Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alexy

Vervanger voor 'Simple Green'

Recommended Posts

Hallo daar B) !

 

Ik ben op zoek naar een vervanger van het product 'Simple Green' (klik) aangezien dit niet in de Appie ligt.

 

Waarvoor? Voor het schoonmaken van bongs it dit ideaal, zout+alcohol werkt ook prima maar voor het schoonmaken van tree percs en dergelijke schijnt Simple Green toch echt het ideale spul te zijn :wacko: ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het glas van je bong en tree perc wilt schoonmaken kan ik je Grunge Off aanbevelen.

Dit spul werkt echt fantastisch en zeer goedkoop in gebruik.

 

Grunge Off kan je zeer vaak hergebruiken. Je kan het in je bong gieten, of bij klein glaswerk

kan je het in Grunge Off weken. Na een kwartier is al het vuil opgelost en is je glas weer helemaal

schoon. De 'vieze' Grunge Off kan je weer terug in de fles gieten om het later weer te kunnen

hergebruiken. Hierna ff je bong met water spoelen en hij ziet/ruikt weer nieuw.

 

Echt wonderbaarlijk spul. Je kan het halen bij DNA Genetics. Als je het wilt bestellen zou je

Roor in Amsterdam kunnen mailen.

 

Succes met je zoektocht :wacko:

 

http://www.grungeoff.com/supersoaker/index.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zou iedere glasreiniger (op basis van alcohol) moeten voldoen, Simple Green is ook niet meer dan een reiniger/ontvetter. Eventueel kun je er rijstkorrels o.i.d. in doen en dan schudden, zodat het vuil sneller loskomt. Wat zeker ook zeer goed zal werken zijn bruistabletten voor het reinigen van kunstgebitten (ook onovertroffen voor het reinigen van bekleding e.d.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties beiden, ik ga dan maar voor de Grunge Off aangezien dit er toch speciaal voor is gemaakt B) .

@Groen Gif, het is ook belangrijk dat het geen labels wegvreet dus ik speel maar op safe voor die paar centen extra :wacko: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn moeder heeft vroeger een keer gezegt moet je gewoon een ontvetter en dan een kettinkje erin (heet water).

En het was er zo uit

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn moeder heeft vroeger een keer gezegt moet je gewoon een ontvetter en dan een kettinkje erin (heet water).

En het was er zo uit

 

Ik neem aan dat je moeder het toen niet specifiek over een vieze bong had B) ?

 

Wat is die grunge off trouwens belachelijk duur :wacko: , ik denk toch maar het een en ander aan eco schoonmaakmiddeltjes proberen op goedkoop glas dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het goedkoop wil houden, neem dan iets als Blue Wonder van Sorbo, biologisch afbreekbaar en het beste middel wat ik ken tegen bijv. aanslag van sigarettenrook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je het goedkoop wil houden, neem dan iets als Blue Wonder van Sorbo, biologisch afbreekbaar en het beste middel wat ik ken tegen bijv. nicotine-aanslag.

 

Bedankt, ik ga is kijken of dat iets uithaalt, het zou mooi zijn :wacko: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

CILLIT BANG !!!!!

 

BANG.. en het vuil is weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CILLIT BANG !!!!!

 

BANG.. en het vuil is weg.

 

BANG.. en het label is van je bong gevroten :wacko: .. Cillit bang ga ik zeker niet aan beginnen hehe.. Evengoed bedankt B).

Edited by Alexy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof mijn nou maar, die Grunge Off is beter dan alle andere middeltjes.

Het is wellicht duur in aankoop, maar goedkoop in gebruik. Ik doe al

meer dan een jaar met 1 flesje.

 

Elk respecterend bong designer zal je dit spul aan raden. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alcohol hoeft niet perse ethyl maar min. 96% met grof zeezout erbij, en dan goed shaken !!

 

Effe omspoelen en klaar :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of het voor een bong ook werkt, maar bij Mc Donalds reinigden wij onze glazen koffiekannen altijd met een mix van zout en peper en daarover een hoop ijsblokjes. Eventjes laten staan, regelmatig eens de inhoud laten draaien in de kan en klaar was kees. Maar onze kannen waren nooit echt vuil, en koffie is geen wiet, dus ik weet niet of dit ook kan helpen, maar is in ieder geval wel heel goedkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat je moeder het toen niet specifiek over een vieze bong had :wacko: ?

 

ja natuurlijk wel me moeder vind allemaal wel ok .

en trouwens een erg leuke hobby(handig als ik weekendje weg ga ofz)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geloof mijn nou maar, die Grunge Off is beter dan alle andere middeltjes.

Het is wellicht duur in aankoop, maar goedkoop in gebruik. Ik doe al

meer dan een jaar met 1 flesje.

 

Elk respecterend bong designer zal je dit spul aan raden. :wacko:

 

Simple Green schijnt net zo goed te zijn, even in je bong gieten, kwartiertje laten staan, Simple Green terug gieten (het is ook herbruikbaar) je bong uitspoelen en het is weer schoon. Maar als je al een jaar met zo'n flesje doet, tja dan is het eigenlijk een investering van niks ;) ..

 

@Vaporist; sommig glaswerk schud je gewoon liever niet mee, vooral kleine tubes met tree percolators erin, die zijn vaak nogal breekbaar, dan heb ik liever iets wat je er alleen maar in giet en er dan weer uit giet B) ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simple Green schijnt net zo goed te zijn, even in je bong gieten, kwartiertje laten staan, Simple Green terug gieten (het is ook herbruikbaar) je bong uitspoelen en het is weer schoon. Maar als je al een jaar met zo'n flesje doet, tja dan is het eigenlijk een investering van niks B) ..

 

@Vaporist; sommig glaswerk schud je gewoon liever niet mee, vooral kleine tubes met tree percolators erin, die zijn vaak nogal breekbaar, dan heb ik liever iets wat je er alleen maar in giet en er dan weer uit giet :D ..

 

Ik heb een 15 arm luke wilson bubbler, gaat het anders goed mee :verrygood moet wel zeggen dat er alleen maar damp doorheen gaat geen rook.

 

Maar ik ga dat grunge off wel bestellen iig :wave: eens kijken hoe dat werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan lekker stukkie glaswerk :verrygood . Mja het zou misschien ook wel goed kunnen maar ik wil binnenkort een Wicked Sands tintytube aanschaffen met een 10armige Luke Wilson erin, maar ik kom best vaak tegen dat die percolator bij het kleinste stootje al breekt. Nu zou dat met de latere modellen niet meer zo zijn maar gewoon voor de zekerheid :wave: .

 

Die vaporisers moet ik me ook is in gaan verdiepen, heerlijke high altijd :D !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...