Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BioMan

--BioMan's eerste Guerilla !--

Recommended Posts

Hallo allemaal ! ;)

Na vorig jaar me eerste kweekje gedaan te hebben (zadenkweekje Auto AK47) ben ik weer terug... Guerilla !

ik ga vrij veel AutoFlowers neerdroppe (20tal) en slechts een paar Deentjes... omdat ik niet zo'n goede spots heb in deze Urban Jungle hier :D

 

De soortjes :D :

-Auto AK47

-ADH47

-Automatic Mary

-NDB x Royal Dane

 

 

Dit gaat ma een kleine guerilla worden maar ik wil er vooral uit leren en ik heb toch niets moeten betalen voor het zaad (ruilen :D ) waarvoor dank aan iedereen voor de zaadjes ! ;) als het goed uitpakt kan ik volgend jaar eventueel nog wel wat uitbreiden en wat meer Deentjes zetten maar ik wil rustig beginnen...

 

Ik hoop zo'n 10 gram goeie wiet te oogste en de rest is extra voor me... deentjes moeten zo klein mogelijk blijven, liefst ongeveer 70cm want anders gaan ze heel erg opvallen :D ik ga die dus erg kort snoeien en niet te vroeg kiemen ;)

 

Degene die velden wiet willen zien moeten maar naar Carpie,Indo,HL,... gaan kijken maar ik hou het bij zig zag hide in plain :D

 

Vandaag alweer lekker op pad geweest om een spot die ik vorig jaar had ontdekt weer eens te gaan bezoeken...

lekker in de lentezon :D

 

gallery_25782_11763_1517216.jpg

 

wat prikken deze hard !! me hele handen vol rode bobbeltjes :)

 

gallery_25782_11763_647747.jpg

 

Op deze spot had ik vorig jaar al een shitload kippenmest op de grond gegooid maar geen plantgaten gemaakt... daar heb ik de mogelijkheid helaas niet voor

 

alles nog in orde hier... snel wat plantjes gaan halen ;)

klaar voor vervoer in de rugzak...

 

gallery_25782_11763_282676.jpg

 

lekker adrenaline door me lijf... eerste keer met plantjes en handschupje op zak, heb nog nooit ZO snel plantjes geplant ! ;)

dit is het resultaat:

 

gallery_25782_11763_119360.jpg

 

gallery_25782_11763_1846881.jpg

 

gallery_25782_11763_1046423.jpg

 

ha... probeer die maar eens te vinden :D allemaal Auto AK47 (4 plantjes)

dit is een soort experiment, binnekort kan ik wat meer zaaien want het kan nog steeds vriezen... maja ik kan alvast hopen op een lentewietje !

 

 

Tips & commentaar hoor ik graag ! :D :D

 

M.V.G.

BioMan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ik hoop zo'n 10 gram goeie wiet te oogste..." :rolleyes: Dus pak 'm beet 1 gram per plant? Da's wel heel erg bescheiden!

De grond ziet er in ieder geval niet verkeerd uit, de brandnetels groeien prima op de kippenmest zo te zien. Ben je niet bang dat je plantjes volledig overwoekerd gaan worden door de brandnetels? Die laatste groeien nl. erg snel in deze tijd van het jaar.

Een lentewietje red je niet meer vrees ik, maar een hoogzomerwietje is ook niet verkeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaah, bioman gaat zijn eigengekweekte zaadjes soigneren!

'k Hoop dat't succesvol verloopt!

Je hebt iig je eerste volger gescoord!

 

Lekker vroeg ook, die zon is oo zoooo aanstekelijk om er direct in te vliegen he. :rolleyes:

 

Maargoed, direct een vraagje.

Heb je iets gedaan tegen de konijnen / slakken?

 

 

mvg

mdvtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee die Bio man ;)

 

Leuk dat je ook officieel je topic hebt gestart nu :D

 

Alleen ik vraag me hetzelfde af als mdvtje.. want ik zie het nu helemaal weer als indo's verslag voor me.. Dat je plantjes straks pleite zijn door die slakken :D ..

 

Dat zou verrekte zonde zijn!

 

Ook al zou je zeggen dat die slakjes genoeg anders te eten hebben maarja..

