Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

hennep kweken niet aanbeginnen

Recommended Posts

Dit zijn gewoon nazipraktijken.

 

Straks hebben alle grower en blowers een cannabisstempel op hun voorhoofd zodat we allemaal herkend worden.

 

What the Fu..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt tijd dat Crystal Meth hier in NL een feit word <_< Maar jongens, ik zou wel me biesse pakken hoor! Je huis zal maar is in brand vliegen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op een ander forum gelezen dat er iemand is die laaiend is <_<

 

die staat in vuur en vlam :wacko:

 

en gaat waarschijnlijk ten strijde trekken

mocht dat gebeuren,

dan trek ik met hem mee!!!

 

Hij voelt zich ook uitgezonderd,

net als een aantal van ons.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skafz heeft een goed plan. Hun film op youtube, contra film op youtube voor dezelfde zoekcriteria.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou skafsz die man dan kennen?

die zij psies hetzelfde :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar eigenlijk hebebn ze ook wel gelijk,

ik rookte gister wat hennep en ik dacht:

Had ik maar wiet......

 

 

 

Kweek geen hennep,

maar marijuanha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb altijd al een buitengewone belangstelling gehad voor geschiedenis, vooral de oorlog. Ik weet er dan ook best wel wat van, veel stukken gelezen, veel filmpjes en docu's bekeken. Het grootste en meest effectieve wapentuig in die tijd was de propaganda. Daarmee is alles begonnen en daar is het mee geëindigd.

 

Als ik zo'n filmpje bekijk sluit dat naadloos aan op hoe het er de laatste jaren in Nederland steeds meer aan toe gaat. Mensen bang maken, complete nonsens verkondigen, mensen over 1 kam scheren enz. De publieke en dus door de burger betaalde omroepen propageren er op alle fronten op los. Ik walg er zo langzaam aan van.

 

Zoals jullie hebben kunnen zien aan mijn hok weet ik wel hoe ik een veilig hokje moet bouwen en ik heb gezien dat er vele, vele meer zijn op dit forum die dat ook kunnen. Naast mijn werk en de plantjes doe ik in mijn vrije tijd ook websites bouwen. Ik zou dat graag als werk doen, maar het levert helaas niet genoeg op. Ik las dat er best mensen hier zijn die graag een tegengeluid zouden willen laten horen. Of het een goed idee is weet ik niet, misschien eens de koppen bij elkaar steken. Ik zou best samen met wat anderen een website willen lanceren met een tegengeluid. Heb daarbij wel hulp nodig qua informatie voorziening, wat er dan in zou moeten staan etc. Het zou wel een stunt zijn, al zie ik buiten wat plezier het nut (nog) niet zo en ik ken de juridische gevolgen niet. Als je een domeinnaam registreert is het voor justitie eenvoudig te achterhalen wie de eigenaar daarvan is. Maar als je er goed over nadenkt worden alle mensen hier die vaak de hobby gewoon ontzettend leuk vinden weggezet als zijnde zware en alleen op geldbeluste criminelen die nergens voor terugdeinzen en verantwoordelijk zijn voor verloedering van de buurt. Al die kut-schotels tegen de gevels en de mensen die ernaar kijken geven meer verloedering volgens mij. Mijn advies, kweek erop los, breid uit en spaar zodat je naar beter oorden kunt verhuizen. Wat een schijtland!

 

Beste mensen, de weg die vrijheid van meningsuiting heet, is tegenwoordig een eenrichtingsstraat.

 

Grtz D'n Dos

Share this post


Link to post
Share on other sites

de geschiedenis leert vooral dat mensen moeten stilstaan bij het feit dat een oorlog zo gemaakt is, we hebben er een perfect klimaat voor, dus het is gewoon mogelijk dat dat binnen een jaar of 10 een feit is. en dan ben IK blij als ik idd m'n centjes heb, en kan oprotten naar een ander land. hoef ik niet de schuilkelder in maar zit met een baco en een jointje aan het strand m'n geld uit te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een heel strak idee.

The Greenhouseseeds doet dat soort akties ook al om te laten zien

dat cannabis goed is.

