Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Limbic

Auto flowers aan het eind van de zomer.

Recommended Posts

Omdat ik het niet kan laten :lol: heb ik wederom een aantal van m'n Lowryder zaden te kiemen gelegd.

Plan is om begin november nog mooie wiet en eventuele wat zaden te oogsten.

Aangezien het de laatste weken niet mooi weer is geweest, zet ik mijn kansen in op een mooie nazomer. En

aangezien de lowryders zo klein blijven denk ik er ook aan om later een kas eromheen te maken. (zeiltje erover)

 

Soort: Lowryder#2

Aarde: Potgrond gemixt met kippenmest, guanomest, kalk en bloedmeel ,beendermeel en cocobricks.

 

Deze zijn van ergens eind July. Je kan zien dat er weinig zonlicht is geweest, helaas.

gallery_21454_9685_1439763.jpg

gallery_21454_9685_387222.jpg

 

 

Nu heb ik vorige week lading 2 gezaaid (35 stuks) Deze week lading 3 (40 stuks). En vandaag heb

ik weer 40 zaden te kiemen gelegd.

Snel weer fotoos van hoe er het er nu bij staat. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig, ik heb hetzelfde idee, nog snel even een zadenkweekje doen. Ik heb als nood een paar TL balken hangen, misschien een tijdelijke oplossing? Succes met de kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je.

Heb deze topic aangemaakt om te laten zien dat het nog mogelijk is. Plantje kent nauwelijks groei,

dus zal ze niet te laat met de bloei beginnen. En topoogsten met lowryders zit er zoizo nooit in. ;)

Ik wil ze uiteindelijk wel buiten afbloeien. Met een mooi zeiltje erover moet het toch (eventueel) veel regen tegenhouden en wat warmte vasthouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar houd ik wel van "opportunisme"

 

Ik zal de weergoden ff onder de kl.. schoppen!

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sucses met de (hopenlijk) dames

heb er zelf vorig jaar 1tje gehad uit zaad en dat was me toch een leuk boompje

was niet hoger dan 25 centimeter en goed gelukt

op de toprot na en das bij zon klein plantje gelijk heel de oogst ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bioloog en smokingloads bedankt voor jullie reactie.

Maar om nou zonder meteen de weergoden erbij te halen.... Dit is toch geen onnozel plan?

Wanneer je nu van een willekeurig soortje nu een stek buiten zet, zal ze toch net als de lowryder

te beginnen met bloeien? Alleen is zaad sterker als een stek dus reken ik gewoon op mooie plantjes.

 

 

gallery_21454_9685_758579.jpg

gallery_21454_9685_384515.jpg

 

Heb vandaag 1 zusje die ik had staan geoogst. Gegroeid in de 'piek' van de zomer. ;)

Deze fotoos zijn helaas van 2 weken geleden. Ze is bestoven/genomen door een Royal Dane man.

 

Tot hier oude fotoos. Morgen ga ik mooi een zondag middag sessie houden. Dan dus nieuwe fotoos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klimaatdata en Advies: Seizoensoverzicht

Herfst 2009

In de lijst van zachtste herfsten sinds 1901 staat de herfst van 2009 op een gedeelde derde plaats, samen met die van 1969. Alleen de herfsten van 2005 en 2006 waren nog zachter.

September Oktober en November waren zachter dan normaal, waarbij november er duidelijk uitsprong.

Lijkt me postief! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelijk heb je, waarom zou je het niet proberen! En veel slechter dan de maand augustus zal het waarschijnelijk niet zijn, dus dat kan alleen maar possitief zijn.

Van die zaadjes versus stekjes heb je ook gelijk, ik heb de laatste twee jaar stekjes gezet en vanaf volgend jaar terug zaad. Je hebt alles ook veel meer in eigen handen.

Tot volgende week donderdag geven ze echt nog slecht weer uit pff en ik zit juist met mijn afbloei van mijn dames. Best dat het vandaag een super mooi dagje was.

 

Veel succes nog met je verdere kweekje, zal het met spanning mee volgen en ook hopen op een mooie nazomer.

 

Fijn weekend nog. Nog eentje roken met readhair lol. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...