Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lion

7 Deense meiden!

Recommended Posts

fuckingg zieke top, wel veel blaadjes neem ik aan heb je altijd met dat soort planten maar zeker dat ik er daar volgend jaar een paar van ga neerzetten:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuckingg zieke top, wel veel blaadjes neem ik aan heb je altijd met dat soort planten

Misschien heeft de slechte maand augustus daar ook iets mee te maken ? ;)

 

"Het aantal zonuren viel dan ook vrij laag uit: 165 tegen 198 normaal."

 

http://www.weeronline.nl/Weer-augustus-2010/3837/0

 

Vergelijk dit met verleden jaar augustus :P

 

Het aantal zonuren gemiddeld over het land bedroeg 241 tegen 198 uren normaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe geen tijd om op iedereen persoonlijk te reageren... dus gewoon bij deze thanks voor de leuke commentaren! B)

 

Mn taxi komt om 3u deze nacht en ik moet nog snel een plant knippen... pfff... ;)

 

Snel nog een paar fotootjes van de toppen van vandaag

 

Royal Dane... het lijkt op foto spectaculair maar heel tevreden ben ik niet, deze plant was nog lang niet klaar maar omdat ik 2 weken weg ga moest deze geknipt worden! Ook zat er heel wat rot dus laten staan was geen optie!

Eigenlijk veel te fluffy allemaal...

 

Dus conclusie over de RD... mooie plant maar bloei duurt veel te lang! Zoals rich al zei, we hebben veel te weing zon gehad... met een zomer als vorig jaar was het gewicht zeker dubbel zo hoog geweest!!!

 

Laatste piccas...

 

gallery_26079_10328_498893.jpg

 

Kleine vergelijking met al gedroogde topjes :P

 

gallery_26079_10328_288161.jpg

gallery_26079_10328_2024190.jpg

gallery_26079_10328_1086265.jpg

gallery_26079_10328_1548302.jpg

gallery_26079_10328_719301.jpg

gallery_26079_10328_1289279.jpg

 

Ok guys... tot over 2 weken!!

Succes met jullie oogst!!!

 

Hasta la huego!!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet man! Ik ben al even uit de buitenkweek, maar dit is wel dik hoor, gezien de waardeloze zomer dit jaar.

Edited by Rich
Geen handel op Wietforum.nl aub

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tering :P

 

Doe je goed man ;) Prachtig topic + plant!

Wat was het NAT gewicht?

Ben ook wel benieuwd naar het droge gewicht als het bekend is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal indruk wekken uit. Als ik dit vergelijk met mijn royal dane die niet eens de moeite van het knippen waard was. Daarom ben ik wel nieuwsgierig naar wat jij met voeding en bodem verrijking hebt gedaan ??

 

Was zelf niet echt van plan om de royal dane volgend jaar weer te zetten maar nu ik dit zo zie zet ik er toch weer een paar om te proberen.

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een gouden plaastje waarschijnlijk gehele dag zon en ook bij gevoed als die er dan al veel was ehum ,maar idd geniet ervan man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ erazer: vingers zijn terug genezen na 2 weken luieren op het strand! :D

@ Skafz: thanks... nog 4 plantjes en dan is deze ronde afgelopen, nu ja 4! 2 Uk Cheese/Danish Passion x B3N7Erdpurt/Royal Dane

zijn ondertussen bijna volledig weggerot tijdens mijn vakantie in buitenland! Geeft ook niet, topjes waren niet echt de moeite!!!

@ Blowsterke: niet stilvallen he, blijven doorgaan!!! ;)

@ getinthegajabus en albanian: thanks... maar het gaat vanzelf hoor! Zoveel lof verdien ik niet hoor! :D

@ Rich: thanks, vakantie is weer voorbij... back to the real life en idd..... knippen die zooi!! :P

@ Blowmonkey: de bedoeling dit jaar was idd van het meeste olie te gaan maken voor een kankerpatiënte... maar de olie beviel haar niet en ze heeft vriendelijk geweigerd de olie nog te nemen... dus zal het meeste toch gewoon opgerookt en verdeeld worden en van een bepaalde hoeveelheid zal dan olie gemaakt worden voor eigen gebruik! B)

@ Zeiksnor: dank U kerel.... ben benieuwd hoe de olie gaat zijn!! :)

@ Panjaabie: de RD komt zeker terug volgend jaar... je baseren op 1 zomer moet je niet doen, maar echt tevreden ben ik niet... dus kijken wat volgend jaar geeft en dan zien we wel, ik denk ook dat ik de RD volgend jaar ga kruisen met verschillende soortjes want er zitten toch wel enkele goeie eigenschappen in de RD!

