Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Globetrotter

Welke filter

Recommended Posts

Beste Vrienden

 

Ik mijn hok met 3x600W heb ik een 3250m3 afzuiger en een 700m3 koolstoffilter welke nu zijn tweede oogst meemaakt. Nu heb ik tijdens voorgroei ook LV van 90% gehad.

 

Ik heb een megaafzuiger, niet omdat ik hem ooit op volle toeren wil zetten, maar omdat ik juist voor stilte ga (hok is ingebouwd in slaapkamer dmv dubbele muur)

 

de 3250m3 afzuiger draait nooit meer dan op 50% van zijn capaciteit, meestal zelfs op 30%

 

Nu ben ik net bij een growshop geweest en ze vertelden me, net als jullie hier, dat ik een grotere filter nodig heb, althans meer cuub. Hij zij dat bij 3 lampen 1000m3 genoeg is maar 1500m3 beter is ivm zomer.

 

Nu heb ik een probleem dat ik met ruimte zit, vnl de diameter. Ik heb nu eentje van 700m3 hangen die lood zwaar is. Als ik zo eentje van 1500m3 neem dan zal ie simpelweg niet passen. Die gast in de growshop vertelde mij dat er nu nieuwe koolstoffilters zijn die veel lichter en veel kleiner zijn. Eigenlijk ideaal voor mijn hok.

 

Ook probeerde hij mij een andere afzuiger aan te smeren. eentje van 1500m3 omdat de koolstof ook 1500m3 is. Ik heb juist een 3250m3 om het geluid lekker stil te houden. Volgens hem trekt ie op 30-40% niet genoeg uit die motor? Verkooppraatje of realiteit?

 

Hoe is jullie ervaring met die filters? Zijn ze echt net zo goed, waarom gebruikt niet iedereen ze of loop ik gewoon achter.

 

Ook, hoeveel rondes gaan deze 'moderne' filters mee? Normale (zware) filters gaan 4 a 5 oogsten mee

 

Heb tevens een klein ionisator gekocht voor in de kamer waar de lucht in wordt uitgeblazen, iemand ervaring?

 

Grt & thx

 

GT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een nieuwe Carbonfilter gehaald van 1500m3

 

Problem solved!!!

 

Welke kweekruimte? ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presh was sjieker geweest :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...