Dit zou een heel goed idee zijn om de buitenwereld te laten zien wie wij zijn

dorrmiddel van filmpjes. Dat zou echt wel de kranten kunnen halen misschien wel tv.

 

Filmpjes over ons als een stel lijpe mensen die rustig chill een jointje roken en dan een stel zware criminelen erbij ter vergelijking birljant idee,

Uitleg over correcte installaties dat als alles correct is aangesloten dat alles gewoon harstikke veilig is en dat computers veel sneller kortsluiting veroorzaken

. Het is allemaal briljant.

 

Ik wil hier wel deel aan uitmaken.

 

Groet,

 

 

 

Kuno

 

LoL

 

Amnees heeft alles al goed uitgedacht :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal (later)eens een leuk filmpie maken,maar het zal niet 123 makkelijk zijn.

er moet idd gezien worden wat het veroorzaakt en hoe het ook anders kan zonder problemen.

wij ,rokers,zien dat maar het is moeilijk de ''media achterna lopende''mens het te laten geloven,

die zijn immers al zo gek gemaakt door de media dat ze alles geloven ook al zouden ze willen van niet zelfs.

 

er moet een bepaalde overgang in komen en misschien een mix van muziek.

duistere,strakke muziek voor de criminele praktijken en een vrolijk liedje voor het moment dat de goede dingen in beeld komen.

of de beelden om en om laten zien,dat zou ook een goede zijn.

 

ik zal er een beetje over nadenken(ben nu stoned en heb een licht griepie)en wat in elkaar flensen.

 

mijn gereedschap zal bestaan uit:

-Video DownloaderHelper (om videos van video sites te plukken)

-magix movie edit pro(voor het knippen en plakken)

-apophysis(voor wat freaky effect fragmenten tussendoor)

 

jullie horen er nog van als ik er eenmaal aan ga beginnen.

 

Nw

 

dit is trouwens ook een filmpie door mij gemaakt:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm, best aardig filmpje, daar niet van. Maar volgens mij werkt dit dus voor geen meter om mensen over te halen een andere kant te kiezen. Dit werkt alleen voor mensen die al tegen de hetze jegens drugs gekant zijn. Er moet weldegelijk geargumenteerd worden in zulke dingen, zo'n opeenstapeling van beelden is te doorzichtig en veel te makkelijk (want wie zegt dat er inderdaad het geimpliceerde verband bestaat tussen de gebruikte beelden?) en valt ten prooi aan dezelfde problematiek als propaganda de andere kant op, een beetje uhm te simpel(?). Of heb ik een te hoge pet op van het potentiele denkvermogen van anderen?

 

Volgens mij kan je met veel hardere filmpjes terugslaan. Interview mensen die wat weten, zoek cijfers op en breng smaakvol in beeld, veel meer als een nieuwsitem met interview dan als zomaar een opeenstapeling van lichtelijk verbandhoudende beelden. Daarnaast moet het vooral zijn gericht op de Nederlandse situatie, waar nodig aangevuld met context in de bredere geografische zin. Een echt VERHAAL dus. Niet dat dit een slecht filmpje zou zijn, maar ik geloof er simpelweg niet in dat dit mensen kan overhalen na te denken over wat ze vinden. Je moet mensen die nu tegen zijn omdat ze dat aangeleerd hebben gekregen, uit hun horizon laten breken, dat werkt alleen door een coherent verhaal aangevuld met beeld. Volgens mij is de maatschappij (terecht overigens) veel te kritisch en cynisch geworden ten aanzien van propagandistisch materiaal op deze manier gebracht (daarom is dat gemeentefilmpje ook zo smerig, dat laat eenzijdig mensen echt iets zeggen, mensen waarvan wordt geimpliceerd dat ze echt iets te melden zouden hebben!).

