Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mr.high

Kweekverslag Early skunk & purple power

Recommended Posts

Omdat dit mijn 2e redelijke buitekweek is, wil ik niet alles TE professioneel doen, en omdat ik binnekort een tijdje naar zuid-amerika ga.

 

 

5x Easy skunk Feminized

5x Purple power Feminized

 

Voeding: ALG-a-mic van biobizz titality booster

een huis en tuin planten voeding: floraline vloeibare plantenmest

en een klein flesje van Hesi: supervit ( 10ml geschikt voor 650 liter water)

potgrond: Forflora:

Droge stof: 25%

organische stof: 20%

ph: 5.0 - 6.5

EC: 500 us/500cm??

meststof : NPK 14-16-18??.. 1,2kg/m3

 

 

 

 

30 april, zaadjes gekocht, thuis aangekomen heb ik de 5 early skunks onder vochtige watten gelegd,

en de purple powers in een glas water water gelegd.( de pp's lieten hun worteltjes na 3 dagen zien, en de skunks na 5 dagen pas)

 

 

31 mei 19:15, staan lekker na te zonnen, de dames pakken de volle zon om ongeveer rond 11:00 a 11:15.

14u86eo.jpg

 

Purple power

2drfbsg.jpg

hoort het dat de top al paars begint te worden? :P (sorry niet echt duidelijk mischien)

 

Early Skunk

14iefet.jpg

 

Purple power, ziet er gezond uit :wOOt

30a73o7.jpg

 

kraanwater geef ik niet :wub:, ik heb een stuk regenpijp afgezaagd en als ht regent... juist :D , ( er stond laatst een gozer op het dak in verband met werkzaamheden, ik heb hem gevraagd of er geen vies spul allemaal meekomt met de regen. dat was niet het geval. vinden meer mensen dit eigelijk oke?

i71vdz.jpg

 

29c46f6.jpg

 

Alle opmerkingen zijn welkom, van fouten leer je!!

 

:) :) :P

Edited by mr.high

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de natuur krijgen ze ook regenwater toch? mss nog wel beter dan kraanwater.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//edit// svp niet onnodig quoten, herhaling vorige post is overbodig, gebruik de ADD REPLY toets svp//edit//

 

ja klopt, ik dacht in zon regenpijp zitten wel wat bacteriën, toen ik de afgezaagde stuk van binnen zag, was het erg slijmerig en zag er best vies uit,

 

vandaar eigelijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi mrhigh

 

Heel veel succes met je plantjes , purple power heb ik ook eens gehad maar ging helaas niet goed bij mij :) maar wat er wel van te roken was was wel erggg lekker :)

 

Wie gaat er voor je planten zorgen als je weg bent?

 

succes ! :P

groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi mrhigh

 

Heel veel succes met je plantjes , purple power heb ik ook eens gehad maar ging helaas niet goed bij mij :) maar wat er wel van te roken was was wel erggg lekker :)

 

Wie gaat er voor je planten zorgen als je weg bent?

 

succes ! :P

groeten pacman

Dank je,

 

een goeie vriend van mij let erop, die weet wel wat ie doet :P,kheb ook een aantal indoor'tjes met hem gedraait en dat verliep erg goed!

:D :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenwater doet zijn werk, die purple power ziet er lekker uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo medekwekers,

 

ik weet het ik weet het ;) , het heeft een tijd geduurt,.. maar ik ben weer voor de volle 100% aanwezig!!

 

 

Ik zal niet te veel kletsen en beginne met het weer...

 

 

Het zit ons niet erg mee deze week :verrygood

ehnrbk.jpg

 

 

wegens te kort aan tijd vooral heb ik eerlijk gezegt niet de kans gehad om extra potten te kopen :D (heel dom ja sorry)

en omdat de vrouwtjes al een maand krap in een kleine pot zaten heb ik de dames met ze 4e in een grote bak verpot

 

34fdz51.jpg

 

 

wat me ook opvalt is dat mevrouw skunk nie egt wil groeie sinds ze uit het zaad is, terwijl de rest al een centimeter of 10 voor ligge , maar ik ga me niet erg druk maken om 1 plant (zal wel goed komen toch..)

