Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Test organisch met Guanokalong/Humboldt

Recommended Posts

Wauw, wat groeit het hard! :D :verrygood

De grootste is volgens mij de grootste drinkert of vergis ik me nu?

Hoe gaat t nu met de geurtjes in je tent?

 

Keep up the good work! :)

 

:wOOt Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,ze gaan nu wel erg hard,de Shackzilla's(links en rechtsvoor) laten de eerste bloeiverschijnselen zien.

Die grote CBH is de sativa pheno zoals ik het nu zie,zal haar morgen met een stok wat buigen :verrygood

 

Humboldt adviseert overigens om maar één keer te voeden per week met een sterk bemest medium,ook moet je van lagere dosering uitgaan omdat hun schema op osmose water is gebaseerd en dan natuurlijk nog de gallon/liter omrekening.

Al met al denk ik dat Humboldt dan uiteindelijk goedkoop is omdat het heel geconcentreerd is en je maar weinig nodig hebt bij grond met veel toevoegingen.

 

De geurtjes beginnen al te komen,lekker,ze drinken allemaal veel,probeer een beetje te matigen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste foto van het jaar,

 

Linksvoor en rechtsvoor Shackzilla,midden en achter Cheeseberry Haze.

gallery_16683_11240_1798435.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan in ieder geval een heel gezond nieuwjaar tegemoet, ze zien er mooi uit Art ;)

 

Voeding gaat nog steeds op basis van de moderate schema neem ik aan

Hoe heb je de Humboldt schema omgerekent van osmose naar jou EC water?

 

keep ´m green ;)

 

 

salu2

Pierre Paf

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke pot zit welke plant Art ?

Gaat goed met zo een zwaar grondje, ben benieuwd hoe groot/hoog ze worden in vergelijking met een arme aarde.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pierre Paf,

 

Volgens het schema,alleen één keer per week,ec is moeilijk te meten met organische voeding,maar ik blijf aan de voorzichtige kant.

Als volgens het schema bv 1ml/ltr staat aangeven,dan hou ik 0.75ml/ltr aan,maar echt omrekenen behalve dan de gallon/liter doe ik niet.

 

@Sannie,

Linksvoor en rechtsvoor is Shackzilla,midden en achter is Cheeseberry haze met zijn pheno's ;)

Het lijkt wel of de geur eerder op gang komt,lekker :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm er van uitgaand dat je Humboldt gebruikt ben ik zolangzamerhand wel benieuwd naar je stammetjes. ;)

Een foto misschien?? :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal binnenkort een paar foto's maken van de stammen Doc,ze zijn dik,internodes dicht opelkaar :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_16683_11240_62739.jpg

 

11 vingerigblad bij Shackzilla,

gallery_16683_11240_1253696.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te zien Art, 't ziet er goed uit :wave:

Ik ga mijn eerste kweekje binnen ook in deze stijl aanpakken dus ik volg met veel belangstelling.

Gr Pandu

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 vingerigblad bij Shackzilla,

gallery_16683_11240_1253696.jpg

;)

 

Ze zijn de afgelopen dagen echt bizar gegroeid!

Zijn er nog meer dingen die je echt opvallen?

Je zei al dat het lijkt alsof de geuren nu eerder vrij beginnen te komen.

Zijn er ook dingen die je niet bevallen?

 

Nee, ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen graag alles weten. ;)

 

:wave: Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het begin lijkt,met nadruk lijkt,het wat trager te gaan,ondertussen gaat de worteling erg snel,zag heel snel overal wortels onder het dek zeiltje.

Ze groeien vrij compact op totdat de energie vol in de groei gaat,snel een dikke stam ;)

 

Wat me ook opvalt is de kleur,bij buffertabs en Bac was de kleur meer donkergroen met soms een blauwige gloed.

Veel 11 vingerige bladen,vorige ronde zag ik ze niet bij de Shackzilla.

De kleur is frisser groen,anders kan ik het niet beschrijven.Voldoende Poldergrower :wave:

 

Dus tot nu toe ben ik meer als tevreden,hoop dit vol te houden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel grappig met dat meervingerige blad.

Dat heb ik ook bij poldergrower gezien met de Humboldt Nutrients test.

