Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mena Muria

Iedereen heeft een witte schuur behalve ik

Recommended Posts

Kun je meteen het paadje even strooien als er iemand aan komt...

 

Valt het ook niet zo op!

 

Al met al geen slechte draad toch ;) ?

 

Of we lezen straks op het forum een nieuw topic met "@&$%*^& ik had sneeuw op m'n schuur maar dat is ineens verdwnenen vannacht, en ook bij al m'n buren." Maar dat kun je wel lachend oplossen met een kopje koffie dan... HOOP IK! :lol:

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ben net klaar met zoals kees al voorstelde me pad sneeuwvrij te maken.Gewapend met 2,5kg zout in me linker en 2,5kg in me rechterzak, me zoontje mee als undercover en een bezem op naar het pad, liet me zoontje vegen voor het geluid en ik handen vol zout strooien verdeeld over 3 schuurdaken ;) maar pappa dat moet toch op de grond nee dat is vogelvoer zei ik hmmmm hij keek me zo aan van dat zal wel maar goed daarna vanaf het pad zoals rodney opperde zout met water geprobeerd te spuiten maar dat was niet zo sucses had geen 5liter sproeier wel geprobeerd met een 2liter maar die bouwde niet zoveel druk op om zo hoog te komen.is ff kijken hoe het er morgen uitzie denk dat ik vanaaf weer 5 kilo bij de buren er op ga strooien zal wel een foto maken als het gelukt is :lol: Greetzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D maar pappa dat moet toch op de grond nee dat is vogelvoer zei ik hmmmm hij keek me zo aan van dat zal wel maar goed

 

Woehahaha :lol: ;) .

Straks je buurman kwaad en dan zegt hij:,, Hey mafkees. Ik kweek wat planten, en nou maak jij m'n dak sneeuwvrij! Zo staan ze nog eerder hier op de stoep!".

 

Haha, mafkees :lol:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja.... die lady is echt slim.......die kweekt in de bijkeuken... :lol: ...altijd sneeuwvrij dak... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, jullie wachten bijna op een foto denk ik.... :lol: ..... ;) .

Hij is als enigste sneeuwvrij, en de buren zien me ook vaak met spullen sjouwen op alle tijden van de dag :lol: .

En...... er gebeurd nog steeds niks :D .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij is als enigste sneeuwvrij, en de buren zien me ook vaak met spullen sjouwen op alle tijden van de dag ;) .

 

En...... er gebeurd nog steeds niks :P .

Je kan er natuurlijk ook om vragen....

 

Nog Niet nee.... zeg je precies goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het niet eens met de stelling!!!!

 

Ik heb een zwarte schuur en daar ligt geen sneeuw op,

en bij mijn buren ook niet.

 

Dus echt je hoeft je niet alleen te voelen,

er zijn meer mensen zonder een witte schuur ;)

 

Heerlijk zo'n cannacakeje

en 2 is ook prima.

 

 

vind het echt wel heel tof dat dit topic al 5 pagina's verders is,

met goeie oplossingenbovendien.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo Jongens na 25 kilo zout te hebben gestrooit ziet het er zo uit oja 12kilo zout voor 2,50 bij de C1000gallery_27127_11241_681503.jpg

Dit was gistergallery_27127_11241_1429329.jpg

 

En dit vanmorgen gallery_27127_11241_531803.jpg

gallery_27127_11241_164496.jpg .......... ;) :P :)

 

Ga denk ik nog 100 kilo op de daken gooien dat het zo zout is dat deze winter geen sneeuw meer op de buufjes daken blijf liggen :D :) Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik maar denken dat ik de kutkweker ben...,

 

Groetjes kut..