@ J player: foto's lijken altijd mooier dan het in werkelijkheid is hoor, de RD is fluffier dan het eruit ziet!

@ handyman: nogmaals... het ziet er spectaculairder uit dan het is... maar met een zomer als vorig jaar was het nog veel indrukwekkender geweest

@ Dutch ganja: had geen tijd meer voor nat te wegen... droog moet ik nog wegen!

@ tjapado: heb dit jaar niet veel aan de grond gedaan... waar de 2 grootste RD's staan had ik vorig jaar 2 kuub teelaarde gestort en bijgevoed met wat gft compost en bloedmeel ;) veel te veel!!! Daarom dit jaar niks aan gedaan! Op de overige plaatsjes heb ik wegens tijdgebrek ook niet veel gedaan... enkel een aantal liter potgrond met wat bloedmeel toegevoegd... Volgend jaar wordt elk plekje grondig aangepakt, nu ja grondig.... bemest met gft compost en bloedmeel, meer moet dat niet zijn! ;)

@ daddycool: thanks maar dat kan jij ook hoor!

@ latin: toch niet zoveel zon als je denkt hoor... 2 plantjes aan de oostkant hebben een 8-9 uren zon per dag, 3 zelfs maar 5 a 6... aan de westkant hebben ze ong 6-7 uur zon per dag.... das jammer maar helaals valt er niks aan te doen... zou ook willen dat ik minstens 12u zon per dag had... dan waren ze allemaal nog een pak groter geweest... maar ja!! :D

 

Ok nog 4 planten te gaan dus... 2 Uk Cheese/Danish Passion x B3N7Erdpurt/Royal Dane zijn bijna volledig weggerot, 1 RD staat er nog en is nog steeds veel te fluffy... als laatste nog eentje uit de B3/N7 ERdpurt mix, ruikt lekker zoet en kan nog wel effe!!!

 

Foto's en verder commentaar volgen....

Wees gegroet!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja laat ze nog maar ff staan we krijgen nog een lekker weekje voorgeschoteld al zeker !!

 

Zat wat op de site van het KMI (België) en de max temperatuur ooit voor okt was 19,7 celsiuis (van 1921 gelede)

Maaar daar hebben wij hier in belgie al 5 keer overgezeten deze maand :popcorn:

 

Dus wordt mss tog nog iets..

 

 

Groeten, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja laat ze nog maar ff staan we krijgen nog een lekker weekje voorgeschoteld al zeker !!

 

Op de verkeerde site site gezeten of zo? :popcorn:

Hier bij mij gaan we niet meer over de 14gr deze week!

Morgen wordt de laatste RD geknipt en dan zit het seizoen 2010 erop!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lion !

 

Ja als het bij jullie in NL wat minder was, jammer.

Wij hebben nog een weekje in de illusie mogen leven dat het zomer was :wave:

Maar ik doelde eig meer op vorige week, bij ons is het nu ook gewoon begin winter...

 

Maar mijn toppen zijn tog nog wat aangedikt hierdoor :popcorn:

 

Zou je zo vriendelijk willen zijn om een kleine conclusie te brengen van elk soortje?

( Ik was bv zo onder de indruk van de RD tijdens de kweek dat ik em meteen besteld

had, gelukkig nog niet betaald :) )

 

-> Ik denk dat ik op basis van jouw conclusies mijn soortjes voor volgend jaar ga kiezen.

 

Vet verslag en mooie oogst!!!

 

Groeten, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon niet in NL hoor! :)

 

De conclusies komen nog... maar over de RD kan ik al zeggen dat ik toch wat teleurgesteld ben! Een mooie snelgroeiende plant die ook snel begint aan haar bloei, enorm snel zelfs, maar bloei duurde wat te lang...met wat meer zon zag het er mss nog veel beter uit!

RD komt wel sowieso terug volgend jaar! :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...