Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
IreZumi1

Olielek

Recommended Posts

Toch wel een intressante terroristen doelwit.

 

Vliegtuig kapen en op een boorplatform invliegen, of sterker nog een boot kapen en erop in varen. zo n olielek is een grotere ramp dan het pentagon :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn plannen om het lek te stoppen met een atoombom.In rusland schijnt dat al vijf keer eerder gebeurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

Huffington Post

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

URGENT! BP OIL DISASTER - SEA FLOOR SET TO ERUPT - CATASTROPHE ALERT

 

 

Namaste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je de coördinaten van de rov's eens intikken op Google earth,kom je uit bij de Filipijnen waar bp ook een olieveld heeft ;)

Kortom worden we bedonderd met de livefilms uit de golf van Mexico met coördinaten van de Filipijnen.Ik heb het zelf net ingetikt op google,dat niemand dat eerder opgevallen is?

 

Kijk maar naar East en N op het scherm in de post van Elmanito ;)

 

http://www.wkrg.com/gulf_oil_spill/spill_cams/

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de ramp van shell is toch al 50 jaar bezig ;)

 

Zembla: 'Shell lekt in Nigeria tot nu toe 1,5 mln ton olie'

Volgens het tv-programma Zembla is Shell verantwoordelijk voor een groot aantal olielekken in Nigeria. In 50 jaar lekte 1,5 miljoen ton olie weg -vijf keer zoveel als bij de olieramp in de Golf van Mexico.

bron

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor verhalen dat het een vulkaan is die de olie stuwt, ze hebben te diep geboord...

 

 

"They drilled too deep, and looked into the portal of hell, now it is too late"

Share this post


Link to post
Share on other sites

De druk word iedere keer hoger ( als ze hem dicht gooien ) dan het doet als het open is.

Dus dit gat dichten is mission impossible.

 

En BP is 1 van de grootste schuldige..

Ook wel intressant het bedrijf dat 44 % van de aandelen had op dat booreiland en de dag voor het lek ging alles liet vallen.

Waarom ?

En wat grappig dat de massa ze rug naar het probleem keerd.

 

En als je het er over hebt is het ''Hem weer met ze conspiracy theorieen''. Terwijl wat er nu gebeurd op TV een grotere conspiracy is.

Daarom zeg ik het harde, lekker laten lekken tot de gehele kust Economie daar kapot is en alle olie nog verder drijft ook richting ons kikkerlandje..!

Lek, Lek, LEKKK!!! haha..

 

Normaal zou ik denken stop maar met lekken het is kut.

Maar ik hoop dat het mensen aanwakkerd over hoe slim onze geld pironette zijn.

Stiekem zie ik het niet gebeuren hoor...

 

 

Ohja lieve puppy Obama die ''doet er alles aan'' ( HOAX ).

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

skafz,

 

bedoel je niet Goldman Sachs die 44% van zijn aandelen van bp verkocht,weken voor de ramp ..

en dan hebben we nog UBS(97%) en Wachovia(98%)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geld is belangrijker dan mensen levens in deze wereld blijkt maar weer.

en veel mensen realiseren het niet eens meer,verstomd door de media.

 

jammer,wat een wereld....

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daarom hebben ze de beurs en aandeelhouders uitgevonden... zo kan niemand die er geld aan verdient "rechterlijk" aansprakelijk gesteld worden, want de "coörporation handelt als een fictieve persoon en kan dus niet in de gevangenis terecht komen.

 

En dan laten de "grote" vissen (geldwolven) de middel grote vissen (middelklasse van het geld) met gekelderde aandelen zitten... ;) dat zijn dan van 10/9 onze bazen en bediende kaders van NGO's en aandeelhouders bij fondsen in banken enzo...

 

Het afgelopen jaar spreekt voor zich... als je ziet wat er gebeurt is....

 

"Overheden" geven nog meer geld ( belastingsgeld van burgers) aan deze bedrijven om boven water te blijven drijven....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig heb ik alleen aandelen Shell.

 

die ga ik eens verkopen als de olie erg duur word.

 

Is al een lekker zakcentje geworden, en nee ik voel me niet schuldig.

Anders had iemand anders ze wel gekocht, en er geld aan verdient. dus waarom ik niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind shell net zo geldlustig als bp, dus dat jij er geld mee verdient is jou eigen probleem ;)

ik bedoel jij verdient geld met andere mensen zijn dood ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

De knoeierij gaat echt niet weg. ik heb liever dat ik er geld aan verdien dan iemand anders die het echt niets uitmaakt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@loadrunner: ga je dan met de winst van de aandelen de olie opkuisen, of projecten opstarten om mensen aan de andere kant van de wereld te helpen?

