kind van de cannabis afhalen is net zo makkelijk of moeilijk als je kind laten ophouden met gamen. Of je maakt het onmogelijk, of je overtuigt dat kind van de nadelige effecten op zijn leven.

 

Mensen als Yoram Stein en Keith Bakker mogen enige bekendheid genieten. Bekendheid geeft mensen nog geen gelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

stanvanhoucke.blogspot.com/2010/04/yoram-stein.html

 

Deze reactie wil ik u niet onthouden.

 

Yoram Stein heeft een ongelukkige jeugd gehad. Het is ten slotte erg moeilijk "de zoon van" (journalist Michael Stein) te zijn. Hij werd altijd maar vegeleken met zijn vader. Niets wat Yoram deed was goed genoeg. Het is dus logisch dat Yoram deze misère probeerde te ontvluchten, en vaak in een coffeeshop te vinden was. Yoram’s vader zou het niet deren. Hij keek niet om naar zijn zoon. Ook niet toen deze zijn studie in Berkeley (!) maar niet afmaakte. Ook niet toen Yoram na jaren nog steeds geen vriendin had gevonden. Ook niet toen Yoram dacht een hartaanval gehad te hebben, maar het slechts een paniek aanval bleek. Maar gelukkig is Yoram toch nog op het rechte pad gekomen. Hij heeft werk gevonden als filosoof. Op een middelbare school. En hij schrijft van boekjes. Bijvoorbeeld over zijn cannabis "verslaving".

 

Maar Yoram kan het niet verkroppen. Hij is de 38 jarige zoon van de wereldberoemde Michael Stein, en hij geeft les op een middelbare school. Hij had natuurlijk allang rijk en beroemd moeten zijn. Maar Yoram weet wie hier schuldig aan is: de "liberaal-progressieven". Zij hebben hem immers niet gewaarschuwd. En hij voelt zich verraden. Want hij was ook "liberaal progressief". Maar dat kwam door de wiet.

 

Yoram heeft vooral een hekel aan de "alles-moet-kunnen" moraal. Yoram wil niet alles kunnen. Yoram houdt niet van vrijheid. Vrijheid is eng. Vrijheid leidt tot keuzes. En verantwoordelijkheid.

 

Cannabis leidt tot passiviteit. Yoram was namelijk passief. En hij gebruikte cannabis. Nu niet meer. Nu is hij actief.

 

Het is ook weldegelijk een opstapje naar hard drugs. Hij heeft namelijk een vriend die eerst wiet en daarna hard drugs is gaan gebruiken. Hijzelf overigens niet. Dus 50% van de cannabis gebruikers gaat over op hard drugs. Yoram heeft dus ook een beetje geluk gehad. Het had ook zo kunnen zijn dat zijn vriend niet aan de heroine was geraakt. En dan was Yoram nu een heroine junkie.

 

Alhoewel, Yoram stelt dat er eigenlijk geen verschil is tussen heroine en cannabis. 2 weken heb je een beetje keelpijn, en zelfs de meest verstokte heroine verslaafde is er vanaf. Cannabis is net als heroine, alcohol en gokken een roesmiddel. En het maakt niet uit aan welk middel je verslaafd bent. Yoram had ook chocola kunnen noemen. Of koffie, suiker, vet eten, veel eten, sporten, seks, winkelen, computerspelletjes, het verzamelen postzegels (of iets anders). Het is allemaal net als heroine. Plus of min een griepbuitje dan.

 

Yoram heeft ernstige cognitieve problemen overgehouden aan zijn verslaving. Hij kan niet goed meer zinnen begrijpen. Als iemand openlijk een vraag stelt over het verschil tussen chocolade en cannabis, denkt hij dat er gezegd wordt dat cannabis en chocola exact hetzelfde zijn. En dat is niet zo. Want van veel choloca eten kom je ook in een roes, maar niet elk roes middel is hetzelfde, want cannabis is net zo erg als heroine min een griepbui. Yoram's studie duurde vooral lang omdat hij maar bleef zakken voor het vak Logica 1.

 

Yoram heeft nog het meest een hekel aan de drugsprofessoren. Die komen met onderzoeken met soms meer dan 3 proefpersonen. Yoram heeft niet zoveel vrienden. Hij heeft ooit wel met een veelbelovende wiet rokende filosoof gepraat. De volgende Walter Benjamin zeg maar. Maar ja, hij gebruikte wiet en dus is het niets geworden.

 

Yoram weet dat gebruikers er hun emoties mee dempen. Als je naar muziek van bekende cannabis gebruikers als The Red Hot Chilli Peppers, Charlie Parker, Bob Dylan, Jimi Hendrix, of The Beatles hebt geluisterd snap je het: emotieloos. Volkomen gedempt.

 

Ook vergeet Yoram veel door zijn cannabis verslaving. Hij schrijft bijvoorbeeld dat Nederwiet 5 keer zo sterk is geworden in de loop der jaren. Maar hij vergeet te vermelden dat hasj vrijwel net zo sterk is gebleven (en dat is sterker dan de sterkste wiet). Ook stelt hij dat cannabis bijdraaft aan de ontwikkeling van schizofrenie. Maar vergeet hij te vermelden dat er juist ook cannabis soorten zijn die schizofrenie (of beter, psychoses) juist helpen voorkomen.