 

Louter beelden tonen werkt alleen als je eindeloos door kunt gaan en telkens weer in de media dezelfde causaliteit tussen beeldmateriaal kan impliceren. Telkens een kwekerij en daarna een woonhuis in de fik en een jankend kind met brandwonden, dat doet wonderen als je het elke week een keer ziet. Maar die hersenspoel-methodes moeten immer worden vermeden als je echt iets te melden hebt. De genuanceerde kant van een verhaal is altijd krachtiger met argument en expertise. Edoch, elke positieve uiting t.a.v. cannabis is iets moois. Ik geef alleen een mening (en ja, ik heb geen verweer tegen: "doe het dan lekker zelf" want voor een echt offensief moet je mensen bijeen krijgen en tijd en geld, al die drie zaken heb ik niet heel veel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit filmpie had ik ook niet specifiek voor dit doel gemaakt,

meer wereldwijd.(niet voor nl )

ook zullen niet blowende mensen dat filmpje ook niet kunnen begrijpen hoe die echt bedoeld is(hidden art <_< )

de dramatische muziek is een weerklank van hoe dramatisch het is dat cannabis zo word verbannen in de wereld.

 

maar bedankt voor je ideeen,meerdere ideeen bij elkaar vormen meer inspiraties.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
<_< Oops, ik ging er even te snel van uit dat je met het filmpje dat wel als doel had. Kwam een beetje ruig uit de hoek daardoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat zulk soort beelden wel degelijk kunnen helpen voor een sterkere indruk, maar dan gecombineerd met argumenten, wetenschappelijke feiten etc

en dan kun je ook nog kiezen uit een positieve of negatieve kijk(positief bijv. beelden van mensen die gezellig een jointje roken etc, negatieve kant de arrestaties zoals in dat filmpje)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou die gast nou echt een ex-kweker zijn in de eerste paar secs?

 

en ja maak alsjeblieft informatieve filmpjes..

Nee dat denk ik niet, gewoon een medewerker van de gemeente of iemand die ingehuurd is. Hij zegt dat er nog niet eens voor de eerste keer geoogst is, en even later heeft hij bekend dat hij al 4 keer eerder geoogst heeft. Verder zegt hij dat hij 20k lichter is, maar als ik die zolder bekijk denk ik dat hij helemaal uit zijn nek lult. Met dat aantal lampen draai je met gemak over de 30k per ronde. Hij zegt dus dat het hem niets opgeleverd heeft, maar een simpel rekensommetje doet hem de das om: 4 rondes á 30.000=120.000 minus zijn investeringen en schade van 20.000, houdt hij 80.000 euro over. Ik tel overigens 13 lampen.

 

Ook dramatiseert hij veel en veel teveel, en maakt hij het allemaal erger als dat het is. Ook de zogenaamde buurvrouw die hem verlinkt heeft doet een duit in het zakje. Als ik die buurvrouw zou zijn zou ik niet meewerken aan dit propaganda filmpje, al helemaal niet omdat die vriend van die gozer, en daar hoor je niets over, ergens nog vrij rondloopt en gemiste inkomsten heeft.

 

Het hele filmpje rammelt erger dan een oude 2CV van beroerde Franse makelij.

 

Wietforum is ILLEGAAL. Zie het filmpje bij 8:20. "Alles wat met hennepkweek te maken heeft is illegaal. Het begint bij de informatie die je opvraagt". Aldus de OvJ die alles overeen kam scheert en terloops ook nog eens discrimineert, wat volgens de letter der Nederlandse wet verboden is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuur ook je geurkaarten naar haagse sjonnie <_<

Haagse sjonnie heeft schijt aan de overheid die mensen tegen elkaar opstookt!

 

Als je de geurkaart thuis krijgt, NIET openenen maar opsturen en help met de actie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: Oops, ik ging er even te snel van uit dat je met het filmpje dat wel als doel had. Kwam een beetje ruig uit de hoek daardoor.

 

 

ik had het er zelf ook eerder bij moeten zetten B)

 

ik zit ineens te denken he....

eigenlijk zou elke blower in nederland gewoon 1 dag lang moeten demonstreren in steden door het hele land.

zeg maar groepen van minstens 100 personen in een plaats,in een stad uiteraard met 1000 man(zoveel mensne blowen er heus wel in de steden :lol: )

dat zou een impact hebben denk ik zomaar.maar ik geloof niet dat elke blower dat ook daadwerkelijk zou doen.....

