Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Venlo

Ruim 55 kilo in auto aangetroffen.

Recommended Posts

Hoi,

 

De politie kreeg dinsdag rond 17:00 uur een melding dat er een auto tegen de vangrail

was gereden op de Helmondseweg onder de Laarderbrug.

Toen de agenten ter plaatse kwamen bleek dat de inzittenden van de auto waren weggerend.

In de auto troffen de agenten verschillende gesealde zakken met hennep aan.

In totaal gaat het om ruim 55 kilo hennep.

De auto en hennep zijn in beslag genomen.

De inzittenden van het voertuig zijn nog niet aangetroffen.

De politie onderzoekt de zaak en roept getuigen op die mogelijk iets verdachts hebben gezien zich te melden.

 

http://www.politielimburgnoord.nl/viewMessage.php?id=17978

 

Gr. venlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zul je ziek zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wegrent neem je toch de wiet mee ?

 

Achterlijkw sukkels..

 

 

Echter 55kg in strijkzakken, krijg je moeilijk mee met 2 man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had in ieder geval een beste poging gedaan om tenminste zoveel mee te nemen als ik kon dragen!!

 

of ik had ze in de bosjes gegooid in de hoop dat ik ze in de avond nog op kon halen anders ben ik ze sowiso kwijt!

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel raar verhaal...

Minstens 2 ton aan waarde achterlaten in een auto doe je niet zomaar, 55 kilo is in je eentje nog makkelijk te dragen als het moet op de schouder.

De auto verlaten met kenteken er nog op is ook niet echt slim, wordt je als nog gepakt. En het lijkt me niet dat ze tijd hebben genomen om de kenteken platen er ff af te schroeven dan hadden ze die tijd wel kunnen gebruiken om de zakken mee te nemen. Auto zonder kenteken of gestolen auto lijkt me ook niet erg handig bij het vervoeren van 55 kilo wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^heb je wel eens 55 kg zien liggen in strijkzakken ?

Is wel te dragen hoor, alleen het volume is het probleem... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry hoor 1baal gips weegt 20k dus 1 zak links en 1 zak rechts dan ben je er al

dat ret je best met 2 man

gr bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk hebben die gasten zo veel mogeljk meegenomen....

 

dan hebben ze minstens 55 kilo megenomen, er lag tuurlijk iets van 110 kilo!

 

zo kan je het ook zien!!!!

 

latersss....

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry hoor 1baal gips weegt 20k dus 1 zak links en 1 zak rechts dan ben je er al

dat ret je best met 2 man

gr bots

 

Nu wil het feit, dat gips een iets dichtere structuur heeft dan wiet. Ofterwijl; het gaat om het volume! En btw. als je roodband bedoelt; die zijn 25 kilo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

55 kilo gasten, dat is het volume van zowat 2 keer een 2 persoons matras, dat zie ik niet zo gauw iemand in ze eentje wegtillen. Met moeite ja maar het volume is inderdaad het probleem. hoe ga je al die 55 zakken vast houden. Stel dat het per pond was verpakt dan heb je toch echt een probleem. FF in de bosjes gooien vlug of in ieder geval een deel, beter iets dan niets.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we hopen dat het rippers waren, en door die hevige lucht.

knetterstoned van de weg zijn geraakt, en er als een haasje vandoor zijn gegaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je 55 kilo achter laat ...heb je zat... ;) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

55 kilo is een wagen.......

 

Zal een beste kofferbak zijn :D

Om het is geperst ( thai sticks ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat ook al te denken, in een doorsnee kofferbak gaan die 55 niet allemaal in. Opgestapeld op de achterbank ;)

 

@cannabiz.

waren denk ik inderdaad rippers die van gekkigheid niet meer wisten waar ze heen moesten vluchten voor ze gepakt worden door de eigenaren!

 

@carpie

Als je 55 kilo bezit heb, heb je zat. Als je ze achterlaat heb je niks meer :D

 

Greetzzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met deze hoeveelheden gaat het meestal om bewerkte wiet...

 

Heeft dus de helft van de normale omvang, maar is nog steeds niet te tillen met zijn 2e

 

Barnn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach het zal wel 55kg natte wiet zijn, op transport naar een kniphok.

 

De media praat vaker poep.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het laatst gezien met mijn eerste oogstje, een Kg is ongeveer een plastic boodschappentas, dus als er 55 goed gevulde boodschappentassen in de auto lagen, was het een beste wagen ;) dus denk dan niet dat er meer was. Of het was nat, of complete planten.

Heb al eerder verhalen gehoord dat ze gewoon hele planten wegen als gewicht... Jammergenoeg niet bij de shop :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

55 kg natte wiet is 12/15 kg droog ;) , ik weet niet maar wie gaat dat nou naar een aparte knipperij brengen? een drooghok oke...

maar ik denk niet dat iemand dat gaat uitbesteden... het is denk eerder 55 kg geknipte toppen, mensen verkopen hun wiet ook vaak nat...

en anders is het een transportje gewoon verzwaarde wiet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lame raden ;) ...die bus staat op naam van een katvanger...en die gasten hebben tig hokken en 1 knip lokatie :( ...

 

dikke pech... oogst van 1 hokkie weg... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had in ieder geval een beste poging gedaan om tenminste zoveel mee te nemen als ik kon dragen!!

 

of ik had ze in de bosjes gegooid in de hoop dat ik ze in de avond nog op kon halen anders ben ik ze sowiso kwijt!

 

Greetz.

 

 

of alles gewoon 100 meter verder in de bosjes hadden verstopt en de volgende week kijken of het er nog lag.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 meter rennen met 110 ponds-zakken of 55 kilo-zakken of een stuk of 14 strijkzakken?

Dat valt wel een beetje op, of was het 's-avonds? ;)

Met zulke aantallen altijd met 2 vervoertjes!.

 

green-lady :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha onopvallend of niet maar die shit laat ik echt niet liggen ;) ze mogen lekker staan kijken.

 

Watch me get away biiiiiiiitttccccchhhh!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...