2ykm9fb.jpg

 

de dames...

25qul2x.jpg

 

Early skunk

xe3gaw.jpg

 

een van de purple's groeit een beetje raar.. ik had een keer wat beestjes gezien en had wat gif erop gespoten tegen insecten, dit bleek later al 4 jaar over datum te zijn lol, de hele bovekant was verbrandt :book:

2s7h112.jpg

 

 

een een purple dame..die wel goed groeit

mll7ko.jpg

Ik weet het, te weinig aarde.. na die foto heb er meteen wat bijgegooid!

 

 

zo staan ze er dan ongeveer bij, nat en zonder redelijke zon :P

261kc4h.jpg

 

 

maar ik hou wel van ze ;)

 

nou dit was het zon beetje..

 

trouwens ben ik ook van plan om begin juli te verduisteren, maar ligt het aan mij of groeie de plantjes niet zo fantatisch groot(snel), sommige zijn echt lekkere dames maar er zitte ook een paar tusse waarvan ik denk, KOM OP GROEI GROEI GROEEEI!!! ;) ...

 

Hoe ik ze ga verduisteren?

 

1 van deze dage ga ik ff langs gamma of what ever en haal wat bamboestokken, dan steek 1 er 3 in een pot in een driehoek formaat en dan wat vuilniszakken erover heen,

 

natuurlijk niet echt een geschikt plan maar het is voor effe, als het echt hard gaat waaie dan zet ik ze maar in de badkamer( die overegens niet 100% lichtdicht is vanwege een raam boven de deur, maar daar verzin ik wel wat op :D)

 

ik dacht eraan om ze ( als ik de vuilniszak techniek gebruik) ze om 21:00 de zak over de kop te trekken, en sochtends weer om 09:00 eraf te halen,... goed idee? ;)

 

 

alle commentaar is welkom uiteraard, als je denkt van ey das nie goed of hey dat kan beter of als je een idee hebt, graag vertel het :D

 

ik stop nu maar want ik begin trek te krijgen in een dikke :P

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook gaan verduisteren maar weet nog niet precies hoe :book:. Heb al wel een idee maar dat zal ik binnenkort op mijn eigen form (big buddy) zetten! En die vuilniszak zou ik niet gebruiken! OF niet de hele nacht over je plantje laten zitten! Je kunt ook om een uur of 6/7 die vuilniszak erover doen en die er weer af halen als het donker is! :verrygood

En je vrouwen zien er goed uit! Beetje klein maar wel gezond! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil ook gaan verduisteren maar weet nog niet precies hoe :D. Heb al wel een idee maar dat zal ik binnenkort op mijn eigen form (big buddy) zetten! En die vuilniszak zou ik niet gebruiken! OF niet de hele nacht over je plantje laten zitten! Je kunt ook om een uur of 6/7 die vuilniszak erover doen en die er weer af halen als het donker is! :book:

En je vrouwen zien er goed uit! Beetje klein maar wel gezond! ;)

Ja ik heb erover gelezen dat je beter geen vuilniszakken de hele nacht kan laten staan eroverheen.

 

ik ga dan wat je zegt een uur of 6/7 de zak erover en dan wnr het donker is eraf hale,

 

trouwens wat ik was vergete te zegge is dat ik een paar worme wil loslate in de aarde van de plante, iemand een idee hoeveel van die krenge erin moete in zon pot?

 

aah nog maar 1 opsteke...

