Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DeBaas

Coffeeshop in Ijzendijke?

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik had bij Alien Growshop een lamp besteld maar die bleek defect te zijn dus moet die terug, en dacht ik direct een tripje te maken naar daar met de auto en een coffeeshop te bezoeken. Weet iemand of er daar te vinden zijn? Google zegt allesinds niets, die verwijst me altijd naar Goes.

 

Greetz

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola baas ;)

 

Nada! Niks !! Noppes!!!

 

Terneuzen moet je wegblijven.

In Goes heb je er twee.

 

Hightimes is best :rolleyes:

 

Tette :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nopes niets te vinden daar, doorrijden naar vlissingen of goes zal je enigste oplossing zijn. Of je ken naar terneuzen rijden als je graag in de zak word gezet...

 

Het is trouwens niet hightimes maar de highlife... en wat jij goed vind... het is er gewoon keiduur en erg veel keus heb je er niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Higlife! Sorry ;)

 

Als het goed moet zijn moet je doorrijden naar Breda maar dat was de vraag niet :D

De highlife is de beste keuze in zeeland :D

Je kan erboven blowen en relax zitten.

 

Tette :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Higlife! Sorry :D

 

Als het goed moet zijn moet je doorrijden naar Breda maar dat was de vraag niet ;)

De highlife is de beste keuze in zeeland ;)

Je kan erboven blowen en relax zitten.

 

Tette :rolleyes:

 

De beste keuze in zeeland? vlissingen is ook nog altijd zeeland he ;) dan ga ik toch 10 x liever naar vlissingen dan dat ik naar goes zou gaan. En dan vind ik de aarden in goes nog altijd beter dan de highlife in goes sorry :D

Akkoord de highlife is wel een zeer mooi ingerichte shop is er gezellig zitten enzo, maar veel meer vind ik er toch niet aan :) maarja we kunnen niet allemaal de zelfde mening hebben :D peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor goede wiet moet je niet in goes zijn!

bij aarden lijkt alles het zelfde en bij highlife krijg je wiet die al 3jaar ligt te drogen volgens mij :rolleyes:

je hoeft het nog maar aan te raken en het is stof en dan de smaak nog "jakkie bah,ik proef kurjk"

Share this post


Link to post
Share on other sites

de highlife in goes is idd niet veel soeps

 

haze dat naar karton smaakt heb ik daar toen gekocht ook meteen laatste keer dat ik daar wat gekocht had

de HLSpecial hasj die is wel goed maar ben er al een jaar of langer niet meer geweest

gwn omdat het ver is van hier te vertrekken en de wiet er niets beter is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de highlife is idd niet veel soeps, duur en kwa kwaliteit is hetook niet zo super

Share this post


Link to post
Share on other sites

highlife is idd niet wat het wezen moet.

 

was ik laatst met een vriend die wat te roken zocht

 

50euri 5g brabants wit.

 

ruikt lekker tot je de eerste hijs neemt :huh:

 

best dat ik er niet van afhankeliijk ben, want een goed sjop is moeilijk te vinden zomaar bij je in de buurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growshop de Aliën bestaat wel degelijk in Ijzendijke! Ik ga daar zelf regelmatig heen en kom uit België. Is echt niet moeilijk te vinden hoor...

Straat die van de markt naar de C1000 loopt inwandelen en goed kijken! Ijzendijke is een scheet groot :)

 

Edit: Best wel een goede shop waar je deftige uitleg krijgt! Ook altijd een koffie of thee aangeboden :)

Bless 6ieks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indeed, heb ik fout gelezen.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt

 

:P & :D

 

:P :)

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...