Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jackherrer100

half jointje gerookt

Recommended Posts

beste forum leden,

 

 

ik heb 4 dagen geleden een half jointje gerookt.

 

 

nou heb ik volgende week een Urine controle op THC.

 

 

hoe lang duurt het voordat de thc eruit is van een onschuldig klein jointje??

 

 

 

ik weet wel dat bij zwaar gebruik van THC het 3 tot 6 weken duurt voordat je helemaal 'schoon' bent.

 

 

 

alvast bedankt voor jullie info.

 

 

jackherrer100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk help het om veel aan beweging te doen om het proces te versnellen.

Ik geloof dat het normaal een maandje duurt, maar dat weet ik niet zeker, misschien iemand anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JH,

 

Mag ik vragen waarom jij wordt gecontroleerd op THC in jouw urine?

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ja waarom willen ze je testen dan ?

 

en zowiezo is het niet echt slim. om ook maar een paar hijsjes te nemen , als je weet dat zo`n test eraan komt

 

slimmert

 

. maargoed , veel water drinken en veel bewegen. de komende dagen en hopen op een goed resultaat. maar zowiezo blijft thc een week of 2 zichtbaar in je urine en bloed ..

 

Grtz Elmo2007

 

 

 

ik heb het ook gehad , ivm rijbewijs.. en maar toen heb ik 3 maanden niet geblowd. en was er ook niets meer te zien in mn pis ..

 

en ja de chemische verbindingen van THC kunnen ze ook van 1 jointje of een paar hijsjes , na 2 maanden nog makkelijk terug halen .. blijft lang in je bloed en urine zichtbaar..

 

 

maargoed ik wil je niet bang maken verder, maar je heb et niet echt slim gedaan denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Ik ken iemand die ook een test heeft moeten doen. Hij had positief getest, maar dit kwam door medicatie.

Als je medicatie neemt zou ik toch eens horen of je daar ook positief mee test. En neem dan gewoon een bewijs mee van je dokter ofzo, dan moet dat wel in orde komen :lol:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk ongeveer een week

denk een goeie sugestie

veel water drinke ,

eris ook nog wat zout bij je pispotje kappen , maar dit weetk niet zeker

 

groetjes djp

Share this post


Link to post
Share on other sites

kneem aan dat je 18+bent?? dus waar maak je je druk om dan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vriend van mij moest dat vroeger wekelijks.

Net na de test rookte hij dan een jointje, soms kwam hij er wel doorheen en soms niet..

 

en verder net als djp en elmo zeggen, zou ik ook vooral veel water drinken 2L per dag ofzo :lol:

 

Succes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet tandpasta eten!

een vriend van me zat in een jeugdinstelling en moest iedere zondag avond als em toekwam in een potje plassen.

hij had naast wiet ook andere dingen gedaan in het weekend ;)

en zo hoorde hij van iemand als je tandpasta eet (een hele tube) dat je het niet kunt zien als je iets in u bloed of urine had.

en idd een week later als ik hem terug zag vroeg ik het hoe het geweest wast en waarop hij zei dat ze niets maar ook niets hadden gevonden (anders mocht hij niet weg in het weekend) :lol:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smokey.be:

 

Ben je dom of zo? In tandpasta zit fluoride, dat je best niet inslikt!

 

Wikipedia:

Langdurige overdosering leidt echter tot gezondheidsproblemen, zoals botaandoeningen en fluorose. Kenmerkend zijn witte vlekken en streepjes op de tanden, maar bij zeer hoge fluorgehalten komen ook bruine vlekken voor.

 

Wanneer tandpasta fluoride bevat, is het raadzaam om deze niet in te slikken. Botontkalking kan door fluoride verergeren, en ook dialysepatiënten moeten oppassen met fluor. Wie geen fluoride mag of wil hebben, kan fluoridevrije tandpasta kopen. Tandpasta voor jonge kinderen bevat minder fluoride omdat zij de tandpasta soms inslikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd :lol: kzou het ook nooit hebben gelooft maar toch ist waar

 

@ wakki jah hij is er niet van doodgegaan ze :D in alles zit er wel iets die niet goed is voor u lichaam neem nu bv medicatie er zit daar meer briel in dan in tandpasta en ng meer dan in iedere andere drug ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb gehoord veel melk drinken dat dat die stoffen afbreekt??

en uhm als je pis test thuis hebt laat gewoon iemand anders het doen?

 

Grtzz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tandpasta eten is dom...héél dom. En ik geloof er niets van dat het echt helpt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb aan den lijve ondervonden hoe lang het in je bloed blijft....

zeker 3 weken .

dit was toen ik (heel)vroeger vast heb gezeten en dit me dus 3 weken een gele kaart opleverde(3 weken lang op de straf gang dus,afgezonderd dus.

 

vandaar weet ik hoe het werkt.

maaruh dont wurry ik ben al 13 jaar niet met justitie in aanraking geweest,ik ben rustiger geworden :lol:

 

ik weet niet of je ''live''in het potje moet pissen,maar anders zou je urine van iemand anders kunnen gebruiken.

uiteraard wel van een man want ze kunnen zien of het van een man of vrouw afkomstig is.

