Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

green-lady

Met green-lady de bosjes in

Recommended Posts

gallery_14245_9851_808298.jpg

 

Leuk zo buiten projectje.

 

Was je verkleed als kabouter aan de schaduw te zien om niet op te vallen :lol:

Zal lekker gaan ruiken dat hert, hoop niet dat hij te dicht bij ligt en dat legerpakje ;)

 

Succes Greenlady

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet ook niet wat voor soort mais het is.

gr cannabiz

 

Ja dat is ook wel plezand om te weten,vroeg of laat bloei ;)

 

Na...ik ga dr voor zitten :lol:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het is leuk dat je zo stukkie hebt omgeploegd met traan en zweten, maar vind je het niet een beetje opvallend zo vanuit de lucht.

Guerilla houdt in dat je planten opgaan in de omgeving zonder dat ze 123 opvallen, tenzij het natuurlijk bomen worden van 4 meter, dan is het wat anders.;)

Omdat Nederland nu niet echt rijk is aan veel natuurgrond, moeten we wel een beetje zuinig zijn op wat we hebben en het gebruik van slakkenkorrels zou ik afraden, net als chemische bemesting trouwens.NDB bedoelde voor gebruik in de eigen tuin, maar niet in een stuk natuurgebied.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt een lekker stukje ruimte beschikbaar, en ook genoeg plantjes :lol:

Maar ik zou ook een beetje huiverig zijn voor die vliegende petten met zo'n "omgeploegde akker", hopen dat het maar snel weer begroeid.

 

Success verder !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey greenlady

 

Dat is al heel iets anders dan een koelcel :lol:

Ziet er wel top uit hoor, blijven gaan & succes!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

cannabizznis: De soortjes weet ik nog niet. Hangt af wat mijn stekkenboer geregeld heeft :D . Hij regelt vroege soorten, en met de Royal Dane moet het wel lukken ;)

 

IreZumi1: De ene keer verkleed als boom, de andere keer als kabouter. Misschien ga ik de volgende keer wel als mezelf :) . Dat hert begint al lekker te ruiken ja :D

 

P H donner: Ja.... vroeg of laat bloei..... whatever, als ze gaan rooien moet je er als de bliksem bij zijn :P , dus we houden het in de gaten.

 

elmanito: Ik dacht dat ik de guerilla was :lol: , ik ga mooi op in m'n omgeving, en de planten mogen van mij opvallen :D , dat doen ze toch niet vanuit de lucht. Dat valt 100% mee, en ik zit er dus niet over in.

De slakkenkorrels staan stand-by, maar ik heb tot nu toe 3 slakken gezien na een warme dag en wat buien, dus dat gaat goed :D . We werken zo vriendelijk mogelijk voor de natuur.

 

highfly: Als mijn eerste spot volgend jaar weer dicht begroeid is, dan wordt dat een mega ploegfestijn ;) . Dan komt er meer dan 500m² bloot te liggen :P , maar dat doen we met een trekker met ploeg of een ploeg op benzine :D

 

irridium77: Geen koelcel nee. Dat valt zo op in de natuur ;) . Dit heeft ook z;n charmes ;)

 

Als de dames wat groter zijn knippen we weer ff wat plaatjes.

Groeten, green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
De rippers hier gaan dit jaar vliegen met radiografisch bestuurbare heli's met camera eronder. Ze kunnen 15min. opnemen per vlucht en kunnen daarna direct de video bekijken, green-lady

 

 

ehhh :D ...hoe weet jij dat eigenlijk ;) ... :P ?

dus ze hebben een cannacopter nagemaakt :P ....tmoet niet gekker worden.... :) ( pas gelezen ergens dat de cannacopter van een prive bedrijf is en dat de petten hem leasen....)

gr

Carpie

 

ps: ik heb alle posts van Dame Blanche( R.I.P) minstens 2X gelezen... en DB zelf gebruikte en adviseerde wel degelijk en bewust op guerilla round up, chemische mest en slakkekorrels...maja van de doden niets dan goeds :lol: ...kben een enorme fan van die man en doe met zijn kennis zeker me voordeel mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carpie

ps: ik heb alleDB zelf gebruikte en adviseerde wel degelijk en bewust op guerilla round up, chemische mest en slakkekorrels...maja van de doden niets .