 

PS,.. je had toch sneeuw op je dak? en die planken zaten toch goed? waarom nu nog moeilijk doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :P :) dat kleine skuurtje bij de overburen ligt niks meer op ,blijven strooien maar :D

 

 

 

mzzl 11de

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) is niet echt para hoor ,hij zal niet de eerste zijn die op deze manier voor schut gaat

 

als het als nog mis gaat kan hij iig zeggen dat ie er alles aan heeft gedaan :P

 

 

 

 

vooruit zien is regeren

 

 

 

 

 

 

 

mzzl,s 11ste

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou als nog isoleren ik vetrouw het nog steeds niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en misschien een raar idee,.

Maar als er nu buren kijken naar deze foto's ... en hun dak van de schuur zonder sneeuw zien..

Volgens mij zit jij hier gewoon je eigen helemaal te verlullen..

 

Maar geef eens door wat je rookt? haahhahaa

 

 

Groejtes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig topik en zoals weetje het zegt met tal van mooie oplossingen.

 

Het kan nu wel zo zijn dat ze de hele buurt ff komen opschonen...alle schuurtje zijn zo sneeuwvrij..

Ik heb dit ooit eens meegemaakt in een vogelaars wijk,waar ze alle schuurtjes van 2 straaten controleerden,en waar het 1 op de 3 bingo was.

 

Bij mij heeft een vliegveld mun huis geisoleerd.....stil en warm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha hij heeft het nog echt gedaan ook gheheh, net of die buren gaan denken ''he waarom ligt mijn dak niet vol sneeuw?''

zal ze echt een rotzorg zijn. De enige waarover je druk moet maken die dit weten zijn kwekers en de politie en als ik het

zo zie hoe het nou is, gaan ze echt niet als eerste in zijn schuurtje checken maar eerst naar de buren.

 

Maar zal wel ophouden met zout strooien niet het hele dak moet sneeuw vrij zijn maar stukjes dan valt het niet echt op

als je hele daken sneeuw vrij gaat maken dan valt het juist wel weer op.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kutkweker sometime u win somtime u lose. Zo para ben ik niet anders had ik geen foto's geplaats@rodney yep als ik iets zeg dan doe ik het ook :) En dit topic is niet alleen voor mij maar voor iedereen die dit probleem heeft .Mededankzij jullie, met 92 reacties is het voorlopig opgelost thanx hierbij ;) en kutkweker dit rook ik gallery_27127_10974_1114270.jpg :P S5

Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees

 

Betere bezeting en meer blowen en stoken Mena Muria ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zout op het dak van al die andere schuren vind ik wel hilarische oplossing. schater.gif

 

*btw, waarom ligt die kruiwagen op dat dak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweenie hoor, als ik 'sochtends op zou staan en zou zien dat mijn dak niet wit is terwijl er niks staat, dan zou me dat opvallen. Als 4-5 daken sneeuwvrij zijn en de rest niet...

dan zou ik zeker gaan denken. ;)

Als het enkel bij m'n buren is, zou ik zoiets hebben van "die heeft een kacheltje staan".

 

Aan de andere kant is het misschien niet zo'n gek idee om nu dat Webcammetje eindelijk eens onder die model-helicopter te bouwen en deze dagen eens rond te kijken in de wijk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even terug naar de basis>>

Alsje nou eens veel vogelvoer op het dak gooit, pikken de vogels het zaad met de sneeuw wel weg.

Heb je in ieder geval een excuus dat je dak sneeuwvrij is. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ph Mwhahaha nog meer.... :) @pietpiraat die heb ik nodig voor onze hobby aan en afvoer van zakken grond, etc etc en komt nou goed uit om me dak mee te camufleren :P @holy Buddy doe ik standaard elke dag oud brood :D @ 11literpot heb nog 120kg zout op vooraad ;) Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het altijd nog minder verdacht wanneer iemand het dak van zijn schuur bedekt met planken, dan wanneer diegene het dak gaan besproeien/bestrooien met zout(water). En als je buren het niet vreemd zouden vinden dat jij met een gieter op het dak staat of zout aan het strooien bent op daken, dan vinden ze een opslag van planken op het dak van je schuur ook niet vreemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...