 

ik wel,als er ooit nog een demonstratie komt aan de goede kant van wiet ben ik van de partij 100%.

ik strijd er voor,want het gaat nu al de verkeerde kant uit zlfs met 5 planten buiten,ik spreek helaas uit ervaring. <_<

 

haagse sjonnie heeft wel gelijk,wie weet wat er nog voor problemen komen door dat er mensen zijn die ineens

de geur herkennen en zo naief en onwetend en in enthousiasme de impulsieve beslissing neemt iemand te verraden.

zonder te beseffen wat dat voor concenquenties voor hun kan betekenen.

er kunnen idd ook zwaardere mensen achter zitten die daar een kamertje hebben,dan krijg je niet met je buren te maken maar met mensen uit een compeet andere hoek.......wat je niet wilt en verraders beseffen dat ook niet vaak.....

gevaarlijk ja,haagse sjonnie heeft gelijk

 

legalize it,the best thing we can do.

450hempfest_gh_coverup.jpg

:whip:

(of we sturen deze op ph donner af :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff ben ik blij dat ik niet kweek en dus gelukkig alleen maar lid ben van een andere bende, en dat is de sportschool haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en uberhaupt.. wat als je 15.000 van die kaarten dezelfde dag opentrekt, dan ruik je toch OVERAL wietlucht?! degene die dit bedacht heeft heeft ze niet alle 24 meer in een krat zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff goed dat deze film er is,

 

na 10 jaar is de kans op brand 100%.... ben gelijk gestopt met alle hokken <_<

dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

verder mijn pistool verkocht, mijn lidmaatschap als crimineel opgezegd, iedereen voor de laatste keer afgeperst...

 

mijn welgemeende excuses aan de maatschappij!!!

 

(jammer dat ik in december toch nog voor moet komen B) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als je verteld dat de aktie tegen hennep jou zo heeft laten inzien dat het slecht is krijg je vast strafvermindering

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat er niet om dat je laat zien hoe goed het zou zijn (wat het NIET is) om te blowen, want dat krijg je niemand wijsgemaakt. Het gaat erom dat "we" iets doen aan het feit dat wij in de media, als hobbyisten zijnde worden weggezet als een stel criminelen, terwijl dat niet zo is. Daar ga ik tenminste vanuit. Natuurlijk wil iemand er graag wat op verdienen, maar als je ziet hoe intensief mensen op dit forum dagelijks bezig zijn om hun kwaliteit van kweekruimte en product te willen verbeteren, kunnen ze moeilijk stellen dat we criminelen zijn. Ik voel me daarom ook in mijn waarde aangetast.

 

Verder is het WEL zo dat de Politie ook meeleest op dit forum. Ga daar maar vanuit en het is voor hun een koud kunstje uit te zoeken wie wie is hier. Maar ze zien en weten dat hier de criminelen niet zitten, maar veelal serieuze mensen die de kwaliteit van kweek tot product enigszins waarborgen. Dat laten ze graag zo. Anders werden er veel meer mensen gepakt die op dit forum actief zijn. Diegene die denkt dat een post hier anoniem is, is erg naïef, want dat is echt niet zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk ben je niet anoniem, met een beetje kennis/macht moet het niet zo moeilijk zijn om te zien van welk adres ik post, maar ben wel naief genoeg om in te zien dat ze hier gewoon niet mee bezig zijn. als ze echt slim waren volgen ze je gewoon vanaf een growshop, zendertje onder de auto ofzo.. de middelen zijn er in overvloed. denk dat ze het eerder op een gezond peil proberen te houden (aantal kwekerijen) en afgaan op de MMA meldingen en toevallig-gevonden kwekerijen/drugstransporten en die hard aanpakken. ik bedoel laat mij 1 maand als opperhoofd canna-bestrijding werken en de helft van de kwekerijen in NL liggen om. dus dat is het probleem niet. als ze dat doen dan is het oorlog in Nederland en zal ook de financiele crisis een 2e bloei krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...