Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

hennep kweken niet aanbeginnen

Recommended Posts

Maar wat jij zegt Amnees sluit toch naadloos aan op wat ik stelde of niet? Ze weten er veel meer te vinden dan ze oprollen. En ik geloof er heilig in dat ze hier wel eens een blik werpen en de mensen die het goed doen met rust laten, mits er geen klachten zijn van buurtbewoners e.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een vies filmpje de nederlandse staat is nog erger dan de maffia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is absoluut niet moeilijk om te achterhalen wie wie is, en al helemaal niet sinds streetview bestaat, google rijd door jouw straat met hun mooie auto, maken een kleine verbinding met ieder draadloos netwerk(ongeacht die beveiligd is, een IP adres is namenlijk altijd te zien!) deze worden veilig opgeslagen waardoor de techniek Geolocatie steeds verbeterd kan worden(veel preciezer dan het al is).

 

Het is dus niet moeilijk om te achterhalen wie hier waar woont, maar soms verbaas ik me wel, ik zie soms mensen hier verslagen zetten waarin ze 100x een lekker soortje zetten met 5 tot 10 lampjes <_< erg mooi allemaal, maar het blijft me verbazen dat die niet gepakt worden :whip: En toch mijn complimenten voor de politie dat ze ons toch met rust laten. Want laten we eerlijk zijn ze hadden/kunnen het ons wel moeilijk maken met onze mooie kweekverslagen. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft allemaal te maken met belangen. Er gaat jaarlijks meer geld om in de soft-drugs business (lees coffeshops) dan in het hele openbaar vervoer. Een slordige 2 miljard euro omzet in de NL coffeeshops, waarover de shops belasting betalen. Er zijn cijfers bekend dat de belastingdienst zo'n 200 miljoen per jaar incasseert aan belasting op wiet. Als ze alle kwekers zouden oprollen, wat praktisch gezien toch al niet kan, wie zorgt er dan voor de voorraad van de shop? Dus zo eenvoudig is het. Bestraffen en daarnaast gedogen = reguleren. Oftewel een persoon die het zeer veilig doet en waarover geen klachten zijn laten ze vaak met rust. Is ook een verstandige keuze. Hun weten ook wel dat op dit forum geen criminelen zitten, maar slechts mensen die serieus kweken, veilig kweken en daar wat op verdienen. So what!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

van weed wordt je niet schrizofeen wel van dit beleid

 

nieuwste hobby van rechts NSB praktijken

 

er is een oplossing. iedereen een hepafilter als je die al niet gebruikt en heel nederland volgooien met het zaad wat je toch niet gebruikt!!!!!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

<_< En toch mijn complimenten voor de politie dat ze ons toch met rust laten.

 

 

 

 

Wat niet is kan nog komen, als ze je willen vinden, ben je hem.

 

 

Alles is traceerbaar, kijk voor de grap eens documentaire,s als

 

enz deze kan je ook als torrent of in nieuwsgroepn halen.

 

 

Persoonlijk denk ik dat dat ze nog niet de mankrachten hebben, en zitten er waarschijnlijk veel invloedrijke menschen in het wietwereldje die ze liever niet aanpakken.

 

Hierom heeft querillakweek de toekomst

 

CriMinal For Life,

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er meer en meer mensen de guerillia in gaan ben ik bang dat er ook mensen de guerillia in gaan met booby traps om de planten te beschermen...........

 

dan wil je er niet lopen als er ineens een gebogen boom aan een spandraad weg schiet met bv een berg spijkers ofzo.

ze kunnen beter de wiet legaal maken dan zijn we al die zorgen kwijt.

en ze zien het wel,want het zijn geen domme mensen bij de 2de kamer(hoewel ze uiteraard wel zo overkomen),deze mensen zijn zeer slim en zien dat heus wel in.(maar zeggen dit niet om gezicht verlies te voorkomen natuurlijk)

 

maar geld uit de farma is meer waard dan het volk,en nog hebben ze te weinig gezien de vele bezuinigingen.

dat wiet illegaal word is gewoon een geld kwestie en meer echt niet.

Je ziet nu al dat er naar schatting 50% van alle shops bewerkte wiet verkoopt en dat er doden vallen in een zwaar crimineel milieu in de groot kweek met afrekeningen .

 

denken jullie dat de regering dit iets kan schelen?

het enigste wat ze kan schelen is dat het volk maar lekker dom blijft en wie de waarheid ziet zien ze het liefst verdwijnen .

want als er teveel mensen de waarheid weten gaan ze veel geld mislopen en gaan ze stemmen verliezen.

dat is het enigste wat ze kan schelen en dat is al zo lang bewezen .

 

we zijn bijna muil ezels die enkel goed zijn voor inkomens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...