Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Steve

Tegen de hoofdpijn

Recommended Posts

Ik heb de laatste tijd heel veel hoofdpijn. Ik slik nu bijna elke dag paracetamol van 500 of 1000 mg.

 

Werkt cannabis ook tegen de hoofdpijn? Zoja hoe moet ik het gebruiken??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee helaas werkt wiet niet tegen hoofdpijn

werkt helaas alleen mee aan het gat in mijn beurs!

daar krijg ik weer koppijn van

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb de laatste tijd heel veel hoofdpijn. Ik slik nu bijna elke dag paracetamol van 500 of 1000 mg.

 

Werkt cannabis ook tegen de hoofdpijn? Zoja hoe moet ik het gebruiken??

 

whhahaha zal maar snael aan de weed gaan vriend van mij heeft verslaving gehad van 6 tot 10 paras per dag :? tja haze of white rino is medical strain staat op nirvan iig en just light it op of thee.. maar wel wat vet erin inde thee dan:D

 

suc 6

 

(ben beetje wazig bezig)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel, uit men eigen ervaring (hersenvliesontsteking) en die van iemand met een of andere rare soort van koppijn:

het helpt , maar het zal nooit echt weg zijn... maar het kan je dan niet echt meer schelen :D

maar, pijnstillers helpen ook niet helemaal uit men ervaring (en dan kan je dat wél schelen!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gehoord dat als je hoofdpijn hebt je aders in je hoofd dikker worden, een pijnstiller verdund het bloed dus gaat de hoofdpijn weg...Cannabis laat ook je bloed dikker worden, dus het heeft eigenlijk geen zin.

 

Of klopt hier niks van? Ik heb bijna elke dag hoofdpijn als ik wakker wordt en ik ga slapen...dan neem ik meestal een paracetamol van 500mg, en als het echt te erg is een 1000mg. Maar ik kan dit ook niet mijn hele leven lopen slikken, omdat me nieren er anders aan gaan!

 

:roll:

 

Weet iemand wat ik moet doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Steve welkom op dit forum.

 

In geval van spanningshoofdpijn helpt wiet wel degelijk.

Wiet ontspant namelijk.

Ik kan uiteraard niet beoordelen waar deze hoofdpijn vandaan komt, maar als dit structureel is moet je gewoon naar de huisarts.

Niet dit paracetamol shit blijven slikken.

En niet op de werking van wiet rekenen; dat is in dit geval gokken.

 

Het beste

 

Groetels

Wolkewietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

steve

even heel serieus

laat eerst door je huisarts uitzoeken waar die hoofdpijn vandaan komt en wat er aan gedaan kan worden

hierna kun je rustig je blowtje roken of dit nou spanningshoofdpijn is of whatever

ga gewoon naar je huisarts

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben al naar de huisart geweest...Ik krijg meestal de hoofdpijn als ik me heel veel heb ingespannen en daarna ga chillen.... 8) Daarom heb ik het ook vaak in het weekend erger dan normaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontspannings hoofdpijn dus.

 

Ken wel mensen (al mijn collega's ) die zuipen zich ongans aan de koffie door

de week op het werk, maar drinken dan in het weekend niks.

Dan kun je ook afkicken van de cafeine en dat kan hoofdpijn geven.

Dus paracetamol met cafeine zal dan wel werken.

 

Mijn ervaring is dat het meer helpt de dagen na een blowtje dan de dag zelf.

T.h.c. verwijdt je aders, dus als je staat of in ieder geval verticaal bent kan

het je hoofdpijn wel verminderen.

Als je echter dan gaat liggen (of bij uitslapen) kan het juist weer erger worden.

 

Tja , en een klein exp. kan weinig kwaad.

 

(ibuprofen werkt bij mij een stuk langer (8 uur) en sterker dan paracetamol)

Dan kun je in ieder geval de pijnstiller afwisselen om geen addict te worden. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de laatste week weer veel hoofdpijn gehad, en in het totaal 6500 gram paracetamol geslikt.. :D:

 

Dus als ik tegen de hoofdpijn blow, moet ik verticaal blijven en niet gaan liggen ofzo..Ik zal het eens een keertje proberen en hier de resultaten posten! :roll: [/b]

Share this post


Link to post
Share on other sites
in het totaal 6500 gram paracetamol geslikt.. :lol::  
don't hope so, das namelijk ietsje teveel van het goede :D :wink: (k zou er mg van maken ;))

 

Dus als ik tegen de hoofdpijn blow, moet ik verticaal blijven en niet gaan liggen ofzo..Ik zal het eens een keertje proberen en hier de resultaten posten! :roll: [/b]

ik zou gewoon een beetje wiet thee zetten, zie voor de hoeveelheden hier ergens in Medicinale Wiet, en daar een kopje van drinken, krijgen mensen met migraine :idea: volgens mij ook voorgeschoteld..

