Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tim

Test: Topshield pro xl1

Recommended Posts

Hallo Tim,

 

Ben benieuwd of je de spint onder controle hebt kunnen krijgen.

En natuurlijk naar de laatste ontwikkelingen in de test.

 

Groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar ben ik weer...

Met goed nieuws!!

 

van de week is alles gedroogd en gewogen, met een zeer mooi uitslag.

 

Ondanks de spint die niet echt meer weg is gegaan, is de opbrengst er niet minder op geworden.

mijn record is niet vebroken hier, maar ach......SHIT HAPPENS...

De T.S.P is in deze ronde mooi tot zijn recht gekomen, mede door de minimale hoogte die ik heb, kunnen de dames toch mooi kort onder de kappen zonder enige vorm van verbranding o.i.d... jaja echt waar de hebben tot 8cm van de plant gehangen !!

 

 

Ja voor mij is de T.S.P DE UITKOMST !!!! VOOR MINIMALE HOOGTES EN MAXIMALE OOGSTEN !!!!!!!

 

Maar nu de uitslag.

 

ONDER DE ADJUST.... 940GR

ONDER DE T.SP ........1180GR

 

en dat voor 64 dames onder 2400 watt tja dit is gewoon een super ronde, Ook waren de toppen onder de topshields een stuk harder dan onder de adjust a wings, en dat verklaarde meteen de hogere opbrengst, want de volume was hetzelfde t.o.v elkaar.....

 

Helaas hebben we het hok moeten afbreken wegens vervelende omstandigheden. dus hier kunnen we niet verder gaan :rofl

Maar de T.S.P is verhuisd naar het BEROEMDE TESTHOKJE MET SLECHTS 1.4mtr hoogte a 1.5m2 !!!!!!!

 

IEDEREEN bedankt voor het becshikbaar stellen van deze SUPER test !!!!

 

Ik kan niet wachten op de volgende TOPSHIELD TOPPEN !!

 

voor het knippen

gallery_22371_11317_7238822.jpg

 

gallery_22371_11317_1733802.jpg

gallery_22371_11317_4191405.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag gedaan Tim!

 

Bedankt voor je inzet en het vertrouwen in het product van Topshieldpro!

 

Topshield,

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dan ben ik zeker wel geinteresseerd in de tsp kappen aangezien hoogte in een tent altijd een dilemma brengt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tsp is echt de uitkomst voor in de tenten I.c.m een dominante sativa.

En zowiezo is het bereik van de lamp enorm groot.

Daar kan de adjust echt niet aan tippen.

 

Dus ben nu echt benieuwd wat de tsp is mijn testhok gaat doen.

 

Een ding wat ik graag anders zie aan de tsp is de verstelbaarheid van de kappen.

Want ik wil graag iets meer de diepte in kunnen.

Ook de electra aansluiting is een puntje...

Fitting aansluiten met adereindhulzen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

HALLO ALWEER EN WELKOM BIJ AMAZING DISCOVERIES, HIER IS UW GASTHEER TIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Gefeliciteerd Topshield, thanks Timmie, 25% meeropbrengst t.o.v. een Adjust-A-Wing is echt een waanzinnig verschil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik Dank U!

 

Ben ook zeer tevreden met de uitslag van deze Topshieldpro test.

Ik ken de voordelen van het concept Topshield al een tijdje, maar ja!!, het was toch afwachtend op de resultaten van de testers!

 

Maar inderdaad!!!

Het verschil in opbrengst is dus blijkbaar nog groter dan waar ik op had gehoopt!

 

Zijn we uiteindelijk allemaal tevreden, toch.

 

Topshield,

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tim....

Hoeveel geld krijg jij hier nou voor?? :spliff:

 

nee ik heb ook hoogte tekort dus ik heb de TSP ook al in huis!

leuk verslag B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me alleen af of de vierkante meter wel wordt beslagen met de kap op 8cm van de toppen af!!????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs meer dan 1 vierkante meter!!!!

 

In een tentje van 1 vierkante ga je verbaast zijn van je gram \ watt verhouding!

Tet er wel op!!!! dat je de planten drukt door de lamp bij 12 uur er dicht op te hangen ( 50 a 60 cm ) en de planten niet te lang laat groeien!

 

Dit resulteerd in een dicht gegroeid veld met van onder tot boven harde bloemen.

Als je ziet dat de planten toch te ver doorgroeien zet dan de lamp 2 dagen uit maar houd de temperaruur in de ruimte rond de 21 graden.

