Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf female Chocolate Berry

Recommended Posts

Drie planten zijn gefimt,ééntje met drie hoofdtoppen,twee met vier hoofdtoppen,de twee andere planten blijken te zijn getopt met twee hoofdtoppen.

Groei zit er goed in,voor de rest alleen water met 0.75 ml Gold Label wortelstimulator per liter,en 1ml Carboload per liter voor het bodemleven.

 

In week 3 bloei wordt de Carboload vervangen door de Batbooster waar ook suikers inzitten.

Een paar foto's van vandaag,dag 4 12/12,

 

gallery_16683_9901_1893691.jpg

 

gallery_16683_9901_3148365.jpg

 

gallery_16683_9901_2535598.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art kun je niet een keer een beetje overvoeden ofzo of een keer wat met de klok fout doen. Die rondes van jou zijn altijd dodelijk saai :P . Zo goed gaat het altijd, maar het is je gegund.

Ook nu zien ze er weer prachtig uit :P

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Art

 

Jij laat er ook geen gras over groeien he? :D

Lijkt me weer een lekker apart soortje, ben benieuwd..

Ze zien er in ieder geval super uit joh, mooie plantjes hoor!

Dat gaan volgens mij weer flinke struiken worden, staan ze nu in hun definitieve bodem of ga je ze nog overpotten?? (Kan er overheen hebben gelezen hoor :P )

in ieder geval veel succes weer toegewenst, mvg B

 

@Kramer: Bij sommige mensen gaat het ook altijd goed he? :P

(natuurlijk is het je gegund hoor Art)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kramer997,

 

Het lijkt zo :P

Heb al wat foutjes gemaakt,afzuiging te hoog in het begin,één plant teveel water gegeven ;)

 

Voor de rest ben ik een luie kweker ;)

Het plantje rechtsvoor heeft last van krullende blaadjes,vooral de nieuwe bladeren.De andere planten hebben er geen last van.

 

@smokeyB,

 

Ben meteen doorgegaan :lol:

Meteen na de ontkieming op 16 april heb ik de zaden in de huidige 18 liter potten gedaan.Gaat best wel hard :P

 

Ben ook reuze benieuwd,naar de smaak en geuren,iedergeval ruiken ze al lekker,frisse citrus geur op dit moment.

Nog 11 weken wachten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey art

 

ze gaan goed he...

 

hou ze zo groen die elf weekjes nog

 

succes

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Da Dende,

 

Vier planten gaan lekker,de plant rechtsvoor heeft last van klauwachtige bolle bladeren.De omstandigheden zijn hetzelfde als bij de andere 4 planten.

Nu ik de zwart/folie weer terug heb geplaatst lijkt het beter te gaan.

 

Waar het aan ligt?Plant staat niet te droog of te nat,het is vooral begonnen na omschakeling op 12/12 waarbij het klimaat veranderd.

Ik zie het verschijnsel bij meerdere kwekers,en het groeit er meestal later uit.

 

Een paar foto's van vandaag,

 

gallery_16683_9901_1480946.jpg

 

gallery_16683_9901_4207660.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant linksachter ziet er anders,meer sativa uit.De plant rechtsvoor lijkt iets op te knappen.

Ze waren dorstig vandaag en hebben per plant 1.5 liter water met 0.75ml GL bio-wortelstimulator per liter en 1ml AN Carboload per liter gehad.

 

Tensio tussen 90 en 180,temp max 26,temp min 19 graden.

Dag 10 12/12,nog geen bloei verschijnselen waargenomen.

 

gallery_16683_9901_2782064.jpg

 

gallery_16683_9901_612483.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee kerel,

De naam alleen al maakt me nieuwschierig..

 

Ik ga je volgen,al je kweekjes zijn toppie <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd apart soortje heb je hier blijf je volgen

laat die toppen maar komen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat snel Art!

 

Echt gek hoe snel ze groeien bij jou <_<! Welke voeding geef je mee? En vanaf wanneer ben je daarmee begonnen?

 

Ze staan er prachtig bij!

 

Gr Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog een beginneling maar jesus wat groeien de dames snel bij jou zeg, na een week al enorme vooruitgang ..

 

Of heeft dat met het soort te maken die je kweekt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!

Vlaanders,ik geef alleen water met Gold Label Nutrients worteltelstimulator en Carboload van Advanced Nutrients,en één keer per twee weken Sannie's Bacto.

 

Dus nog geen extra voeding,vanaf week drie bloei vervang ik de bio wortelstimulator voor de bio BatBooster van Gold Label Nutrients.

 

Voor de rest Special Light Mix met buffertabs,wat wormenmest(<5%),en beetje Plagron Biosupermix(Max 0,5%!),Bac schimmels,ik zuur niet af.

Het gaat zeker snel <_<

 

@shady0110,

 

Zaadplanten groeien wat harder dan stekken,ik knal de zaden meteen onder 600Watt.Het lijkt met de nieuwe wortelstimulator van Gold Label Nutrients ook wat sneller te gaan.

