Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

Rosebud Magazine

Recommended Posts

Hoi beste lezers,

 

Zoals sommige al hebben gezien is er sinds dit jaar een nieuw hydroponics growers lifestyle magazine genaamd Rosebud.Deze komt elke maand uit en zal ik zoveel mogelijk growshops verdeelt worden.Het is weliswaar in het Engels,maar wel makkelijk leesbaar Engels.Verder staat er veel leuke info in over kweken op de hydro,alles omtrend de lifestyle,en mooie vrouwen.Wat wil de kweker nog meer.Mocht de kweker een kweekster zijn staat er voor hun wat leuks op de cover in de vorm van Jeff Bridges of Brat Pitt.

 

Nu vraag ik me dus af of er daadwerkelijk mensen zijn die hem al hebben meegenomen,zoja wat is je ervaring en indruk erover.

 

En ben je geinteresseerd erin en kan je Rosebud niet vinden in je regio,laat het me dan weten.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Twindaddy,

 

Heb hem gezien...erg mooi blad...vele leuke en nuttige artikelen erin.

Je kan alleen niet om de advertenties van een bepaald voedingsmerk heen B)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep heb het natuurlijk gelezen.

Het is een erg mooi blad en professioneel uitgegeven.

Jullie hebben er aardig in geadverteerd Twin. B)

Nee geintje dit is twinnie zijn eigen blad.

 

Gefeliciteerd met je magazine, ;)

 

Doc

RBCover.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen jammer dat er bijna geen enkele plaatjes van toppen in staan, zelfs bij de advertenties zie je vaak sla en tomaat.

en ik vind het erg vs gericht en staat er veel in wat niet wiet gerelateerd is , verder ziet het er wel profi uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar te vinden omgeving noord noord nederland?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bruut !!!! :D

 

Wanneer gaan we eens een serieus kweekje zien van jou??? :rolleyes:

 

Ik weet dat je indertijd al een stuk of honderd zaden hebt cadeau gekregen op een ander forum... maar ik heb nog geen enkele fatsoenlijke bud van jou gezien.... vertel eens????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk magazine, wel op de vs gericht......wellicht dat dit de reden van de censuur is van de toppen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt elke uitgave zo doorspekt van reclame uiting van dat ene merk?

Vindt dat echt zonde, op iedere pagina bijna komt .. wel weer naar voren op een of andere manier.

Over hele blad wordt bijna de hele voedingslijn ff over meerdere pagina's gesmeerd waar is dat nu zo voor nodig vraag ik me af, voegt heel erg weinig toe

daar heb je folders/brochures voor en niet een life style blad.

 

Luxe reclame blad puur gericht op andere markten dan de Nederlandse voor mij en ik zal hem de volgende keer links laten liggen.

 

Stuk over micro grows is wel leuk en stukje over bloeifases ook, als er daar nou meer van in stond ipv hoe goed .. wel niet de PPM en PH geregeld heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...