Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RNL88

RNL88 Guerilla 2011

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Dit word mijn eerste guerilla kweek.

 

Vandaag ben ik naar mijn 1ste spot geweest en heb wat fotos gemaakt.

Tijdens het wandelen door de bossen had ik nog een spot gevonden maar, daar moet ik nog een keer terug na toe om wat fotos te maken. Dus die fotos komen nog.

Moet sowieso nog terug naar de 1ste spot met een schep om te kijken of de grond wel goed is, denk het wel maar toch voor de zekerheid nog eens een kijkje nemen, dat geld ook voor de 2de spot.

 

Vorige week had ik nog 2 andere spots gevonden alleen 1 daarvan daar was een wandelpad in de buurt helaas was een veldje met n paar boompjes dus niet echt goed :D, de andere spot was gele zand dus ook niet goed :)

 

Ben er nog niet helemaal uit welke soortjes ik daar ga zetten.

 

Keuzes:

Danish Gold, Royal Dane x Thyphoon, Old farmers nepal. ( totaal 30 ) zaden

 

Hier een aantal fotos van de 1ste spot van vandaag:

 

 

gallery_29341_11736_4921118.jpg

 

gallery_29341_11736_1908085.jpg

 

gallery_29341_11736_500370.jpg

 

gallery_29341_11736_1239315.jpg

 

 

 

Bij de eerste spot staan genoeg kleine boompjes dus niemand kan ze vanaf het looppad zien als het eenmaal weer mooi groen is.

Hopen dat er geen ongedierte op de plantjes komen, en geen zwijnen, herten of konijnen aan me plantjes komen knabbelen.

 

Dat was het voor vandaag.

 

 

 

Groetjes,

 

 

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch wat voorzichtiger zijn met de foto's die je plaatst...

Iets teveel horizon, een ripper uit de buurt kan je plek zo herkennen.

 

Veel succes verder!

 

Groeten Drips

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ja nu je t zegt;) heb ze weg gehaald

dank u

Edited by knutsel
Geen quote plaatsen als je op iets 1 poost voor reageerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toch foto's aan het weghalen bent: Die dooie boom is voor iemand die er ooit geweest is, een feest van herkenning.

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er interessant uit, heb alleen mijn twijfels bij laatste foto met dode boom. Die grond lijkt me heel slecht. Ik denk dat er gelige zandgrond onderzit. Als je een gaatje maakt, verder dan 30 cm graven. Dan weet je zeker of het niet alleen de toplaag is die donker is, vaak is dat zo.

 

Ik heb de fotos niet gezien waar anderen je voor waarschuwden, maar pas altijd op. Er kan zomaar iemand in je buurt wonen met snode plannen :D

 

Zonder gekheid R; risicos hoef je niet veel te lopen met guerilla, er zijn eigenlijk maar 2 momenten waar je niet mag worden gezien. Bij het planten en bij het oogsten. Als je betrapt wordt bij de planten tijdens het jaar; gewoon NIKS zeggen. NIET praten, kunnen ze NOOIT je er op vast pinnen. Zwijgen is goud. Onthoud dat. Er is hier een belg geweest een paar jaar geleden, die heeft zijn mond wel voorbij gepraat, heeft daar flinke problemen mee gehad (zelfs het forum erbij gelapt). Zoek maar eens op gebruiker Medical...

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies,vergeet nooit dat de politie ook hun werk maar doet,

als ze je kunnen naaien zullen ze dat ook zeker doen.

Wees ze een stap voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank u allen voor de reacties.

de laatste foto is weggehaald uit dit topic :D

 

deze week ga ik nog kijken dan voor de 2de spot en neem een schep mee kijken hoe ver de zwarte grond zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig dan :D

 

Heel veel succes dit jaar :)

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen iedereen,

 

Zoals vorige week beloofd zou ik nog wat fotos maken van de 2de spot + de grond van beide spots.

 

Zie hier spot numero 2:

gallery_29341_11736_58474.jpg

gallery_29341_11736_1042377.jpg

gallery_29341_11736_1263707.jpg

gallery_29341_11736_263016.jpg

gallery_29341_11736_23667.jpg

 

En hier een aantal fotos van de grond. Op deze spot is de grond best vochtig en best losjes. vanwege de laag oude takken bladeren door de jaren heen zeg maar.

gallery_29341_11736_872758.jpg

gallery_29341_11736_773235.jpg

gallery_29341_11736_837417.jpg

 

Misschien is het toch geen goede plaats of misschien toch wel wat zeggen jullie daar van??

 

Hier nog een aantal fotos van de grond van spot numero 1:

gallery_29341_11736_922086.jpg

gallery_29341_11736_332318.jpg

gallery_29341_11736_1495081.jpg

gallery_29341_11736_168228.jpg

gallery_29341_11736_307748.jpg

gallery_29341_11736_1267942.jpg

gallery_29341_11736_528948.jpg

 

Heb hier 6 gaatjes gegraven maar van 3 keer graven meteen na 6 cm gele zand :rolleyes: de andere 3 heb ik ongeveer 25cm gegraven denk ik. en nog geen gele zand.

De vochtigheid van deze plaatsen is redelijk denk ik. Als ik ze water moet geven dan is er toch genoeg water in de buurt.

 

Dit was het voor vandaag.

 

Wachtend op jullie reacties.

 

 

Groetjes

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er goed uit!

 

:rolleyes: :D dank je.

 

btw wat vind je van spot 2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een kleine UPDATE :rolleyes:

 

Vandaag nog een mooie spot gevonden :D.

