Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

nederwierie

gepakt met 5 planten

Recommended Posts

ok wat me nu net over komt zeg........

 

ik heb dus 5 planten op het balkon staan en 2 politie mensen klopten aan mijn deur.

ik heb open gedaan en ze vroegen of ze op mijn balkon mochten kijken.

 

ze zeiden dat dit gedoogd was maar tot 5 planten er geen straf vervolging zou komen als ik vrijwillig afstand deed.

ik wist dat dit zo was en ze dus dat ik er wel vrijwillig afstand van zou doen.

ik zou ze mogen houden als ik een dokters medische verklaring zou hebben.

 

toen hebben ze het hennepteam ;) opgebeld van de roteb.

ik hoorde een beetje het telefoon gesprek en ik hoorde dat de roteb vroeg om 50?

nee zei de agent,5......

toen hoorde ik ze aan de andere kant een beetje lachen maar ze zouden wel komen.

 

toen belde hij de dienstdoende chef van dit politie buro op met de mededeling dat er 5 hennep planten hier stonden en of ze toestemming kregen om die mee te nemen.

de dienstdoende chef zei dat het tot 5 planten niet werd meegenomen.

 

toen hebben ze weer heen en weer gebeld omdat ze uiteraard niet voor lul wilden staan wat ze tenslotte nogal aan het doen waren ;)

 

ok,ze lieten het dus staan(godzijdank)maar ze zeiden dat als ze nog een keer langs reden en ze weer zagen staan dat ze ze dan wel mee zouden nemen.

immers,zeiden ze,er werken ook andere chefs op het politie buro en als die dus zegt dat ze in beslag moeten genomen worden dat ze ze dan wel mee zouden nemen.

 

ze zeiden dat ik er verantwoordelijk voor was en ze beter zelf kon weg halen.

ik heb gezegd dat ik dit niet zou doen en er ook met een advocaat over zou praten hoe het nu zit.

 

ook hebben ze oppervlakkig mijn huis en slaapkamer bekeken wat volgens mij ook niet echt mag.

(niets doorzocht maar rond gekeken).

 

wat zouden jullie doen in dit geval?

ik sta nog licht te beven van wat me net over komt zeg.

 

dat ze om 5 planten heel de roteb bellen en een hennepteam,wat zou dat wel niet gaan kosten?

 

ongelooflijk.....ik sta met verbazing wat me hier net over komt.

wat moet ik nu doen?

 

zou het bv een goed idee zijn om als ze weer komen niet vrijwillig afstand er van doen maar een proces verbaal krijgen om die in hoger beroep te kunnen laten gaan of zou dat niet werken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik laat ze uiteraard staan,ik heb ze ook uitgelegd dat ik dit doe voor eigen gebruik en dat ik geen bespoten wiet rook wat nogal aan de dure kant is in de shop.

en dat dit me ook veel benzine geld kost elke keer.

 

ik ben er niet zo blij mee.....

ze zeggen dus alsze het weer zien staan en een andere chef toestemming geeft dat ze het dan wel mee nemen.

maar dan geef ik ze denk ik niet vrijwillig af en laat het in hoger beroep komen.

immers,als de ene chef geen toestemming geeft kan een andere chef er da wel toestemming voor geven?

dat vraag ik me echt af.

 

zou het niet zijn als de ene chef nu nee zegt en de andere zegt ja neem het wel mee,

dat dit een soort maten naaierij van collegas is op het politie buro zelf?

zouden ze zoiets echt kunnen doen?

 

ook zagen ze een bakje van mn paddos maar daar zeiden ze niet veel over.......

want die was niet eens gegroeid nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haal medisch voorschrift bij je huisarts,ben je gelijk van het gezeik af.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 zijn gedoogd totdat iemand er overlast van heeft( wie had er overlast van dan ;) ?)......

volgens mij hebben ze ze zelf zien staan... B) ...