Ik sta zelf ook elke ronde te kijken v/d kracht van zaadplanten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze drinken nu ongeveer 1.5 Liter per plant om de dag,groei zit er goed in <_<

 

gallery_16683_9901_2534067.jpg

 

gallery_16683_9901_3862721.jpg

 

gallery_16683_9901_2424786.jpg

 

gallery_16683_9901_1099613.jpg

 

gallery_16683_9901_865033.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super ziet het er weer uit.

Je systeem werkt. <_<

Nu maar wachten op Cola's.

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super mooie plantjes, mooi dicht gegroeid!!! Op naar de toppen..

 

 

 

 

Succes <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat wel lekker hard he met die fems

 

:D ;) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Doc,het gaat lekker tot nu toe :wacko:

Leuk dat je even komt kijken Clown,groei gaat hard met die females van E$kob@r ;)

 

Met stekken ben je niet sneller als je de zaden na ontkieming meteen bv in een 18literpot stopt :P

Ik hoop dat het zo goed blijft gaan,ik zie nog steeds geen duidelijke bloei verschijnselen,de Cheeseberry Haze was sneller in het tonen van bloei.

 

De grotere plant links achterin heb ik geknakt en gebonden,hoewel twee toppen binnen 24 uur alweer rechtop stonden,nu maar een gewichtje aan gehangen :verrygood

Ze gaan nu bijna 5cm per dag de hoogte in,dus ik hoop dat de bloei binnenkort erin schiet.

 

 

@1eklaswietjunk,

 

Bedankt,ik hoop op vette chocolade bes toppen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey art , een beetje laat maar ik kijk ook lekker mee :verrygood

 

Ziet er super uit iig ;)

 

 

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook 2 cheese berry haze's FEM en 2 x killing field FEM

in mn voorgroei staan en die zullen over n week of 2 naar mn bloei hok gaan

ben zeer benieuwd wat die gaan doen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmo2007,

 

Kom er gezellig bij :verrygood

 

 

@Clown,

 

Ga het volgen wanneer ze in je bloeihok staan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag15 12/12,de groei zit er nog goed in,eerste bloeiverschijnselen worden zichtbaar :verrygood

Hoogste plant is nu 1.10meter inclusief pot(80cm zonder pot) ;)

 

Ben vanaf vandaag gestopt met de wortelstimulator,dames krijgen vanaf nu alleen water met 1ml/1ltr Carboload,als de bloei er éénmaal goed inzit begin ik voorzichtig met de Batbooster en stop ik met Carboload omdat er ook carbohydrates in Batbooster zitten.Ik zie beginnende verbrande bladpuntjes,voor de rest gaat het goed.

 

 

 

 

gallery_16683_9901_1703166.jpg

 

gallery_16683_9901_3338150.jpg

 

gallery_16683_9901_3963677.jpg

 

gallery_16683_9901_3593020.jpg

 

gallery_16683_9901_3457565.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn die dingen hard gegroeid Art, niet normaal meer. Ze gaan volgens mij nog harder als de CBH, of niet?

Ze zien er verder ook nog steeds super uit. Weer op naar de 1:1 :verrygood

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

die rechtsachterin heeft mooie bladeren.. lekker donkergroen met een dikke glans erop...

 

Die linksachterin wil nog steeds niet zo met zijn dunne blaadjes (of het is gewoon iets andere pheno)

 

Gaat de goede kant op (heel hard)...

 

Gelukkig begint de bloei er nu in te schieten want veel speling heb je niet meer zo.. nog 4 dagen en ze waren een meter hoog en samen met je pot is het dan al krap met de lamp (mits je tentje 2m hoog is)

 

Nu maar wachten op dikke, harde en besneeuwde toppen

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kramer997,

 

Op 16 april lieten ze hun kopje zien,ze gaan echt snel,ook sneller dan de CBH,gaan ook later in de bloei.Ben ook maar gestopt met die nieuwe bio wortelstimulator,hoef geen verdere stimulans ;)

Ik zie wel dat de planten echt op hun uiterste zitten,wat mij betreft mogen de toppen nu komen :P

 

 

@riesje1965,

 

Ben bang dat het knakken/buigen/binden wordt :verrygood

 

@KiLLsWhaTeVeR,

 

Linksachter is een andere pheno,totaal andere bouw en bladvorm dan de andere vier,misschien dat E$kob@r hier wat meer over kan vertellen :D De plant rechtsvoor was/is de mindere,last van bolle bladeren(omgedraaide kano's),de klauw,maar het trekt wel bij gelukkig,denk dat het kwam omdat de luchtinlaat op de pot/plant gericht stond.

 

Tentje is 2 meter hoog,maar daar gaat natuurlijk de lampafstand(55cm) en reflector(20cm incl.ophanghaakje) nog bij af,nu gebruik ik de easyrollers maar heb ook haakjes gemaakt van het metaal van een kledinghanger zodat de lamp nog iets hoger kan dan met met de easyrollers.

 

Die toppen mogen komen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...