 

succes :roll: 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat zal ik zeker doen zodra mijn kweekje klaar is. (na ongeveer 2maanden)

Moet je voor wietthee de wiet persee drogen? of kan je er ook zo thee van trekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja dat zal ik zeker doen zodra mijn kweekje klaar is. (na ongeveer 2maanden)

Moet je voor wietthee de wiet persee drogen? of kan je er ook zo thee van trekken?

kan ook gewoon zo, ze hoeft alleen maar te drogen omdat ze anders niet brandt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan makkelijk ook je knipafval gebruiken om thee te maken, verspil je nis van je oogst zelf :D

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben vandaag wat wiet thee gemaakt, ongeveer 3 gram in een theezakje gedaan en 5min laten liggen in een theepot. 2 glazen op, maar ik voel nog steeds niks, en het is al zeker een uur geleden. Zal er meer in moeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
We hebben vandaag wat wiet thee gemaakt, ongeveer 3 gram in een theezakje gedaan en 5min laten liggen in een theepot. 2 glazen op, maar ik voel nog steeds niks, en het is al zeker een uur geleden. Zal er meer in moeten?

 

heb je het alleen in water laten trekken? zoals anderen al zeiden lossen de THC olieen niet op in water. je moet iets vets gebruiken zoals melk bv. maar mischien had je dat ook wel gedaan. dan weet ik niet wat het probleem is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jongens, ff voor degene die vaak hoofdpijn hebben.

We zijn mensen, maar we zitten een beetje vast in een onmenselijke maatschappij.

We zitten teveel op ons arse!

En daar krijg je koppijn van!

Ga ff naar buiten, ren een paar kilometer in de natuur en houd et bij wiet en drank.(dus geen sigaretten, pure sticks!)

 

Als je mijn raad opvolgt, dagelijks ff wat rent(conditie) dan gaat je koppijn zeker over.. trust me

BTW : wiet help als je het voor je koppijn neemt, maar als je het eenmaal hebt gaat et dr niet bij weg. Dat is mijn eigen ervaring iig..

Ik heb geen koppijn meer sinds ik van school af ben :D (maatschappij he..)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey jongens, ff voor degene die vaak hoofdpijn hebben.

We zijn mensen, maar we zitten een beetje vast in een onmenselijke maatschappij.

We zitten teveel op ons arse!

En daar krijg je koppijn van!

Ga ff naar buiten, ren een paar kilometer in de natuur en houd et bij wiet en drank.(dus geen sigaretten, pure sticks!)

 

Als je mijn raad opvolgt, dagelijks ff wat rent(conditie) dan gaat je koppijn zeker over.. trust me

BTW : wiet help als je het voor je koppijn neemt, maar als je het eenmaal hebt gaat et dr niet bij weg. Dat is mijn eigen ervaring iig..

Ik heb geen koppijn meer sinds ik van school af ben :D   (maatschappij he..)

 

Ik sport genoeg, en ik weet zeker dat het daardoor niet komt. Ik heb al mijn hele leve koppijn, en dan zal het niet ineens weggaan omdat ik aan me conditie ga werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gehehehe vriend mij had amandel onsteking en was daarna zeker 1 maand verslaafd geweest aan asprine, strippie per dag had ie altijd op

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cannabis laat ook je bloed dikker worden, dus het heeft eigenlijk geen zin.

 

Of klopt hier niks van?

Nee.. klopt nx van want wiet maakt je bloedvaten groter, "ruimer" daarom krijg je ook rode ogen en voel je je meestal wel RLx.. dus je bloed wordt niet dikker gemaakt.. en waarschijnlijk kan het dan dus makkelijker door je aders stromen.. dus zou het in principe hetzelfde als paracetamol werken maar daar ben ik dan niet zeker van..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus geen sigaretten, pure sticks!)

geen sigaretten snap ik maar waarom puur? ja als je in een pure net zo veel wiet doet als in een normale maakt het nx uit (Ja maakt het iets uit omdat er dan ook beetje peuk in zit) maar mijn pure zijn net zo dik als mijn normale dus zit er veel meer wiet in en in wiet zit ongeveer 22 keer meer teer dan in een sigaret...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze net zo dik zijn dan draai je ze toch wat korter. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij hoofdpijn is het juist meestal zo dat de aderen in je hoofd verwijden, wat paracetamol dus doet is het kleiner maken van het bloedvat zo dat de hoofdpijn weggaat. Als gewonen para niet helpt kun je para met coffaine proberen. Coffaine zorgt er juist extra voor dat je aders kleiner worden en dus de hoofdpijn weggaat. Deze kun je gewoon bij de kruidvat kopen. En ja tegen spanningshoofpijn kun je weinig doen is mijn eigen ervaring.

 

Je moet wel oppassen met je paracetamol gebruik want op ten duur gaat je maag er ook van naar de kloten.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...