Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Wietruzie pakt voor inwoner Haghorst slecht uit, Breda

Recommended Posts

Breda -

 

Officier van justitie Laheij heeft voor de rechtbank in Breda 240 uur werkstraf geëist tegen een 30-jarige man uit Haghorst wegens een poging tot doodslag op 10 november in Tilburg.

 

Ook vindt ze dat de man een celstraf verdient van negen maanden, waarvan acht voorwaardelijk, en dat hij reclasseringstoezicht nodig heeft.

 

De man zou een vriend hebben gestoken, na ontdekt te hebben dat die uit zijn huis een kluis met geld en wiet had gehaald.

 

Dinsdag meer in het Brabants Dagblad.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

240 uur werkstraf, wat een F****NG lachertje!!! ik kreeg voor 100 euro bels vuurwerk importeren al 180 uur taakstraf

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij mag in zijn handen klappen dat die het overleefd heeft wat die niet verdient, jammer dat de man niet vrij word gesproken. De man heeft rechtvaardig gehandeld, kan er niks anders van maken daarom ook de lage straf.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh wacht had het verhaal niet helemaal begrepen, die kerel verdiend idd een lintje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus jullie vinden dat die gast goed bezig is geweest met het neersteken van zijn zogenaamde vriend ;) Iemand neer steken is het lafste wat je kan doen, sla hem dan gewoon op zn bek en doe aangifte oid. Niet dat die vriend goed bezig was..maar een gast die iemand neersteekt hoort zowieso niet op de straat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus jullie vinden dat die gast goed bezig is geweest met het neersteken van zijn zogenaamde vriend ;) Iemand neer steken is het lafste wat je kan doen, sla hem dan gewoon op zn bek

 

ik maak de zin even af... sla hem dan gewoon op zijn bek, met een hokbalknuppel!!

 

je bent pas een laffaard als je de politie inschakeld. Zelf afhandelen die zooi als een man niks geen politie wie speelt met vuur brand zijn poten, en zo is 't

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus jullie vinden dat die gast goed bezig is geweest met het neersteken van zijn zogenaamde vriend :verrygood Iemand neer steken is het lafste wat je kan doen, sla hem dan gewoon op zn bek en doe aangifte oid. Niet dat die vriend goed bezig was..maar een gast die iemand neersteekt hoort zowieso niet op de straat.

 

dus jij vind dat iemand die zich jou vriend noemt, en je vervolgens keihard naait, enkel een klap op z'n bek verdiend? de politie lacht z'n ballen uit z'n broek als je verteld dat je bestolen bent van wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus jij vind dat iemand die zich jou vriend noemt, en je vervolgens keihard naait, enkel een klap op z'n bek verdiend? de politie lacht z'n ballen uit z'n broek als je verteld dat je bestolen bent van wiet.
Of je trapt hem op zijn bek, in ieder geval, mensen die messen gebruiken zijn te pussy om hun vuisten gebruiken of ze kunnen het niet. En bij het aangeven van de politie hoef je natuurlijk niet te zeggen dat er wiet is gestolen. Er is ook geld gestolen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen die bij vrienden wiet en geld uit een kluis jatten, zijn zo ontspoord dat de politie hier niks tegen kan doen, of wil doen, ik ben opzich ook niet zo van de messen, maar boontje komt om z'n loontje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus voor zoiets als dit mag je iemand neersteken ? en waar zit dan de grens wanneer het nog wel mag, en wanneer het not done is ? en wie gaan dat dan bepalen ?

Als ik jou hoofd lelijk vind, kan ik jou neersteken onder het mom van "ja maar half Nederland vind dat je een rotkop hebt, ik doe iedereen (behalve jou) een gunst. maar nee, dat zou te ver gaan, maar wanneer gaat het dan nog te ver en wanneer niet meer ?

 

Rare kronkel als je vind dat wat dan ook het rechtvaardigt om andere mensen neer te steken, precies de kronkel waaraan de maatschappij stuk gaat. proberen een leven te nemen om wat geld en wiet...waarde en normen iemand ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je zelf een ripper? of waarom verdedig je dit soort mensen? als jij mijn hoofd lelijk vind, zeg je, ik vind je hoofd lelijk, dan zeg ik, boeiend?

 

als jij mijn kluis leeghaalt, reageer ik toch anders dan "boeiend"

 

goeie vergelijking!!

 

en wat ik zei over, de politie doet er toch niks mee, dat werd net op het nieuws nog eens bevestigd, van de 1,2 miljoen aangiftes worden er maar 350.000 behandeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neersteken is meteen weer zo drastisch.

 

 

Ik had zijn knieschijven kapot geslagen met een honkbal knuppel. Dit soort vuile honden verdienen niets anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boontje komt om zijn loontje ????

 

Dan mag ook niemand huilen als je kweek word op gepakt.

Want je weet dat je strafbaar bezig bent.

Ook al ben je het daar misschien niet mee eens....

 

Leven en laten leven....

 

En heb je negatieve mensen/vrienden om je heen....

 

Kijk dan ook eens goed naar jezelf...

 

ben je zelf wel dan zo positief ???!!!!

 

Oordelen op letters is zo makkelijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk moet je niet huilen als je gepakt word je weet de risico's, maar als ripper kan je erop wachten dat er nare dingen met je gebeuren als je gesnapt word en dan moet je ook niet huilen.

 

jullie laten zo over je heen lopen heb ik alweer in de gaten, jullie laten ze maar gewoon zo lopen hahaha..

 

aan zijn deur met een bivak en door de keet rammen met een steigerbuis.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

net zoals ik weet wat de consequenties zijn van op grotere schaal kweken, moet een ripper de consequenties weten van zijn daden. verschil is alleen dat een kweker die gepakt word eerlijk berecht word, en een ripper word op een andere manier aangepakt. als ik de consequentis niet accepteer moet ik stoppen met kweken, als een ripper de consequenties niet accepteerd moet ie niet gaan rippen. Zo simpel is het nu eenmaal. dus eigenlijk is er maar 1 tip, als je niet met de consequenties kunt leven moet je het niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...