Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jackterror

MDMA en sint janskruid

Recommended Posts

Beter dat je water gedronken hebt en geen bier want eh, je bent behoorlijk van je toeter geweest als ik dit zo lees.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week weer Mdma gedaan, beviel erg goed. Had dit keer geen negatieve effecten van het sintjanskruid, behalve dat het wat langer aan houdt. Heb wel een stuk milder gedoseerd en niet geblowed. Moet wel zeggen dat ik de MDMA heb gezuiverd, en het op een schoteltje heb laten kristalliseren, ziet er cool uit:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij geen probleem.

Veel plezier met je pilletje. :verrygood

 

Hehe goed om te horen dat het leuk is geweest. :wOOt

Zo vlug gaan dingen niet fout.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo vlug gaan dingen niet fout.

Waar is dat allemaal op gebaseerd Doc? Je moet geen advies geven als het alleen maar op je hunch is gebaseerd. Lekker gevaarlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hier blowen er meestal wel bij als we roze vlindertjes nemen.Dat om het effect weer wat omhoog te krikken als de trip wat minder wordt.Laatste keer hadden we ieder 5 en een halve pil op van +-100mg mdma per stuk(laten testen).En ik zeg jullie dan ga je vage shit zien zat een meid naast me keek er aan en dacht dat ze een baard had :P Wel heb ik meestal de volgende ochtend geen smaak in me mond en kan ik dus ook bijna geen hap door me strot krijgen.Iemand anders nog ervaring met van die vreemde hallicunaties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb lang geen mdma op(vroeger wel af en toe).

Mijn hallucinaties waren meer een zwaar trillend beeld,

klappertanden,en totaal de weg kwijt zoals dat ik een blow ging draaien op een stripboek en de blow vergat en de strip ging lezen.

Blow over de grond na het omslaan van de bladzijde,iedereen lachen en ik wist niet waarom tot ik de vloe en tabak en wiet op de grond zag leggen :P

 

Zulke dingen,maar niet echt trippen.

Maar 5x100 mg mdma is redelijk heftig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij hier blowen er meestal wel bij als we roze vlindertjes nemen.Dat om het effect weer wat omhoog te krikken als de trip wat minder wordt.Laatste keer hadden we ieder 5 en een halve pil op van +-100mg mdma per stuk(laten testen).En ik zeg jullie dan ga je vage shit zien zat een meid naast me keek er aan en dacht dat ze een baard had :P Wel heb ik meestal de volgende ochtend geen smaak in me mond en kan ik dus ook bijna geen hap door me strot krijgen.Iemand anders nog ervaring met van die vreemde hallicunaties?

 

500mg is zeker aan de hoge kant kon daarom ook niet stil zitten heb denk die avond heel utrecht stad wel 3x gezien door het lopen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
trippen van MDMA... TUURLIJK....

:huh:

 

Als je met trippen hallucineren bedoelt, jazeker kan dat!

Rare beelden zien die pas met een paar keer goed knipperen overgaan. (dingen zoals baarden, beugels, kliko's, dansende planten e.d. ) Deze dingen heb ik zelf gezien, na een hele avond doorgebruiken..

 

Ook ijlen komt voor. Ineens een gesprek aanknopen met de ander terwijl die totaal niet weet waar het over gaat. Blijkt dat je dat gesprek de eerste helft gewoon in je gedachten hebt gevoerd... Of beginnen te praten en bij de eerste klank alweer vergeten zijn wat je ging zeggen.

 

Leuke effectjes, maar volgens mij ook een teken dat je eigenlijk iets teveel hebt gesnoept...

Share this post


Link to post
Share on other sites

7% van de MDMA word MDA daardoor hallucineer je, ik heb zelf ook wel gehallucineerd na een (paar?) nacht(en) doorknallen.

 

We zaten bij iemand thuis ik zag de gewoonlijke brillen, en al me maten hadden hun muts op en opeens zag ik lang haar en dacht ik dat het dames waren, verder nog een split second een leprechaun op tafel :huh:

 

Verder zou ik het niet doen omdat een serotonine syndroom geen pretje is, zelf heb ik vaak last van een behoorlijk tekort aan serotonine maar dat maak ik er zelf van, schokken in je hoofd waarbij het net lijkt of je weg valt, lusteloos , doe maar rustig aan en behoud het gevoel, want als je haar kwijt bent ga je spijt krijgen.

 

 

500mg is zeker aan de hoge kant kon daarom ook niet stil zitten heb denk die avond heel utrecht stad wel 3x gezien door het lopen :wub:

 

Het is bij iedereen anders voor mensen die weinig gebruiken is 1 tot 1,5 mg per kg lichaams gewicht ideaal, zelf gebruik ik als ik gebruik vaak over de 500mg en door de tolerantie word ik nauwlijks meer goed 'vaag' en blijf je doorslikken om niet echt meer gaar te worden, we hebben nachten gehad dat we ieder een gram M naar binnen hadden gewerkt met daarnaast nog wat klµtsers (Q dance).

Maatje van me had die avond een bom gevouwen met een halve gram M toen we al bezig waren die ging liggen en later liep hij inzichzelf te praten en als ik vroeg wat hij zij dan hoorde je heel vaag 'nieks mwang', later kon ik niet meer met hem praten om dat hij geheel in ze eigen zat, later stond hij op en begon hij allemaal bouw plannen te maken en als een baby te praten, toen ik hem weer verstond zij hij dat hij met ze handen door de draden in het dak kon.

