Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Na jarenlang verstokte blower en aanhanger van "de joint" heb ik me ook laten bekeren tot een dampertje, aangevuld met wat leuks uit Weetjes handen.

 

Het is een Evert, Reizer groot geworden, en dan lichtjes aangepast door Weetje aan het dagdagelijkse gebruik dat ie zal moeten ondergaan, een beetje als bescherming tegen mezelf, dus iets meer hufterproof aangepast :)

 

reizer.jpg

 

De zuigbuis is vervangen door glazen pijpje door de kurk, met een silicone slang erop, afgewerkt met glazen mondstuk. De puriteinen zullen hun neus ophalen voor de silicone maar voor mij is het een fantastische aanpassen, heel erg comfort verhogend en stuk veiliger dan de glazen hoek + glazen zuigbuis die er origineel aanzit.

 

Het tafeltje is groot genoeg om alles in op te bergen, er zit een kleine led verlichting in, op mijn aanvraag gewoon wit en discreet. Bovenaan zitten er 2 openingen waar de kop en het verwarmingselement inpast. En alle electra onderin ingebouwd. Netjes met schakelaar zodat ik niet eens richting stopcontact hoef te kruipen om het uit te zetten.

 

Weetje zijn handigheid en smaak komt in allerlei details naar voor, van de in verstek mee verlijmde hoekstukjes om de lijn van het meubel niet te verstoren, tot de verborgen wieltjes. De verdamper volgt me dus van bureau naar de bank en terug :D Er zit voldoende lange kabel aan en dankzij de lage grondspeling kan ie ook niet over de draad heen rijden, maar duwt die netjes aan de kant :D

 

Weetje heeft prachtig werk geleverd en ben apen trots om die juweeltje thuis in de woonkamer te hebben nu, het is heel erg praktisch en machtig mooi afgewerkt.

 

Zo nu eerst een paar foto's :D

 

gallery_10252_9867_434015.jpg

gallery_10252_9867_330021.jpg

gallery_10252_9867_115027.jpg

gallery_10252_9867_12147.jpg

gallery_10252_9867_146645.jpg

gallery_10252_9867_224758.jpg

 

Dus Weetje, thx voor een voortreffelijk mooi ding en voorlopig alle dagen in gebruik, en sorry voor de slechte foto's want ding is in echt nog zoveel mooier.

 

De voor gerolde joint ligt ernaast klaar op de asbak, elke keer ik naar het ding wil grijpen doe ik even paar bubbles, het is geen doel om te stoppen met een jointje, maar elke gram tabak die ik op deze manier kan vermijden is er 1 ;)

 

Even heerlijk genietend van een dikke borel :D met Ssh x Diesel/Cheese in de kop doet wonderen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silicone!? ;) :D

Voor de rest ben ik best wel een beetje jaloers... :D

Luxe hoor,mobiel en al,mooi werk Weetje. :D

Ik borrel er hier dan ook maar nog een keertje op.

Veel plezier met het verdampen Dr.LivingStoned!(gaat wel lukken,vermoed ik :))

;)

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, helemaal fijn, weer een dampstamper erbij,

want tjah, DLS de "tje"ben je niet waardig, ;)

Een contrabas stamper zeg maar, welcome to the club ;)

kweet alleen niet og die megamaat potteke eronder past,

 

have fun and damps with it,

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw!!! ;)

 

Zo wordt t dampen wel heel luxe. :D ;)

 

:D Poldergrower

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) to the :D :) :D

 

Mooi meubeltje heb je daar staan, zo kan t zeker niet kapot/omgestoten worden.

 

;)

 

:D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie oplossing zo,wil ik ook wel ;)

Ook netjes in elkaar gezet :D

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou voor mij het einde zijn.

 

Heb een V-Tower eerder aangeschaft ivm breekbaarheid vd Evert maar op deze wijze gaat het altijd goed ;)

echt wel een mooi ding zo en qua bediening goed te doen, net zoals de aanpassingen aan de zuigbuizen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoow,.. mooie aangepaste verdamper DLS !!

 

Ik ben dan geen puritein en haal m'n neus ook niet op voor siliconen mede omdat het flexibel is.

Maar m'n voorkeur gaat toch uit naar glass... ;)

Goede brander, glasbuis of downstem van een paar euries en je kan een mooie curve maken... mondstuk is 18mm als ik het goed zie, m'n ervaring is hoe kleiner (14mm) des te lekkerder dampt het..

Maar als dit je bevalt dan lekker laten voor wat het is... :D

 

M'n complimenten aan Weetje en het plezier wens ik jou toe,.. ;)

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top gedaan, en slim bedacht...

Had ik ook moeten doen destijds, nu is mijn conus van het verwarmings element naar de kloten....

 

Dampze!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woow, wat een welkom, thx iedereen ;) altijd al wel geweten dat er veel dampers waren. Dat ze ook zolang enthousiast blijven is teken dat het ook juiste keuze is geweest voor vele.

 

Thuis heb ik ondertussen me jointje gewoon nog niet aangeraakt, het ligt overigs netjes klaar in een asbakje. Maar ik vermoed dat ik het beter kan inpakken (cones) tot ik er weer zin in heb anders word het droge worst. Het is overigs geen doel op zich, het is heel wel meegenomen :D

 

Het tafeltje heeft zijn nut al bewezen, het is hond en hufterproof, en die hufter ben ik dan nog ook :P Ook de kat heeft goedkeuring ondertussen gegeven :P

 

Er is al heel veel vers doorgedampt, wat ouder spul en heel oud. Het verschil is duidelijk, zowel in uitwerking als in smaak. Ik was ervoor al altijd opzoek naar afwisseling, dit kom er weer bij en dan blijft het effect toch zo sterk mogelijk. :)

 

Persoonlijke voorkeur tot nu toe, gek genoeg een soortje dat ik nu in een jointje helemaal niet zo speciaal vind. De KK Strawberry Cough. In de damper een uitgesproken zacht wietje met een voor, ik denk vele, verschrikkelijke high, die diep doordringt van kruin tot teen.

 

Het is duidelijk dat de high de bovenhand voert met de damper voor mij, het stoned en bodystonedt zakt veel later in, het is ook weer anders en het behoud van energie steekt heel erg uit voor mij.

 

Zo ik damp weer vrolijk verder :vape: en wens iedereen zijn eigen dampertje toe, want het is heerlijk ding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...