Ik ben benieuwd of dat iets is wat specifiek gebeurt met deze manier van kweken.

Even kijken wat er nu bij alle testers gebeurt.

Zo leren we weer wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,ze groeien beestachtig :wave:

Vanaf vandaag geef ik elke watergift iets anders van Humboldt,vandaag Grow natural,volgende watergift,Bloom,en zo het hele rijtje af en weer opnieuw ;)

 

Tot nu toe is de Humboldt voeding erg zuinig in gebruik,bij gebruik van Bloom Natural wel even goed in de fles roeren en schudden ;)

Het is erg puur en geconcentreerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, dat beloofd wat! Ik vindt ze prachtig! En het groeitempo is idd waanzinnig.

Keep up the good work.

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die foto van dat 11-vingerige Shackzilla blad is de mooiste wietfoto die ik de laatste tijd gezien heb, en dat zonder bud! Lijkt ook wel alsof die in juni/juli buiten gemaakt is.

 

Wat me ook opvalt is de kleur, bij buffertabs en Bac was de kleur meer donkergroen met soms een blauwige gloed. Veel 11 vingerige bladen,vorige ronde zag ik ze niet bij de Shackzilla. De kleur is frisser groen,anders kan ik het niet beschrijven.

Het gaat zo te zien inderdaad erg goed, maar als ik bovenstaand stukje lees denk ik dat er bij de Bac+tabs kweek misschien toch enigszins sprake van overvoeding geweest zou kunnen zijn?

 

Ik probeer de Humboldt "compleet" testen een beetje te volgen, iemand die mij kan uitleggen wat het nut is van zowel Humboldt Myco als Bac schimmels en daarbovenop ook nog eens enzymen? Is dat niet erg dubbelop (met misschien zelfs kans op overdosering, zoals volgens de fabrikant van Sannie's bacto mogelijk is)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Koi!

 

@Groen Gif,

Zou heel goed overvoeding kunnen zijn met de tabs-bac combi.

Ik had nog een restje Bac schimmels over,maar normaal gesproken heb je genoeg aan één produkt zoals Humboldt myco waar ook Trichoderma in zit :wave:

 

De bladeren zijn mooi,zitten ook hele grote tussen,zal straks als ik het niet vergeet een paar foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jehh Art die gaan geweldig!

 

Het zou zo maar kunnen hoor die over voeding,en dat terwijl je denkt al zo weinig te gebruiken.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de foto's P H donner,

 

 

CBH

gallery_16683_11240_257525.jpg

 

gallery_16683_11240_2404482.jpg

 

gallery_16683_11240_3570864.jpg

 

gallery_16683_11240_2062285.jpg

 

gallery_16683_11240_1004687.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die foto van dat 11-vingerige Shackzilla blad is de mooiste wietfoto die ik de laatste tijd gezien heb, en dat zonder bud! Lijkt ook wel alsof die in juni/juli buiten gemaakt is.

 

Ik ben het met je eens dat ze er als een plaatje uitzien. ;)

Ik heb dit bij poldergrower wel eens eerder gezien.

Mischien dat die hier nog een plaatje of 2 kan spammen met dezelfde resultaten. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zooo art die dames zijn groot B) ik blijf je volgen ;)

 

laterr Qutje :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan echt als een speer!

En wat zijn ze mooi vol en groen. B)

We houden je met veel plezier in de gaten. ;)

 

Bij deze een klein beetje spam van mooie bladeren. ;)

Dit zijn foto's van onze Uberkush op Humboldt Organic

 

gallery_23812_10752_20278.jpg

 

gallery_23812_10752_105352.jpg

 

:wacko: Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi mooi mooi!

Art, hoe hoog zijn ze nu vanaf de aarde?

 

Plezier!

 

Grtz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto Poldergrower :wacko:

@Koi,

Zal morgen meten en foto's maken ,maar meer dan een meter schat ik.Ze zijn behoorlijk de hoogte ingeschoten,wordt weer buigen en knakken ;)

Om max opbrengst te halen heb ik grote dames nodig maar het moet natuurlijk niet te gek worden.

 

De bloei begint er redelijk in te komen,denk nog een week groei,stokken geplaatst voor het buigen.

Dames willen veel water,ik hou het karig en de zweep gaat erover B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...