 

Of koop je liever een jacuzi, om dan vervolgens met een glaasje champagne te zeggen: goh, ik heb toch gedaan wat ik kon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, 10 extra zonnepanelen...

 

 

hihihi, ze moesten eens weten. de energiefirma gaat mij straks betalen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonnenpanelen zijn een slimme investering, maar voor het geld moet je zoiets niet doen, ale het is wel leuk meegenomen, maar mijn eerste reden zou zijn om geen fosiele brandstoffen te gebruiken A.K.A. vervuiling van onze lucht en waterwegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je hebt allang een alternatieve vooraandrijving voor je auto, nml magneetmotoren van Tesla.Een Californisch bedrijf was er in de jaren 90 mee bezig, maar door een inval van justitie kwam daar abrupt een einde aan.

 

Als je een beetje zelf verstand heeft van techniek kan je ze zelf bouwen.

 

http://www.cheniere.org/toc.html

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik wacht op je eerste prototype...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben toch op zoek naar een transport middel..... na lang naar Chop Shop gekeken te hebben lijkt het me nog zo gek nog niet....

 

Heb het document nog niet gelezen, ga dat een keertje doen, als ik geld over heb om een eigen chasis te kopen en om te bouwen.... B)

 

Kan je even kort uitleggen hoe die in elkaar zit, die motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Kan je even kort uitleggen hoe die in elkaar zit, die motor?

 

 

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je hebt nooit het idee dat het onzin is ? B)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola :P

 

Paul Pantone is een uitvinder die jarenlang onterecht heeft vastgezeten in een militaire staatsziekenhuis in de USA. Vanwege zijn uitvinding die het mogelijk maakte om een normale benzine motor grotendeels op water te laten lopen, uiteraard met een kleine technische verandering. Genaam de GEET

 

Op het moment dat hij weigerde om zijn uitvinding te verkopen aan multinationals en besloot om het te delen met de gemeenschap is hij dusdanig tegengewerkt dat hij fysiek en psychisch afgetuigd is. Dankzij een groep medeonderzoekers en vrienden is hij na jaren procederen uit de militaire gevangenis/ziekenhuis gehaald B) .

 

Er bestaat in NL een instituut die zijn uitvinding aan het verbeteren en aan de man willen brengen, maar uiteraard nog steeds worden tegengewerkt, meer info hier

Geet International Institute Netherlands

Geet International website

 

Paul Pantone is an American hero who has survived horrific inventor abuse

by corrupt Utah officials and businessmen.

 

Paul Pantone is the ruthlessly persecuted inventor and developer

of systematic experimental engines & generator modifications

intended to double or triple gas mileage as they

reduce greenhouse gasses & pollutants by over 90 %.

 

Paul Pantone's energy efficiency system is called GEET

(Global Environmental Energy Technology).

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

 

salu2

Pierre Paf

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zonnenpanelen zijn een slimme investering, maar voor het geld moet je zoiets niet doen, ale het is wel leuk meegenomen, maar mijn eerste reden zou zijn om geen fosiele brandstoffen te gebruiken A.K.A. vervuiling van onze lucht en waterwegen.

 

 

tja, een beetje spaargeld wat je toch nog niet gebruikt. Ik kreeg trouwens ook subsidie. dus t kost me over 5 jaar niets(word per maand terugbetaald). en 7KW aan stroom elke dag. mijn lampjes kunnen nu ongestoord branden zonder dat men zich afvraagt waar zoveel stroom naartoe gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOAX HOAX HOAXX mensen!!!!!

 

De Amerikaanse overheid heeft freelance beveiliging ingehuurd om de kust te bewaken van mensen en camera ploegen die willen komen kijken.

 

De man met de oplossing is plotseling dood.

 

http://www.argusoog.org/2010/08/olie-exper...che-interviews/

 

Er zit methaan in de olie die vrijkomt in de zee en lucht.. Dit betekend dus dat de golf van mexico dood zou moeten gaan. Alleen het grappige is, dat gebeurd niet ??????

 

Er is iets heel anders aan de gang daar, maar whaaatttt ?

 

In Amerika beweert BP zelfs op de mainstream media dat de LEK DICHT is!!!

Wtf ?

 

Weet iemand toevallig iets over de Falls Flag Oil Operation ?

Als dat zo is, dan hebben we dus niet naar een olie ramp gekeken.. Maar naar een express mis geboorde leiding die direct naar de vulkaan lijdt om zo zwarte rook die op OLIE lijkt omhoog te pompen.

Ik heb is goed zitten kijken naar een echte olie leiding die kapot is en deze van nu.

Ik ben geen expert, maar dan lijkt dit verdacht veel op uber zwarte rook!

 

Wat een onzin allemaal...

Waar de fuck om gebeurd dit ? Om de olie prijzen te verhogen ?

Naja ;)

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...