 

We hadden evenveel gebruikt, maar door die klapper was hij geheel van de kaart geblazen ;)

 

Aub geen opmerkingen over het gebruik, het is stom , achterlijk , idioot , ik weet het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer een zwaar weekend gehad net uit bed:P

Vrijdag avond koninginnenacht nou dat was wel weer wat met een stuk of 10 man de stad in allemaal aan de vlindertjes nou dat was een dolle boel hiero in utrecht:D En toen tja de volgende dag zaterdag feest hier met vuurwerk iedereen een beetje aangeschoten en toen kwam er de vraag wat gaan we vanavond doen.Tot er iemand met het idee kwam zulle we gewoon lekker doorknallen en er een stuk of 4 per man bestellen.Nou zo gezegd zo gedaan en rond half 11 de eerste ingenomen.Rond een uurtje of half 3 snachts spacede ik m aardig een meid waarmee ik was zat in de auto met de lichten aan en ik zat met een zonnebril op voor de komlampen van de auto en dacht helemaal dat ik op vakantie was dat ik lekker op het strand zat zo warm en zonnig.Ik heb me wel voorgenomen om het een 1.5 maand even niet te gebruiken anders wordt het een heel vast patroon en dat is ook niet echt goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren voor het eerst MD(MA) kristallen gedaan, was erg aangenaam verrast!

Het was trouwens de eerste keer dat ik iets deed buiten wiet ;) (maar was het wel al een tijdje van plan)

 

Ik heb 2 keer gedipt met men vinger (met een half uur tussen), toen voelde ik nog helemaal niets

Dus na nog een half uur maar een bommetje genomen en iets gaan drinken/eten.

 

Van zodra ik daar klaar mee was sloeg het effect hard in, voelde me gewoon fantastisch en lekker zweverig ;)

Ik kon niet meer stil staan en mijn tanden gingen enorm tekeer (was wel minder fijn)

Had er ook nog wat jointjes bij gerookt, deze smaakten ook enorm goed!

 

Heb er lang plezier van gehad, denk toch wel 7u (heel gek dat het zo lang bleef)

 

Dit ga ik zeker nog eens doen, maar ik ga eerst een lange tijd wachten en zorgen dat ik wat meer heb dan (wou nog nemen maar kon niets meer vinden ;) )

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Combinatie word afgeraden, kan het serotoninesyndroom veroorzaken:

 

Serotoninesyndroom op Wikipedia:

 

Het serotoninesyndroom is een vergiftiging met serotonine door gebruik van medicijnen die de serotonine-spiegel verhogen. Het syndroom wordt meestal veroorzaakt door minimaal twee geneesmiddelen die de serotonine-spiegel verhogen, waarvan minimaal één SSRI of MAO-remmer. Kort na het verhogen van de dosis of na toevoegen van een tweede serotonerg middel kan het syndroom ontstaan. Veel artsen in Nederland kennen het serotoninesyndroom niet goed en hebben hierdoor moeite met het herkennen van de symptomen.

 

Het precieze mechanisme is nog niet opgehelderd, maar men gaat uit van een veranderde gevoeligheid van serotoninereceptoren in het ruggenmerg en de hersenstam. De symptomen bij dit syndroom staan beschreven in de tabel hieronder. De diagnose wordt gesteld bij aanwezigheid van drie hoofd- en twee nevensymptomen. De behandeling van het serotoninesyndroom vindt plaats in het ziekenhuis en bestaat voornamelijk uit het stoppen van alle veroorzakende (serotonine-verhogende) geneesmiddelen. Bij hoge koorts wordt men op de intensive-care behandeld. Benzodiazepines kunnen de spiertrekkingen verminderen. In ernstiger gevallen, kan men overwegen cyproheptadine (serotonine-remmer) te geven. De meeste patiënten herstellen in de loop van enkele dagen tot weken. Het serotoninesyndroom verloopt zelden fataal.

 

Geneesmiddelen die alleen of in combinatie het serotoninesyndroom kunnen veroorzaken zijn: SSRI’s, MAO-remmers, TCA’s, trazodon, mirtazepine, venlafaxine, l-tryptofaan, amantadine, Cocaine, bromocriptine, levodopa, carbidopa, selegiline, pergoline, dihydroergotamine, triptanen, tramadol, morfine, carbamazepine, lithium, sibutramine, buspiron, bupropion, pethidine en Sint-Janskruid[1]. Daarnaast ook de volgende stoffen: amfetaminen en MDMA

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Serotoninesyndroom

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie dat l-tryptofaan ook die serotinestoornis kan veroorzaken

ik zelf gebruik dit na een dagje hevig spacen op MDMA om ervoor te zorgen dat me emmertje met serotine sneller terug op peil is

werkt erg fijn en je kater word er zeker minder van

 

maar is dit dan ook onverantwoord dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
zie dat l-tryptofaan ook die serotinestoornis kan veroorzaken

In combinatie met andere middelen tegelijkertijd die ook het serotoninegehalte verhogen.L-tryptofaan kan ook omgezet worden in vitamine B3 nml, dus heeft niet altijd effect op serotonine.

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zie dat l-tryptofaan ook die serotinestoornis kan veroorzaken

In combinatie met andere middelen tegelijkertijd die ook het serotoninegehalte verhogen.L-tryptofaan kan ook omgezet worden in vitamine B3 nml, dus heeft niet altijd effect op serotonine.

 

Namaste :wacko:

 

oke

bedankt;)

 

kom jij uit de gabbertijd elmanito ?:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...