Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ruun51

Voeding

Recommended Posts

hallo beste wietkwekers/rokers.

ik heb binnenkort 7 kleine plantjes : vrouwelijk en mannelijke BlueBerry autoflowers. ( net geplant )

en ik wil voeding gaan gebruiken! zodat mijn plant wat groter word en dikkere toppen produceert.

vlak bij mij in de buurt is een head&smart shop : flower power, waar je voeding kunt halen!

 

http://www.flowerpower-denhelder.nl/N_fram....nl/N_xp_3.html

 

al ga je dan naar shop dan naar onder ; daar staan 4 verschillende merken voeding.

als je op een van die voeding klikt krijg je allemaal verschillende flesjes enzo!

 

kan iemand mij een goede voeding van die site aanraden? zodat ik mooie dikke toppen krijg!

en wat echt werkt. (vriend van mij had ook voeding gekocht maar dat werkte niet;s)

 

alvast bedankt! :verrygood

Edited by knutsel
geen reclame links AUB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het een beetje goedkoop wilt houden heb je voldoende aan Terra Vega en Tera flores van Canna.

 

Maar autoflowers hoef je niet bij te voeden hoor gewoon in Plagron Batmix zetten daar zit genoeg voeding in voor de gehele cyclus van autoflowers.

 

gr. jerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ervaring met Canna en ben er zeer tevreden over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik ben begonnen met Canna, nu gebruik ik BAC.

 

Staan ze in de volle grond of in potten.

 

Dat scheelt ook nog, want in de volle grond hoef je eigenlijk helemaal niks bij te voeden, dat gaat gewoon vanzelf.

Kan je ook niet overvoeden.

 

Succes.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook ik ben begonnen met Canna, nu gebruik ik BAC.

 

Staan ze in de volle grond of in potten.

 

Dat scheelt ook nog, want in de volle grond hoef je eigenlijk helemaal niks bij te voeden, dat gaat gewoon vanzelf.

Kan je ook niet overvoeden.

 

Succes.

 

Blowsterke

 

 

dankje! ik zet ze in potten!

 

groetjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna is een goed merk om mee te beginnen. Als je echt voor de biologische kweek gaat zoals ik, kan je het beste voor het merk B.A.C. gaan of voor Sannie's producten uit Sannie's Shop.

 

Succes met het maken van je keuze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet zo dat je bij biologische voeding niet zo op de PH hoeft te letten?

 

Ideaal in combo met regenwater lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zelf zeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden over bio bizz

 

heeft eko en bio keurmerk ( wat niet altijd alles zegt ) maar bij bio bizz schijnt het zeker waar te zijn, goed bio product, zeker de vismix, ik gebruik de grow, vismix, bloei en superbloei.......

 

alles wat niet chemisch is is goed hahahah

 

maar dan moet je later eigenlijk geen tabak in je joint flikkeren, bio wiet met chemische tabak.....( ik draai sprietjes minimaal tabak....)

 

 

succes ermee.

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben heel ouwerwets hierin; gewoon in de volle grond ermee en niks bijvoeden. Als je in potten kweekt kun je bijvoeden maar dan zelfs zou ik alleen met vaste voeding werken. Minder snel last van overvoeden, en bij veel regen hoef je niet nog meer water toe te voegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is het niet zo dat je bij biologische voeding niet zo op de PH hoeft te letten?

 

Ideaal in combo met regenwater lijkt me.

Dan wel extra calcium toevoegen, want biologische voeding bevat over het algemeen niet zo heel veel calcium en moet daarom eigenlijk met leidingwater worden gegeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het je eerste kweekje is.

Dan is een simpel manier -> buffertabs, Sannie's Bacto, Symbiosis mycorrhiza en later een beetje bij voeden met BAC Bloei.

Heb het met een licht mix.

 

Ik weet dat het niet in die winkel is maar deze manier heb zich bij vele mensen bewezen.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...