 

Je heb nog kans dat ,als je huurt de brave borsten de corporatie bellen... ;) maw dan knapt de verhuurder het "probleem" wel op....

ik zou ze binnen afbloeien of op guerilla zetten...

op een balkon in het zicht van iedereen vind ik eigenlijk niet slim...to be honest...

dat doet me denken aan zoiets:

kleinVER.jpg.20091008134008.resized.120x120.jpg

 

Ik ben voorstander van 5 planten binnen onder meerdere lampen....lekker gedoogd en wat niet weet wat niet deert :)

gr

Carpie

 

ps: zonder huiszoeking kwamen ze dr bij mij niet in....

maja dat heb je zelf toegelaten...en je heb ook niet ze toegang geweigert tot de ander vertrekken... :) ...maja dat snap ik wel...ze overbluffen je gewoon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze vroegen idd ook of mn buren er geen last van hadden maar dat is totaal niet zo.

en ze zagen ze idd zelf staan zeiden ze.

vooral die ene was aan het ''zoeken''dat ik iets verkeerds zou zeggen.

ze stonden namelijk goed voor lul en ik hoop dat ze ook voor lul staan bij hun collegas en de dienst doende korps chef.

ik hoop dat iedere collega van ze ze nu uit lachts als pure noobs....

 

ook zagen ze dus een gat in mn raamplank die ik toen had gebruikt voor de afzuiging 4 jaar geleden van mn hokje toen met 5 planten.

ze vroegen of ik het destijds onder licht kweekte en ik heb gezegd''ja'',

maar dit was al bekend omdat ze 4 jaar geleden ook al mn hokje zagen en me mn gang lieten gaan,dus dat is geen probleem.dat is bij hun allang bekend.

dat was ook de laatste binnen kweek toevallig.

 

ik heb nu alles maar uit het zicht gezet op hun advies,dus niemand kan het nu meer zien.

dit scheelt me wel een berg zonlicht maar ja,...beter dan dat ik ze kwijt raak.

als ik dit kwijt raak ben ik weer op die klote coffeeshops aangewezen en dan kan ik denk ik net zo goed stoppen met blowen want ik wil enkel bio wiet roken zonder bestrijdings zooi en nep thc.dit heb ik ook tegen ze gezegd.

daarnaast ben ik zo rijk niet om elke dag 15 a 20 euro naar de shop te brengen om maar niet te spreken over benzine geld.

 

ik vind dit nogal bizar,ze hadden op voorhand al een hennepteam van de roteb opgebeld en pas daarna de korps chef (wiens naam ik op heb geschreven voor als het zover komt).

voor een luttele 5 plantjes....dat zal ook wel een aardige duit kosten en waarschijnlijk op mijn rekening.

waar is het voor nodig....

ik had al langer een gruwelijke hekel aan de kit maar nu nog veel meer,het zijn nooit mijn vrienden geweest ,eerder vijanden.

 

zelfs(en dit is geen gein)1 plant de top slap ging hangen welke nu weer over eind komt...

net hing die echt letterlijk in een boogje bijna.

w1tlxv.jpg.

ik weet zeker dat die voelde aan komen dat zn einde er aan kwam of dat die mijn gevoel voelde....

ik voelde me net echt niet lekker worden .

 

ik denk dat ze niet meer terug komen nu ze uit het zicht staan en ik ga woensdag meteen een dokters verklaring proberen te regelen,ik weet enkel nog niet hoe.

 

echt bizar...om 5 plantjes zon vertoning,wat een land met rare wetten.

 

ze zeiden ook dat wiet enkel in de shop of thuis gerookt mag worden en dat wettelijk ze je wiet op straat af mogen pakken,

omdat vervoer ervan niet mag.

 

belachelijk.....laat ze me lekker met rust laten voortaan ik doe geen mens kwaad er mee...

hebben ze niks anders te doen dan een onschuldig iemand zn 5 planten af te pakken,klere lijers....

en dat in een land met 1.2 miljoen aangiftes nog open...

nu snap ik wel waarom,verkeers controles houden en nutteloze kleine dingetjes proberen aan te pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

take it easy :punk: ...

er is niks gebeurd...en je heb ze zelf toegelaten... :) en je hebt ze zelf in het zicht gezet...

 

beter zo.. uit het zicht houden :kill: , en zodra iemand klaagt over geur dan ben je de Sjaak....