 

Ik zou ze niet herkennen zoals ze erbij staan.. Erg stealth :rolleyes:

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu maar hopen dat je ze binnen 3 maandel beter ziet :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekker adrenaline door me lijf... BioMan :rolleyes:

 

Alles went Bioman... :D

volgende keer heb je 2x zoveel nodig voor je adrenaline shot ;)

 

kweken is ergggg verslavend...

 

maak dr wat moois van...gaat zeker lukken hier :D

 

gr ;)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor de goede commentaar ! vind ik altijd erg motiverend :D

 

@Groen Gif:

Uitvallers...mannetjes,... die zijn er ook he ;) 'k wil rustig beginnen, en teleurgesteld zal ik hopelijk niet zijn dan op het einde van de rit :rolleyes: die brandnetels vallen wel mee, en anders zal ik ze eens een kopje kleiner maken :D

de grond vond ik ook erg goed...vandaar dat ik dit een erg leuk AF-spot vind, lekker meerdere rondjes draaien hier... ook voordat ik er kippemest gooide krioelde het er al van de wormen...'k dacht meteen BINGO ! :)

 

@mdv'tje:

nope, konijnen zitten daar niet, 100% zeker en slakken tja, 't is daar nogal urban dus van die felblauwe korrels gaan daar wel opvallen... misschien maar wat blikjes bier gooien op de grond met een gaatje erin...dan lijkt het afval :D

 

@HighLife:

heey ! leuk dat je me weer volgt... stealth, zo hoor ik het graag :D nog geen enkele slak gezien dat wel, maja dat weet je nooit he, dan weet ik dat weer voor volgende ronden ;)

 

@-3S-:

fingers crossed :D

 

@Carpie:

leuk dat je me volgt ! ;)

ja... die adrenaline zal bij jouw wel helemaal verdwenen zijn dan :D jij gaat op excursie mee met de boswachter, ik fiets lekker een eindje mee met een stadswacht ;)

 

dit is nog maar een spot... maar wel een goeie volgens mij, nog tips om Deentjes klein te houden ?

 

Gr.

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen commentaar ... wel de mededeling dat ik mee koekeloer!

 

Veel buitenspeelplezierrrrrr

 

EmTee

-EDIT- denen hou je klein door laat te planten of te verduisteren. Andere optie is er niet echt in de volle grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

zucht.... wat een opluchting zeg, toch nog iemand die weet hoe die WÉL foto's moet plaatsen zonder gelijk de hele

omgeving prijs te geven, heerlijk zeg. Nu ga ik echt lekker slapen dit doet me goed.

 

het is je gegund hoor Bioman, alleen al omdat je een voorbeeld fotograaf bent voor guerilla verslagen.

 

lekker vroeg van strart dat word 2 keer oogsten dit jaar

 

Hier ga ik van genieten

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bioman,

 

Mooi hoor, de eerste dames/heertjes staan al!

Ik denk dat de urban jungle ook al wel bijdraagt aan je adrenalinerush :rolleyes:

Ik zou ook 10x meer gespannen zijn in de bloemenperkjes in de stad dan in de bush bush..

 

Ik ben nu al benieuwd hoeveel extra's er te halen valt én hoeveel meer Biomanauto-ak's er verschijnen in topics hier :D

 

De mijne volgen nog!

Oh en ik ga jou ook volgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@EmTee:

thnx ! jij ook veel buitenspeelplezier ! weer ADH47'jes dit jaar ?

 

En in potten en verduisteren zijn geen mogelijkheden :D dan maar laat zaaien en af en toe eens goed bijsnoeien ;)

wanneer hadden jullie gedacht aan ontkiemen van de Deentjes ?

 

@cannabusinesss:

ja, 2 oogsten... leuk ! :D

Ik moet wel fatsoenlijke foto's maken want anders herkennen mensen uit de buurt men spots zo...

maar met deze foto's wens ik ze veel plezier met het zoeken van me spots :D

let maar allemaal op ! check maar allemaal jullie achtertuin,tussen de bloemetjes... want BioMan goes urban :) :D

 

@Dr.G:

ja, bij het planten is er wel veel adrenaline...maar voor spots te bezoeken heb ik niets te vrezen... niemand die kan aantonen dat het van mij is.

leuk dat je me volgt ook ! :D

 

 

Zou ik nu al meteen weer wat AF gaan zaaien of nog eventjes wachten ? want er is nog wel wat plaats op die spot ;)

ben wel benieuwd naar die ADH47, daar ga ik ook nog wat zaad mee kweken in de het midden van de zomer :rolleyes:

 

Gr.

