Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-3S-

Henke's LL x250 2011

Recommended Posts

Bij de eerste foto van de G-Spot

is rechts een man in blauwe broek gesignaleerd!

Misschien was dit een vriend van je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er ooit mensen opgepakt door het gebruik maken van dit forum?

 

Mijn plantjes gaan naar mijn mening te goed om op internet te zette!! ;)

 

Groeteee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ja mij maakt het niet zoveel uit maar mijn kameraad neemt het niet al te licht op , wat ik wel begrijp langs een kant :(

 

Ik ben deze morgen nog eens gaan piepen en heb een uitgebreid professioneel filmpje gemaakt, zonder geluid :P

Denk toch wel dat het beter is dan foto's anders zit ik hier volgende week nog deze update te maken :dope:

 

In het midden van ons veldje gaan de planten het best, de rest zal ook wel goedkomen van zodra we wat gras verwijdert hebben, de kleintjes zitten echt zo goed als verstopt onder het gras dus in de loop van deze week het gras eens gaan maaien daar :rolleyes:

 

Ook heb ik de mannetjes verwijdert en wat plaats vrijgemaakt voor wat verse gezonde female's.

Hebben er genoeg als reserve staan .. (backup hoekjes op filmpje) :huh:

 

De grootste tot nu toe zit bij mij op schouderhoogte , de recordhouder tot nu toe ! Ik schat zo'n 1.5 meter ;)

 

Hier het filmpje; Enjoy ! ;)

Is sowieso het vetste filmpje dat ik ooit gemaakt heb en nee daar bedoel ik niet mee de beeldkwaliteit :huh:

 

Klik en geil

 

 

Comment this ''****'' please :blink: :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan niet zeggen dat er nou zo gezond uitzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten in het midden zeker wel +- 20 stuks..

De rest inderdaad nog niet zo maar de zomer is nog maar net begonnen ;)

 

Dit ziet er bv toch echt wel gezond uit !

 

afb0220.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze wat aan de licht groenekant,bladeren moet eigenlijk mooi diepgroen zijn,of het licht aan de camera.

anders zou ik er nog wat beender en bloedmeel bij flikkeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou deze planten wel wat beter verzorgen dan je nu doet want dit kost je kwantiteit en kwaliteit..!

ze willen daarlijk echt wel wat pk's hebben want het gele zal zich alleen maar verder uitbreiden in de bloei.. ;)

succes, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm je hebt miss gelijk maar dit is een probleem, ik ben niet van plan elke week naar de spot te gaan..

Vorige keer als serieus geluk gehad, we kwamen uit de bos terug op een autoweg en direct komt er een boswachter langsgereden.

Dan gaat je hart toch wel wat sneller slaan en zakt je vertrouwen onmiddelijk :P

 

Misschien tips voor een goede, snelle en effectieve manier deze grond op te waarderen?

 

Alvast bedankt.

Groet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan gewoon losse p en k halen in korrel vorm en dat 1 x in de 2/3 weken strooien....

en al kan je een keer een tijdje niet komen het is iedergeval beter als niks..!

en een buffertap verkruimelen en dat als topdressing (in water) mee geven vinden de dames ook heerlijk en werkt lekker snel.. ;)

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedankt man !

Zullen we deze week eens werk van maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheee hier ben ik weer met een kleine update !

 

Vandaag een zak NPK mix van 25kg gaan halen, regenbroek, handschoenen en handschupje meegepakt om nog eens goed aan het werk te gaan :huh:

We zijn begonnen met het gras iets of wat te verwijderen.. In de loop van deze week daar toch eens fatsoenlijk werk van maken want het stoort mij enorm !! Ik heb graag overzicht.. ;)

 

Had al gedacht zo een grasmaaier met rol te halen die je alleen maar vooruit moet duwen..

Had al gedacht zo een 20 koeien met een volle maag op de spot te zetten die je gewoon kan laten doen :rolleyes: :blink:

Of gewoon het gras laten groeien.. wat doen jullie hieraan of stoort het jullie totaal niet?

 

Ik was eens aan het kijken voor zon grasmaaier met rol die je vooruit moet duwen maar tot zover nog niks gevonden !

 

Denk wel dat het veel afdoet als we het volledig verwijderen..

De kleintjes kunnnen namelijk niet zo goed volgen !! ;)

 

Ik hoop een ding en dat is dat als ik volgende week terug ga kijken ze mooi donkergroen zijn en niet geel door overbemesting.