 

beter gewoon binnen afbloeien met een filter...geen gezeik.....iedereen rijk :bier

gr :)

Carpie

 

ps: idd...wat ik al dacht ze kwamen uit hun eigen...en niemand had geklaagt..maja ze kunnen de volgende keer wel even bij je buren aanbellen...en hun de woorden in de mond leggen.. ;)

 

TOP Cheffie zit daar op buro B) ...die snapt het gedoogbeleid ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn buren zijn gelukkig niet moeilijk en roken ook allebei wiet.

mijn onder buren zijn altijd heel relax en klagen nooit sinds ik hier al woon.

 

er zijn totaal geen klachten over mij in deze flat en ga al sinds ik hier woon bijzonder goed met ze om.

hier word nooit de politie gebeld maar eerst gepraat wat altijd zeer goed verloopt.

 

ik heb ze nu wel uit het zicht gezet hoe moeilijk ook met planten van 1 meter 80.....

maar ze staan uit het zicht,wat de politie agenten me zelfs ook aan raadde.

want als een andere collegas van ze het zou zien zou ook die weer aan mn deur komen met hetzelfde verhaal.

maar die laat ik echt niet vrijwillig binnen,no way!

maar dat was een bangmakerij praatje van ze,ze stonden namelijk goed voor lul en dat wisten ze zelf maar al te goed.

 

gewoon het feit dat dit moest gebeuren zeg....mijn dag is helemaal verziekt en denk er continu aan.

volgende keer laat ik ze ook niet meer binnen dat is 1 ding wat zeker is.

laat ze dan maar een huiszoekings bevel gaan vragen aan de officier van justitie,kijken wat die er van zegt voor een gedoogde 5 plantjes.

 

ik heb mn lesje nu wel geleerd en denk zelfs om naar een advocaat te gaan want ik voel me namelijk in mijn privacy geschaad door deze vertoning.

ze vroegen me mn hemd van mn lijf waar ik werkte,en of ik nog op het rechte pad was want ze hadden me nagetrokken en kwamen uit op mijn verleden.ja ik was geen lekkerdje vroeger maar ben 14 jaar al niet met ze in aanraking geweest,moeten ze daar nu perse op terug komen?

 

ik ben er letterlijk echt effe niet lekker van en ga even wat bier halen nu om af te koelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd wat een zever voor die 5 tal plantjes! langS de andere kant is kweken op een appartement nogal .........

tjah, ik doe echt nooit of te nimmer mijn deur open zonder dat ik weet wie het is! klinkt mss overdreven maar tis veilig.

maar echt voor niemand doe ik mijn deur open zonder dat ik bericht of telefoon heb Bv " ik kom om 4 u, ok? "

niet voor politie, niet voor de buren, niet voor de man met de pet van de overkant van de straat. niet voor mijn lief, ouders of mijn lieve oma die mijn was doet.

alsje je deur opendoet komen ze zeker binnen! nuja ik weet niet hoe het zit in NL maar in BE moeten ze eerst een huiszoeking hebben voor ze binnenmogen breken en zelfs dan laat ik ze niet binnen en moeten ze eerst een slotemaker bellen!

als je open doet voor politie en ze verdenken dat je kweekt en het vermoeden is juist,ben je geneukt! zowiezo!

 

 

 

;) Do not open the door, there's nobody home ;)

 

groeten JACK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat was wel een afgang voor die agenten en ik kan me goed voorstellen dat ze niet de hele dienst uit laten rukken om die vijf planten bij jou op te laten halen omdat er onder gedoogkweek gewoon niks te halen valt bij de overtreder en het veel geld kost om zo'n team in actie te laten komen.

 

Je moet er ook vanuit gaan dat als je in zicht kweekt op het balkon, mensen van andere flats kunnen gaan bellen omdat jij openlijk adverteert met wat je aan het doen bent en er zijn genoeg geprogrammeerde brave hendrikjes in Nederland die getriggerd worden om dan meteen de politie te bellen en dit kan dan uiteindelijk wel weer een reden zijn om ze weg te halen.

