Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SuperLemon

Plant is wel heeeel klein

Recommended Posts

Hallo,

zondag 6 maart heb ik 1 zaadje van The Church laten ontkiemen, deze heb ik gepot na 2 dagen.

Het plantje heeft een kleine week op de vensterbank gestaan, omdat mn tent etc nog niet toegekomen was. Vrijdag 11 maart heb ik hem dan naar de tent verhuisd. Nu zijn we 2 weken verder, en mn plant is volgens mij veel te klein voor wat het normaal moet zijn na 2 weken .

Ik kweek in een dr60 met een 250w hps. Hier de foto -> foto0159i.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij ziet er goed uit dus het zal wel goedkomen maar hij is idd redelijk klein voor 2 weken oud.

 

gr. jerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel water geef je de plant en in wat voor aarde staat die?

 

Gr

 

Jtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef em +-40 ml water per beurt, als hij vochtig staat geef ik 20ml. Aarde is van de aveve. Best zou ik hem nog 2 weken in groei zetten denk ik, en daarna zien of hij groot genoeg is ??

 

EDIT: Hier een foto van een Northern Lights van 4 dagen oud, groeit lekker en ziet er gezond uit, dus aan de aarde en de hvlheid water ligt het niet volgens mij. foto0161v.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien je plantje op de vensterbank heeft gestaan, moet hij even wennen aan het andere spectrum dat ze (even er vanuitgaande dat het feminized is) nu dus voor'n d'r kiezen krijgt.

Je dametje trekt straks prima bij en zal spoedig een flinke groeispurt inzetten. Je plantje staat immers ''pas'' 8 dagen nu onder hps.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ook per soort groeid de een harder als de andere. En laat NLX nou net zo'n snelle groeier zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien dat de LV op de vensterbank erg laag was, vooral als er een kachel onder staat te loeien.

 

Die NL zie ik op de meter 47% lv staan, die mag in de eerst weken ook hoger zijn wat invloed heeft op een vlottere groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Loewie Hehe die lv is inderdaad aan de lage kant, maar toen ze op de vensterbank stond was ze nog klein, ik had plastiekfolie over het potje getrokken met wat gaten in gestekt, maar in de tent krijg ik hem (als de lampen aan zijn) nooit boven de 50%. als de lampen uit zijn schommelt hij tussen de 65 en 85%.

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bakjes met water in je tent neer zetten helpt voor de lv :) (of een vermister)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bakjes met water in je tent neer zetten helpt voor de lv :D (of een vermister)

 

Lv is goed ,zaadplanten hebben geen hoge lv nodig stekken is een ander verhaal.Hoop dat het goedkomt voor je suc6

Greetzzz,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know mena muria, maar was als antwoord op de mededeling dat ie z'n lv niet hoger kreeg in z'n tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de hulp jongens :) Ondertussen heeft mn dame een scheut gekregen, hier de foto

foto0162r.jpg

 

 

Ik heb ze vanmiddag toen de lampen aanschoten wat Canna vega te drinken gegeven.

 

Gr, SL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SuperLemon,

 

Graag wil ik je vriendelijk doch beslist verzoeken om je foto's voortaan naar een WF-album hier te uploaden.

Dit om te voorkomen,dat na korte tijd de foto's ineens weg zijn en er een leeg en nutteloos topics ontstaat,zou zonde zijn toch?

Tevens is de laadtijd van vele sites verschrikkelijk, zodat een pagina laden op wf hierdoor ook de nodig tijd gaat vergen.

 

Hier kan je lezen hoe je foto's in een wietforum album te plaatsen en te posten.

 

Alvast vriendelijk bedankt.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...