Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Frits Bom

VANAVOND 25 april om 20.55 op 2 Teledoc: Nederwiet

Recommended Posts

gouwe vent die doele, zo ken ik de wietkwekers nog van vroeger, bomen in de tuin en met hele gezin knippen ad keukentafel ;)

wat nou lampen, gewoon "buiten, bio en verders niks"

 

wel :huh: dat veel meer mensen nu op de hoogte zijn hoe jij je spulletjes naar binnen brengt dat hadden ze wel achterwege mogen laten voor mij wnat er is niet veel andrs dan een vuilniszak waar een zak aarde inpast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild, dozen daar passen ook wel zakken aarde in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede is een kweker naar mijn hart, wat een schat! Dat de criminelen die Doede bedreigden met een geweer geïdentificeerd en vrijuit zijn gegaan is tekenend en het bewijs dat rechtspraak in Nederland ver te zoeken is. Daar kan ik mij echt kwaad over maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat stuk in de rechtzaal met het OM was wel heel opzienbarend en duidelijk erg vies en naatje "maar ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag'' ''nee, dat klopt''. gadverdamme zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die jongen die wilde afkicken was om misselijk van te worden.

Wiet is alleen geestelijk verslavend, niet eens lichamelijk met afkickverschijnselen, dus 4 weken lang afkicken? Rook gewoon geen wiet, klaar.

En wat had hij voor problemen ermee gehad? "Eh... Ja, nou... Ik... Ik denk wel dat ik meer met muziek bezig zou zijn geweest als ik geen wiet had gerookt".

Welke 30-jarige zegt niet precies hetzelfde over iets wat hij mooi vond, iedereen heeft dat de tijd te snel voorbij gaat en vindt het jammer dat hij niet meer met zijn hobby ipv werk/wat anders bezig was.

En het is duidelijk dat hij goed is afgekickt, nu rookt hij het veel gezondere tabak :huh:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het een prachtige docu,

 

net even terug gekeken op programma gemist!

 

 

En denk dat ik met queensday '11 toch maar s een kijkje ga nemen bij the Green House.

 

verder heeeel naatje dat Doede genakt is, maar hij komt mooi weg met 80u taakstraf,

 

 

er zouden vaker van dit soort docu's moeten komen, een stuk intressanter dan TVOH, X-factor of help mijn man is .... :huh: ;) :wub:

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Que?

 

Niet op naam bedoeld uiteraard :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt he ........ de rechtspraak in nederland..

 

 

 

 

bestaat dat wel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Rechtspraak in het westen is gebaseerd op bedrog & luchtkastelen!!

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

:huh: dat heet corruptie & NL komt ook steeds beter in het nieuws :wub: vanwege dubieuze praktijken ;)

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...