 

Je hebt nu idd geluk gehad maar ze hadden ze ook weg kunnen halen en bij een volgend belletje zullen ze dat misschien wel doen om te voorkomen dat ze vaker gebeld gaan worden over jouw prachtig groen balkonnetje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk je kan ze wel weigeren zonder huiszoekingsbevel, maar ik denk dat je er goed aan hebt gedaan dat je niks te verbergen hebt. Immers, anders komen ze gewoon later terug met een bevel.

 

Als je er meer had staan dan had je je beter niet open kunnen doen maar dat spreekt voor zich natuurlijk. ;)

 

Wat betreft je privacy, je hebt ze zelf toegelaten tot je woning dus daarin sta je machteloos.

 

Kut blijft het wel, probeer je er overheen te zetten en er niet te veel aan te denken (makkelijk gezegd natuurlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er had niemand gebeld want ze zijn verplicht er bij te zeggen als er iemand getipt heeft.

dit hadden ze zelf gezien zeiden ze.

daarnaast leef ik in een buurt war het nogal een taboe is om de kit te bellen...dat terzijde.

 

ik vind het gewoon bizar dat mn privacy is geschend,en dat de straat mee kan kijken hoe er politie bij me binnen komt met 2 man.

hoe ze me het hemd van mn broek vragen wat ik doe voor werk,of ik weer op het rechte pad ben enz enz.

en ik was bijna mn planten kwijt.

hoe ze voor mn deur staan terwijl ik een gesloten portiek heb ,dus ze hebben schijnbaar ergens aan gebeld want ik heb geen bel gehoord .ze stonden letterlijk aan mn deur te kloppen.

 

dit had niet gehoeven en is gewoon miereneukerij van ze.

mn hele dag is naar de klote nu door iets wat niet gehoeven had.

 

het zullen nooit mijn vrienden worden,ik mag ze totaal niet.

maar het is goed gekomen en ik verwacht ze niet meer terug,en komen ze terug mogen ze met een huiszoekings bevel komen en eerder komen ze niet binnen.

en ik heb de naam van de dienst doende korps chef opgeschreven die geen toestemming gaf aan de 2 politie knaapjes dus dan bellen ze die maar op.

kijken wie er dan voor lul staat. ;)

 

en wat als het hennep team echt gekomen was?

die was namelijk al onderweg nada ze die gebeld hadden.

dan had heel de straat kunnen zien hoe er wiet planten uit een huis gehaald worden,

immers iedereen denkt dat 5 planten mogen dus waarom zou er een hennepteam komen?

dan zou de hele straat denken dat ik meer dan 5 planten had en praatjes worden steeds groter bij mond op mond reclame.

dan zou ik echt voor lul staan.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel nou dat je ze niet netjes behandelt had....dan zou 1 van die knaapjes zelf even naar M bellen en anonym uit naam van 1 van je buren geklaagd hebben over geur....

 

tata...dan sta je meteen op de ruimlijst en je hebt geen poot om op te staan....simple as that....

 

dus vier dit als een overwinning.... :kill:

 

 

this made your day man ;)

 

je hebt het spel goed gespeeld en alles goed gedaan ;)

 

je hebt wel 3 biertjes verdient B) :) :)

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker weten 3 bier,wel meer ook :P B) :) :) :kill: :punk: :bier :P

 

ik kan me in ieder geval wel troosten met het feit dat ze flink voor lul staan bij de korps chef hahahahahah. ;)

lekker voor ze,ik hoop dat ze het de volgende keer wel laten zulke domme grappen :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes opgelost ;)

 

Bij deze benoem ik u, bij de kracht mij gegeven gods, "gedoogkweker 2010".

 

nogmaals ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk je kan ze wel weigeren zonder huiszoekingsbevel

Ook met bevel kun je gewoon weigeren!

 

@ nederwierie

 

Nooit binnen laten dude

Je geeft ze alles op een presenteerblaadje aan

Rondkijken (nadat je ze toestemming gaf binnen te komen) mag een agent altijd , als hij begint kastjes los te trekken of dozen open te maken is het een huiszoeking

En daar moeten ze wel een document voor hebben anders is het niet rechtsgeldig tenzij je ze uit je eigen binnen laat en zegt "ja kijk maar in de kastjes"

 

Als ze aan de deur staan zeg dan dat je geen toestemming geeft tot het betreden van de woning

En dat je duidelijk in het proces verbaal vermeld wil hebben dat ze tegen je wil handelen

vertel ze dan ook dat je ze niet zult hinderen in hun onderzoek

Dan ligt de bal bij hun...

