Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pietje wiet

welke voeding is het beste?

Recommended Posts

beloof je dat je geen man bent? zijn hier al teveel mannen die zich voordoen als vrouwen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahaha :P

 

@ PH, ben benieuwd hoe goed die voeding werkt als je je aarde al een paar keer gebruikt hebt en opgewaardeerd.. heb het idee dat een 2 componenten voeding beter is om je aarde "op peil" te houden. of zit er in die 1 comp voeding hetzelfde als in 2?

 

 

ja dan ga ik zeker voor 2 componenten voeding :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allemaal merken uit de canna wereld.

Dus allemaal veeeeelste duur :P

pfffft moet je de prijs van Pokon zien. :nerd

Dat is zwaar water. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn merk voor 12.95

Groei voeding niet nodig op modder.

 

 

groei voeding niet nodig, naja oke.

 

 

maaruh 12.95 voor nog geen 0.5 liter is toch prijzig,

hoezo ALLEMAAL MERKEN UIT DE CANNAWERELD :nerd

 

BEETJE KROM PH....

 

 

Maar...hypro terra only.... super om mee te kweken zonder andere wondermiddelen.

evenals atami 1 comp etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe Krom?

 

Het zijn de chelate die het hum doen tim :lol:

Er moeten zelfs mensen naar hier toe komen om er in een semester over te vertellen. :nerd

 

En Doc weet wat dat kost om te maken :P

 

Onbekend maakt onbemind!

 

try it zou ik zeggen amnees ,kan je de kop niet kosten :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hehehe Krom?

 

Het zijn de chelate die het hum doen tim :P

 

In water oplosbare humuszuren en andere in water oplosbare organische verbindingen kunnen spoorelementen tijdelijk aan zich binden. Het werkt vergelijkbaar als met synthetisch geproduceerde chelaten zoals deze in spoorementmeststoffen voorkomen. Wanneer veel natuurlijke chelaten in de bodemoplossing voorkomen en daar veel spoorelementen aan zijn gebonden, dan wordt voortdurend de bodemoplossing aangevuld met oplosbaar voor de plant opneembare spoorelementen. De chelaten zelf zijn niet of nauwelijks opneembaar door de plant, maar de hoeveelheid voor de plant opneembaar mangaan iwordt dan wel op peil gehouden. Dit geldt die spoorelementen die door de plant in de vorm van een kation kunnen worden opgenomen door een plant zoals mangaan, koper, zink, kobalt en ijzer. Borium, seleen en molybdeen worden hoofdzakelijk in de vorm van anionen door de plant opgenomen, dit werkt niet via chelaten.

Chelaten in EDTA vorm zijn werkzaam binnen een pH traject. Buiten dit traject is er weinig of geen bemestend effect te verwachten. Ijzer (FeEDTA) werkzaam pH traject 1,5- 6.5 zie verder voor andere ijzerchelaten het artikel over ijzer; Mangaan (Mn-EDTA) werkzaam pH traject 3 - 10; Zink (Zn-EDTA) werkzaam pH traject 2 - 10; Koper (Cu-EDTA) werkzaam pH traject 1.5 - 10; andere chelaten: Calcium (Ca-EDTA) werkzaam pH traject 5 - 10; Magnesium (Mg-EDTA) werkzaam pH traject 6 - 10. PH

 

Daarom weegt 946ml 1.4kg!!!

 

KLIK

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze 1 comp voeding heb ik dan niet gebruikt, maar wel van bac (zover je die 2 merken met elkaar kan vergelijken) en dan merk je gewoon dat de volgende ronde minder gaat op dezelfde aarde... en de volgende WEER.. itst canna flores of hypro a en b, allemaal 2 comp voeding..

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAC en GHE = appels met peren vergelijken. :P

 

Ik werk nu voor het eerst met deze voeding de 2e keer op de zelfde aarde en merk alleen dat ik wat minder krachtige planten heb.

Maar ik zit pas in dag 17 12/12

 

gallery_22925_11658_734023.jpg

 

Laatse draai op deze aarde was met een ander kappie en was de slechtse draai sinds een jaar.

 

Ik ben zelf ook benieuwd hoe de voeding het de tweede draai doet :)

 

Edit:Ik heb nix opgewadeerd btw zelfs geen verse bovenlaag!

No worry ,Pothead is een zusje van fotograaf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zei ik'

 

tis is keer onderzocht tis allemaal het zelfde

alleen om de bekendheid betaal je

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee green sensation is niet de beste topbooster. wel 1 van de duurste.

 

 

 

Dit zijn dezelfde woorden die mijn growshop eigenaar gebruikte.

Vandaar dat ik em niet meer gebruik.

 

 

gr Erik

 

ja dat zei ik'

 

tis is keer onderzocht tis allemaal het zelfde

alleen om de bekendheid betaal je

 

 

Je hebt ook 10 soorten cola.

Tis allemaal cola,maar toch smaken ze net wat anders ten opzichte van elkaar.

 

gr Erik

 

 

beloof je dat je geen man bent? zijn hier al teveel mannen die zich voordoen als vrouwen :)

 

 

 

Wanhopig? :) ;)

 

Misschien is het wel een " ma flodder typje" met klotsende oksels en een dikke steenpuist op die neus.....

 

Tja......kus ze zou ik zeggen... :P :) :) :)

 

gr Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
heey mensen,

 

bedankt voor alle reacties!

ik hoor hier nu ook mensen zeggen gewoon biologisch kweken...

krijg ik daar niet minder opbrengst van?? :)

 

hoor het graag

 

Alstublieft, biologisch kweken en boven de gram per watt. Dit topic is gruwlijk goed :P http://www.wietforum.nl/Test-Gavita-1000-W...olt-t74687.html

deze manier van biologisch kweken vind ik zelf erg makkelijk, geen ph en ec meer meten, tenzij er iets gruwlijk fout gaat, maar daar gaan wij niet van uit.

 

Groeten

 

Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja,dat is met zaad eerder haalbaar zoals we allemaal weten :P

 

Mijn gem is 700+ onder 1x600watt met stekjes!

 

Asjebliefgraaggedaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst maar eens 600 gram biologisch afval in de wc dumpen, eens kijken of ik boven de gram per watt op de wc haal :P

 

latersss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd het gewoon simpel als je net begint.Neem een goede aarde en een fles bloeivoeding(organisch is mijn advies).Leer je planten kennen en wat ze wanneer doen.Als je dat onder de knie heb kan je verder gaan kijken naar wat voor jou interessant is.

 

Heb je 1000kwekers,dan heb je 1000manieren om te kweken.En iedereen vind die van hem de beste.Vergeet dat niet.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit zijn dezelfde woorden die mijn growshop eigenaar gebruikte.

Vandaar dat ik em niet meer gebruik.

 

 

gr Erik

 

 

Er is al in verschillende topics tevoorschijn gekomen dat de topbooster ervoor zorgt dat de toppen harder en dikker worden. Gaat wel om % maar je verdient het dus ruims schoots terug in gewicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...