Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Spafruit

25mm slang waterdicht door een vat heen voeren

Recommended Posts

Hi all,

 

Wat is de makkelijkste manier om een groot water vat zonder pomp onder in een gat te maken en daar een 25mm slang doorheen te doen? En vervolgens dus waterdicht af te sluiten rondom de slang?

 

Zou teflontape er omheen wikkelen en vlink wat kit voldoende zijn of zijn er mooiere oplossingen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn speciale koppelingen voor.

 

Wildkamp heeft ze bijvoorbeeld.

 

gat boven, ene deel erdoorheen, ring eromheen, andere deel goed aanschroefen en klaar is kees ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe heet dit artikel? En waar is die op de site te vinden? Kan em namelijk niet vinden op de site van wildkamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet echt logisch die site idd maar dit is wat ik gebruikte en wat goed werkte als je er niet teveel frictie op zet.

 

Bij de GS hebben ze ze vast ook overigens :D

 

Enne.. gat boven moet natuurlijk gat boren zijn ;)

 

 

Reservoir koppeling Wildkamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm sinds okt aant bouwen en nog niet klaar je heb ook al een aantal hokjes gebouwt las ik in al vorige posten en nog niet weten hoe je een slang door een vat mot leggen ;) maar ja mevrouv spafruitof was het meneer ach ja je weet het zelf niet meer....

 

ga me is ff in deze vreemde zaak verdiepen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaliter heb je een pomp die genoeg opvoerhoogte heeft en een lang genoege slang. Echter als je kijkt naar de link in de eerste post zit er een +/- 20cm slangetje aan en kan die max 0.5m.

 

Dus mena muria, zo raar is mijn vraag niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onee hoe heb je je blumat vorig jaar november dan aan gesloten...........Aiiii

ook zelf gedaan tog ;)

 

 

Hi all,

 

Mijn blumat systeempje werkt erg goed, maar wil hem nu gaan omleggen van vat naar een kraan.

Nu heeft blumat een handig dingetje genaamd de drukreduceerder, welke je op een "buiten kraan" monteerd. (http://www.blumat.nl/internet/Webshop/202112/202230/218999/drukreduceerder.aspx hier te zien)

 

Nou heb ik eerlijk gezecht geen idee wat met een buitenkraan word bedoeld, de vrouw die ik van de week aan de lijn had wist me dit ook niet echt duidelijk te vertellen. Gaat in combinatie met http://www.allekabels.nl/Diversen/105/1901/Prikkraan.html het aansluiten lukken? Of moet er dan nog een een of ander tussenstuk tussen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen heb ik ook al helemaal uitgelegd hoe het werkte...!!!

En dat aansluit stuk voor op de kraan had ik ook naar spafruit op gestuurd....

 

stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie weet blablabla hoe moet ik blablabla waar kan ik blablabla kan dit blablabla kan dat blablabla zonnebril blablabla etc etc post is wat foto's van je hok + al je systemen

likt wel of ik een day chaveu krijg. En geef stikkie zijn geld terug . Eigenlijk zijn we gek ook op zulke figuren moet we eigenlijk niemand reageren.Zoek het maar uit pannekoek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mena: Bemoei je met je eigen zaken aub en lees eens wat beter. Is is van een ander hok waar ik met een voedingsvat werk omdat er geen waterleiding door het hok loopt in combinatie met een gib water systeem.

 

 

Heb verder alleen een iphone als fotocamera en die gooit de gpslocatie in de foto's dus nee die ga ik niet maken ivm eigen veiligheid.

 

 

http://img535.imageshack.us/i/img0215pn.jpg/

Door ExifTag Remover 4 heen gehaald dus geen gpslocaties meer te vinden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn ook zijn zaken..!!

Zolang ik er tussen zit heeft hij al het recht om er iets over te zeggen...

Dus los het netje's met mij op en je bent af van mensen die walgen van dit soort actie's

 

Stikkie

 

iemands inbox is vol :(

 

Is die pop up blocker weer..!! ;)

Maar ook dit ze/hij is niet technies genoeg om te zien dat ze pop ups geblockt worden maar wel om te weten dat je telefoon gps gegevens mee zend met je foto's.. :D

 

Stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mena Muria de Sherlock Holmes van wietform.nl.

Heel goed! Houd ze in de gaten!

;)

Mvg

Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mena: Bemoei je met je eigen zaken aub en lees eens wat beter. Is is van een ander hok waar ik met een voedingsvat werk omdat er geen waterleiding door het hok loopt in combinatie met een gib water systeem.

 

 

Heb verder alleen een iphone als fotocamera en die gooit de gpslocatie in de foto's dus nee die ga ik niet maken ivm eigen veiligheid.

 

ivm je eigen veilig heid jij bent ook oooooo zo gevaarlijk ;) of doel je op dat topic waar je een 400w lamje heb laat me niet lachen in de tussentijd heb ik al je topics gelezen dus als je wilt strijden kom maar op met wat plak en kopieer werk plaats ik ze wel.En mensen moeten zeker gewaarschuwd worden voor types als jouw. jij heb een hoop blablabla stuur nou gewoon het geld terug naar die mensen in plaats van over elke scheet hier te komen janken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

 

;)

 

 

:(

 

 

;)

 

 

Zo, afsluiten maar voordat ik door m'n zakdoekjes heen ben :lol:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
ivm je eigen veilig heid jij bent ook oooooo zo gevaarlijk ;) of doel je op dat topic waar je een 400w lamje heb laat me niet lachen in de tussentijd heb ik al je topics gelezen dus als je wilt strijden kom maar op met wat plak en kopieer werk plaats ik ze wel.En mensen moeten zeker gewaarschuwd worden voor types als jouw. jij heb een hoop blablabla stuur nou gewoon het geld terug naar die mensen in plaats van over elke scheet hier te komen janken.

 

 

Ik hoef niet te strijden, foto is er trouwens nog bij geplaatst... maar je was te druk met blaaten dat je die waarsch nog niet hebt gezien!

 

 

Voor de rest, bekijk het allemaal lekker ik negeer dit topic verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik sluit hem maar. ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...