Een vuistregel!! Als de potten op de vierkante meter tegen elkaar staan kun je ongeveer uit gaan van een ideale plant hoogte van tussen de 2 a 3 keer de pot breedte! Dus pot is 20 * 20cm dan is de ideale planthoogte ongeveer 50cm. Hang de lamp als de plant duidelijk in de bloei staat er zo kort mogenlijk op.

 

De XL1 Reflektiekap met Topshieldpro heeft het voordeel dat als je deze dicht op de planten hangt de planten uiteindelijk naar een gelijke hoogte groeien. mits je stekken niet van gelijke kwaliteit zijn, maar dat mag duidelijk zijn.

Ik heb nog nooit iemand gezien die wonderen kan verrichten!!! Maar met de topshield gaat het wel veel makkelijker en het resulteerd in een geweldige opbrengst!

 

Ik begrijp dat het concept zo vernieuwend was dat het volledig in twijfel werd getrokken. Probeer het maar, zien is geloven!

Dit mag bewezen zijn door de test van Tim, aangezien ik het al vaker gezien en gezegt heb en hoop dat ik nu geloofd word!

 

Iets niet duidelijk?, gewoon aan me vragen, probeer zo snel als mogenlijk te antwoorden.

 

Topshield,

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga het eerst maar is proberen in een 120x120 tentje..

Maar wat ik zo lees is het goed materiaal!

 

Goed getset timm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal het niet slecht doen in een tenje van 120 bij 120.

Als je de kleinere planten op de iets donkere plekken zet zal het wel goed komen!

 

Bij het vernieuwde concept is de fan iets hoger en van de lamp af gehangen.

Ook is de fittingplaat veel kleiner. Alle beetjes helpen!

Zelfs dit vernieuwde concept krijgt in de toekomst toevoegingen om de minder verlichte oppervlakten beter te belichten!

Deze ontwikkeling zal toch nog even op zich moeten wachten! Testen ,testen en nog eens testen!!

 

Maar denk er aan geen grote planten!!!!!!

Dit kost de plant te veel energie en werk niet efficient.

 

Topshield,

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Top shield

 

lijken me erg mooie kappen en ideaal als je met de hoogte van je hok zit

je zegt telkens GEEN grote planten

persoonlijk zeg ik WEL grote planten , maar dan wel scrognet plaatsen dit lijkt me juist ideaal icm de TSP

of zie ik dat verkeerd?

dit is namelijk wel een hobbyforum en veel mensen hier houden zich toch wel graag aan het gedoogbeleid

 

 

greetZZZzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Top shield

 

lijken me erg mooie kappen en ideaal als je met de hoogte van je hok zit

je zegt telkens GEEN grote planten

persoonlijk zeg ik WEL grote planten , maar dan wel scrognet plaatsen dit lijkt me juist ideaal icm de TSP

of zie ik dat verkeerd?

dit is namelijk wel een hobbyforum en veel mensen hier houden zich toch wel graag aan het gedoogbeleid

 

 

greetZZZzzz

 

Scrognet plaatsen dit lijkt me juist ideaal icm de TSP of zie ik dat verkeerd?

Dat zie je goed! Hoog en groot is een ander begrip!

Mijn tip om de planten laag te houden ( of kort ) betreffende de ideale planthoogte geld voor potten welke tegen elkaar gezet zijn.

 

Jij gaat de planten in de breedte gebruiken.

Dus als je dan de hoogte met de breedte van de plant vergelijkt heb je toch hele lage planten met veel vertakkingen in de breedte!

Dan krijgen alle bloemen toch de volle zon!!

 

Succes

 

Topshield,

Share this post


Link to post
Share on other sites

tim gefeliciteerd met je geslaagde kweek!!! een erg mooie kap die je heb mogen testen...

 

hoop alleen dat kappen als deze en de adjust a wing is wat betaalbaarder worden tegen de 100 pleurie de stuk :spliff: niet normaal meer. wat me meteen op het volgende komt bij meneer topshield zelf.

 

wat kost zo´n kappie nou om te maken van begin tot eind ??? ben me bewust dat er een hele hoop handige poes pas op zit etc etc wat ook zeker zal lijden tot verbeteringen van je oogst maar nog geen 5 jaar terug meen ik hadden we alleen maar hamerslag kappies e.d ( kan er naast zitten ) die krengen kosten je 2 tot 3 tientjes en hier haalde de prof ook 1gr/watt verhouding mee.