 

Het is duidelijk, de problemen van een ex-cannabis verslaafde zijn groot. Yoram durft niet meer in een coffeeshop te komen. Yoram kent een verhaal "van een man die zes jaar was gestopt met drinken". Na het "dopen" van 1 vinger in een glaasje rum zoop hij zichzelf het ziekenhuis in. Yoram dronk niet. Yoram rookte wiet. Als Yoram wel gedronken zou hebben, zou hij dan leraar filosofie zijn geworden? Hoe vaak is Yoram eigenlijk opgenomen in het ziekenhuis? Naast die ene keer met die paniek aanval bedoel ik dan.

 

http://www.iex.nl/Forum/topic.asp?forum=18...3716&Page=3

Geplaatst door stan op 18:43:00

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :): :P

 

hahahahahha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb die gast wel echt eens wiet gebruikt.

Er staan alleen maar dingen van de anti wiet gasten en wat je in oude boekjes leest waar is zijn echte ervaring.

 

Lijkt meer op iemand met aandacht tekort of een te hoge eigen dunk.

 

emotieloos

Lol bij mijn als ik damp is het andersom.

 

Nog zo een bullshit ding.

Cannabis leidt tot passiviteit. Yoram was namelijk passief. En hij gebruikte cannabis. Nu niet meer. Nu is hij actief.

Waarom zijn al die mensen de hele dag in de weer met hun/haar tuintjes?

Als je passief ben doe je dat niet.

Er is een ander woord voor dat is lui!!!!

 

Het is ook weldegelijk een opstapje naar hard drugs. Hij heeft namelijk een vriend

Ik heb namelijk een vriend hmm die zijn niet aan de hard drugs.

het bekende ik heb een vriend verhaal (altijd handig als je niks ervan af weet om die zin te gebruiken).

 

Dus 50% van de cannabis gebruikers gaat over op hard drugs.

Die cijfers kloppen niet erg want wat zullen we veel Hard drug gebruikers hebben hier in Nederland.

PS, Nederland tel de minste hard drugs gebruikers.

 

Yoram stelt dat er eigenlijk geen verschil is tussen heroine en cannabis.

Wat voor ontwetenheid heb je als je dat beweerd dat beide het zelfde is, de ene is lichamelijk en heeft een totaal ander werking.

heroïne lijk meer op alcohol, waarom tril de mensen die veel alcohol drinken.

 

zelfs de meest verstokte heroine verslaafde is er vanaf

LOL onder welke steen heb je dit uit eigen evaring gezien dat die verslaving bijna niet te stoppen is.

Zo veel krijgen terug vallen vraag eens wat info op bij het "Willemsstraat van de Vereniging tot. Heil des Volks".

 

Yoram heeft nog het meest een hekel aan de drugsprofessoren. Die komen met onderzoeken met soms meer dan 3 proefpersonen. Yoram heeft niet zoveel vrienden. Hij heeft ooit wel met een veelbelovende wiet rokende filosoof gepraat. De volgende Walter Benjamin zeg maar. Maar ja, hij gebruikte wiet en dus is het niets geworden.

Wat moet Yoram een hekel aan je zich zelf hebben dan.

Hij is maar met 1 proefpersoon.

Als je naar muziek van bekende cannabis gebruikers

reggae geen emotie`s? pffff wat een kippe verstand zeg.

 

Yoram kent een verhaal

Ja ik ken ook een verhaal van ene Yoram die geen zelf inzicht heeft en denk dat die een cannabis geleerde is.

Helaas is dat verhaal onzin.

 

zo ik moet het toch even kwijt.

/zODd

 

En goedemorgen allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen allemaal

 

Lekker geslapen ????????? vast wel.. ik wel in ieder geval :)

En het wordt een prachtige dag sja la lie la la la bla bla bla bla bla

Sorry, ik ben gewoon vrolijk !

 

Bedankt voor de reacties, ik heb gelukig een aantal positieve reacties ontvangen in mijn mailbox.

Hopelijk komen er nog meer binnen.... wie o wie KAN mij helpen en wil iets schrijven over zichzelf en zijn/haar ervaring met Cannabis.

Als je schrijft, gaan wij elkaar zien !! Ik ben echt lots of fun

In ieder geval iedereen een fijne dag en niet teveel blowen he ?? ik ga me 2e maar weer draaien en naast me vriend liggen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej helaas bagger geslapen, :)

maar ik snap niet zo goed waarom je niet meer inzicht geeft wat de doelstelling is,

van dit initiatief.

Had ik al eerder om gevraagd eigenlijks, tesamen met wat opbouwende opmerkingen.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goedemorgen allemaal

 

Lekker geslapen ????????? vast wel.. ik wel in ieder geval :)

En het wordt een prachtige dag sja la lie la la la bla bla bla bla bla

Sorry, ik ben gewoon vrolijk !

 

Bedankt voor de reacties, ik heb gelukig een aantal positieve reacties ontvangen in mijn mailbox.

Hopelijk komen er nog meer binnen.... wie o wie KAN mij helpen en wil iets schrijven over zichzelf en zijn/haar ervaring met Cannabis.

Als je schrijft, gaan wij elkaar zien !! Ik ben echt lots of fun

In ieder geval iedereen een fijne dag en niet teveel blowen he ?? ik ga me 2e maar weer draaien en naast me vriend liggen :)

 

 

zelf ook roken en an je 2e beginnen en aan ons vragen over cannabis

snap je niet echt

 

en er staat genoeg op internet erover

 

succe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...