Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pietlutvlierefluiter

wanneer bloeien?

Recommended Posts

ik heb dit schema gekregen http://www.hethennephuis.nl/index2.htm

 

daar staat dus als ik het goed lees 1 week groei. kan het kwaad om de plantjes 2 weken te laten groeien? mijn stekjes zijn namelijk aardig slecht. Ik heb nu 5 (van de 45) uitvallers en dacht dat ze misschien wel wat steviger mogen zijn om in de bloei te gaan.?

ook staat er op het schema aardig vaak rhozotonic en heb de 1 liter fles die ik mee gekregen heb al bij het inpotten op gemaakt, (heb gewoon volgens schema aangevuld.)

Is die Rhizotonic zooi ook ergens anders te halen dan alleen bij growshops? Intratuin bijv of is rhozotonic speciaal voor hennep planten?

 

bij voorbaad dank, een beginnend wietkweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verhouding rhizotonic is toch 40ml/10ltr? Dan heb je 250ltr water gebruikt bij het inpotten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang jij wilt voorgroeien hangt af van wat voor stekken het zijn, je medium, je voeding, je apparatuur, hoe groot je hok/tent is, en hoe groot je je plantjes wilt hebben.

 

Vragen...vragen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verhouding rhizotonic is toch 40ml/10ltr? Dan heb je 250ltr water gebruikt bij het inpotten?

je hebt gelijk er klopt niks van. ik heb 200 ml aangehouden inplaats van 20ml ;) geen wonder dat hij zo snel op was. maar in ieder geval, kan je dat spul ook ergens anders halen? ik hou er van dat ik me spullen zoveel mogelijk in een gewone winkel kan halen. (zal wel niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Nee, is bij de Intratuin niet te koop. Je bent dus aangewezen op growshops.

Maar hoe kun je je zo ernstig vergissen bij de verdunning van dit middel. ;)

Een week langer laten groeien, kan geen kwaad .. soms is het beter .. om je stekken iets langer te laten groeien.

Zorg wel voor een wat hoge lv.

Wens je veel succes toe.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

he bedankt, ik had echt het idee dat ze nog wel wat groei konden gebruiken maarja ik ben geen ervaren kweker,

ik heb nu 3 zeer zwakke (bijna dood) en 3 zwakke die kleiner zijn dan de rest.

ik geef ze nog even de kans en dan ga ik de bloei in.

Lv is perfect rond de 75 af en toe vernevel ik ook de zwakkere als ze droog lijken.

ik heb 2 curver boxen met 2 3voudige mismakers van de intratuin. werkt perfect!

heb alleen bij de ene de leds moeten afdichten die ander gebruik ik snachts niet ivm licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een foto zegt meer dan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...