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeiedag medekwekers,

 

ik dacht laat me toch nog even een paar foto'tjes droppe voordat ik op vakantie ga morgen :bier

 

 

fotos zijn net getrokken met een telefoon dus niet geweldige fotos maar wel goed genoeg om er te over oordelen.. :P

 

118ep0h.jpg

 

 

Gister heb ik ze voor het eerst op 12/12 gezet in de badkamer, vuilniszakken leek me toch niet echt een geweldig plan.

 

maar is dat in de badkamer wel een goed idee om ze daar 12 uur neer te zetten,en hoe lang precies moet ik dit volhouden daar :whip:

de ruimte heb ik lichtdicht gemaakt, heb er zelf nog 10 minuten gezeten met een sticky, haha

en was helemaal lichtdicht dus dat zit wel oke!

 

 

 

975ll3.jpg

xdrncw.jpg

975fmg.jpg

 

 

ik gebruik dus ook normale groei voeding en wortelstimolator, ik weet niet of het iets heeft uitgemaakt maar wat ik wel wil halen/bestellen is goeie bloeivoeding,

 

(iemand mischien een redelijke goedkope tip?..)

 

 

30u953r.jpg

 

 

meneer poes geniet er ook weer van het weertje en het uitzicht... ;)

33jprlv.jpg

 

deze heeft een hele achterstand achter de rug, jammer maar niet heel erg vind ik, ze leeft nog gelukkig ;)

w2j3aw.jpg

 

heb ze wat hoger gezet zodat ze toch nog wat zon kunne pakke die achterlopen

faykpk.jpg

 

 

eigelijk was dit het wel,

 

ik wil iedereen een gelukkig grow process toewensen :D :P en ga ik lekker genieten van de zon 4 weken :o

 

Laturr !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie dag,

 

Net terug van vakantie heb ik de dames ff bekeken, en moet ik zeggen, het ziet er toch best redelijk uit, alhoewel...

Early skunk:

2146qtl.jpg

 

Zijn dit nou zaadjes? en zo ja, hoe lang duurt het voordat ze rijp zijn?

 

Totaal plaatje's:

v63t4x.jpg

 

20r9swn.jpg

 

 

atrh4j.jpg

 

Normaal was ik aan het verduisteren, maar daar ben ik mee gestopt na 3 weken :o,

 

 

 

nog een paar kiekjes :(

 

28lqpdt.jpg

 

2ewdvd4.jpg

 

2znvexl.jpg

 

29nghe0.jpg

 

Tot waneer is het gebruiken van Wortelstimulator zinvol eigelijk? gewoon de hele periodes lang,

of kan je er na een bepaalde tijd mee ophouden?

 

en nog een amateurvraagje, :P

 

Hoe lang duurt het nog voor de oogst ongeveer?

 

 

En dan was dit het weer voor vandaag,

 

Gegroet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit in je tuin. Ff een vraag over je purple power word die van jou paars? Die van mij is nog steeds compleet groen en die staat al 7 weken in bloei. Je early skunk lijkt me bevrucht of ze moet hele grote zaadhoezen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die purple's van mij worden ook nie paars, ik zit nu in week 5 bloei, en die skunks zijn bevrucht ja, kheb al een paar harde balletjes gezien.

 

Klopt dit dat die 100% feminized zaden nu zijn?

 

en hoe lang duurt het voordat die zaden klaar zijn?

 

 

graag hoor ik zo veel mogelijk info erover want kom er nie egt uit :( :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan aardig wat zadenkweken hier op het forum misschien kan je daar iets mee. Ga er niet vanuit dat je zaden feminised zijn. Waarmee zijn ze gekruist?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om er voor te zorgen dat foto's in topics ook in de toekomst beschikbaar blijven en snel geladen kunnen worden verzoeken we je om foto's in een wietforum album te plaatsen. Hoe je dat doet staat uitvoerig beschreven: Rechts boven in je scherm Help -> Foto's plaatsen

 

Fijne dag. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn gekruist met 1 van de purple's, maar kheb er verder nix meegedaan,

 

Ja zal de volgende keer de fotos via het wietforum doen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe staat het met je purples?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, leuke plantjes hoor! Maar die plant die bevrucht is ( leek op die ietwat onduidelijke foto bijna een man) is dus feminised. En de zaden die daarvan komen zijn prut! Je hebt met die zaden een hele grote kans op herma's. En wat ik niet snap, hoe heb je die plant bevrucht met een van je FEMINISED early skunks? Of was dit een herma?

