Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Test organisch met Guanokalong/Humboldt

Recommended Posts

Complimenten Art, je vorige ronde zag er erg mooi uit maar dit wordt ook weer een mooie ronde!

 

greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Ocilic,het is nu herfst,vandaag precies negen weken 12/12.

Fanleaves vergelen,maar toppen blijven doorbouwen.

 

Gelukkig geen sporen van rot,lv is ook bijzonder laag op het moment,wat foto's van vandaag,

 

gallery_16683_11240_143770.jpg

 

gallery_16683_11240_2667706.jpg

 

gallery_16683_11240_744298.jpg

 

gallery_16683_11240_2624782.jpg

 

gallery_16683_11240_1148393.jpg

 

gallery_16683_11240_977690.jpg

 

gallery_16683_11240_833375.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmmmm looks good dude :shutup:

 

Gaat weer errug goed in huize Art, mooie dames man!

Hoe lang laat je ze nog doorgaan? Tot een week of 10 à 11?

Welk schema heb je toegepast? De moderate schema of het heavy schema?

Succes met de laatste loodjes :spliff:

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt man!

Ik laat ze iedergeval tot week 10 doorgaan maar denk niet dat ze week 11 halen,zal er wel tussen in worden :shutup:

 

Heb het moderate en heavy schema afgewisseld,om en om,vandaag hebben ze volgens het heavy schema gehad,komende week alleen nog Honey ES,mochten ze over twee dagen nog zo staan dan krijgen ze nog één dosis Deuce Deuce en Bloom,maar wil wel week zonder voeden aanhouden voor de knip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:spliff: Very Nice!

Gelukkig zijn de Fanleaves niet voor de rook.

En zie ik tussen het geel hele lekkere dikke toppen vormen! :shutup:

 

De Honey ES geef je tot het eind mee, want dit is krachtvoer voor je myccorhiza!

Zo krijgen je dames tot het eind aan toe al het goede dat je bodemleven te bieden heeft.

 

:wtf2: Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Poldergrower,

Ja,die toppen zwellen lekker,ze beginnen een pruikje te krijgen :shutup:

Dag 66 12/12,

 

gallery_16683_11240_1425987.jpg

 

gallery_16683_11240_800624.jpg

 

gallery_16683_11240_3048481.jpg

 

gallery_16683_11240_1008428.jpg

 

gallery_16683_11240_932980.jpg

 

gallery_16683_11240_730526.jpg

 

gallery_16683_11240_2602386.jpg

 

gallery_16683_11240_3282216.jpg

 

gallery_16683_11240_3694103.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was er maar geur internet :shutup:

Ik zit op dag 68,dus alweer bijna tien weken 12/12,een Cheesebery haze is al rijp,de Shackzilla bijna,ze groeien er nog een pruikje bij maar het eind is in zicht.

 

Nog een paar dagen en de maan gaat weer klimmen,oogsttijd :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen Art

Nog byzonderheden tegen gekomen ten opzichte van je vorige rondjes ?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sannie,

 

Ik vindt de verschillen klein,het zal meer een persoonlijke smaakkwestie zijn :shutup:

De verschillen die ik heb gezien vindt ik te klein om conclusies aan te geven,bv lijkt deze ronde de vergeling eerder op te treden t.o.v. vorige ronde,maar als ik dan weer vergelijk met de ronde daarvoor gaat het weer gelijk op.

 

De Buffertabs/Bac methode is gewoon een bewezen methode,Humboldt met toevoegingen doet daar niet voor onder.

Ik zal ook zeker Humboldt produkten en toevoegingen blijven gebruiken maar dan wel in combi met de Buffertab/Bac methode.

 

Nog een paar foto's van vandaag,

 

gallery_16683_11240_8823.jpg

 

gallery_16683_11240_4478985.jpg

 

gallery_16683_11240_3923689.jpg

 

gallery_16683_11240_593924.jpg

 

gallery_16683_11240_2580050.jpg

 

Custummix met schimmels,Batguano en wormenmest en 3 buffertabs per 18literpot dan Humboldt Roots,Sannie's Bacto,vanaf 3e week bloei Bac bloei later aangevuld met Humus en Fulvine zuur van Humboldt,en later een beetje Humboldt Bloom(P) en Deuce Deuce(K) en Honey ES lijkt mij een mooie combi om verder mee te gaan in de toekomst :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies 10 weken 12/12 vandaag,fanleaves verdorren,herfst,maar de toppen zelf goeien er nog een extra bloei tegenaan,vorige ronde heb ik rond dag 72 12/12 geoogst.

Ik kijk het nu per dag aan,kon het niet laten,weer foto's :rofl

 

gallery_16683_11240_443643.jpg

 

gallery_16683_11240_404546.jpg

 

gallery_16683_11240_124300.jpg

 

gallery_16683_11240_4252734.jpg

 

gallery_16683_11240_1127137.jpg

 

gallery_16683_11240_739348.jpg

 

gallery_16683_11240_2899342.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow

Dat doe je goed dude

Ben benieuwd of we verschil gaan proeven

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sannie,

Over twee weken kun je proeven,zit vandaag op dag 72 12/12,het is mooi geweest,de bijl gaat erin wanneer mijn luiheid is uitgewerkt :rofl

Toppen voelen hard aan,wel een pruikje door tweede bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, die tweede foto zijn echt prachtige herfstkleuren! En in de herfst moet je oogsten :D :(

 

Ze zijn echt prachtig geworden, Art! Ik hoop dat ze smaken zoals ze er uit zien. Top!