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss:

ik zie ongeveer duizendeden vierkante kilometers op de foto met de zon..

dus toch stukje omgeving :rolleyes:

 

mvg

 

spacehase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bioman,

 

Dus je bent al bezig buiten. Je bent wel supervroeg. Ik gun je 10 gram gedroogd per plant :rolleyes:

 

Maak er maar weer zo'n enthousiast verhaal van als in 2010!

 

Ik ga dit verslag zeker volgen.

 

Succes.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik las net in een ander topic dat je veel schoffeld.... :D

das wel goed... want dan krijgt je plant al het zonlicht en dat vinden ze Heerlijk :rolleyes:

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Carpie:

lol, ja sommige spots wel :D ...

maar kheb ook een paar spots waar er gegarandeerd mensen komen...maar dan moeten ze ze nog herkennen :D

als ik daar ga schoffelen of in de winter plantgaten graaf zijn ze zoiezo gedoemd om te mislukken, maar nu hebben ze nog kans.

 

beter iets dan niets :D

en die AF zijn verdomd handig op plekken tot waar er straatverlichting schijnt, want dat zou helemaal niet ideaal zijn voor de Deentjes denk ik :)

 

@spacehase:

probeer jij maar eens te vinden waar onder de zon die spot dan is :D ;)

 

@Peperfreak:

10gram per plant :D naah , ook al zou ik het wel willen maar we moeten realistisch blijven ;)

ik ga proberen een enthousiast verslag te maken maja, kben van nature een optimist dus dat kan niet moelijk zijn ;)

 

 

Over een week ga ik nog eens op deze spot kijken

 

Gr.

BioMan :D

 

PS: hoe komt dat in mijn topics me scherm ineens zo breed word en de letters bovenaan mijn scherm,

waarop staat 'Wietforum' zo groot zijn ? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan man!

En of je nu klein of groot guerillaat, het gevoel blijft volgens mij hetzelfde. :D

Succes!!!!

 

PS: hoe komt dat in mijn topics me scherm ineens zo breed word en de letters bovenaan mijn scherm,

waarop staat 'Wietforum' zo groot zijn

Ik dacht dat het aan mij lag.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Carpie:

lol, ja sommige spots wel :D ...

maar kheb ook een paar spots waar er gegarandeerd mensen komen...maar dan moeten ze ze nog herkennen :)

als ik daar ga schoffelen of in de winter plantgaten graaf zijn ze zoiezo gedoemd om te mislukken, maar nu hebben ze nog kans.

 

beter iets dan niets :D

en die AF zijn verdomd handig op plekken tot waar er straatverlichting schijnt, want dat zou helemaal niet ideaal zijn voor de Deentjes denk ik ;)

 

idd... zo'n brutale plek met straatverlichting weet ik ook... ;) , was me test plek vorigjaar :D

 

ik wilde al een breedbeeld pc voor Sinterklaas :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bioman :D,

 

succes met je kweek man ziet er allemaal goed uit ;) leuke soortjes ook :D ik ga je volgen keep em green..

PS: over een maandje kom ik naar België dus berg je plantjes maar goed op ;)

 

-WT :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bioman, leuk verslag heb je al neergezet en support heb je weer net als vorig jaar :nerd

 

Heerlijk om te zien hoe iemand enthousiast kan zijn en alle mogelijkheden benut.