We hebben de 25 kg verspreid op zo'n kleine 300 vierkante meter .. ?

Ook hebben we de plantjes waarvan je gewoon ziet dat het niet meer goedkomt vervangen door verse dames.

Alsook de opgevreten plantjes .. echt sick dat ze dat helemaal opvreten tot op de steel :P

Zijn dat dan slakken? Konijnen?

Zolang ze van de grootste afblijve maak ik mij er niet zo druk om maar gaan volgende x toch ook een doos slakkenkorrels meenemen :huh:

Vandaag veeeellll te veel van die slijmerige sletten gezien ! :(

 

Hier een foto met hoe je het nu ziet op de spot ;

 

Je ziet idd wel dat bij de meeste planten de onderkant wat gelig is maar hopelijk komt dit goed met onze korrels !!

 

afb0225.jpg

 

Wat kan ik nu doen tegen dat gras? Vind het te zot om het elke 2 weken met de hand te gaan uittrekken :(

Eens ze wat groter zijn zal het niet meer moeten maar de komende maand toch nog wel voor de kleintjes .

 

Volgende update volgt dit weekend ! :dope:

 

Groet :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind, buiten draaiers, gras en riet het irritantste onkruid wat er is...

idd...afmaaien of met een heggeschaar is de enige optie... ;) ...

brandnetels gemengt met kleefkruid trap je in 1 keer plat :D

vorig jaar heb ik zelfs met eem bermmaaier de akker platgehaald...en 2 dagen daarna met roundup bespoten...mja.... herrie kan je niet overal maken.... :D ...en plat spuiten is niet overal slim..

 

maar heb je die npk kunstmest verdeelt over je hele spot?...das niet slim...nu gaat je gras groeien als een malle... :D

 

1 handje per plant had je moeten doen..neerleggen rond de stam...elke week of elke 2 weken...en niet bijvoeren zolang je het oude handje nog ziet leggen...

zie topic van Dame Blanche...

 

kunstmest nooit strooien op blad...1 korrel brand er meteen door heen...probeer het maar uit met 3 korrels :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neenee we hebben , om het in andere woorden te zeggen :D 25 kg opgemaakt op 130 gaten .

Niet los over heel het veld bestrooid :D

 

En ik bedoelde iets in deze aard maar weet niet precies hoeveel herrie zon ding maakt :D

We kunne wel wat lawaai maken maar natuurlijk zo weinig mogelijk !

 

6594790252.jpg

 

Maar bedankt, bij deze heb ik weer wat bijgeleerd.

Is en blijft ons eerste jaar :D

 

Groet ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, beetje vrij maken rond de planten

Vooral de zuidkant dan, de noordkant maakt niet echt uit want daar schijnt de zon toch niet

 

Dat gelig blad duid op stikstof (N) tekort, als je goed opwaardeerd voor je ze plant dan krijg je daar pas last van op het einde van de bloei

NPK helpt normaal wel

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

npk korrels rond je stam werken ook goed als goedkoop slakkedood... ;) ...

 

( tip van Dame Blanche R.I.P :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheeee hier ben ik weer met een update'tje ! ;)

Deze keer niet van de spot maar van mijn tuintje :(

 

Mijn bedoeling was hier een paar plantjes te zetten zodat ik wist wanneer ze geslacht zoude late zien maar dat is een beetje uit de hand gelope B)

Ben bijna meer op de spot geweest dan in men tuintje bij wijze van spreke :P

 

IK heb hier 2 planten staan met wat autoflowers ( auto AK )

Er zit een henkes bij en normaal gezien ook een ierdbei F5.

 

De ierdbei dat ik denk ga ik binnenkort toch een moeten toppen of zal hem met pijn in het hart moeten neerhalen.

Word net iets te groot naar mijn zin, ale niet echt mijn zin maar dat van de buren misschien :D ;)

 

Hier iets wat jullie zo graag hebben; PIcTureS ! :D

 

Henkes LL ?!

Ziet er zeeerrrr goed uit.. mooi dik struikje met onnoemelijk veel vertakkingen, I LIKE :D

afb0229.jpg

 

 

Ierdbei F5 ?! B)

afb0230.jpg

De major poot ervan, mijn vingers zijn best dik zeggen vrienden van me dus is in dit geval zeer positief :P ;

afb0235.jpg

 

AutoFlowerZzzz ;

 

afb0231.jpg

afb0234.jpg

afb0228.jpg

afb0232.jpg

afb0233.jpg

 

De auto's zijn denk ik bijna klaar voor de oogst, als er nu nog een weekje zon zou schijnen zou dat ideaal zijn maar wat ze hier voorspeld hebben is niet echt positief.

