Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tim

Test: Topshield pro xl1

Recommended Posts

een 600w bulp die er in past blijft een 600w bulp en word niet opeens 1000 watt

dus als je met 600 w 2m2 gaat belichten kan dit nooit evenveel licht opbrengen als een hoger wattage.

wat wel kan is da je makkelijker je klimaat op orde houd en je betere genetica hebt onder een andere lamp.

dit zijn dan de factoren die uit zullen maken bij een test de rest is niet te vergelijken.

 

om te reageren op andere reacties:

als je betere resultaten behaald met een smartpot, gaf je daarvoor niet goed water (de smartpot maakt t makkelijker voor je)

als je betere resultaten behaald met een topshield, was je klimaat niet op orde ( de topshield maakt t makkelijker voor je)

 

idd polletje, alleen jammer dat er zo gezeurd word.

 

Evsa's, Topshields, adjust a wings allemaal mooie producten.

Maar 20 jaar geleden magneetje simpele spiegelkap en afzuiger met filtertje.

En de opbrengsten waren gemiddeld het zelfde als nu.(als niet beter)

En toen was er geen internet met forums etc

Belangrijk is gewoon je groene vingers...

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik dank U! ;) Ik hou ook van jou!

 

Iedereen mag zijn mening uiten hier! ;)

 

 

 

 

Mooi, dan geef ik mijn mening eens...hoe kan het dat de topshield pro zo duur is... ik heb zelf in de kleinmetaal gezeten en heb in de isolatietechniek gezeten, maar de kosten om zo iets te maken schat ik niet in de buurt van 119 euro....

 

ik ben zeer tevreden over deze reflector, zijn geld waard... zou de prijs wat schappelijker zijn dan gingen er meer de deur uit....mijn mening....lekker puhh.... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Cool

 

Vraag me af of er ook van die berichten naar Adjust zijn gestuurd hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de prijs valt te twisten maar kom op, elke ontwikkeling kost geld.

 

de tijd die er in geinvesteerd is moet er ook een keer uit en iedereen heeft t recht om geld te verdienen.

ik heb ook lumatec kappen gekocht met lumatec dimmers toen ze net uit waren, ook veel te duur als je de prijzen nu ziet... daar doe je nix aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
over de prijs valt te twisten maar kom op, elke ontwikkeling kost geld.

 

de tijd die er in geinvesteerd is moet er ook een keer uit en iedereen heeft t recht om geld te verdienen.

ik heb ook lumatec kappen gekocht met lumatec dimmers toen ze net uit waren, ook veel te duur als je de prijzen nu ziet... daar doe je nix aan.

 

 

 

een ontwikkeling? dat zeker!! en een goeiuhh!!! topshield pro had andere reflectors als voorbeeld om te kunnen zien dat ze er een industriële 230 ventilator op moesten zetten voor de koeling om hem zo laag te hangen en je probeert wat verschillende kapjes van verschillend materiaal uit voor onder je lamp en je vouwt het blik in de zink zetbank en voor de rest stelt het weinig voor, maar ik begrijp dat het moeite kost om zo'n product op gang te krijgen in de verkoop, maar qua materiaal kom je niet in de buurt van 120 euro, ik weet heel goed wat dit soort materialen kosten, ik zou zeggen probeer het zelf maar eens te maken, makkelijk!!! ik heb nu een topshield als voorbeeld en vouw strax bij het bedrijf waar ik gewerkt heb dit zelf in mekaar...en dat voor een kleine 50 euro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

van de adjust-awing is er ook een nepper....

 

zet daar een ven op en je komt in de buurt.

 

ik ben niet zo van het knutselen en al helemaal niet met metaal.

 

succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
een ontwikkeling? dat zeker!! en een goeiuhh!!! topshield pro had andere reflectors als voorbeeld om te kunnen zien dat ze er een industriële 230 ventilator op moesten zetten voor de koeling om hem zo laag te hangen en je probeert wat verschillende kapjes van verschillend materiaal uit voor onder je lamp en je vouwt het blik in de zink zetbank en voor de rest stelt het weinig voor, maar ik begrijp dat het moeite kost om zo'n product op gang te krijgen in de verkoop, maar qua materiaal kom je niet in de buurt van 120 euro, ik weet heel goed wat dit soort materialen kosten, ik zou zeggen probeer het zelf maar eens te maken, makkelijk!!! ik heb nu een topshield als voorbeeld en vouw strax bij het bedrijf waar ik gewerkt heb dit zelf in mekaar...en dat voor een kleine 50 euro...

Nou.. met een stuk zink kom je niet zover hoor ;)

 

Het meest wordt er verdiend door te tussenhandel trouwens. Normaal gesproken zit er tussen een product en de leverancier een distributeur (die wat moet verdienen) en een winkel (die de hoofdprijs krijgt).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou.. met een stuk zink kom je niet zover hoor ;)

 

Het meest wordt er verdiend door te tussenhandel trouwens. Normaal gesproken zit er tussen een product en de leverancier een distributeur (die wat moet verdienen) en een winkel (die de hoofdprijs krijgt).

 

 

 

ik zei geen zink....alleen de zetbank, zink zetbank...je kan er ook aluminium inzetten of roestvrijstraal.... tis maar net wat je wil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je kappen op maat gaat maken zoek ik nog iets leuks voor in een dr60

er komt een 150w mh in en een kap van 55x55 zou leuk zijn, leef je uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een topshieldpro zonder xl1 kappen polletje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Polletje neem een gavita i.r 250 lekker smal .

Interne reflector dus geen kappie is minder hitte.

Neem een evsa met boost ;)

Wf shop heeft ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die ir is een bloeilamp volgens mij ;)

 

die topshield is te groot B)

 

denk dat 150w mh erg mooi zal zijn, maar ja wil er wel een leuk kappie voor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
over de prijs valt te twisten maar kom op, elke ontwikkeling kost geld.

 

de tijd die er in geinvesteerd is moet er ook een keer uit en iedereen heeft t recht om geld te verdienen.

ik heb ook lumatec kappen gekocht met lumatec dimmers toen ze net uit waren, ook veel te duur als je de prijzen nu ziet... daar doe je nix aan.

 

 

 

een ontwikkeling? dat zeker!! en een goeiuhh!!! topshield pro had andere reflectors als voorbeeld om te kunnen zien dat ze er een industriële 230 ventilator op moesten zetten voor de koeling om hem zo laag te hangen en je probeert wat verschillende kapjes van verschillend materiaal uit voor onder je lamp en je vouwt het blik in de zink zetbank en voor de rest stelt het weinig voor, maar ik begrijp dat het moeite kost om zo'n product op gang te krijgen in de verkoop, maar qua materiaal kom je niet in de buurt van 120 euro, ik weet heel goed wat dit soort materialen kosten, ik zou zeggen probeer het zelf maar eens te maken, makkelijk!!! ik heb nu een topshield als voorbeeld en vouw strax bij het bedrijf waar ik gewerkt heb dit zelf in mekaar...en dat voor een kleine 50 euro...

 

Ben je zo ver ? wil wel eens weten of het gelukt is een topshield te maken voor 50 Euro.

Heb je ook getest ?

 

Ik ga toch eerst eens zelf testen voordat ik hierover een oordeel geef. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...