Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gekkedavid

Welke voeding?/?

Recommended Posts

Hoi! ik heb een aantal greenhouse cheese van 2 weekjes oud ongeveer, en die wil ik voeding gaan geven, zag een en ander bij de LIDL staan, universele plantenvoeding, maar het lijkt me te goedkoop..

heeft iemand tips? verschilt het per wietsoort welke voeding je moet gebruiken?

 

Ik wil voeding waardoor ze groter en sterker worden, ze staan nu nog onder de TL, maar later gaan ze naar buiten!

 

Ik hoor het graag als iemand tips heeft:)

 

hier is mn kweekverslagje tot nu toe:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=68699

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die plantenvoeding van de lidel is niet speciaal voor cannabis gemaakt, dus grote kans dat je te korten gaat krijgen.

 

Een goede voeding voor jou plantjes vind je in een growshop online of bij jou in de buurt.

Het is verstandig om veel te lezen op het form en vooral de stickies. :rofl

 

De eerste 3 weken hebben jou plantjes genoeg aan de voeding die in de bodem zit daarna hoe je pas bij te voeden.

of je moet net hebben overgepot in nieuwe voor bemeste grond (welke grond gebruikje?)

 

als je ze in potten laat staan kan je een beetje houvast nemen aan het volgende:

vanaf begin wortel stimulans

Zolang je geen bloei (geslacht) ziet van de plant geef je groeivoeding (3 weken na het overpotten) evt aan gevult met wortelstimulans, daar na ga je over op bloeivoeding. eventueel kan je elke week 1 keer enziemen bij je voedingwater doen.

 

Hoe het voeden gaat als je ze in de vollegrond ze weet ik niet.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt, maar vooral veel lezen. :no

 

Je moet je nog even voorstellen in het wie is wie en wie is hoe topic

http://www.wietforum.nl/Wie-is-wie-en-wie-is-hoe-f21.html

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon alles van canna proberen ben er zelf heel tevreden mee.gebruik canna flores en bio boost ik een stuk goedkoper dan normale boost en net zo goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders ga je ff oude topics omhoog bumpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

genoeg onzin staat er hier weer op het forum..

 

plantenvoeding speciaal voor wiet planten is onzin..

 

Het gaat erom of de plant een soort is die groeit en daarna bloeit en/of vrucht aanzet...

of alleen maar groeit en alleen maar groeien moet met het verschil veel of weinig blad..

 

Op deze basis word een npk mix en micro elementen mix bepaalt.

 

Een universele plantenvoeding heeft een npk met waardes met nauwelijks een verschil onderling..

 

Daar kan je redelijk goed op kweken, maar de hoogste opbrengst krijg je er niet mee.

 

Waarom gebruik je anders als extra boost in de bloei periode een pk 13/14 of een super pk van Aptus, of een Boombastic van Atami of de MR2 van Metrop ?

 

Allemaal om de Kalium te verhogen in de bloei, want de kalium is de dik maker van een top of vrucht.

 

Iedereen die deze producten gebruik in de kweek, en toch geen grotere resultaten haalt moet dan ook bij zichzelf te rade gaan wat ze niet goed hebben gedaan........ want al deze producten zijn gewoon ontzettend goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en jij voegt er weer genoeg onzin aan toe in een gebumpt topic.

 

Als je het zo slecht naar je zin hebt hier waarom kom je hier dan nog? Het lijkt net alsof je alleen maar post om aan te geven dat je dit hele forum maar onzin vindt en vooral heel commercieel.

 

Topic gebumpt, gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...