 

Custummix met schimmels,Batguano en wormenmest en 3 buffertabs per 18literpot dan Humboldt Roots,Sannie's Bacto,vanaf 3e week bloei Bac bloei later aangevuld met Humus en Fulvine zuur van Humboldt,en later een beetje Humboldt Bloom(P) en Deuce Deuce(K) en Honey ES lijkt mij een mooie combi om verder mee te gaan in de toekomst

:rofl :lol: :)

 

Succes met knippen.

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Koi,op dag 74 12/12,vandaag dus ben ik begonnen met knippen,ben net klaar,fanleaves en meeste bladeren weggeknipt en planten op zen kop gehangen.

Echt makkelijk knippen met harde toppen :rofl

 

Wat opviel is dat de toppen ook beneden hard zijn,weinig fluf,veel kristal,lijkt witter dan voorgaande ronden,één Shackzila ruikt naar amnesia :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige toppen, Art, ik heb je ronde met veel plezier gevolgd, zo nu en dan bijna kwijlend.

 

Nog een paar dagen en de maan gaat weer klimmen,oogsttijd :rofl

De maan is op de dag dat je dat schreef al weer gaan klimmen, een klimmende/dalende maan is iets anders dan een wassende/afnemende maan.

Volgens de biologisch-dynamische leer oogst je bloemplanten op bloemdagen, en kruiden die je oogst voor de bloemen ook, maar dan enkel ’s ochtends. Gelukkig is het vandaag een bloemdag en was je ook nog eens op tijd klaar, dus perfect gedaan! Link

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg mooi art....

 

hoop dat ze bij mij ook zo mooi worden :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er allemaal lekker uit! :rofl

Succes met oogsten en knippen. :)

Heel benieuwd of de smaak en uitwerking ook anders is als je gewend bent.

 

Is het je zo tot nu toe bevallen om op deze manier organisch te rommelen?

En is het zo voor je voor herhaling vatbaar?

Of zijn er nog punten die je liever anders aanpakt?

 

:lol: Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey art die toppen zien er mooi uit!! :lol: B) :lol: en dat over dat de kleinere topjes beneden wat harder zijn dat had ik trouwens ook was geen fluf maar ook lekker hard :P, ziet er allemaal heerlijk uit man :spliff:

 

laterrr Qutje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Groen Gif,

Dank je voor de tip,verkeek me op oogsten voor bovengrondse gewassen B)

 

@Polletje,

Bedankt man,bij jou komt het wel goed :D

 

@Qutje,

Bedankt!

 

@Poldergrower,

Het drogen schiet al aardig op,ga het straks van de takken knippen en dan nog even .... :spliff:

De organische manier van kweken spreekt mij aan,zal in de toekomst ook zeker sommige producten blijven gebruiken.

De producten zijn goed en je kan er prima rondes mee draaien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spannend hoor.

Ik ben benieuwd naar het gewicht en de smaak.

 

Hoeveel voeding heb je nu verbruikt???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc,

Ik heb ongeveer 1/4 fles verbruikt per fles,de toevoegingen zijn bijna op,heb nog een klein bodempje fishpowder,palm-as en katoenzaadpoeder over.

Het gewicht blijft al een paar dagen hetzelfde,550 gram toppen en 40gram fluf voor hasj/olie.

 

Vooral de Shackzilla heeft keiharde toppen,een lekkere smaak die naar amnesia neigt,vindt het lekkerder,voller smaken dan vorige ronde,kan aan pheno liggen.

Met de Cheeseberry Haze heb ik deze ronde iets minder mooie pheno's maar nog steeds lekker hoor!

 

Of de smaak beter is dan Bac/buffertabs vindt ik moeilijk te zeggen vanwege phenoverschil,de smaak is gewoon goed,volle geur en zoete smaak,weinig scherpte B)

 

Ik wil Sannie,Poldergrower,Wietforum bedanken voor het beschikbaar stellen van deze spullen,ik hoop dat ik heb kunnen laten zien dat er goed met deze spullen te kweken is.

Organisch kweken is leuk :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch een totaal van 590gr als we de fluf meerekenen.

Normaal wordt de fluf ook meegerekend en door de toppen gemengd voor het aan de shop wordt verkocht. :spliff:

Toch bijna een gram per watt. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is weer een mooi resultaat Art :spliff:

Weet je al precies wat je volgende ronde qua voeding en genetica gaat doen?

 

greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ocilic,

Ik heb nog voeding van Humboldt en Bac over,dus zal denk ik een combi worden :spliff:

Welke soort weet ik nog niet,ik moet vanwege gezondheidsredenen even stoppen maar hoop zo snel mogelijk weer terug te zijn B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is vervelend om te horen! sterkte dan en hopen dat je snel weer op het forum bent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...