Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

brax

wat een onzin hier

Recommended Posts

wat een doolhof is het hier,ik vraag wat ,geven ze geen antwoord moet ik zelf een antwoord gaan zoeken,wat heb je dan aan een forum,ik zeg op deze manier schiet het niet op ,ik ervaar het als te ingewikkelt,als ik wat vraag verwacht ik een antwoord en niet dat ik het eerst moet gaan op zoeken dan ben ik volgend jaar misschien bij me antwoord,kortom ik ben hier niet echt blij mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je vergeet dat de toon de muziek maakt.

Ook moet je er rekening mee houden dat niemand hier iets verplicht is naar elkaar toe.

Mocht de elders wel vinden wat je zoekt; niemand houdt je tegen.

 

m.v.g. G2B

Share this post


Link to post
Share on other sites

A'dam :D

 

gewend dat alles voor het oprapen ligt ;)

 

Deze was ook al zo mooi, 1st lezen en dan pas vragen anders begrijp je er nog helemaal niks van.

 

Weet er helemaal niks van maar ik wil wel zo hoog mogelijke EC geven..

Hydro is beste ...

Welk spul gebruik ik tegen beessies...

 

Maar eens bij een GS langs voor info oid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje kinderachtig om over Amsterdam te beginnen...

 

Zit zeker diep he??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje een erg botte reactie van je brax ;)

 

Er zijn genoeg (sticky) topics, een growguide en dan ga je een beetje zitten spugen op het forum? Je bent toch geen kleuter meer die alles voorgekauwd krijgt :D

 

Kom op, beetje positieve instelling hier op het forum en dan komt het allemaal in orde.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gegroet Brax ;

 

Waar ligt de bron van jouw frustratie ...? Is het jouw eigen ongeduld of het feit dat

je te weinig moeite wil doen om je in te lezen in de materie ...

Dit is n WIJ forum en geen ik forum mischien , als wij merken dat je de moeite neemt dan

gaan wij dat ook doen graag zelfs

zie nergens goeiedag staan in je vraag , enkel veel ik ik ik

 

zou het daar aan liggen ?

Neem n nieuwe start en wees wat minder op jezelf gericht dan ga je ongetwijfeld nog verschieten

welke toffe mensen je hier zal aantreffen WFen is n werkwoord .....

we geven je zelfs graag n nieuwe kans doe er je voordeel mee

 

vriendelijke groeten Poppa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

 

Chill-out & het is helemaal niet moeilijk om betreffende info te vinden.Als je misselijk bent, een jointje wil wel eens helpen.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brax is nogal brak met zoeken, hij vind forums met 10x dezelfde vraag en 10x hetzelfde antwoord handig.

Maar zo'n forum heeft dan ook geen zoekfunctie...

 

Wij daarin tegen hebben het geluk dat we een hypermodern forum hebben waarmee we wel kunnen zoeken!

Dat is de luxe en kunde waarmee wij onze vragen beantwoorden en problemen oplossen.

Kortom, wij kijken verder dan onze neuzen lang zijn en helaas is niet iedereen hier even goed in.

 

Dit kan dan weer frustraties oproepen zoals bij Brax duidelijk het geval is.

 

Oplossing is voor ons eenvoudig, probeer de gebruiker op de zoekfunctie te wijzen, wordt een gebruiker daar niet wijzer van dan is die waarschijnlijk ook niet intelligent genoeg om te kweken en verdwijnt deze vanzelf weer van het forum, met of zonder scheldwoorden, we zullen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brax schreef:

 

wat een doolhof is het hier,ik vraag wat ,geven ze geen antwoord moet ik zelf een antwoord gaan zoeken,wat heb je dan aan een forum,ik zeg op deze manier schiet het niet op ,ik ervaar het als te ingewikkelt,als ik wat vraag verwacht ik een antwoord en niet dat ik het eerst moet gaan op zoeken dan ben ik volgend jaar misschien bij me antwoord,kortom ik ben hier niet echt blij mee

 

Wat een doolhof nou inderdaad. Koop eens een nieuw toetsenbord.

Daarop zullen de punten en hoofdletters het misschien wel doen. Dan is het niet zo'n doolhof om te lezen.

 

Groet Somarits

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien moet je gewoon betalen voor je antwoorden....

 

maar ja mensen als jij hebben nooit geld... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef ik je een 3 dagen ban en je begint meteen weer ;)

 

Toedeledokie !!!

 

Tot over 7 dagen.....kijken of het dan beter gaat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...