 

Ik denk altijd heel zakelijk bij zulke dingen , en probeer m'n emoties uit te schakelen

Helaas moet ik bekennen (vroeger) vaak in aanraking met agenten te zijn geweest

En helaas stonden ze wel eens aan de deur als ik planten had staan...

Meestal kwamen ze niet voor wiet ... maar ik heb wel eens meer als 4.5 jaar tegen me horen eisen ;)

 

Dan het weigeren:

 

Het heeft mij wel eens wat (cel)straf en het leeghalen van een kwekerij gescheeld

Ze gingen na binnen treding en ontdekking van de kwekerij gewoon weer weg

Tja ik zei "ik kweek daar rozen" gelukkig stonden er op dat moment geen planten

 

Misschien kun je erachter komen welke agent toestemming gaf voor het laten staan van de 5 planten

Bij een nieuwe inval kun je zijn naam noemen en aangeven dat hij bij een eerder inval toestemming heeft gegeven voor het laten staan van de planten

 

Jammer dude ... succes daar

 

Tja kweek je nu legaal of niet!?

Asgrow kom er eens in

 

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx ;)

idd guesswho,ik heb de naam van de korps chef die de agenten geen toestemming gaven om mijn wietplanten mee te nemen,en zal die naam ook zeker noemen als ze ooit weer aan mn deur komen.

en ik laat ze nooit meer binnen zonder huis zoekings bevel.

 

ook ga ik langs mn huis arts voor een dokters verklaring om wiet te mogen kweken.(de 5 gedoogde plantjes)

 

ik heb deze ook wel daadwerkelijk nodig omdat ik soms stress aanvallen heb in de vorm van onrustig zijn en zware opvliegers af en toe na een dag inspanning op bv mn werk.

als ik dan een blow rook is die stress compleet weg.

 

ik heb in het verleden daar ook diazepams voor voorgeschreven gekregen waar ik 6 jaar aan verslaafd ben geraakt.

het heeft me maanden geduurd dat af te bouwen zelfs op afraden van mijn huis arts en ben sindsdien zwaar tegen zulke medicijnen.het is zware hard dope in mijn ervaring en ik werd er een zombie van.

dat is al punt 1 dat bekend is bij mijn huis arts.

 

punt 2 is dat ik een spier verrekt heb ergens in mn rug tijdens fitnessen 5 jaar geleden en nog steeds last van heb.

ik heb toen zelfs de ambulance laten bellen omdat ik niet meer kon lopen en praten door een pijn in mn rechter long.

ook rontgen fotos van laten maken en ze kunnen niet ontdekken hoe het komt.

maar ik voel dat het een spier is die nu dus al 5 jaar af en toe echt pijnlijk is na lang staan,werken.

ook als ik dan een blow rook word de pijn minder.

deze spier begint rechts in mn rug en slaat dus door over mn longen.

als dat gebeurt ben ik verder van huis want het voeld aan als een klaplong.

 

 

ik kan er wel pijnstillers voor slikken maar ik wil niet weer verslaafd worden aan die zooi.

ik ben op eigen kracht al van die diazepams af gekomen wat me bijzonder veel moeite heb gekost.

elke week 1 mg minder ,ik slikte toen soms 15 mg per dag.

dat afkicken ervan heeft me dus 15 weken geduurd op mn eigen initiatief.

de dokter raadde het me zelfs af wegens dat je letterlijk een hart aanval kan krijgen als je 123 stopt.

ik heb veel drugs geprobeerd maar afkicken van zulke pillen doe je niet 123.....

ik heb het zelfs geprobeerd om meteen te stoppen maar ik kreeg zware angst aanvallen en waanbeelden door die acute afkick.liep achter huizen door brandgangen omdat ik letterlijk niemand durfde tegen te komen.

een zware hartslag,dat effect wil je niet mee maken.

dit heb ik toen 2 dagen volgehouden

dat was de meest verslavendste drugs die ik ervaren heb naast de coke en speed die ik ook graag snoof destijds dagelijks.

