Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Xocezert

Glimmende hasj?

Recommended Posts

Hallo ,

 

Ik rook al een tijdje hasj en kom wel eens hasj tegen waarvan 1 van de kanten de bovenste baklaag is en die glimt dan.

Net of er een dun plastic laagje ingebaken zit. Ik heb het bij al veel verschillende soorten hasj gezien en weet niet of het nou normaal is en dat de baklaag van hasj nou eenmaal kan glimmen of dat de plastic te warm is geworden en er op gesmolten is ofzo?. Wie weet hier meer van? Heb ook genoeg hasj gehad waar de baklaag niet glimmend was.

 

Alvast bedankt voor je reactie.

 

Mvg

 

Xocezert

Edited by Xocezert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe hash wordt niet gebakken hoor ;). Als je het perst in cellofaan dan wordt het heel glad en glimmend. Warm verpakken en drogen in cellofaan geeft dat effect zelfs al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha domme ik ;). Maar ik zit dus geen plastic of cellofaan te roken? Ik bedoel het trouwens ook allen bij blonde hasj , zwarte hasj niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, je zit geen plastic te roken. En het komt ook voor bij zwarte hash dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog een vraagje, en dacht stel hem in mijn oude topic zodat ik er niet gelijk een nieuwe hoef aan te maken :rofl

 

Ik vroeg me af of het normaal is bij sommige soorten hasj om zwarte rook te geven waarneer je er een aansteker bij houd?

 

Ik pakte namelijk een stuk hasj en brand het ff om te kijken en er kwam na het vlammetje uit was zwarte rook van de hasj af. Normaal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan maar kan ook de aansteker zijn.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal nou niet echt een goed teken. :rofl

De regel is meer :

Hoe donkerder de rook,hoe meer verontreinigingen erin zitten...

Was vroeger een standaardmethode om hash te testen(misschien nog hoor,maar niet meer door mij :wacko: ),even een klein stukje aansteken verteld een hoop,door de kleur en geur van de rook.

Ik heb hash gezien,varierend van heel lichtblauwe/witte rook en heerlijk ruikend naar bloemetjes,tot zwart walmend en stinkend naar autobandenrubber. :)

 

Grtz. Aad

 

Ps Hoewel het glimmende,gladde oppervlak inderdaad natuurlijk geen plastic is,kun je in dit soort hash weleens een stukje cellofaan/plastic tegenkomen,wat in een 'vouw' is terechtgekomen.

Ik maakte dit dan ook altijd behoorlijk fijn,zodat ik daar niets van kon missen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reactie! Ik ben nog goed gaan kijken en je had gelijk! Ik vond nog stukjes cellefaan er op. Ik moest er verdomd hard naar zoeken maar ik heb het meeste er af denk ik. Het leek er wel ingedrukt! zo moeilijk kreeg ik het los(Het is trouwens erg zachte blonde hasj). Vervelend genoeg heb ik nu al wat cellefaan gerookt :rofl Daar moet ik geen hobby van maken lijkt me :wacko: Nogmaals bedankt jongens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel jammer, in het begin persten ze nog tussen twee velletjes bladgoud (velletje bladgoud kost niet meer dan 5 cent per stuk) en dat was gewoon te roken. maar dan had je wel van die nepalse hasj ballen

 

tegenwoordig is zelfs een hergebruikte chipszak nog te kostbaar omn hasj in te persen. let goed op wat je rookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...