 

ik kweek zelf met een simpel kappie van 17 euri onder een 400 watt vsa en dan haal ik onder goede omstandigheden rond 350 gram per m2 in 10 weken ( 8 dagen voorgroei ) tuurlijk minder kweken zitten er ook tussen maar dat wijt ik dan 100% NIET!!!! aan het kapje eerder te natte potten en/of te hoge temperatuur schommelingen zoals in de zomer.

 

door alle nieuwe spullen die er jaarlijks worden toegevoegd op de cannabismarkt ziet de kweker door de bomen het bos niet meer, echt basic kweken is er niet meer bij, het kost klauwen vol geld maar ECHTE meer waarde????

 

ik probeer de boel hier niet af te kraken ofso want het topic zag er zonder meer prachtig uit, maar zo'n uitslag als dit komt 90% van de kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vraag me alleen af of de vierkante meter wel wordt beslagen met de kap op 8cm van de toppen af!!????

 

ik vraag me af of de tsp wel tot op 8 cm van de toppen is geweest...

 

check maar naar de posities van de stokken die eronder staan

 

maar, misschien ben ik ook wel te scherp vandaag

 

gallery_22371_11317_4191405.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De topshield is het laagste deel van de kap, dus misschien is het toch wel zo!

De stokken stonden er niet van af het begin, of ben ik dan te scherp?

Het advies is om de topshield al bij zichtbare bloei zo dicht als mogenlijk boven de planten te hangen.

 

Ik heb de topshield laten testen dat de planten in de kap stonden, om zo te zien bij welke afstand

de planten en welke planten dit niet erg lekker vonden.

Als de luchttemperatuur van je hok op lamphoogte niet boven ongeveer 24 graden komt kun je de topshield tegen de planten aan zetten!!!!

 

Ja echt waar, het kan!, zal niet de mooiste top worden, maar vel vette shit zullen we maar zeggen.

 

Niet lullen maar gewoon doen, Haha !

Goed, alle gekheid op een stokje.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang dat kapje 120 euro blijft kosten zullen er niet veel zijn die deze kopen TS...

 

De markt van kappen is enorm verzadigd, op deze manier gaat je droom aan duigen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

al is het 20cm van de toppen

dan nog pak ik 40cm extra

 

en als ik er 16 koop betaal ik op zeker geen 120 per stuk

en daarnaast heb ik ook nog extra klantenkorting

voor mij is het een mooi ding!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

denk ik...........!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedrag is i.d.d. ERUG hoog voor een kappie.

 

Mja met ruimtegebrek schijn je dan voordeel te hebben met de TSP.

 

Hang je lamp verticaal en beschijn je planten van opzij! LANGE HARDE TOPPEN rondom de lamp. Hoogte zal het probleem niet zijn, hooguit heb je extra oppervlakte nodig.

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap niet wat iedereen moeilijk doet over prijzen..

Je haalt het er toch ook weer vet uit :spliff:

 

Tevens is het voor sommige kwekers onder ons DE OPLOSSING !!

En voor diegene is dit een UITERST MOOI PRODUCT, die het mogelijk maak mooie opbrengsten te creeren...

 

Voor iemand met 1 lamp voor zijn eigen rokertje kan dit best een dure kap zijn idd, maar voor de mensen die meer willen is er een TSP XL1 B)

 

 

EN NEE ...IK KRIJG NIET BETAALD VOOR DE TEST, EN IK BEN GEHEEL ONAFHANKELIJK !!!!

EN JAH IK HAALDE 20% MEER OPBRENGST ONDER DE TOP SHIELD PRO XL1........

 

 

ik ben NU wel een nieuwe klant voor de topshields pro xl1 ( en maybe binnenkort wel de XL2 ? ) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@THE-PREDATOR...

 

De stokken kwamen iets van 6 tot 10 cm boven de plant uit.... dus in de tijd dat de stokken erin stonden hing de tsp er mischien 10cm boven.

ik heb VOORDAT DE STOKKEN ER STONDEN de tsp op 8cm eropgehad gedurende 1,5 week en mijn conclusie was dan ook !!

HET KAN ECHT !!!...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke tim dan vertekend het beeld... van jou verwacht ik niet dat je loopt te fucken en zei daarom al dat ik misschien iets te scherp was.

 

De ontwikkelaar van de tsp raad ik aan; of het aannemen van een intermediair aan of een marketing cursus..

Ik vind je product mooi en geloof ook wel dat het werkt, maar hoe zet je zo iets nu op de markt?

 

Succes in iedergeval, aan je product zal het niet liggen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...