 

In zijn tijd waren er nog maar weinig G growers mss was die wel de enigste ;)

Nu in deze tijd kom je op elk stukje bos 3 mede growers tegen toch Carpe?

En als we allemaal met DB resept werken is der geen slak te vinden....ook geen netels .... :lol:

 

Btw,Ik heb op mijn spots totaal geen last van mede growers :D

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
ps: ik heb alle posts van Dame Blanche( R.I.P) minstens 2X gelezen... en DB zelf gebruikte en adviseerde wel degelijk en bewust op guerilla round up, chemische mest en slakkekorrels...maja van de doden niets dan goeds thumbsupsmileyanim.gif ...kben een enorme fan van die man en doe met zijn kennis zeker me voordeel mee.

 

En toch zou ik afraden om met slakkenkorrels, chemische mest & round up aan de slag te gaan.Niet alleen slakken gaan van die slakkenkorrels snoepen, maar ook andere beesten kunnen ervan snoepen met alle gevolgen van dien.Round up is niet biologisch afbreekbaar en met chemische mest verziek je het bodemleven er mee.Op zandgrond spoelt het toch zo uit trouwens.

Een echte guerillaman gebruikt bemesting die de natuur hem biedt, dus brandnetels voor de stikstof, kalk, kiezel, magnesium & ijzer, smeerwortel voor stikstof, fosfor & zeker kalium.je kan het mengen in een verhouding van 9:1 met vlasstro tot een voedzame compost of je kan er een gier van trekken, al gaat de voorkeur uit naar de compost en een beetje zeewater extract doet wonderen.;)

 

Guerilla in Canada, BC

gallery_16467_6951_84464.jpg

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja... voor mij bestaat er maar 1 definitie voor een guerilla.... een guerilla kweekt per definitie op grond van een ander en probeert ermee weg te komen.... ;)

 

de definitie van "echte" guerilla volgens jou = bio is geheel nieuw voor mij... :D echt nog nooit ergens gelezen :P , maar ieder zijn methode en beleving uiteraard. :P

 

Maar in oorlog is alles toegestaan...oorlogje met de handrem erop bestaat niet in mijn denkwereld...maar round up is niet erg stealth op guerilla...heb pas een round-up (of zoiets) spot gevonden ;) ...niet zo moeilijk toch :) dat zie je van verre :lol:

en idd DB mixte kunst mest met bio mest...niet altijd even slim...

en PH....DB werd in zijn ( is ook jou tijd trouwens ) tijd geript...maar ging altijd snachts of sochtends vroeg op pad...en dan kom je niet veel tegen....

jij hebt geen last van rippers....want jij bent een gladde ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er enorm vet uit allemaal ontzettend veel succes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha

 

Terwijl de strijder zijn stuk bos had uitgezet, en langzamerhand zijn spot verbreden door middel van een SCHEP.

Kwam de strijder erachter dat hij eigenlijk al vrij BIOLOGISCH bezig was.

Alleen wist hij nog niet op welke manier, maar toch was er een biologische kring.

 

Toen de strijder thuis kwam wist hij het!

Hij zat in het bos met enorm veel BIOLOGISCH leven!

 

In de grond, op het blad, in een plasje water, in een boom, in een struik en zo kan je nog wel door blijven gaan.

De strijder stond op! En schrok.... NIET.

Hij stond gewoon op...

 

En zei... vrijweinig, maar liep naar de koelkast.

En zag.. dat hier eigenlijk bijna geen biologisch leven in zat!

 

Oh shit, beschimmelde kaas.. Dan toch wel biologisch leven..

 

 

Nee maar Green-Lady, jij bent nouw een die-hard-guerrila strijder.

Als je het doet, doet je het gelijk goed hehehe!

 

Ik volg je op een afstandje..

En dan bedoel ik op het forum en niet met een heli ;)

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
de definitie van "echte" guerilla volgens jou = bio is geheel nieuw voor mij... :lol: echt nog nooit ergens gelezen :huh: , maar ieder zijn methode en beleving uiteraard. ;)

 

Met deze gedachte krijg ik nu echt het idee of je net uit het ei gekropen bent.;) (no offense)

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke one-liner :lol: ...no offence taken... tuurlijk niet ;)

 

gr

Carpie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben toch ook niet zo voor het gebruik van round up,

het is niet echt natuur vriendelijk.

waarom het onkruid niet handmatig wieden?? --> tamme zakken ;)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha idd Get in the Ganjabus, Wieden van onkruid tussen je planten doe je met je handen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn we weer....... :lol:

Ff wat antwoorden/reacties geven

 

carpe_diem: Het verhaal over de rippers met cameraheli heb ik van mijn mede-guerilla. Die kent iemand die vele malen geplant heeft, maar niet geoogst. Daarom wil hij ze zo terugpakken, maar als je eenmaal bezig bent is het makkelijk om verder te zoeken dan je neus lang is.