 

gallery_29341_11736_701879.jpg

gallery_29341_11736_1403930.jpg

gallery_29341_11736_5747540.jpg

 

De grond:

gallery_29341_11736_103270.jpg

 

Het is een zeer mooie plaats rond om groeit straks allemaal riet en brandnetels.

De grond is vochtig dus hoef met niet druk te maken hopelijk over het water geven. De dames krijgen genoeg zon licht op deze mooie plaats.

Nou dit was t dan weer voor vandaag.

 

Groetjes

 

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je zeker dat daar genoeg zonlicht is?

Op de foto zie ik nogal veel schaduw. (Don't shoot me if I'm wrong)

 

In de zomer kan er nog meer schaduw vallen, door bladgroei aan de bomen.

 

Voor de rest ziet het er een knappe spot uit!

 

mvg

Mdvtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je aarde ziet er goed uit :rolleyes: ...al doende leert men maar je pakt het heel goed aan man...succes

 

Groeten Greenrecon,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mdvtje nou de zon staat nog niet hoog he :rolleyes: dus die schaduw klopt wel n beetje en in de zomer zal die ook nog wel genoeg zon hebben maak me er niet zo veel zorgen over :D.

 

@ mdvtje & greenrecon

 

dank je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat die nieuwe spot die jehbt gevonden wel kan. er groeit ook brandnetels, dat is meestal pas als er wat meer licht komt.

als de planten zet ook rekening houden de windrichtingen, zet de planten maar ver in het zuiden, dan valt smiddags de meeste zon er op.

 

Gr. Kierewiet

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ mdvtje nou de zon staat nog niet hoog he :D dus die schaduw klopt wel n beetje en in de zomer zal die ook nog wel genoeg zon hebben maak me er niet zo veel zorgen over ;) .

 

ehh :D .....je moet vooral ook kijken naar de periode waarin je afbloeit :D ......directe zon op je toppen betekend dat je toppen snel rijpen/drogen.... :rolleyes:

 

op 14 maart en 1 oktober staat de zon op maar max 35 graden hoog ;) op het hoogste punt van de dag.....

 

op 12 april en 1 september staat de zon op maar max 46 graden hoog :) op het hoogste punt van de dag...

 

je bloeit neem ik aan af tussen 1 sept en 1 okt...... ;)

de zon hoek is dus wel erg belangrijk...

 

liefst een zonnetje zsm na zonsopkomst.....en al helemaal bij laat bloeiers.... :D

1 november is max 25 graden... :D

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet maar alle spots vol met planten..Schaduw op je laatste spot wordt steeds korter en je gaat ook daar wat oogsten.Het Doen is altijd beter dan de spijt die je van achteraf krijgt omdat jij dat niet hebt gedaan.Succes en blijf je volgen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

RNL, je bent goed bezig voor je eerste guerilla en hulp en advies krijg je ook al genoeg van de kenners.

 

Veel succes en plezier met planten, verzorgen en oogsten.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank u allen. ja heb her en der goed advies in gewonnen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zet maar alle spots vol met planten..Schaduw op je laatste spot wordt steeds korter en je gaat ook daar wat oogsten.Het Doen is altijd beter dan de spijt die je van achteraf krijgt omdat jij dat niet hebt gedaan.Succes en blijf je volgen :P

 

het hoeven inderdaad niet allemaal 500+ grammers te worden :o ...

pffff....... veel te veel werk man.. met knippen :lol:

idd kogels blijven schieten... tot je dr bij neervalt :nerd dan krijg je zeker nooit nergens spijt van... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, maar knippen is ook zo een groot werk vind ik.

Ben er niet snel in, wil het altijd TE goed doen :nerd

 

Kijk er ook redelijk tegenop meestal, vooral omdat het dan al wat kouder is en ik meestal ergens moet knippen zonder verwarming... en dan is het keihard werken! (maar natuurlijk ook met wat rookbaars bij de hand om het te verlichten)

 

RNL88, het ziet er allemaal goed uit maar ik zou de gaten wel wat groter maken (ik graaf ze altijd 40x40x40 ongeveer)

 

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja deze gaten waren alleen om te kijken hoe de grond was. als het zo ver is neem ik een fatsoenlijke schop mee die had ik nu namelijk niet haha.

thanks for the compliments:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good evening,

 

 

morgen worden de zaadjes ontkiemt eindelijk.

dus fotos komen dr ook weer bijna aan.

 

 

grtzzzzzz

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag,

 

Het is weer 2 weken dat de zaadjes zijn ontkiemt ben helemaal vergeten om fotos te maken van de ontkiemde zaadjes helaas ;(

We zijn nu 2 weken verder en dit is het resultaat.

 

Het algehele plaatje:

gallery_29341_11736_2085473.jpg

 

Royal Dane x Thyphoon:

gallery_29341_11736_358083.jpg

 

Old Farmers Nepal:

gallery_29341_11736_436003.jpg

 

Danish Gold:

gallery_29341_11736_143620.jpg

gallery_29341_11736_1624071.jpg

 

White Widow & Twisted Shack:

gallery_29341_11736_330502.jpg

 

Nog een old farmers nepal, Super Silver haze, Hollands Hope, twisted shack en big bud:

gallery_29341_11736_342315.jpg

 

En n soortje waar ik de naam niet van weet:

gallery_29341_11736_36898.jpg

 

Ze staan er goed bij vind ik zelf.

Nu nog wachten tot t weer goed weer word. Ze staan nu nog in de serre. Had ook nog n Critical soortje alleen die is gaan rotten:( en nog 3 Deense.

Volgende week even naar mijn 3 guerilla spots toe als het weer mee zit natuurlijk.

 

Dit was t zo'n beetje.

 

Greetzz

 

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...