Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kushmeister

growshop exoticgarden

Recommended Posts

hallo,

 

ik ben al een tijd klant van onze vriend frans, normaal goede service goede prijs en snel in huis.

echter ben ik dit keer niet echt te vreden, laten we zeggen ronduit KUT!!

niet om frans te dissen ofzo hij zal het druk hebben en zijn best wel doen maar dit kan echt niet!!

 

ik heb begin maart een bestelling gedaan 2x400 pit wat kappen en losse spullen.

deze bestelling heb ik betaald 122euro echter verder niets meer van vernomen.

de spullen heb ik nog steeds niet gekregen inmiddels 2,5wkn later, duurt normaal nooit zo lang.

nu is dat nog het minste probleem ivm. strekken van de dames heb ik de 400 pitten al hier in de buurt gehaald.

 

maar nu wil ik wel eens weten waar mijn spullen blijven, als iets tijdelijk er niet is oke dan wacht ik wel maar geef dat dan door.

dus brave ik denk ach gooi er eens een mail tegen aan. (ook inmiddels een week geleden) totaal geen reactie!!

dus ik denk ach ik bel de man even op, inmiddels 10x gebeld de phone gaat over maar word niet op genomen.

nu heb ik frans ooit horen zeggen: als je vragen of opmerkingen heb pm mij dan dat is sneller.

nou frans dat heb ik dus ook al 2x gedaan en ook dan geen reactie dus dan maar in een topic.

het lijkt mij toch dat je als shop eigenaar zorgt dat je op zijn minst bereikbaar ben, of hoeft dat niet meer als je geen forum shop meer ben.

dus bij deze weer!! FRANS GRAAG EEN REACTIE!!!!!

 

nu is mijn vraag aan de forumgangers weet iemand of exoticgarden nog wel bestaat?? of heeft iemand info voor mij over deze shop want ik heb inmiddels mijn twijfels.

en frans mocht je dit lezen regel je zaakjes man! je stond erg goed bij mij in aangeschreven maar mijn vertrouwen begint in te kakken.

en ik heb echt geen zin om ca. 200km te gaan rijden om verhaal te halen bij de shop, mocht dat nodig zijn natuurlijk dan stap ik in de auto want ik laat niet van me stelen!!

dus graag reactie en zuiver je naam!!

mvg.kushmeister

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet zeker,maar ik dacht dat Frans ermee gestopt was en dat hij zijn zaak had overgedaan aan iemand anders,dus ik denk dat Frans hier geen reet aan kan doen,maar nogmaals ben niet helemaal zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kan Frans zeker wel wat aan doen.

Ik heb meer geluiden gehoord dat het niet echt lekker gaat.

Ik denk dat hij die site maar offline moet halen.

Met zo'n spooksite verneuk je het voor andere online shop's. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben niet zeker,maar ik dacht dat Frans ermee gestopt was en dat hij zijn zaak had overgedaan aan iemand anders,dus ik denk dat Frans hier geen reet aan kan doen,maar nogmaals ben niet helemaal zeker.

 

o oke nou in dat geval zou de fout niet bij hem liggen maar toch daag ik hem uit om text en uitleg te geven.

en anders contactgegevens van de gene die het heeft overgenomen.

 

@doc ja zeker naatje zo'n spooksite, kost een hoop extra tijd en leverd een hoop frustraties op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo forumgangers.

 

ik weet niet of het door dit forum bericht komt of niet, maar zowaar ik kreeg een mail dat ze de betaling binnen hebben na 18dagen <_<

verder niets vernomen van frans of de shop, het zal wel.

nu alleen nog hopen dat de spullen opgestuurd zijn en binnen gaan komen :P .

 

mvg. kushmeister

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er valt veel te zeggen over de duur van de levering, maar uiteindelijk heeft hij wel spullen die je nergens anders vindt and he always delivers... eventually!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook enkele keren gebeld maar neemt niemand op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmpf no offence maar ik vond exoticgarden erg duur, ken een hele batterij online shops die goedkoper zijn en minstens zo'n goed asortiment hebben.

owja en ze leveren ook snel.

 

pm me maar voor een lijstje <_<

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja shops zat ik zit bijvoorbeeld 5km van de nieuwe forumshop vandaan en vele andere shops.

ik ken de shop exotic garden al heel lang en was normaal altijd top dus ik gunde het ze gewoon, prijstechnisch is het toch vaak om het even.

en ze verkopen tegenwoordig allemaal bijna de zelfde spullen zo niet kunnen ze het wel bestellen.

zelfs dat het lang duurt vind ik niet zo erg maar meld het dan op zijn minst, dan kan er rekening mee worden gehouden!

je kan als shop niet gewoon 3weken niets van je laten horen en de klanten met de vraagtekens laten zitten.

 

we gaan zien of/wanneer het binnen komt.

kushmeister

Share this post


Link to post
Share on other sites

hiep hoi hiep hoi :huh: nou eindelijk

een halve dag nadat ik vandaag weer een mail naar ze heb gestuurd eindelijk een bericht dat de bestelling verzonden is.

natuurlijk geen uitleg over de situatie / gang van zaken waar ik om vroeg maar in ieder geval reactie.

we zijn nu op 2dagen na een volle maand verder hopen dat het morgen binnen komt dan kunnen de dames lekker onder de diepstalers.

 

keep you posted.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Jow man ik zit met hetzelfde.