Dus misschien beter als ik ze wat vroeger oogst dan normaal?

 

Echt ellendig weer , denk dat ik niet de enige ben op dit forum waar dat door zijn hoofd spookt ! :wacko:

Zal blij zijn als ik op vakantie vertrek word echt ziek van ! :D

 

Groetjessss :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien kunnen je auto's nog wel een paar weekjes staan. Ziet er allemaal goed uit.

 

Veel zon gewenst

 

 

 

Aqua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thankssss ;)

Toch wel wat schrik voor rot met die regen maar ik ga het riskeren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt veel mooie plantjes staan op het moment.

 

Hopelijk wordt het nog beetje zomer hier, zodat iedereen outdoor nog fatsoenlijk zijn planten kan laten afbloeien.

 

Nog veel guerilla plezier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooie Redbullboom rechtsachter ! :)

 

afb0230.jpg

:D

 

Je AutoFlowers zien er echt geweldig uit man ! Ik zou niet te veel risico nemen als ik jou was, kan je ze niet overdekken ofzo, want ik gun je echt geen rot met zo'n mooie topjes :)

 

Gr.

BioMan :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien niet zo'n slecht idee dat overdekken ! :D

Maar gaat jammer genoeg niet bij allemaal sommige auto's goed verstopt zitten voor de buren, onder nog grotere wietplanten :) :) va

Denk in het weekend nog eens naar de spot om te checke of de korrels geholpen hebben ..

 

Groet :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgeeeee :)

 

Net nog eens op de spot geweest, nee ik ben geen extreem vroege vogel ma ben net terug van werk :)

 

In volle hoop naar de spot dat de korrels geholpen hebben maar het viel een beetje tegen, ons mooiste struikje is zelf helemaal verrot ! Nog steeds best licht van kleur en bij sommige onderaan nog steeds geel.

Ook de kleintjes slaan precies niet zo goed aan dus nu maar hopen dat de rest van onze volwassenen het goed doen..

We blijven positief :D Nog steeds een twintigtql planten die er wel ''goed'' uit zien ! ;)

Ik weet een ding, als deze spot niet ontdekt word gaan we dat veldje volgend jaar volledig omploegen en volsteken met goede grond , voeding.. zoals het hoort maar dit was nog maar ons eerste jaar dus dont blame us :huh:

 

Hier some pictures pour jullie :tu

 

Overzicht van de adults ;

afb0240.jpg

 

 

Hier wat henke's

 

afb0241.jpg

afb0247.jpg

afb0248.jpg

afb0255.jpg

 

 

De 2 bloeiers ! Onze skinny bitches, zijn wel een 1.7m groot maar waarom zo skinny ??! ;)

 

afb0252.jpg

afb0239.jpg

afb0253.jpg

 

De beesten doen toch goed hun best.. hebben blijkbaar hun eten liefst warm geserveerd. Net of ze hier met een aansteker aan hebben gezeten ? :) ;)

afb0251.jpg

 

Ik denk dat het dit jaar niet zo veel zal worden.. Zal blij zijn als we 10 gezonde planten kunnen oogsten, afgezonderd die van men tuintje natuurlijk :D

Zoals ik al vermeld had, als dat hier niet ontdekt word komt dat volgend jaar helemaal goed !

We hebben dit jaar eigenlijk niet de moeite gedaan die we normaal zoude moeten gedaan hebben mja dat heeft ook wel te maken met eerst en vooral schrik.. eerste jaar guerilla kweken is sowieso het spannendste :D

En natuurlijk het feit dat het ons eerste jaar is ..

 

Wat denken jullie van de grote planten ? Kleintjes komen nog foto's van van zodra ze omhoogschiete, wat ik eerlijk gezegd niet direct zie gebeuren ! :wOOt

 

Graag jullie mening, tips, alles is welkom :D

 

-3S- :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee man !

 

Het weer werkt ook niet echt mee om je planten er nu boven op te helpen.

 

Maar inderdaad het staat nog! Hopen dat dát zo blijft.. dan heb je in je 1e jaar in ieder geval een geweldige spot gevonden! :wOOt Da's al heel wat.

En die Henkes'es staan er helemaal niet zo raar bij :)

 

Je gaat echt nog wel wat lekkere toppen oogsten ! :D

 

 

Grts HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...