 

vandaar,ik vind dat ik wel recht heb op een dokters voorschrift om zelf mn eigen wiet te mogen kweken.

en niet enkel voor mn gezondheid ik rook het ook al 20 jaar met plezier.

en daar ga ik woensdag dus heen omdat ik morgen moet werken.

 

ik hoop dat ze me lekker mn plantjes laten kweken want ik heb t idd nodig voor mn gezondheid in feite....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach dude zo gaat het hier ook

Pammetjes praat me er niet van...

Nu rook ik m'n verdamper en ben nog rustiger (maar kan wel functioneren)

Voel het als een deken van rust over me heen trekken

 

Wel weet ik dat het moeilijk is zo'n verklaring te krijgen

Ik denk dat je er met een simpel papiertje van je huisarts niet komt

Ken een aantal medische gebruikers en als ik zie wat voor traject die hebben afgelegd om hun verklaring te krijgen...

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop echt dat het me lukt.

met wiet gaan die stress sympthonen weg en de pijn in die spier van mn rug.

het is geen lekker gevoel eerst pijn in m rug dat erna overslaat over een spier op mn long.

net of je long dicht geknopen word,elke ademhaling doet da echt zwaar pijn.

 

met een blow is dat weg,dus ik hoop dat mn huis arts daar ook zo over denkt.

ik wil niet weer va die chemische zooi slikken want ik ben er zwaar op tegen.

ik weet wel dat ze dan niet veel meer aan me verdienen met die pillen maar ik he toen al gezegd dat ik ze nooit meer van mn leven zou slikken hoe dan ook.

 

ik wou dat wiet gewoon legaal was,het helpt tegen zoveel dingen....

het zou een hoop mensen helpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat die dokter mee gat werken voor je, meeste doktoren willen er niks van weten, zullen je eerder spierverslappers meegeven oid dan dat je een doktersverklaring meekrijgt om cannabis te gebruiken voor een spastische spier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd

 

Lees dit maar eens door

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...sche+verklaring

 

Linkje naar de site van een van onze leden

 

http://www.mediwiet.nl/

 

Vooral deze is denk ik belangrijk voor je

 

http://www.mediwiet.nl/Mediwietverklaring.html

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet t...ze verdienen er zelf ook geld aan.

in feite verdienen ze liever geld aan medicijnen dan aan een natuurlijk middel wat veel gezonder is en beter werkt.

 

het is gewoon absurd dat ze mensen zo hard aanpakken die wiet roken of plantjes hebben.

hoe ik net ben behandeld voelt aan of ik een crimineel ben,ik heb niemand iets misdaan.

 

daar gaat het idd om,ze denken helemaal niet aan de mens,het is geld geld geld en wiet dwarsboomt dat voor de farma industrie.(zo zie ik het,en is mijn eigen mening er over)

en de media dikt het nog effe aan,opdat het feest compleet is.

de mens word gewoon echt voorgelogen .

geld is belangrijker dan de mensheid zelf voor hun lijkt mij persoonlijk na ervaringen en het nieuws te lezen.

 

edit:(had dit bericht al geschreven toen je hier antwoordde)

tnx voor die links guesswho,ik zal ze straks even lezen!

ik heb t even gauw bekeken maar moet eerst wat eten,ik zal zeker de tijd nemen vanavond om het door te spitten.

bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt het perfect gedaan nederwieri,

Je kan natuurlijk weigeren om mee te werken maar je hebt aangetoond dat je niks te verbergen hebt en dat is goed afgelopen.

 

Ik moet wel eens lachen hoe ze bij een vriend van mij bovenop zijn hok hebben gestaan met 200 planten en ze konden niks vinden. Die vriend was zich kapot geschrokken en trilde als een blad toen ze op zijn hok stonden maar nu lachen we erom.

Straks kan jij er ook hartelijk om lachen let maar op.

 

ga zo door ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
je hebt aangetoond dat je niks te verbergen hebt

 

Er stonden 5 planten dude...

En wie weet wat nog meer!

Tegenwoordig wordt je al aangeklaagd(lees opgerold) als je frituurolie in grote hoeveelheden aanvoert

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...