Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo mensen,

 

Ik heb weer een vraag, ik ben mijn dametjes eens goed aant bekijken en zie dat niet alle bladeren volgroeien en zelf krom zijn 3 vingers etc.

 

Wat zou dit kunnen zijn?

 

gallery_22677_10397_392503.jpg

 

gallery_22677_10397_1081126.jpg

 

gallery_22677_10397_669911.jpg

 

zelf denk ik het mozaiekvirus

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Roker,

 

Op de door jouw geplaatste foto's valt niet veel te zien. Probeer eens een paar andere foto's te plaatsen, mogelijk krijg je dan een goed antwoord.

Groetjes.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze is iets beter,

Dit zijn jack widow stekken stekken +- 40 cm

 

staan op canna Terra Professional Plus

 

Ik keek op het forum bij het Hennep-mozaiekvirus topic en zag er foto wat toch wel erg lijkend op mijn foto.

 

Is hier verder dan ze boven de 21 graden te houden wat me buiten toch wel moeilijk lijkt :rolleyes:

 

 

gallery_22677_10397_646377.jpg

 

gallery_22677_10397_645040.jpg

 

gtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Roker,

 

Ook deze foto's zijn niet beter dan de vorige. We willen je best wel helpen, maar met deze beperkte informatie gaat dat echt niet lukken. De foto's die je plaatst zijn van een niet geweldige kwaliteit.

Ik zie dat je buiten kweekt .. welke planten heb je staan. Op welke grond .. zaai of stekken. Hoe staan ze .. in de zon .. schaduw .. geef je veel/weinig water. Dus voorzie ons van informatie. Vanavond heb ik n.a.v. jouw topic mijn glazen bol bekeken ... niet gelukt. :rolleyes:

Roker, als jij zo weinig info. geeft verwacht van ons dan ook niets!

Succes.

PF

 

 

HM virus?

Nee, denk het niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sow daar ben ik weer,

 

Ik heb weer wat nieuwe foto's gemaakt, hopelijk beter dan de andere.

 

Kzal even wat info geven over hoe en wat.

 

Het zijn 3 jack widow stekken staan in 3 27 ltr bakken op canna Terra Professional Plus en krijgen om de 3 dagen ieder 2 ltr water met de juiste hoeveelheid canna vega.

 

verder heb ik er niet echt verstand van, maar denk dat hier niets mis mee is toch?

 

gallery_22677_10397_47514.jpg

 

gallery_22677_10397_130421.jpg

 

gallery_22677_10397_290218.jpg

 

gallery_22677_10397_863450.jpg

 

Zijn deze foto's iets duidelijker, er zijn al nieuwe bladeren bij gekomen maar vertonen dezelfde afwijkingen

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet je niet doodstaren op elk dingetje wat je ziet. Die 2e foto in je laatste post, daar is duidelijk wat TMV op dat ene blad te zien, voor de rest is er niks aan de hand, soms heb je wat verfrommelde stukjes blad ertussen, hoeft niks te zeggen.

 

TMV is trouwens niks ernstigs, je zal er vrij weinig van merken (op dat ene stukkie blad wat verkleurd na).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd TMV ik zie het op elke foto heel duidelijk. Gewoon doorgaan en geen gekke dingen gaan doen.

 

Veel plezier met je kweekje GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd Tmv, totaal geen probleem hoor.......

 

het is alleen niet om aan te zien, maar de resultaten worden niet echt minder hoor...

 

99% van de kwekers hebben last van tmv in hun dames... en ook zaadkwekers :wacko:

 

@PEPPERFREAK, JE KUNT TOCH DUIDELIJK ZIEN DAT HET TMV IS. niet zo moeilijk doen man :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op eerste foto's kun je al duidelijk zien dat het TMV is, maar dat staat verder los van de 3 vingerige bladeren, dat kan vanalles zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja we zijn nu weekje verder en zit er wel beter uit de bladeren volgroeien gewoon nu, wel zie ik nog verschijnselen van TMV , maar dat laat ik dan voor wat het is .

 

was al bang dat ik ze nu al moest omhakken, aan jullie reacties te merken gaat het wel goed komen.

 

 

grtzz

 

Roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat je niet gek maken he !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

maar als er meer blad met tmv komt, is het wel gedaan hoor en heb je er totaal niks meer aan, zodoende kun je hem beter omhakken :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onzin. Kijk eens bij amnees in z´n hok, vergeven van de TMV, zie je alleen niet terug in z´n resultaat.

 

TMV moet je je niks van aantrekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...