Ik heb een bestelling daar gedaan, en ben nog steeds aan het wachten.

Ze antwoorden niet op m'n email, nemen telefonisch niet op !

 

Heb jij al iets vernomen ondertussen? Zijn je spullen al toegekomen?

Wat een oerslechte service zeg...

 

Groeten, !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo even een update.

 

2 dagen later was het pakket binnen, uiteraad incompleet de 2 kappen op back order zal ik weer hebben.

ik vraag me af hoe lang dat dan weer zal duren wachten maar weer.

 

mijn conclusie tot nu toe er word wel geleverd alleen het duurt een eeuwigheid en contact krijg je niet of geen respons.

ik haal mijn spullen voortaan wel op dan heb ik tenminste zekerheid!

toch jammer dat (voorheen) een goede shop met goede service zo af kan zakken. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn ze uberhaupt nog open ?

 

ik heb al tig keer gebeld maar vertikken het gewoon om op te nemen

geen zin om daarheen te rijden en voor een dichte deur te staan

 

wat een kut service joh :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee neem aan van wel aangezien ik wel wat geleverd heb gekregen.

zeker weten doe ik het niet.

miss. dat er iemand op het forum is die er wel eens komt of in de buurt woont die ff zou willen kijken.

 

succes met het drama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben langs gegaan :rolleyes:

 

Het gaat inderdaad allemaal niet zo heel soepeltjes in de shop.

Schijnt een probleem te zijn met telefoonnummer waardoor bellen niet mogelijk is

en kreeg ook te horen dat veel mails gewoon niet aankwamen.

 

Verder loopt het persoonlijk ook niet soepeltjes maar daar ga ik uiteraard geen informatie over geven op een forum.

 

verder staat de toko inderdaad te koop maar is nog niet verkocht.

 

orders worden wel gewoon verwerkt maar kan inderdaad lang(er) duren.

en toko is ook gewoon open al kreeg ik het idee dat dit niet helemaal 100% is zoals aangeven op de openingstijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik weet zou of is de toko v/d hand gedaan. Hou me er niet aan vast, maar dat is wat ik gehoord heb.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex
Zover ik weet zou of is de toko v/d hand gedaan. Hou me er niet aan vast, maar dat is wat ik gehoord heb.

 

Greetz Kitefreak

 

Ik heb 8 dagen geleden de laatste email gehad dat ik gewoon geduld moest hebben en geen paniek. Dat er zogezegd een storing was in hun bank ....

Net als de email storing en telefoonstoring denk ik dan...

 

Ik vind zoiets echt erg. 14 dagen geleden betaald zo snel ik kon omdat ik alles natuurlijk snel nodig had, en dan zo'n slechte service.

Ondertussen staan m'n dames al in bloei gvd en kan mijn 2 bestelde lampen niet gebruiken.

 

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schandalig om je winkel open te houden als je weet dat bestellingen niet binnen redelijke termijn geleverd kunnen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Nog altijd nix vernomen, zelfs na het laten weten dat ik een deadline heb, en m'n geld anders terug wil.

Telefonisch ongeveer 3x per dag proberen bellen op verschillende uren, van maandag tot vrijdag.

 

Emails die zogezegd niet toekomen, telefoon die niet werkt en een storing op hun bank...

 

Als ik volgende week nog nix vernomen heb, denk ik een bezoekje te gaan brengen, ik laat mij niet zomaar afrippen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zover ik weet zou of is de toko v/d hand gedaan. Hou me er niet aan vast, maar dat is wat ik gehoord heb.

 

Greetz Kitefreak

 

dat is wat jij gehoord heb een dag nadat ik de eigenaar gesproken heb die mij verteld dat de toko NOG NIET overgenomen is ?

 

zodra het overgenomen is zal het wel beter gaan hoop ik maarja simpel gezegd heeft de eigenaar nu lak aan zijn klanten vanwege persoonlijke omstandigheden. Hij probeert geen geld te stelen maar er zit echt gewoon geen tempo in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je neemt niet alleen het bedrijf over maar ook de schulden. :nerd

Als hij hem schuldloos verkoopt moet je voor je centen nog steeds bij Frans aankloppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat is wat jij gehoord heb een dag nadat ik de eigenaar gesproken heb die mij verteld dat de toko NOG NIET overgenomen is ?

 

zodra het overgenomen is zal het wel beter gaan hoop ik maarja simpel gezegd heeft de eigenaar nu lak aan zijn klanten vanwege persoonlijke omstandigheden. Hij probeert geen geld te stelen maar er zit echt gewoon geen tempo in

 

oke willen verkopen en dan lak aan de klanten echt top gewoon, zal de waarde van het bedrijf echt veeel beter van worden.

hoe druk je het ook heb op zijn minst hou je de klanten op de hoogte, ik bedoel kom op hoe moeilijk is het om ff een text berichtje te plaatsen op de site of een mail te sturen.

ik heb zelf ook een bedrijf, ook detailhandel moet ik eens proberen dan ben ik meteen mijn klanten kwijt.

je kan het natuurlijk noemen zoals je wil (pers. omstandigheden) maar het blijft ronduit KUT!!!

 

mijn advies voor mensen die er bestellen willen: NIET meer bestellen bij die janjoker.

mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed advies, alleen ook voor mij helaas te laat..

Wacht al 3 weken op mijn bestelling van ruim 130,00 en krijg geen enkele reactie op mijn mails, wat een trutzooi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...