Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

d3mo

Guerilla 2011

Recommended Posts

Beste Growers,

 

Hiero komt mijn verslag van een hopelijk zeer lekker guerilla kweekje.

 

Vorig jaar ging alles redelijk lekker tot er midden Juli 1 van mijn spots was ontdekt en al mijn mooie NDB vrouwen

omgekapt werden. (zaten al redelijke buds aan) Mijn dank hiervoor nog aan *raadeenswie? voor de zaden.

De andere spot zat vol met laatbloeiers en meer dan de helft was aangetast door moeder natuur (storm, slakken, konijnen en herten).

Het was ook vanwege deze redenen dat ik niet een verslag heb geschreven . Kreeg een kleine wiet-groei-dip van deze tegenslagen..

 

Dit jaar begon het alweer vroeg te kriebelen. 1 van de spots waar ik dit jaar ga groeien is zo goed als klaar en er ligt nu een camouflage-zeil

op de grond om de vegetatie tegen te gaan.

 

Toch wil ik weer een oproep doen aan de kenners om te vragen welke soortjes nou lekker vroeg klaar zijn.. Deense soortjes zijn goed geschikt heb ik gehoord maar met welke van deze heb je echt goede ervaring?

 

En de NDB was echt super. Ik had er namelijk nog 1 op m'n balkon staan en hier zaten eind Augustus al dikke buds aan.

 

Wens iedereen bij deze alvast veel succes en ik hou jullie op de hoogte..

 

 

#volgend weekend komen foto's van de spots..

 

Greetz,

 

d3mo

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< weer een guerilla- man d'rbij :blink:

 

Super!

Wel zonde van je spot verleden jaar.., maar dat hoort immers allemaal bij de hobby. Zelf ook vaak meegemaakt.. helaas.. :)

 

NDB lijkt me ook een verrekt lekker soortje en staat ook bij mij op het menu :lol:

 

Deense soorten zijn zeker geschikt.

Maar het hangt ook af van jou spot, welke soort(en) je het best zou kunnen kiezen.

bvb: De hoogte van je planten- hoe hoog kan je gaan op je spot

of... De geur van sommige soorten..

 

Midden juli had jij al redelijke buds aan je NDB ???

 

 

Tot Later HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de welcome! :lol:

 

Yes, midden juli hingen er al redelijke buds aan. Groter dan de PP eind augustus! het was wel aan doorgekruist soortje met een (paarse pheno)

 

Wat betreft de hoogte: deze spot is gewoon uniek! Perfect! Het lijkt gewoon of het er voor is gemaakt.

Het is een spot midden in de bush , nergens binnen een straal van 6 a 700 meter een pad of wat dan ook te bekennen

en het heeft echt de ruimte om te groeien. Te klein of te afgelegen om te vinden via google maps maar toch meer dan 60 m2 openvlakte..

 

Ik MOET trouwens echt weer aan dat zaad komen (ndb) aangezien ik er gister achterkwam dat m'n huisgenoot de envelop in de vriezer

weg heeft gegooit! <_< .. vreselijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor maar als mijn vrouw mij enveloppen uit de vriezer weggooit dan :lol: <_<

 

Succes met je kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dennissie

HAhahaha :lol:

 

 

@ d3mo

 

Ja focktup van je zaden! :)

 

Maar je spot klinkt heerlijk ! <_<

Op 60m2 kan je echt lekker je gang gaan :bier!!

 

 

Grts HL :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dennissie

Ja, ik was ook super PISSED! Maar de johhny dat ie is begreep niet wat een envelop in de vriezer deed en gooide het zonder na te denken weg.

 

@ highlife

Ja het is echt super. Binnenkort volgen foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers is the way to go in nederland, je kan nog zulke mooie sterke bomen hebben maar als hier het seizoen omslaat in herfst kan alles makkelijk kapot gaan

 

autoflowers zijn snel klaar van zaad tot oogst in +/-9 weken, hebben niet zoveel voeding nodig, vallen niet zoveel op door hun kleine postuur,

je moet er alleen wat meer van neerzetten om ook een leuke opbrengst te halen, je kan ze precies in de sweetspot van het grow seizoen afbloeien

 

bomen van 3 meter hoog zijn leuk maar als meer dan de helft kapot gaat door de natuur dan heb je meer aan je autoflowertjes door de korte tijd dat ze er staan, ze tonen ook lekker snel geslacht soms al binnen 2 weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...