 

Geniet ervan.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Hallo allemaal,

't is maar weer eens tijd voor een kleine update :lol:

 

Ik had thuis in de tuin nog een AK'tje staan... die was spontaan opgekomen op de plaats waar haar moeder vorig jaar stond (zadenronde) :) en die had ik dan opgepot en ergens in de tuin gezet (een beetje vergeten eigenlijk ;) ) en nu vond ik haar terug en ze bloeide !! :nerd wohoo ! het eerste vrouwtje van het seizoen is al binnen, 't is wel maar een dwergje maja :D

 

Ik heb haar juist in een 6liter pot gezet... dit zijn nog foto's van haar oude potje

 

gallery_25782_11763_1571320.jpg

 

zoals ik al zei... een dwergje :)

 

gallery_25782_11763_231209.jpg

 

ik heb duidelijk 2 witte haartjes gezien maar op deze foto moet je al goed kijken... ben niet zo handig met al die macrotoestanden :)

 

gallery_25782_11763_1126563.jpg

 

Deze heeft me weer eens lekker vrolijk gemaakt... en ga ik daarom in de tuin laten afbloeien, een beetje ter indicatie van me guerilla planten, die zullen binnenkort ook lekker gaan bloeien (hopelijk) ;)

 

Ook was ik me eens aan het bedenken wat er zou gebeuren als je in een molshoop zou planten ? :D

 

 

 

@Limbic:

kom er lekker bij ! Een hele akker geeft toch een ander gevoel dan een paar plantjes tussen de brandnetels :D

maar wie het kleine niet eert... het grote niet deert ;)

 

@weedtech:

leuk dat hier ook eens binnenspringt ! als je ze vind mag je ze hebben :D net zoals paaseieren zoeken ;)

ze zijn volgens mij al iets te goed opgeborgen tussen de brandnetels, want er is een paar dagen geleden een forse hagel ( en ook een beetje regen) -bui geweest hier ... en nu deze heerlijke temperaturen, dus die netels zullen ook wel fors gegroeid zijn :lol:

 

ga je ook een verslagje maken ?

 

@blowsterke:

Heey ! leuk dat je me volgt ! en proficiat me je Moderatorschap :D ik heb nog niets gepost in je Outdoor topic maar ik lees wel degelijk mee hoor ! echt een lekker gevoel om zo vroeg al al dat mooie groen te zien in jou topic, jij ook een leuk outdoorseizoen gewenst ! :P

 

 

Fijn weekend allemaal !

 

 

Gr.

BioMan :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

F*ck... :o :lol: de spot van in post nr. 1 is weg... dit was (serieus) verwilderd privé eigendom, en de eigenaars hebben de hele boel omgegraven :lol: met buldozers en alles... 'k denk dat ze der gaan bouwen ofzo maar ik weet het niet zeker, erg groot om te bouwen is het niet, een huis past er zeker niet op... misschien een garage ofzo

 

het was net zo goede grond, je kon de merels en andere vogels zo alle wormen van de omgegraven grond zien opvreten, één deel is erg netjes omgegraven en platge'drukt' terwijl het stukje erlangs gewoon slordig is omgegraven, misschien nog om AF'jes te zetten maar niet meer dit jaar... eerst een tijdje in de gaten houden... ik had deze spot al ruim een jaar in gaten gaten en ze deden er gewoon NIETS mee maja... Guerilla is a numbers game :) en ik ga lekker vrolijk verder, want ik heb nog wel een aantal mooie spots... en zaadjes genoeg :nerd

 

Ook heb een een 15'tal AK47'jes die liggen te kiemen... hoop er 10 goede plantjes mee te verkrijgen, die kan ik dan binnenkort weer op een andere spot gaan planten.... lekker adrenaline :)

 

Foto's binnenkort... maar niet van de verloren spot :)

en ook van het vrouwtje in de tuin... want die bloeit en groeit heerlijk nu

 

Gr.

BioMan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van die spot.

Gelukkig heb je genoeg zaad, en de zomer is nog lang!

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh :nerd Da's f*ckt up .. :P

 

Gelukkig stonden er nog geen plantjes van je :o

 

Je vind vast nog wel wat moois :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjemig :nerd ...het eerste strijder is al gevallen dit jaar :lol: ...

 

Rise O fallen fighters,

rise and take your stance again,

He who fight and run away,

live to fight another day quotemarkright.png

 

moeten ze in Belgie geen aanvraag doen via de gemeente voor bouwrijp te maken...Bioman :o ?

In Nederland wordt het in de regionale krantjes en op de gemeente site bekendgemaakt...en dan kan je evt er bezwaar tegen maken...

 

Bioman's revenge... is coming up :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...