Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

barnn

Climate System

Recommended Posts

staand model

standmodels.gif

standtext.gif

standtech.gif

vloer model

floortypemodels.gif

floortypetext.gif

floortypetech.gif

 

Ik heb dit product via het forum gevonden, maar kan er nu niks meer over vinden.. :wacko:

 

Ik heb contact gehad met de winkel hier de prijzen...

 

Staande modellen Verkoop incl btw.

 

S 12000 (6 lampen 600 watt) 2495

S 24000 (12 lampen 600 watt) 3650

S 48000 (24 lampen 600 watt) 4650

 

Vloer modellen Verkoop incl btw.

 

F 18000 ( 9 lampen 600 watt) 3100

F 24000 (12 lampen 600 watt) 3650

F 48000 (24 lampen 600 watt) 4650

 

Heeft iemand misschien ervaring met 1 van deze producten?

 

Barnn, BRON

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen info voor je helaas, wel een opmerking...

 

is het niet mooier een systeem te nemen wat je lv en de temp regelt in 1 x, dus ook bevochtigen wanneer nodig.

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een product op de markt wil brengen die niet kan tippen aan al bestaande apparaten/constructies, dan schieten ze de pijlen behoorlijk mis lijkt me.

Eerst een goede research doen voordat je verder gaat B) .

Niet een model-ondernemer :wacko:

Lijkt me wel wat beter handelbaar als de opticlimate ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Chriet, dat weten we ;) . Ik vind dat Chriet hem mag testen, of zou de dealer het forum niet weten te vinden? B) . Wel een grappig systeem, en alle lucht moet je door de spouwmuur trekken :wacko:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chriet Tittulaer

Ja klopt ik had je topic inmiddels al weer gevonden B)

 

@green-lady

Ik ben het met je eens, hoop dat hij hier getest mag worden :wacko:

 

Ik ben benieuwd

 

Barnn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke

dan mag ik m testen

afgesproken

 

kan ik m mooi vergelijken met de OptiClimate die ik vandaag heb binnen gekregen :wacko: B) ;)

(ikhebnoggenoegplekover)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chriet Tittulaer

 

:wacko: Ik vind het best..

 

Ga je ook een verslagje maken met de OptieClimate? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker

daar komt ook een verslag over

 

ga volgende week beginnen met bouwen en begin dan ook gelijk met een verslag

 

het climate system is overigens ook vrij prijzig

 

de s24000(12lampen) zit rond de 3600 euri's

aangezien ik 8 lampen draai was de OC voor mij goedkoper

(ik heb de 6000)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chriet Tittulaer

 

Zou graag zien dat jij hem mag testen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je

 

hoe zou ik zoiets kunnen laten gebeuren?

gewoon opbelllen en verhaaltje uitleggen betreffende WF TEST etc.?

 

of moet dat via WF gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk beide Chriet...ik heb het eerste contact eens gelegt met Pentakeep en toen Pentakeep aan Whaz voorgesteld.....

maar niet iedere producent/leverancier zit te wachten op een wf-test...het kan ook dodelijk zijn voor je product.... B)

 

als jij zelf een dealtje maakt met een leverancier...dan ziet wij als wf-leden dat als spam...

 

dus zo'n apparaat moet worden aangeboden aan het forum via de admin...

 

tenminste.. zo zie ik dit... :wacko:

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodelijk! B) Zullen we een beetje mild blijven dan?

:wacko:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope :wacko: ......hard...doch rechtvaardig... B)

 

 

er was eens een topic over cocosbricks van Action....

noch Action noch de importeur wilde reageren op wf en al helemaal geen test aanbieden....niet iedereen wil wiet gerelateerd zijn....en daar kan ik best inkomen...

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk beide Chriet...ik heb het eerste contact eens gelegt met Pentakeep en toen Pentakeep aan Whaz voorgesteld.....

maar niet iedere producent/leverancier zit te wachten op een wf-test...het kan ook dodelijk zijn voor je product.... B)

 

als jij zelf een dealtje maakt met een leverancier...dan ziet wij als wf-leden dat als spam...

 

dus zo'n apparaat moet worden aangeboden aan het forum via de admin...

 

tenminste.. zo zie ik dit... :wacko:

gr

Carpie

 

dat heb je goed bedacht

kon wel 'ns waar zijn....