 

Succes nog verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie dag iedereen,

 

geen gelul,

 

DE fotos:

 

 

gallery_30680_12731_9661.jpg

 

 

wazige k*t foto maar kon ff niet anders:

gallery_30680_12731_1813420.jpg

(purple power)

 

de zaadjes willen niet echt groeien naar mijn gevoel, :rofl

 

de skunk:

gallery_30680_12731_280813.jpg

 

 

van deze pp beginnen de toppen langzamerhand meer compacter te worden, en lekker te ruiken natuurlijk :wOOt :

gallery_30680_12731_2201657.jpg

 

 

 

haha deze is wel erg zielig aan het worden, ik denk ook maar dat ik eruit trek ofzo, iemand nog een idee ofzo? :specool :smoke

gallery_30680_12731_1259536.jpg

 

skunk

gallery_30680_12731_973751.jpg

sommige blaadjes op te toppen beginnen te krullen, dat is normaal toch? :verrygood

 

ohja, sommige zaadjes had ik eruit gehaald, die waren bijna rijp,

 

daar valt zeker nix meer aan te doen?

 

Ik zal nog ff 1 opsteken en op reacties wachten :wave: :rofl

 

Fijne dag iedereen,

 

mr high :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee, leuke plantjes hoor! Maar die plant die bevrucht is ( leek op die ietwat onduidelijke foto bijna een man) is dus feminised. En de zaden die daarvan komen zijn prut! Je hebt met die zaden een hele grote kans op herma's. En wat ik niet snap, hoe heb je die plant bevrucht met een van je FEMINISED early skunks? Of was dit een herma?

 

Succes nog verder!

Hey,

 

Ik heb ze zelf niet bevrucht, ik vond een x een man er tussen, maar die heb ik dus zo te zien te laat weggehaald.

 

beetje raar dat ze niet allemaal herma's geworden zijn, omdat ze toch redelijk dichtbij elkaar stonden,

 

van de 10 die ik had zijn er 4 goeie uitgekomen helaas,

 

dus eigelijk kan ik de rest weg pleuren?

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kheb ze al omgehakt lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow man je begrijpt me verkeerd:P zal morgen wel uitleggen wat ik bedoel, ben nu te dronken :verrygood

 

tschuss!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

wel wat wazig ik heb de fok er ook al bij opgezet maar helpt ook niet.

keb geen purple or what so ever kunnen ontwaren .

alleen de toprot is wat purple getint .

en zaden uit femzaden kan je beter niet doen lijkt me vooral omdat er een man tussen zat.

ik zie bij de meeste seedshops de ontwikkeling dat de reguliere zaden eruit worden geknikkerd

en je alleen nog femzaden kunt bestellen.

een kwalijke zaak vind ik dat een beetje jammer.

ik vind nix aan die lesboos het zwakke geslacht

al zijn ze nog zo lesbo er steekt bij bij deze of gene altijd wel weer een herma of man(sterke geslacht)

zn grote harde dikke banaan vooruit.

en gooid weer roet in het eten.

door zelf ook maar wat aan teklootvioleren met czw heb ik nu hermas in mn autoflowers

geef mij maar regulier femzaden boeien me geen zier mier!

 

houzreguliermacerror

Share this post


Link to post
Share on other sites
door zelf ook maar wat aan teklootvioleren met czw heb ik nu hermas in mn autoflowers

 

Teveel ppm??? :verrygood

 

Ze zijn toch niet blauw geworden? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...