Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

Lamborghini vernietigd in China

Recommended Posts

http://www.nu.nl/tsunami/2469042/problemen...4148/popup.html

 

m1gz14dax4iz_700.jpg

 

Een Chinese man heeft op wel heel bijzondere wijze zijn onvrede geuit over de service van autofabrikant Lamborghini. Nadat zijn dure sportwagen weigerde te functioneren na een 'reparatie' door Lamborghini, besloot de eigenaar van de Gallardo L140 zijn auto publiekelijk te laten vernietigen.

 

m1gz14dawxkz_700.jpg

De man huurde mensen in om zijn Lamborghini op de Internationale Dag Van Het Consumentenrecht kapot te maken. Dat gebeurde in de Chinese stad Qingdao.

 

m1gz14daxvlz_700.jpg

Het ludieke protest was bedoeld om een reactie uit te lokken van de fabrikant, die volgens de onfortuinlijke eigenaar van de Lamborghini zijn consumentenrechten had moeten respecteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P .................................. <_< ............................ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumentenrechten FTW!!!

 

Helemaal niet zonde...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja de beste man laat deze auto niet zomaar slopen,, er zal wel het een en ander voorgevallen zijn tussen lamborghini en de beste man, ook een manier om je onvrede te tonen, wat met zich meebrengt de publiciteit! grote merken staan meestal bekend om hun slechte service net zoals bmw en mercedes,, zijn tog alleen maar bezig met zakken vullen,, een klantje meer of minder, daar worden hun niet warm of koud van,, als ze je centen afhandig kunnen maken dan doen ze dat,, ik denk dat de man zijn punt wel duidelijk heeft gemaakt,, ben wel benieuwd wat voor auto in de plaats voor de lambo is gekomen <_<

Edited by amazon dawn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de eigenaar wel veel geld heeft,want deze lambo word zelfs na opknappen nooit meer apk goed gekeurd,

met al die gaten in het draag chassis.

 

Ik vraag me eigen nu ook wel stiekem af wat er voor auto in de plaats komt,

maar zo te zien zal de beste man geen lambo meer kopen <_<

 

Ik zou het niet over mn hart verkrijgen om mn auto zo toe te takelen,

je krijgt toch na een tijdje een soort band met de auto....

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ludieke protest was bedoeld om een reactie uit te lokken van de fabrikant, die volgens de onfortuinlijke eigenaar van de Lamborghini zijn consumentenrechten had moeten respecteren.

 

 

duur geintje...mja :P ... idd fietsen is gezonder.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat de eigenaar wel veel geld heeft,want deze lambo word zelfs na opknappen nooit meer apk goed gekeurd,

met al die gaten in het draag chassis.

 

Ik vraag me eigen nu ook wel stiekem af wat er voor auto in de plaats komt,

maar zo te zien zal de beste man geen lambo meer kopen <_<

 

Ik zou het niet over mn hart verkrijgen om mn auto zo toe te takelen,

je krijgt toch na een tijdje een soort band met de auto....

 

Nw

Ik zou het niet over mn hart verkrijgen om mn auto zo toe te takelen,

je krijgt toch na een tijdje een soort band met de auto....

 

dat ben ik helemaal met je eens,, maar als een auto geld gaat kosten,, is die band vaak weer snel verbroken, deze man zal wel meerdere auto's voor ze huis hebben staan denk ik zo

Share this post


Link to post
Share on other sites
tsja de beste man laat deze auto niet zomaar slopen,, er zal wel het een en ander voorgevallen zijn tussen lamborghini en de beste man, ook een manier om je onvrede te tonen, wat met zich meebrengt de publiciteit! grote merken staan meestal bekend om hun slechte service net zoals bmw en mercedes,, zijn tog alleen maar bezig met zakken vullen,, een klantje meer of minder, daar worden hun niet warm of koud van,, als ze je centen afhandig kunnen maken dan doen ze dat,, ik denk dat de man zijn punt wel duidelijk heeft gemaakt,, ben wel benieuwd wat voor auto in de plaats voor de lambo is gekomen :D

 

Een ssanyong rexton misschien ;) :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voortaan maar een Ferrari kopen he. lol

 

Ik zie de eerste kweker al staan bij philips voor de deur lampen kapot gooien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zouden ze dat ook kunnen doen met een Humvee?? :)

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat de eigenaar wel veel geld heeft,want deze lambo word zelfs na opknappen nooit meer apk goed gekeurd,

met al die gaten in het draag chassis.

 

 

Nw

 

Je wil niet weten wat voor hokken hier op de weg rijden. Die apk is ook een wassen neus :D . ik heb ze nog wel krommer dan dit weer de weg op gekregen :) .

 

Gr kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
:huh: wat een stel barbaren :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zouden ze dat ook kunnen doen met een Humvee?? :no

 

Namaste :)

 

die zijn onverwoestbaar : :)

hummer_crash.jpg

 

Je wil niet weten wat voor hokken hier op de weg rijden. Die apk is ook een wassen neus :D . ik heb ze nog wel krommer dan dit weer de weg op gekregen :huh: .

 

Gr kramer

das waar,maar die lambo met de gaten valt een beetje op ;)

 

:tu wat een stel barbaren :huh:

Zeker weten barbaars,

de eigenaar heeft weinig gevoel voor waarde,,,

wel een ludiek protest maar de eigenaar is zon auto niet waard,hij had hem beter aan mij kunnen geven,

dan had ik hem ingerolen voor een mooie bmw 6 serie zoals deze met geld toe(van de dealer zijn kant:

BMW%20650%20Sevas%20Forged-450.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen en auto s :huh:

 

Geef mij maar een Alfa Spider.....................gallery_6979_9442_19416.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voortaan maar een Ferrari kopen he. lol

 

Ik zie de eerste kweker al staan bij philips voor de deur lampen kapot gooien :huh:

 

 

heb van de week nog een hele bonk bij cela vita door de ruiten gepleurt :huh:

Met die lampen durf ik niet zomaar,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,maar als we die alfa romeo af gaan zeiken aan de poort dan ga ik ECHT WEL MEE!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gozer zal wel genoeg geld hebben..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...