Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Skafz

Geript!@ Bedreigd! En beroofd.

Recommended Posts

maatregelen nemen he anders staan ze over 2 maanden weer voor de deur , je moet je natuurlijk niet laten bestelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zitten jullie nou nog steeds te bakkeleien over die paar plantjes

gewoon boel op ruimen en ergens anders verder gaan. Kan je ego er niet

tegen dat iemand anders zijn game iets slimmer gespeeld heeft dan

jij, moet je er gewoon meteen werk van maken i.p.v. hier te gaan lopen

zeuren.

 

wat een ballenforum is dit soms zeg bij het minste geringste word er een

slotje op een topics gezet, maar dit soort topics kunnen dagen door gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Websites van GL, D66, SP, Pvda, en ook de bekende tegenstanders bezoeken. daar is altijd een contact emailadres te vinden. Het is ook van belang om de tegenstanders hierover te informeren, om het argument voor legalisering kracht bij te zetten.

 

Wat betreft het overvallen worden zelf. Ik zeg: altijd meewerken, en alles afgeven. Als je je gaat verzetten loop je ernstig gevaar en als je wraak gaat nemen, dan ben je zelf niks beter dan de georganiseerde criminelen. Dan kun je net zo goed beschermingsgeld af gaan dragen bij de lokale penose.

Dat schiet allemaal niet op. Het enige wat er gebeurt is dat je dieper in de criminaliteit wordt getrokken, met de bijbehorende gevaren voor jou en je gezin.

 

Na zo'n rip-actie zou ik zo snel mogelijk proberen te verhuizen. Dat ze weten waar je woont is erg beangstigend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skafz, Zoals White Tooth zegt, je verhaal naar alle partijen sturen, op de website van de 2e kamer staan ook de contactadressen wel.

 

Verder denk ik dat in het specifiek Boris V/d Ham goed is om te informeren hierover, hij is namens D66 veel bezig met Medicinale cannabis, maar ook met burger en mensenrechten. Voor zover ik weet is hij een 'mens' en geen 'machine'.

 

mvg,

 

Kees.

 

PS, je kunt je verhaal in een email vertolken zonder persé de referentie te trekken naar wf. Al hoef je heus niet bang te zijn dat men niet van het bestaan van wietforum af weet, dit is openbaar domein, google neemt het op.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij is het ook eens gebeurd dat ze me wilden rippen.

Ze hebben toen netjes gewacht tot dat ik weg ging en toen mijn vriendin alleen thuis was zijn ze binnen gekomen.

Plantjes waren pas een week oud en ze konden dus niets meenemen.

Nu komt het rare: De dag erna een inval. Die agent zegt tegen mij van daar en daar staan planten. Ik met hem mee en was zo.

Maar de rippers waren in 2 ruimtes geweest maar niet in de kelder waar er ook stonden! Dus de blauwe petten hebben ze daar ook laten staan :lol: Dag erna aangifte van overval gedaan. Na een half jaar nog niks gehoort en ik maar bellen.

Ik wist namelijk wie het geweest was en heb adres en alles doorgegeven. Na een jaar nog eens bellen. Nog geen reactie.

Nu pas geleden zelf maar het probleem opgelost :)

 

Ps. Ik gun dit niemand toe en doe nu dus sinds vier jaar nog altijd wat maar wel top secret. Zelfs mijn vriendin weet niks van waar of hoe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste; veel sterkte gewenst. Ik wil me niet eens voorstellen hoe machteloos en gefrustreerd ik me zou voelen als me dat zou overkomen, overval met geweld. Ten tweede; ik ben ook eens geript. Tuin leeggehaald. Tsja, op dat moment was ik zooo ontzettend boos. Liep met een knuppel het spoor achterna. Maar dat liep natuurlijk dood. Maanden later kwam ik erachter wie verantwoordelijk was, althans, wie de rippers getipt moet hebben. Die persoon heb ik teruggepakt. Busje pur in zijn uitlaat geleegd. Mannetje wiens auto ik gepakt heb zag ik regelmatig. Dan grijnsde ik tegen hem, verder geen woord gewisseld. We wisten van elkaar dat we het wisten. Geen geweld gebruikt maar heb wel mijn revange genomen. Ik denk dat hij het er ook maar bij wilde laten en het niet verder wilde laten escaleren. Puberaal? Jazeker. Maar het was onbetaalbaar om te zien hoe hij de volgende dag weg probeerde te rijden. Daarna nooit meer omgekeken en lekker doorgekweekt.

 

Moraal van het verhaal, zonder geweld kun je nog best je gram halen (no pun intended lol)

 

dance.gifS.gifL.gifA.gifP.gifP.gifY.gifvictory.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...