 

en de tip tandpasta eten zou ik niet doen,dit kan gevaarlijk zijn.(en ik betwijfel of het echt helpt sinds thc een vet is wat in je bloed blijft''kleven'')

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tandpasta dient om je tanden mee te poetsen, dus een héél kleine hoeveelheid iedere dag (die je niet eens inslikt) dus als je een tube opeet dan kan dat toch niet gezond zijn (er wordt gezegd dat veel tandpasta op je tandenborstel doen al ongezond is)

Dus ik zou iets anders doen, weet wel niet wat werkt om de test te omzeilen...

 

Iemand anders zijn urine lijkt mij de beste oplossing :lol:, gewoon zo een soort van plastieken zakje met plastiek buisje aan (niet te groot zodat je het nog achter je ondergoed past ;) )

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

THC wordt ook vrij goed opgenomen via de darmen, maar dit proces is traag en onvoorspelbaar en het grootste deel van het product wordt snel afgebroken in de lever voordat het in de bloedcirculatie terechtkomt. De effecten doen zich later voor dan bij roken (piek na 1 tot 4 uren) en ze zijn onder meer afhankelijk van het feit of de persoon pas gegeten heeft en van de hoeveelheid vet in het opgenomen voedsel.

Eliminatie van THC uit het lichaam duurt verschillende dagen, omdat het vetoplosbare THC en sommige vetoplosbare metabolieten snel uit het bloed verdwijnen en zich nestelen in de vetweefsels. De THC-substanties worden geleidelijk aan uitgestoten via de urine en de faeces. De halfwaardetijd bedraagt 3 à 5 dagen, maar voor sommige metabolieten kan dit verschillende weken bedragen. Hoe lang er nog sporen van cannabisgebruik terug te vinden zijn is sterk afhankelijk van de persoon, de wijze en de omstandigheden van het gebruik, de THC-concentratie in de cannabis, ... Dat kan variëren van 3 dagen bij eenmalig of zeer sporadisch gebruik tot 30 dagen bij dagelijks gebruik. Bij regelmatig gebruik zal THC zich opstapelen in het lichaam, wat eventueel (bij zeer zware gebruikers) flashbackervaringen zou kunnen verklaren.. Vermits de restproducten van cannabis/THC soms wekenlang in het lichaam blijven, geeft een positieve drugtest niet altijd een duidelijk beeld van het cannabisgebruik op het moment van de test.

 

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseact...&art_id=845

 

 

Je moet tandpasta eten!

een vriend van me zat in een jeugdinstelling en moest iedere zondag avond als em toekwam in een potje plassen.

hij had naast wiet ook andere dingen gedaan in het weekend ;)

en zo hoorde hij van iemand als je tandpasta eet (een hele tube) dat je het niet kunt zien als je iets in u bloed of urine had.

en idd een week later als ik hem terug zag vroeg ik het hoe het geweest wast en waarop hij zei dat ze niets maar ook niets hadden gevonden (anders mocht hij niet weg in het weekend) :lol:

 

grtz

 

Er werden dus gewoon geen testen gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook eens iets gelezen over 1 vof andere theesoort die goe zou helpen met de thc uit je lichaam krijgen, weet alleen niet meer hoe dat ook alweer heette(was een specifieke soort waar 1 of ander stofje inzat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei-dooiers eten:)

vriendin vame speelt in de nationale jeugdploeg, en ze heeft een bepaalde periode waarin ze niet hoeft te voetballen (maand of 2 geloof ik). Zij rookt dan ook af en toe eens een joint, en zij raad aan om eidooiers te eten :lol: (ze moet direct na dat verlof urinetesten afleggen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahahahha een tube tandpast opgegeten ;) ;) lol!! ben knetter :lol:

 

maar thc kunnen ze over een lange tijd nog steeds terug vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

thc wort opgeslagen in je vet dus zorg dat je zeker 3dagen voor de test tot en met de test geen vet af hoeft te breken melj eidooiers en al soort dingen zijn vetten ook goed zijn vette vis zalm ofzo vette nootjes cashew macademias if walnoten olijf oli en natuuelijk de minder gezonde vetten mc donald ships chocolade veel eten en veel water drinken geen cola thee koffie of iets anders maar water dat spul wat uit de kraan komt 3 tot 4 dagen voor de test tot de test dan komt het wel goed geen honger hebben dus

Groeten

Skunkie

 

Ps veel typo's komt omdat ik dit et mijn telefoon in bed lig te typen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veenbessensap drinken!

Misschien beter bekent onder zijn engelse naam 'cranberry'.

Je zou het niet zeggen, maar tamelijk makkelijk te vinden! Kijk maar eens in de (grotere) supermarkt in je buurt..

 

Dit raden artsen ook aan als je last hebt van blaasontstekingen en om je urinekanalen te zuiveren

om het giciteerd te zeggen:

"Intussen hebben verschillende studies aangetoond dat de heilzame werking van veenbessen eerder toegeschreven moet worden aan het vermogen om ervoor te zorgen dat bacteriën zich niet kunnen hechten aan de wand van de urinebuis en de blaas."

Wat voor bacteriën telt, telt ook voor de afbraakstoffen van THC.

 

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriend van me wel, die heeft een week voordat hij op urinecontrole moest elke dag een liter van dat spul binnenkapt en ze hebben niets gevonden.

 

Avé

 

K3 4 Eva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om nog maar wat onzin te spuien zeg ik groene thee. ;)

Goed voor spoelen en veel antioxidanten.

De Japanners worden oud op dit goedje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...