 

P H donner: Ik ben ook op diverse spots geweest, maar heb ook nog geen andere spots ontdekt. Ze zijn hier meer van de mais-guerilla, dus misschien komen we dan een spot of mede growers tegen ;) .

 

elmanito: Het enige wat ik eventueel gebruik zijn slakkenkorrels en kippenmest in vaste vorm (korrels/bix)

Round-up heb ik niet gebruikt, want om de spot heen liggen de graspollen en de rest mag van mij dichtgroeien :blink: .

 

Linux: Thanx ;)

 

Skafz: Whoehahaha :lol: , mooi verhaal :huh: . Als je wel kijkt met een heli, dan zwaai ik wel ff ;)

 

get in the ganjabus: Ja, iedereen zijn eigen feestje, maar het hangt vast ook van de begroeing af denk ik. Ik heb het niet nodig gehad.

 

BloodyFrits: Doe je het ook nog als je een halve hectare beplant??? ;) :rofl

 

 

We zijn er iets te vaak achter elkaar geweest, dus we slaan ff over omdat de paadjes dan wel heel erg duidelijk worden, ondanks dat we 4 mogelijkheden hebben van benaderen. De meeste sporen zijn gemaakt door de bambi's!

Eind deze week hoop ik een paar foto's te kunnen maken, maar beloof nog niks. Na het week-end lukt het sowieso wel.

 

Laterzzzz.

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer iets om te volgen ;)

 

keep m growing

 

greetzz st0ny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, Green-Lady..

Ik heb ooit een helicoptertje gehad en deze schoot zo snel de lucht in dat ik volledig gas uitzette en hij te pletter viel.

Daar ging 150 eurie..

 

Dan koop ik liever een nieuw PH metertje ofzo weetje hehehe

 

In iedergeval veel gorilla plezier op je spot..

 

Ik zal binnekort als onze spots gevult zijn ff foto's schieten.

We hebben aardig wat spots en ook aardig wat plante.. Alleen niet echt goede genetica ;)

Maja let's try to make this thing work!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben altijd zo jaloers op goeie grond die mensen vinden in de outfoor.. ik kan zulke plekken nooit vinden ;)

of het is van die pure kleigrond waar je niks mee kan of die vieze blauwe zand troep.

 

Het is je gegund green lady! zeer mooi!

 

Greetz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Green,

 

naast je naaldhakken nu ook al een zwak voor naturisme aan het creëren!

 

Groenvoer en hertenbiefstuk, wat wil je nog meer he! 2 weken laten afhangen en bakken maar!

 

Ben benieuwd of je je clima hier net zo onder controle gaat krijgen als in je koelcel ;)

 

Als je straks paden ziet in S vorm als je naar je spot heengaat dan weet je dat Bambi stout is geweest en van je toppen heeft lopen smikkelen ;):D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk volkstuintje, nu hopen dat al het volk weg blijft.

Hier hebben we het opgegeven want op het eind van de rit zat er geen top meer aan.

 

Heel veel succes met je guerilla-grow.

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder ze eigen manier, bij n halve hectare kun je het met je schoffeltje toch nog wel bijhouden? :lol: :huh:

maarja, doe je ding, en dan komt t vast wel goed ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooi veldje heb je daar ;) Heb je geen geweer voor zon helicoptertje ? Neer knallen die handel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

high green lady,

holy crist meid!! ;) wat een lap groen hebben jullie daar aangelegd!!

ik ben zeer benieuwd hoe die royal dane het als stekje gaat doen daar.blijft het bij dit ene veldje of komt er nog wat bij? ;)

ik heb zelf alle zaden van mijn royal dane 06 x 07 gezaait en heb er ongeveer net zoveel nu!!ik heb er hele hoge verwachtingen van dit jaar.

ik hoop dat je een monsterscore maakt met je mooie spot.

veel geluk en succes!

 

grtzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...