Share this post


Link to post
Share on other sites
als jij zelf een dealtje maakt met een leverancier...dan ziet wij als wf-leden dat als spam...

 

dus zo'n apparaat moet worden aangeboden aan het forum via de admin...

 

tenminste.. zo zie ik dit... :wacko:

 

zo zie ik dat ook,

 

het product wordt dan ook voor een bepaalde tijd aangeboden op het wf

de leverancier en de betreffende admin kiezen dan in overleg tester(s)

 

tenmiste dat zijn bij mij de bekende regels, of dat het altijd zo gaat???

 

EDIT, vind ook dat de betreffende aanbieder hier de nodige feedback zou moeten geven, da`s mijn mening

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien kan je hem deze link sturen en verzoeken lid te worden Chriet... :wacko: ?...

 

misschien is hij wel aangenaam verrast in de belangstelling van wf... B)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste jaren worden de testers uitgezocht door Whazzup samen met de leveranciers.

Dit om de onafhankelijkheid van de test te garanderen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dat klopt. Af en toe wil er nog wel eens iemand tussendoor glippen en dat is niet de bedoeling. Een leverancier die zijn producten wil laten uittesten op het forum dient ook zelf op het forum aanwezig te zijn om ondersteuning te geven in die topics. Bovendien worden de spullen aangeboden in de test sectie, waar iedereen er op kan inschrijven met een goed voorstel. In overleg met de leverancier wordt dan de tester gekozen.

 

In het verleden is dat nog wel eens een keertje mis gegaan en er wordt vaak, vanwege de exposure in dat topic, nog wat extra's bijgepropt. Dat is echt niet de bedoeling. Daar gaan we in 2011 dan ook wat strenger op toezien. Het moet wel transparant blijven wie wat voor wie test.

 

Het is leveranciers niet toegestaan om hun producten te "pluggen" op het forum via leden onder het mom van een test. Ze dienen hier zelf ook aanwezig te zijn en de selectie van de tester moet via de test-sectie verlopen. Ze kunnen hier op het forum met mij contact opnemen (en daarvoor moeten ze ook lid zijn geworden van het forum), dit om te voorkomen dat ze nooit actief worden op het forum in die topics, daar hebben we met een aantal testen al slechte ervaringen mee gehad.

 

Leveranciers dienen ook ondersteuning te geven bij de testen en regelmatig de vragen te beantwoorden. Dat gaat in een aantal gevallen heel erg goed, in een aantal mislukt dat volkomen: Dat is dan ook tevens direct de laatste keer dat die leverancier hier een kans krijgt om zijn producten te laten testen.

 

Proberen langs de forumstaf te sneaken en een product te pluggen gebeurt nog steeds: er wordt pas later duidelijk dat het lid dit artikel van een leverancier gekregen heeft - en dat heeft ie natuurlijk niet gekregen om in alle anonimiteit mee te testen! Dat heeft consequenties voor de leverancier: als die dat willens en wetens doet komt ie er bij Wietforum niet meer in.

 

Ook daar gaan we in 2011 strenger op toezien, want dat is unfair ten opzichte van al die leveranciers die het wél netjes via de test-sectie laten lopen. Dan zal van geval tot geval worden bekeken wat er mee gedaan wordt. Dat doen we niet om jullie te pesten, maar om de commercie op het forum binnen de perken te houden.

 

Sannie heeft in zijn eigen sectie uiteraard het recht om zijn producten te annonceren, dat is het privilege van de eigenaar van het forum en dat is beperkt tot zijn eigen sectie op het forum, meestal zelfs in hetzelfde topic. Ook Sannie biedt zijn test producten aan via de test sectie.

 

Hoop dat dit zo een beetje duidelijker is, zal deze post ook nog even bij de regels in de test-sectie plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus ik mag aannemen dat als een fabrikant niks te maken wil hebben met het forum de spullen niet zullen worden opgenomen in de testsectie.

Dan mag dat product natuurlijk ook niet binnengebracht worden via een wederverkoper.

Dat zou namelijk achterkamertjes politiek zijn. :wacko:

 

@topic

Ik hoop dat dit apparaat aangeboden wordt in de testsectie.

Wel grappig om te zien hoe er steeds meer keuze komt in de klimaat producten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou tijd worden ook dat er goed producten komen voor klimaat problemen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...